Sanoja hänelle

Kokeillaan josko tällä kertaa lähtis.
Sana on vapaa. Kirjoita kaipuusi kohteelle, riimittele rakkaallesi tai mitä tahdotkaan, mutta älä ilkeile tai haasta riitaa 😉

11

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus voisi olla totta sinunkaltaisesi kanssa. Tietää kun jossain tuntuu.🎁

      • Anonyymi

        Sama tunne täällä, ollut jo useita vuosia 🤩💖


    • Anonyymi

      No sanotaan nyt sit suoraan, että mä toivoin eilen, että sä oisit suudellu mua ja pyytänyt mut sun luo käymään ja jäämään yöksi.

      • Anonyymi

        Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.

        En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.

        Sitä ei tiedä kuin jotenkin lähestymällä. Minä ja hän ollaan parisuhteessa mutta olisin halunnut useamman kerran suudella ja pyytää yöksi kylään.


    • Anonyymi

      Mun on tosi vaikea olla sun lähellä, tuut liian lähelle "vahingossa". En tiedä kauanko tätä voi jatkua. Mun tekee mieli vaan kertoa sulle se, mut se ei tuu johtamaan mihinkään. Vaikka mä näen koko tulevaisuuden kanssasi. Surullista.

      • Anonyymi

        Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?

        On, mutta molemmat varattuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, mutta molemmat varattuja.

        Ja ero ei ole vaihtoehto?


    • Anonyymi

      Tää on kauheeta. Kun näen sut, oon ihan lukossa enkä tiedä mitä sanoa. Kun ei nähdä, tietäisin tasan tarkkaan, mitä sanoisin, mutten voi. Joten kaikki jää sanomatta ja vain kaipuu jää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe