Mistä saa Kuopiosta hyvää ruokaa illalla

Anonyymi-ap

Kertokaa Kuopion hyviä ruokapaikkoja missä syö hyvin ja vähän paremmin, kiitos!

32

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin ketään täysjärkistä kiinnostaa keskustella kanssasi🤥 kirppareista, ritoniemestä ,pizzerioista ja hyvistä ruokapaikoista puhumattakaan.
      Mee äitees luo perähikiälle vierihoitoon niin tokenet!

      • Anonyymi

        No miksei? Mikä aihe täällä sitten on sovelias?


      • Anonyymi

        Ok.


      • Anonyymi

        Niin. Kertokaa nyt ne sallitut aiheet?


    • Anonyymi

      Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.

      • Anonyymi

        Sinä olet pahin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pahin.

        🤥tyypin aloituksista ja muusta palstaterrorismista kärsitään kaikki mutta ylläpito ei tunnu välittävän.
        Hänen poistatuksensa menevät kaikki läpi.
        Kuopion palsta on jo pitkän aikaa ollut pilalla ylläpidon saamattomuuden takia.


    • Anonyymi

      Saa tietysti mutta tämä yksi sairas tyyppi kommentoi joka ikiseen aloitukseen noista perähikiän tyypistä, Valkeisen papasta ja Niuvasta.

    • Anonyymi

      Sorrento pitseria.

    • Anonyymi

      onko pancho villa hyvä

      • Anonyymi

        On.


    • Anonyymi

      entä puijon tornin ruoka

      • Anonyymi

        Käy🤥 ja kiipeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy🤥 ja kiipeä!

        Hissillä sinne pääsee. Itse olen käynyt hyvät pihvit syömässä. Onhan se hintavaa,mutta ei se nyt silloin tällöin taloutta kaada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hissillä sinne pääsee. Itse olen käynyt hyvät pihvit syömässä. Onhan se hintavaa,mutta ei se nyt silloin tällöin taloutta kaada.

        Menit trollipaskan ansaan. Ei noille v*mmaisille kannata vastata, Saavat vain lisää bensaa liekkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menit trollipaskan ansaan. Ei noille v*mmaisille kannata vastata, Saavat vain lisää bensaa liekkeihin.

        🤥?


    • Anonyymi

      voi harmi kun olisi ollut kiva saada kunnon suosituksia rasvintoloista joutuu varmaan tyytyy tuttuun ja turvalliseen rossoon tai amarilloon.

      • Anonyymi

        Anteeksi typerien kuopiolaisten puolesta. Emme me kaikki ole noin idiootteja kuin nuo muutama.


      • Anonyymi

        Ehkä kannattaa torilla tai jossain kysellä paikallisilta. Katsoo vähän,että on suht järkevän oloinen ihminen keltä kysyy.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        🤥?


    • Anonyymi

      Suosittelen Mustaa Lammasta Satamakadulta.

      • Anonyymi

        Onko teillä siellä hyvä ruokaravintola?


    • Anonyymi

      Menitte trollin ansaan!

    • Anonyymi

      Pizzatori auki klo 5 .

      • Anonyymi

        Mistä saa Kuopiosta hyvää ruokaa illalla.

        Ei

        Mistä saa Kuopiosta hyvää ruokaa yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saa Kuopiosta hyvää ruokaa illalla.

        Ei

        Mistä saa Kuopiosta hyvää ruokaa yöllä.

        Pizzatori on auki illasta aamuviiteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pizzatori on auki illasta aamuviiteen.

        Oli hyvää pizzaa.


    • Anonyymi

      Savon ukonturjake kysy eukoltaan jotta misseehän tiällä saes hyvvee ruokoo... tuloksena avioero.

    • Anonyymi

      Akka lähti mutta Narsisti anoppi jäi . Siitä ei eroon pääse avierossakaan.

    • Anonyymi

      Mistä saa kotsoonee?

    • Anonyymi

      Saako pannupitsaa Kuopiosta?
      Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
      Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe