Mitä mun kannattas tehä, ku mulla on paska lentäny ku pääskynen. välil vatsa kipee ja pitää mennä veskii. Toisena päivänä lentää enemmän, toisena vähemmän. Mitä kannattas tehä? oisko jotaa allergiaa? Tää alko maanantaina sen jälkee ku söin torikeskuksen salesta ostetun wrapin....
torikeskuksesta saa..
6
726
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin kuusamolaista sontaa....siis Kuusamon kalan särkeä tomaattikastikkeessa. Minä pöljä erehdyin ostamaan monta purkkia. Voi peijooni mitä kuraa, kalan muljua punaisessa mönjässä, näytti oksennukselta. Eikä sinä vielä kaikki, murskattua kalaa, ei tainnut olla siikaa nähnytkään, suolaton, mauton ja erittäin vastenmielisen hajuinen mössö. Ei olut vanhaa, päiväystä vuoden 2026 marraskuuhun asti.
Kertokaa mitä tuosta voisi tehdä vai onko kompostori ainoa oikea osoite tuolle moskalle. En koskaan, en ikänäni osta ja en suosittele edes pahimmalle vihamiehelle.- Anonyymi
Miten se särki nyt olis siikaa samassa purkissa nähnytkään? :D
- Anonyymi
Kompostiin vain ja varoita kaikkia moista moskaa ostamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se särki nyt olis siikaa samassa purkissa nähnytkään? :D
Anteeksi, sekosin tekstatessani. Ostin 6 prk noita tuotteita, on siikaa, särkeä ja muikkua tomaattikastikkeessa. Kaikki samaa mautonta muljua, ei paljon erota mitä kalaa siinä sotkussa on. Eikö ne tuotteen kehittelijät itse maista sotkujaan, suolatonta, mautonta, inhottavan näköistä, kuin oksennus.
Ainoa hyvä pointti, että eipä tarvitse enää koskaan noihin rahojaan sijoittaa!!!
- Anonyymi
Voipi olla keliakiaa, ärtynyt suoli, laktoosi-intoleranssi vaikka.
Jos on stressi, niin se lisää oireilua. Ota vaan rennosti- Anonyymi
Sulla varmaan onkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875