Sanoja hänelle

Kokeillaan josko tällä kertaa lähtis.
Sana on vapaa. Kirjoita kaipuusi kohteelle, riimittele rakkaallesi tai mitä tahdotkaan, mutta älä ilkeile tai haasta riitaa 😉

13

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkaus voisi olla totta sinunkaltaisesi kanssa. Tietää kun jossain tuntuu.🎁

• Anonyymi

Sama tunne täällä, ollut jo useita vuosia 🤩💖

• Anonyymi

No sanotaan nyt sit suoraan, että mä toivoin eilen, että sä oisit suudellu mua ja pyytänyt mut sun luo käymään ja jäämään yöksi.

• Anonyymi

Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko asiassa esteitä? Minä ajattelen noin eräästä mutta esteitä on.

En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nää esteitä. On este, jos tää nainen haluaa jonku toisen tai toisenlaisen kuin mä, esimerkiksi jonkun jolla on eri vehkeet jalkojen välissä. Sitte on ongelma.

Sitä ei tiedä kuin jotenkin lähestymällä. Minä ja hän ollaan parisuhteessa mutta olisin halunnut useamman kerran suudella ja pyytää yöksi kylään.

• Anonyymi

Mun on tosi vaikea olla sun lähellä, tuut liian lähelle "vahingossa". En tiedä kauanko tätä voi jatkua. Mun tekee mieli vaan kertoa sulle se, mut se ei tuu johtamaan mihinkään. Vaikka mä näen koko tulevaisuuden kanssasi. Surullista.

• Anonyymi

Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei johtaisi mihinkään? Onko toisellakin tunteita sinua kohtaan?

On, mutta molemmat varattuja.

• Anonyymi kirjoitti:

On, mutta molemmat varattuja.

Ja ero ei ole vaihtoehto?

• Anonyymi00011
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Onks äijällä ero mielessä?

• Anonyymi00012
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Onks äijällä ero mielessä?

• Anonyymi

Tää on kauheeta. Kun näen sut, oon ihan lukossa enkä tiedä mitä sanoa. Kun ei nähdä, tietäisin tasan tarkkaan, mitä sanoisin, mutten voi. Joten kaikki jää sanomatta ja vain kaipuu jää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5489
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2128
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe