Naisen ihastuminen

Anonyymi-ap

Miten nainen näyttää miehelle, että on ihastunut?

33

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen ihminen näyttämä tunteitaan ? Pnko sulla älyö

    • Anonyymi

      Nyt pitäisi olla vähän toiselnalienn a senne jos mistään mttn älyät

    • Anonyymi

      Alan näyttämään kiinnostustani vasta kun koen että mies näyttää/osoittaa kiinnostustaan esim. pitkillä katseilla, flirttailulla tms. Alkuun flirttailen takaisin ja nautin sellaistesta kevyestä kettuilusta sekä katselen helposti silmiin pitkään tarkoituksella. Hakeudun samoihin paikkoihin jos mahdollista ja kyselen häneltä asioita (tämän jatkuminen riippuu taas siitä miten innokkaasti huomaan miehen vastailevan). Väännän tikusta asiaa ja saatan jollain tavalla kokeilla miten mies reagoi jos hipaisen. Asiat mutkistuu hieman jos ihastun koska silloin alkaa ujostuttamaan ihan silkkaa epävarmuutta etenkin jos mies ei ole määrätietoinen osoittamaan omaa mahdollista kiinnostustaan (!) enkä tiedä hänen suhdestatustaan. On vaikeampaa katsoa silmiin ja saatan äkisti väistää katsetta ettei tule katsottua pitkään. Peittelen myös ihastumistani aika ajoin kohtelemalla häntä aivan samoin tavoin kuin muita ettei mene noloksi. Ihastuminen karisee myös onneksi jos mies syystä tai toisesta vähentää kontaktia tai välttelee sillä itse en juurikaan tee niin ja tulkitsen sen täydeksi kiinnostuksen puutteeksi. Samoin jos aikaa kuluu eikä mitään treffikutsua paremman tutustumisen merkeissä muodostu.

      • Anonyymi

        Sinähän varsinainen virtuoosi olet. ; )


    • Anonyymi

      Minä en yleensä ilmaise sitä mitenkään, jos totta puhutaan.

    • Anonyymi

      Riippuu ihan täysin naisesta. Ei ole mitään kaikkiin toimivaa selitystä.

      • Anonyymi

        Tuijotan silmiin, kuin mikäkin idiootti. Sen enempää en osaa/uskalla tehdä. Ja juoksen karkuun, kun mies yrittää lähestyä. Jos joku voisi lahjoittaa rohkeutta, niin ilolla otan vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijotan silmiin, kuin mikäkin idiootti. Sen enempää en osaa/uskalla tehdä. Ja juoksen karkuun, kun mies yrittää lähestyä. Jos joku voisi lahjoittaa rohkeutta, niin ilolla otan vastaan.

        Musta taas kuulemma ei huomaa oikein mitään. En yleensäkään näytä ihastumistani mitenkään, jollen tiedä saavani vastakaikua. Jos mut tuntee TODELLA hyvin, niin saattaa ehkä huomata, että olen vähän tavallista puheliaampi ja kiinnostuneempi toisen jutuista ja kyselen ja kuuntelen ja katselen silmiin, mutta silloin pitää tosiaan oikeasti tuntea mut, jotta tuon voi huomata.


    • Anonyymi

      Karkaan ja väistelen, ujostelen ja punastelen.

      • näin minäkin teen...


    • Minä uskoisin, että nainen näyttää sen hymyilemällä paljon miehelle. Luomalla katseita. Rintamasuunta on aina tähän kiinnostavaan mieheen päin. On vähän hermostuneen oloinen kiinnostavan miehen seurassa. Sukii hiuksiaan yms. Kyselee mieheltä kaikenlaista ja on kiinnostunut siitä mitä mies vastaa. Hakeutuu seuraan ja haluaa olla tämän lähellä. Koskettaa miestä, vaikka olkapäähän.
      Nämä on ainakin varmoja merkkejä.

      Silloin jos toista ei kiinnosta. Ei katso sinuun päinkään. Ei tervehdi. Ei hymyile. Ei kysele mitään sinulta. Poistuu läheltäsi heti kun on mahdollista. Juttelee muiden kanssa mieluummin, kuin sinun kanssa. Ja niin pois päin.

      • Yksi tärkeä unohtui. Ihastunut nainen, nauraa sinun kaikille huonoillekin vitseille. Ja muutenkin on tavallista iloisempi seurassasi.


      • Anonyymi

        niin Netta hymyili ja katsoitte toisiannen silmiin pitkään mutta sai sulle potkut töistä ja some-estot siihen päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin Netta hymyili ja katsoitte toisiannen silmiin pitkään mutta sai sulle potkut töistä ja some-estot siihen päälle.

        Tuskin olisi niin tapahtunut jos olisin ollut fiksumpi heti kärkeen... Minä en osaa tehdä mitään järkevää silloin, kun ihastun johonkin. Ei ollut edes ensimmäinen kerta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuskin olisi niin tapahtunut jos olisin ollut fiksumpi heti kärkeen... Minä en osaa tehdä mitään järkevää silloin, kun ihastun johonkin. Ei ollut edes ensimmäinen kerta.

        niin et osakaan.


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin et osakaan.

        En osaa, enkä uskalla, vaikka tietäisinkin mitä pitäisi tehdä taikka sanoa.


      • Anonyymi

        Pitkälti edellä kuvatusti, paitsi silloin, kun on tullut torjutuksi niin moneen otteesen ettei enää uskalla näyttää kiinnostustaan. Silloin käyttäytyy ihastuneena, kuten kuvailet ei kiinnostuneen käyttäytyvän. Tai ristiriitaisesti vaihdellen näiden kahden käytösmallin välillä. Been there, done that. Satutettu välttää uudelleen satutetuksi tulemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkälti edellä kuvatusti, paitsi silloin, kun on tullut torjutuksi niin moneen otteesen ettei enää uskalla näyttää kiinnostustaan. Silloin käyttäytyy ihastuneena, kuten kuvailet ei kiinnostuneen käyttäytyvän. Tai ristiriitaisesti vaihdellen näiden kahden käytösmallin välillä. Been there, done that. Satutettu välttää uudelleen satutetuksi tulemista.

        No näinhän se on...


    • Anonyymi

      Ottaa vauhtia ja monottaa? 😉🤭🤫

    • Anonyymi

      Olemalla täysin sekaisin.

    • Anonyymi

      Katselen ja ihailen. En mitään muuta.

    • Anonyymi

      Lähtee kun on mies tunnustanut

    • Anonyymi

      Haarojen avaaminen on merkki

    • Anonyymi

      Hakeudun seuraan ja kyselen ihastuksen kohteesta lisätietoja, mitä harrastaa, lapsista, mitä opiskellut jne. Hengitän syvään hänen tuoksuaan...

    • Anonyymi

      Eivät millään merkityksekkäällä tavalla. Naisten "kiinnostuksenosoitus" on täsmälleen samaa ystävällisyyttä mitä osoitetaan kenelle tahansa.

      Naiset nimittäin ovat susipaskoja kantamaan vastuuta suhteistaan ja niiden aloittamisesta ja vastavuoroisuudesta saati sitten viestimään omia fiiliksiään.

      • Anonyymi

        Itse päätin että ellei löydy naista joka pystyy ihan oikeasti edes jollain tasolla tuomaan tahtonsa ja kiinnostuksensa julki niin ettei häntä "tarvi kantaa maaliin" minun toimestani niin se on minun naiseni. Sen ei tarvi olla mikään täydellinen suoritus, kelpaa vaikka täysin panikoiva meno koska se on sellaista vastuunottamista ja heittäytymistä jota minä arvostan, se että nainen yleensäkin valitsee tehdä sen. Se on vastoin kulttuuriamme ja roolitustamme, mutta se on minun vaatimukseni, se on äärimmäinen kohteliaisuus minulle.

        Ellei tälläistä naista tule vastaan niin en tarvi naista sitten lainkaan, olen iskenyt naisia ja saattanut heidät maaliin ja siten ottanut VASTUUN suhteesta, vain huomatakseni että nainen ei sitä vastuutaan sitten kanna, koska "syy suhteeseen oli minun". En lankea samaan ansaan enää vaan rima naisen henkiselle kyvylle on noussut tähän.


    • Anonyymi

      juoksee karkuun piiloon.

    • Hmm. Minä ainakin kiinnostuneena katson pitkään, lauon huonoja vitsejä, hymyilen paljon ja olen muutenkin kuin idiootti. Sitten kun tunteita tulee vähänkään peliin, niin välttelen ja juoksen karkuun. Ah kuinka "helppo" tilanne. 😂

    • Anonyymi

      Hymyilen, katson silmiin, haluan olla samassa paikassa. Kun olen erittäin ihastunut hermostun ja saatan pakoilla ja olla jopa tyly vahingossa. 🙂

    • Anonyymi

      Onko ihastuksen lähellä muualle vilkuilu ja katselu merkki ihastuksesta?

      • Anonyymi

        Jos en halua vaikuttaa päällekäyvältä tai muita seurassa, että en halua että huomaavat ihastumiseni… silloin välttelen.


      • Anonyymi

        No ainakin minulla on.


    • Tyttö pukee silloin minihameen niin että koipi-reidet heiluvat (paljaana) . Tai antavan paidan ilman tisuliivejä. Sekä ehostavat kamalasti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe