YK:kin valmis rärjäytystä tutkimaan,mutta Naton ja Taskan kateustuhoja ei !?
Naton ja Tanskan kaasuputki räjäytyksestä kuvat,miksi ei vaadita Suomen alueelta !?
7
333
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hiton kateustuhoja? PAINA NYT KALLOOSI ETTEI MIKÄÄN TAI KUKAAN OLE KATEELLINEN TERRORISTIVALTIO VENÄJÄLLE!
- Anonyymi
Älä vain tukehdu kateuteesi,kyllä ne Urainan sotauhrimme perheet saa eläkkeet ja kunniamerkit !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vain tukehdu kateuteesi,kyllä ne Urainan sotauhrimme perheet saa eläkkeet ja kunniamerkit !?
Siis voi v*ttujen kevät, ei tässä kukaan ole kateellinen, ei sinulle eikä venäjälle!!! Saati että oltais putinille kateellisia. Kukaan ei kadehdi hirmuhallitsijaa joka tapattaa hirveän määrän viattomia ihmisiä!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Vikka mnä en osakan kirjjoi taa ?! olen sittä miltä,etä Venjän digtaatori putler on mailman ?!½ paras pudgien kadgaisija ?! Sitäpitsi olen kir joittanu monta ly hyttä maan nim eä mellkei n oikkein ?! Ja kun harjoi ttelen ahkersti vilä pari kolmme vuota opin kir joittaman oikein myös koti maani nimen Venjä !?
- Anonyymi
On niin arka-asia ja varsinkin medioille,kun Venjä on heille sopiva syyllinen,sillä siihen ei voi heidän mielestään liittyä,vain erota !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808