En olisi tähän liittynyt, mutta on oma kokemus juuri tältä päivää.
Ruudussani kökötti suomalaisissa rekistereissä auto, tullessani kotiin. Tööttäilin ... ei mitään tapahtunut. Jätin sen auton taakse omani. Tunnin päästä suomalaisnainen hakkasi oveani ja rinkutti kelloa parin ukrainalaisen kanssa. Akka huusi ja haukkui rasistiksi, natsiksi, venäläiseksi ja jotakin vielä. Käski siirtää romuni pois. En reagoitun, kun eivät herratkaan englanniksi ja saksaksi kysyttyyn kysymykseeni "osaavatko pysäköintisäännöt?", mitään sanoneet. Vedin oven kiinni ukrainalaiskirouksiin. Katsoin ikkunastani kun herrat naisensa kanssa istutuksien yli lähtivät menemään pitkin nurmikkoa.
Se on nyt tätä päivää, päivää
12
873
Vastaukset
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Juhaninkadullako tämä tapahtui?
- Anonyymi
Ei ole Juhaninkadulta, sen tiedän, vaikka en kyseinen henkilö olekkaan, jolle NÄIN IKÄVÄSTI ON KÄYNYT, VOI, VOI !!!!
- Anonyymi
Kyllä on ahdasta näinkin pienessä kaupungissa, kun parkkipaikka on pyhä, kuin Jumala. Onhan se tietysti ikävää, jos joutuu ajaan autonsa vieressä olevalle paikalla. Elämä on ????
- Anonyymi
Se vain on niin, että se viereinenkin paikka on jonkun maksamaa ja autonsa on siinä. Laita tänne tietosi ja lupaa maksaa taloyhtiöiden autopaikat, kun sinulle se noin helppoa on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vain on niin, että se viereinenkin paikka on jonkun maksamaa ja autonsa on siinä. Laita tänne tietosi ja lupaa maksaa taloyhtiöiden autopaikat, kun sinulle se noin helppoa on!
🙃🙃🙃🙃🙃🙃
- Anonyymi
Aloittajan kanssa sanalla linjhalla. Kun tänne hakemalla haetaan vierasmaalaisia ja oikein minun veroillani heille pannaan pystyy huyväpalkkaisa "neuvomaan ja katsomaan paremmat olot, kuin suomalaisilla", niin tekevätkö he mitään muuta järkevää?
- Anonyymi
Kannattaa olla mukana härskiä
sillilientä ja sitä ilmanottoaukkoon- Anonyymi
Auttako se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttako se?
vain haju jää
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288348Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4327224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1551085Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17726Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28643Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58623En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579