B-PEth kokemuksia

Anonyymi-ap

Aikoinaan alkoholin käyttöä tutkittiin työterveydessä lähinnä maksakokeilla. Olit muutaman viikon tai kuukauden päivät ottamatta ja homma ok.

Tämä Peth on täysin eri maata. Jotta arvo olisi alle 0.05 on oltava useamman viikon absolutisti. Tämä jos yleistyy niin kyllä alkaa porukkaa "käryämään" alkoholin liikakäytöstä.

Kaiken lisäksi väitetään että Peth olisi mitattavissa 2-4 viikkoa alkoholin käytön lopettamisesta. Ei pidä täysin paikkaansa. Olin 5 viikkoa täysin ottamatta ja arvo oli 0.07 eli hieman vielä näkyvissä.

Millaisia kokemuksia muilla tästä markkerista? Kauanko pitänyt olla ottamatta että Peth painunut mittaamattomaksi?

9

6345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Absolutisti yli 10 v niin <0,05

• Anonyymi

Mitä merkitystä vaikka sanot suoraan työterveyshuollossa olevasi juoppo ja juot joka päivä töiden jälkeen. Itse sain kuulla vain ulinaa en muuta ja työt hoidan kunnolla ja olen töissä selvin päin.

• Anonyymi

Haittaahan noi arvot ammatinharjoittamista jos on kuljetusalalla tai hakee töihin vr:lle.

• Anonyymi

Saat potkut seuraavalla yt kierroksella.
        Sinustakin tulee sontaseppo jonnekin betonikorsuun itkemään kiljusaavin reunalla savet lahkeessa.
        Naisia et näe edes unissasi ainoastaan koprofiilistelijän riettaita näkyjä tuoksun kera.

• Anonyymi

Oisit vastannut "uliuli".

• Anonyymi

Kauankohan sitä saa olla raittiina jos putki on ollut 4kk. Eikä mitään tissuttelua ollu. Riittääköhän se kuukaus korkki kiinni et peth on viitearvoissa

• Anonyymi

Kiinnostaisi tietää mitä jengi tarkoittaa kun sanoo "putki". Minkälaisia annosmääriä on mennyt?

Itse join 7-14 kaljaa, keskiarvon ollessa varmaan se kymmenen, melko tarkkaan 2kk ajan joka ikinen päivä, ja tasan kolmen viikon juomattomuuden jälkeen b-peth oli 0.19. Raja on se 0.3 että tulee sanomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää mitä jengi tarkoittaa kun sanoo "putki". Minkälaisia annosmääriä on mennyt?

Itse join 7-14 kaljaa, keskiarvon ollessa varmaan se kymmenen, melko tarkkaan 2kk ajan joka ikinen päivä, ja tasan kolmen viikon juomattomuuden jälkeen b-peth oli 0.19. Raja on se 0.3 että tulee sanomista.

Vuosia sitten vetelin putkia urakalla, viikosta kuukausiin, pisin oli kahdeksan kuukautta. Päivittäiset alkoholiannokset ei olleet mitään ihan pieniä.
        Silloin ei vielä tuota peth koetta ollut olemassakaan.
        Tuli vaan mieleen, että mitäköhän olisi näyttänyt vaikka neljän viiden kuukauden putken jälkeen.

• Anonyymi

Aina voi ruveta kylmiksen manttelinperijäksi, jos tulee fudut liian dokaamisen takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2856
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2780
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1796
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      67
      1351
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      876
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    Aihe