Hyvää keskipäivää

Nukutti hyvin viime yönä. Voisin nukkua ensi kesään asti. Ihan on sellainen olo. 🐺☕

79

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve☕👩

      • Anonyymi

        Luulerko olevas terve vai


    • Anonyymi

      Niin minäkin voisin nukkua ♥️

      • Olisi kyllä kivaa, jos voisi nukkua talviunta.


      • Anonyymi

        No käyppä nukkumaan ni teet jotain fiksua sinäkin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisi kyllä kivaa, jos voisi nukkua talviunta.

        Pitkään talviuneen pääset vedät valtimos auki ja mieluiten niin ettei niitä voi enään korjata ni ei onnistu kukaan vahingossakaan sua pelastaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisi kyllä kivaa, jos voisi nukkua talviunta.

        Juu tai sit talven sais poistaa kalenterista tai olis sellanen kevyt talvi vähän kuin syksyn pidennytys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu tai sit talven sais poistaa kalenterista tai olis sellanen kevyt talvi vähän kuin syksyn pidennytys.

        Minä oon samaa mieltä, että talvi saisi olla paljon lyhempi, kuin se on. Mutta minkäs voi, kun täällä pohjoisnavan vieressä asutaan...


    • Anonyymi

      Se olisikin kivaa☕👩

      • Anonyymi

        Sulle sama vastaus


    • Päivää. Joo, unta palloon vaan koko talvi. Keväällä sitten herätys.

      • Hyvää päivää. Ehkä tämä sateinen ja harmaa sää, kun niin väsyttää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää. Ehkä tämä sateinen ja harmaa sää, kun niin väsyttää.

        Vitut kun se sun mitään tekemättömyys


    • Anonyymi

      Hienoa 🐔 🤗
      Oli miten oli, en halua lunta tulevan talveksi. Vaan jäätä ja taas vettä...

      • Joo, saisi tulla ihan kunnon talvi. Mutta vähän luulen, että leuto on... kun syksy on näin lämmin.


      • Anonyymi

        No sillä tavalla päästäs ylitehosista autoista nopiasti eroon toki kun.olis jäiset tien pinnat


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, saisi tulla ihan kunnon talvi. Mutta vähän luulen, että leuto on... kun syksy on näin lämmin.

        No sen näkköö si kun talvi alkaa jos alkaa turha sitä on miettiä etukäteen liukkaat kelit tulloo jokatapauksessa jot


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, saisi tulla ihan kunnon talvi. Mutta vähän luulen, että leuto on... kun syksy on näin lämmin.

        Muttakaa lappiin sinne missä on kaamos ja pakkast a niin helv.....i. on siellä tietenki luntakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muttakaa lappiin sinne missä on kaamos ja pakkast a niin helv.....i. on siellä tietenki luntakin.

        Olen sitä mieltä myös, että talven pitää sitten olla talvi, jos se on. Eikä mikään sohjoinen ja jäinen vetinen, on off meininki.


    • Minua valvotti viimeyönä, en tiedä miksi. Nukahdin vasta aamulla. Lintsasin koulusta tänään😆 oops. Jotenkin mielenterveyteni vaati sen ja tunsin tyytyväisyyttä siitä, että kukaan ei oikeasti pakota. Aikuinen ihminen tekee omat päätökset.

      Kunnon tiskijuhlat ollut mulla täällä tänään, nyt on kaikki astiat puhtaita. Sain myös pyykkiä pestyä. 😊

      Kohta pitää lähtiä kauppaan. Ruokashoppailulle.

      • Heippa. No se oli varmaan ihan oikea ratkaisu tuossa kohtaa, lintsata vähän. :)
        Voi kun minäkin saisin jostain innon tiskata ja järjestellä tavarat..
        Kaupassa tulikin jo käytyä tänään.


      • Prinsessasi luin ensin, että tissijuhlat ja lähti jo filmi pyörimään päässä. Mietin, että mitkä ne selliaset juhlat ovat... 😄


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Prinsessasi luin ensin, että tissijuhlat ja lähti jo filmi pyörimään päässä. Mietin, että mitkä ne selliaset juhlat ovat... 😄

        justiinsa 🤣


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Prinsessasi luin ensin, että tissijuhlat ja lähti jo filmi pyörimään päässä. Mietin, että mitkä ne selliaset juhlat ovat... 😄

        Kaukana tissijuhlista 😃 en kyllä tisut paljaana siivonnut, en ainakaan myönnä 🫢


      • Anonyymi

        susta tulee varmasti hyvä sairaanhoitaja


      • Ei kukaan ole kannustanut😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        susta tulee varmasti hyvä sairaanhoitaja

        Niin tuleekin. Mulle on sanottu usein noin, potentiaalisuus taitaa näkyä ulospäin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin tuleekin. Mulle on sanottu usein noin, potentiaalisuus taitaa näkyä ulospäin.

        Voih, mua huimaa. Tarvitsen ehkä verinäytteen oton voisitko tulla ottaa?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin tuleekin. Mulle on sanottu usein noin, potentiaalisuus taitaa näkyä ulospäin.

        Minä uskon kyllä, että sinä olet hyvä siinä työssä. 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei kukaan ole kannustanut😂

        Susi ainakn oli sun kaa samaa mieltä että koulusta voi lintsata kun ei yöllä nuku ja pyykkiä ei voi pestä esim viikonloppuna. Lopeta koulu jos noin paljon kiinostaa käydä koulussa. Vittuako sitten teet itsellesi niin paljon tiskiä ja pyykkiä että sitä varten pitää lintsata. Sua ei näköjään paljoa kiinnosta sairaanhoitajaopinnot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi ainakn oli sun kaa samaa mieltä että koulusta voi lintsata kun ei yöllä nuku ja pyykkiä ei voi pestä esim viikonloppuna. Lopeta koulu jos noin paljon kiinostaa käydä koulussa. Vittuako sitten teet itsellesi niin paljon tiskiä ja pyykkiä että sitä varten pitää lintsata. Sua ei näköjään paljoa kiinnosta sairaanhoitajaopinnot.

        Älä yritä olla ilkeä, kun ei näytä kovin uskottavasti tulevan edes tuo vttuilu.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin tuleekin. Mulle on sanottu usein noin, potentiaalisuus taitaa näkyä ulospäin.

        just. nukkusit yöllä niin ei tarttis aamulla mennä vasta nukkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        just. nukkusit yöllä niin ei tarttis aamulla mennä vasta nukkuu.

        Juuri Prinsessasi kertoi, ettei saanut yöllä unta. Unettomuudelle ei aina voi mitään. Ei hän sanonut valvovansa ihan huviksensa. Vaan sai vasta aamulla unta. On tuota käynyt itsellenikin monesti. Töihin on silti mentävä, nukkui yöllä taikka ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voih, mua huimaa. Tarvitsen ehkä verinäytteen oton voisitko tulla ottaa?

        En.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi ainakn oli sun kaa samaa mieltä että koulusta voi lintsata kun ei yöllä nuku ja pyykkiä ei voi pestä esim viikonloppuna. Lopeta koulu jos noin paljon kiinostaa käydä koulussa. Vittuako sitten teet itsellesi niin paljon tiskiä ja pyykkiä että sitä varten pitää lintsata. Sua ei näköjään paljoa kiinnosta sairaanhoitajaopinnot.

        Sinä olet kateellinen, kun itse olet työkyvyttömyyseläkkeellä. Se näkyy kyllä läpi.
        Älä minulle sitä pahaa oloasi pura, kun minä en ole sinun tilanteeseesi syypää tai osallinen muutenkaan millään tapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        just. nukkusit yöllä niin ei tarttis aamulla mennä vasta nukkuu.

        Voi niimpä miten en tullut ajatelleeksi 😀

        Kuule, nukkuminen ei ole aina tahdonalainen toiminto.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heippa. No se oli varmaan ihan oikea ratkaisu tuossa kohtaa, lintsata vähän. :)
        Voi kun minäkin saisin jostain innon tiskata ja järjestellä tavarat..
        Kaupassa tulikin jo käytyä tänään.

        Uskalsit sentä ulos men kävikkö ihan lähi sales vai kävikkö k-kaupas vaiko ihan prismas kävikkö tuttujas kivensisäs moikkaas siinä ohimmennen jos s:ssä käväsit


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Prinsessasi luin ensin, että tissijuhlat ja lähti jo filmi pyörimään päässä. Mietin, että mitkä ne selliaset juhlat ovat... 😄

        Onko vielä vanhanaikain käyttis käsiveivin kanssa ilmankos niin hitaalla käyt


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä yritä olla ilkeä, kun ei näytä kovin uskottavasti tulevan edes tuo vttuilu.

        ai nii . koulusta voi lintsata koska tiskiä on kertynyt ja pyykkiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        justiinsa 🤣

        En vie keksin mikä niissä aikuisviihde filkoissa ois huvittavaa melko säälittävää että muka ammattilaiset joutuu käyttään liukkaria kun eivät vastnäyttelijää edes märäksi saa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri Prinsessasi kertoi, ettei saanut yöllä unta. Unettomuudelle ei aina voi mitään. Ei hän sanonut valvovansa ihan huviksensa. Vaan sai vasta aamulla unta. On tuota käynyt itsellenikin monesti. Töihin on silti mentävä, nukkui yöllä taikka ei.

        just meinaat että prinsessalle jää tämä ainoaksi kerraksi. Miten meinaa töissä jaksaa jos ei valmoistumisen jälkeen saa yöllä unta. ainii voi määrätä itselleen unilääkkeitä sitä varten


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä yritä olla ilkeä, kun ei näytä kovin uskottavasti tulevan edes tuo vttuilu.

        Itsellesikö tuota pääsit hokemaan


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sinä olet kateellinen, kun itse olet työkyvyttömyyseläkkeellä. Se näkyy kyllä läpi.
        Älä minulle sitä pahaa oloasi pura, kun minä en ole sinun tilanteeseesi syypää tai osallinen muutenkaan millään tapaa.

        siis kateellinen mistä että sä lintsaat koulusta. mistä mun pitäis olla kateellinen. Minä kuule tiskaan ja pesen pyykkiä siinä missä muutkin. tai kone pesee pyykit ja laitan ne narulle kuivuu.

        Ite en ole koskaan lintsannut vaikka olis ollut kuinka paha olo tahansa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi niimpä miten en tullut ajatelleeksi 😀

        Kuule, nukkuminen ei ole aina tahdonalainen toiminto.

        no sitä varten on unilääkkeitä jos ei saa unta. en usko että jäi tähän ketrtaan toi sun lintsaaminen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri Prinsessasi kertoi, ettei saanut yöllä unta. Unettomuudelle ei aina voi mitään. Ei hän sanonut valvovansa ihan huviksensa. Vaan sai vasta aamulla unta. On tuota käynyt itsellenikin monesti. Töihin on silti mentävä, nukkui yöllä taikka ei.

        Kas kun olet tuon tajunnu se on iha oma moka jos ei öitä nuku koulu on käytävä jos sen on kerta alottan ja peruskoulu on käytävä muutenkin oppivelvollisuuden takia nykyään voi jo olla vittumaista istua peruskoulussa kahdeksaantoista ikävuoteen asti


      • Anonyymi kirjoitti:

        just meinaat että prinsessalle jää tämä ainoaksi kerraksi. Miten meinaa töissä jaksaa jos ei valmoistumisen jälkeen saa yöllä unta. ainii voi määrätä itselleen unilääkkeitä sitä varten

        Lääkäri määrää lääkkeet… oletko noin tietämätön?


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis kateellinen mistä että sä lintsaat koulusta. mistä mun pitäis olla kateellinen. Minä kuule tiskaan ja pesen pyykkiä siinä missä muutkin. tai kone pesee pyykit ja laitan ne narulle kuivuu.

        Ite en ole koskaan lintsannut vaikka olis ollut kuinka paha olo tahansa.

        Siitä että toisella on työelämää tai opiskelee, tietysti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sitä varten on unilääkkeitä jos ei saa unta. en usko että jäi tähän ketrtaan toi sun lintsaaminen

        Ja se on sun ongelma vai? 😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siitä että toisella on työelämää tai opiskelee, tietysti.

        monta ammattia mulla pitäis olla kun mulla on kaksi tutkintoa. eli monta tutkintoa pitäis olla että se riittää sulle? Miksi pitäis olla työelämää? tekeekö se susta paremman ihmisen. ite kehut koulusta lintsaamisella jotta pääset tiskaa ja pesee pyykkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        monta ammattia mulla pitäis olla kun mulla on kaksi tutkintoa. eli monta tutkintoa pitäis olla että se riittää sulle? Miksi pitäis olla työelämää? tekeekö se susta paremman ihmisen. ite kehut koulusta lintsaamisella jotta pääset tiskaa ja pesee pyykkiä.

        Ei kiinnosta sun tutkinnot.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Lääkäri määrää lääkkeet… oletko noin tietämätön?

        Sairaanhoitaja saa määrätä lääkkeitä vain, jos hän on käynyt vaadittavan koulutuksen ja saanut määräyksen toimintayksikön vastaavalta lääkäriltä. Mutta ei itselleen.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sun tutkinnot.

        Oletko parempi ihminen kun olet sairaanhoitaja . Kerro miksi mun pitäis opiskella kolmas ammatti?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sun tutkinnot.

        sinä saat opiskella koko elämäsi jos tekee susta paremman ihmisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko parempi ihminen kun olet sairaanhoitaja . Kerro miksi mun pitäis opiskella kolmas ammatti?

        En.


    • Se voisi olla kahvin aika nyt. 🐺☕

      • Anonyymi

        oi miten ihanaa. susi juo kahvia. wau


      • Anonyymi

        Luulekko eikö kossu pontikka tai pirtu olis parempaa nollaukseen kossu ja pirtu on ainakin loistavia aineita


    • lol... Minä käyn kohta salilla.

      • Anonyymi

        Uni on mulle kaiken a ja o


      • Anonyymi

        minä menen vessaan. haluan kertoa tämän kaikille. Koska teidän pitää saada tietää etten ole ainakaan minuuttiin palstalla. Mutta palaan kohta. toivottavasti et karkaa mihinkään kun käyn pissalla.


      • Anonyymi

        Mitä se hyödyttää siellä käydä siellä pitäs jotain kai niillä laitteilla tehdäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uni on mulle kaiken a ja o

        No hyvä et edes joku


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa no mikäs se noin väsyttää.

      • Iltaa vaan... Varmaankin univelat. Täytyyhän ne nukkua pois jossain välissä ja vähitellen niitä maksellaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Iltaa vaan... Varmaankin univelat. Täytyyhän ne nukkua pois jossain välissä ja vähitellen niitä maksellaan.

        Hyvin nukutut unet vaikuttaa ihoon ja ikäänttmiseen ei tuu ryppyjä👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin nukutut unet vaikuttaa ihoon ja ikäänttmiseen ei tuu ryppyjä👱‍♀️

        No niinpä. Siksi täytyykin kyllä panostaa nukkumiseen. Viime aikoina on tullut nukuttua paremmin. Vähemmän stressiä. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niinpä. Siksi täytyykin kyllä panostaa nukkumiseen. Viime aikoina on tullut nukuttua paremmin. Vähemmän stressiä. :)

        Entäs se seksi👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se seksi👱‍♀️

        Ei minulla ole seksielämää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Iltaa vaan... Varmaankin univelat. Täytyyhän ne nukkua pois jossain välissä ja vähitellen niitä maksellaan.

        Kivasti sä näitä satuja vie kerrot nukutko edes missään välis töissä sä et ainakaan käy mitään työpaikkaa kun ei saa pitää pelkästään täällä kirjoittelemalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin nukutut unet vaikuttaa ihoon ja ikäänttmiseen ei tuu ryppyjä👱‍♀️

        Ei pidä paikkansa mu hyvä et edes satuihin uskot


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niinpä. Siksi täytyykin kyllä panostaa nukkumiseen. Viime aikoina on tullut nukuttua paremmin. Vähemmän stressiä. :)

        Koitappa ny jo vihdoin opetella päättään mitä teet hetki si et nukkunu juurikaan ja ny taas nukut hyvin tiedätkö edes mitä nukkuminen on oletko jo löytänyt kaikki kirjoitukseni voin vinkata sen verran että et edes löydä kaikkia niitä joku tuossa yhdessä välissä on poistattanu


    • Anonyymi

      "...harakirinvälttöolkaa jäiset kadut

      • Nyt ei ihan aukea, mitä koitat sanoa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt ei ihan aukea, mitä koitat sanoa?

        No ei yllätä huomasin jo kauan si että sulla ongelmaa luetun ymmärryksen kanssa ja luultavastikin myös kuullun ymmärtämisen kanssa


    • Anonyymi

      Mä olen jo sitä mieltä et sä voisit jo päättää nuo elinpäiväs ni olis edes edes yksi turhan ruikuttaja vähmmän

    • Anonyymi

      Minä nukun huonosti siksi että työasia on keskeneräinen, pakko vaihtaa muunlaiseen työhön. Monta vuotta ollut stressiä työhön liittyen.

    • Anonyymi

      Hyvinhän tuota jaksoit väsymyksestä huolimatta vetää koko päivän palstalla, vaikka sanoitkin, että voisit nukkua ensi kesään asti. 🤔

      • Kyllä minä olen myös ottanut pienet tirsat ja käynyt salilla tekemässä 45 min treenin. Oli myös vähän palaveria harrastusporukan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe