Kokeillaan josko tällä kertaa lähtis.
Sana on vapaa. Kirjoita kaipuusi kohteelle, riimittele rakkaallesi tai mitä tahdotkaan, mutta älä ilkeile tai haasta riitaa 😉
Sanoja hänelle
13
875
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus voisi olla totta sinunkaltaisesi kanssa. Tietää kun jossain tuntuu.🎁
- Anonyymi
Sama tunne täällä, ollut jo useita vuosia 🤩💖
- Anonyymi
No sanotaan nyt sit suoraan, että mä toivoin eilen, että sä oisit suudellu mua ja pyytänyt mut sun luo käymään ja jäämään yöksi.
- Anonyymi
Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.
En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.
Sitä ei tiedä kuin jotenkin lähestymällä. Minä ja hän ollaan parisuhteessa mutta olisin halunnut useamman kerran suudella ja pyytää yöksi kylään.
- Anonyymi
Mun on tosi vaikea olla sun lähellä, tuut liian lähelle "vahingossa". En tiedä kauanko tätä voi jatkua. Mun tekee mieli vaan kertoa sulle se, mut se ei tuu johtamaan mihinkään. Vaikka mä näen koko tulevaisuuden kanssasi. Surullista.
- Anonyymi
Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?
On, mutta molemmat varattuja.
- Anonyymi00011
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ja ero ei ole vaihtoehto?
Onks äijällä ero mielessä?
- Anonyymi00012
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ja ero ei ole vaihtoehto?
Onks äijällä ero mielessä?
- Anonyymi
Tää on kauheeta. Kun näen sut, oon ihan lukossa enkä tiedä mitä sanoa. Kun ei nähdä, tietäisin tasan tarkkaan, mitä sanoisin, mutten voi. Joten kaikki jää sanomatta ja vain kaipuu jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713921Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813119Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462153Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232123Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768