Kaikki alkoi parisuhteesta, jossa puoliso osasi taitavasti johdatella ja manipuloida. Lapsen syntyminen muutti käyttäytymisen täysin. Parissa vuodessa suhteesta kehkeytyi täysi parisuhde helvetti, jossa puoliso alisti ja harrasti henkistä väkivaltaa. Yritti vieraannuttaa lapsen isästään ja yritti saada aikaan lopullisen ratkaisun. Väärin ymmärrykselle ei jäänyt paljoakaan valinnan varaa, kun sanotaan suoraan päin naamaa, mikset sä vaan voi tappaa itseäsi. Eri tahoilta haettuamme apua puoliso kieltäytyi jatkamasta, kun heräsi huoli hänen voinnistaan. Taustalla oli jatkuvaa mustamaalaamista ja asioiden vääristelyä. Sitten ex-puoliso lähti lapsen kanssa toiselle paikkakunnalle. Vei mennessään kaiken. Niin lapsen, kuin lähes kaiken avioliiton aikaisen yhteisen omaisuudenkin. Suoraan sanottuna riisti minulta sen kalleimman, ja vei vielä puolet omaisuudestakin mennessään. Siitä alkoi vuosia kestänyt vieraannuttaminen ja kiusaaminen ja oikeudenkäyntien sarja. Nyt, kahdeksan vuotta viimeisestä oikeudenkäynnistä, lapsi asuu luonani, eikä äitinsä pidä lapseen mitään yhteyttä. Mutta kysymys, mikä neuvoksi? Ex-puoliso ei osaa lopettaa asiattomien törkyviestien lähettelyä minulle, vaan yrittää edelleen epätoivoisesti provosoida minua. Lieneekö ikävä edelleen, vai miksi pitää yhä vainota? Miten tuollaisen ihmisen saisi hakeutumaan hoitoon?
Kun mikään ei riitä
Anonyymi-ap
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18048150l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569