Kokeillaan josko tällä kertaa lähtis.
Sana on vapaa. Kirjoita kaipuusi kohteelle, riimittele rakkaallesi tai mitä tahdotkaan, mutta älä ilkeile tai haasta riitaa 😉
Sanoja hänelle
13
898
Vastaukset 13
- Anonyymi
Rakkaus voisi olla totta sinunkaltaisesi kanssa. Tietää kun jossain tuntuu.🎁
- Anonyymi
Sama tunne täällä, ollut jo useita vuosia 🤩💖
- Anonyymi
No sanotaan nyt sit suoraan, että mä toivoin eilen, että sä oisit suudellu mua ja pyytänyt mut sun luo käymään ja jäämään yöksi.
- Anonyymi
Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.
En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.
Sitä ei tiedä kuin jotenkin lähestymällä. Minä ja hän ollaan parisuhteessa mutta olisin halunnut useamman kerran suudella ja pyytää yöksi kylään.
- Anonyymi
Mun on tosi vaikea olla sun lähellä, tuut liian lähelle "vahingossa". En tiedä kauanko tätä voi jatkua. Mun tekee mieli vaan kertoa sulle se, mut se ei tuu johtamaan mihinkään. Vaikka mä näen koko tulevaisuuden kanssasi. Surullista.
- Anonyymi
Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?
On, mutta molemmat varattuja.
- Anonyymi00011
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ja ero ei ole vaihtoehto?
Onks äijällä ero mielessä?
- Anonyymi00012
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ja ero ei ole vaihtoehto?
Onks äijällä ero mielessä?
- Anonyymi
Tää on kauheeta. Kun näen sut, oon ihan lukossa enkä tiedä mitä sanoa. Kun ei nähdä, tietäisin tasan tarkkaan, mitä sanoisin, mutten voi. Joten kaikki jää sanomatta ja vain kaipuu jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3701498Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2409352 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk74849Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
- 57722
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa67706- 59705
- 62691