Autottomuutta on muutenki edistettävä. Tiheämpi kaupunki rakenne, lissää kivi jalaka kauppoja ja elin voimaa. Ilmaston muutos kiihtyy tätä menoa. Lehmistäki on tehtävä päästöttömiä vaihtamalla ne vegaanisiin vastineisiin. Elikkä lisää kauran viljelyä yms ja nyhtö kauran ja kaura maiton valmistusta lisättävä. Liha tuotanto ja turkis teollisuus saatettava loppuun. Autottomuus, hiili neutraalisuus ja vegaanius on niitä asioita joilla maa pallo ja sitä myötä myös Nivala saadaan pelastettua maailman lopun koitokselta!
Nivalaan saatava kävely katu
4
631
Vastaukset
- Anonyymi
Hankkeenamme siis vihreä Nivala ja sitä myötä vihreä maa pallo. Hiili neutralisuus kunniaan. Aurinko ja vety voimaloita lisättävä. Tuuli voimaa myös. Samalla lehemät laitettava pois kokonaan ja tilalle kasvis proteenin tuottaminen. Nyhtökaura, härkäpapu, yms on tätä päivää. Maailman lopun koitos siirtyy valo vuosilla eteen päin, jos nyt aletaan tosi mielellä tää ilmasto remontti, eli hiili neutralisuuden edistäminen ihan kaikilla sektoreilla. Hiili neutralisuutta tukee myös suku puoli neutraali lain säädäntö, koska aito tasa arvo tukee kaikin puolin myös ilmaston muutoksen torjuntaa. Ai miksi? kaikkinainen turha rasismi yms kiihdyttää luonto katoa, koska niiden pohjalta voi syttyä sotia jne ja sodat tunnetusti saastuttaa ja tuhoaa luonnon varoja.
- Anonyymi
Miksi kävelykatu? Eikös teiden rakentaminen saastuta? Ajattelepas tätä eikös ois palijo jännempää kun metsitetään koko nivala voisi kävellä metsäpolkuja kauppaan ja asioille. Ajattele työllisyysvaikutuksia ja miten paljon ois jännenpää kuin tavaratkin ajettaisiin kauppaan hevoskärryillä kuin ennenvanhaa.
- Anonyymi
autot pois kalliontieltä !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161