Se on nyt tätä päivää, päivää

Anonyymi-ap

En olisi tähän liittynyt, mutta on oma kokemus juuri tältä päivää.
Ruudussani kökötti suomalaisissa rekistereissä auto, tullessani kotiin. Tööttäilin ... ei mitään tapahtunut. Jätin sen auton taakse omani. Tunnin päästä suomalaisnainen hakkasi oveani ja rinkutti kelloa parin ukrainalaisen kanssa. Akka huusi ja haukkui rasistiksi, natsiksi, venäläiseksi ja jotakin vielä. Käski siirtää romuni pois. En reagoitun, kun eivät herratkaan englanniksi ja saksaksi kysyttyyn kysymykseeni "osaavatko pysäköintisäännöt?", mitään sanoneet. Vedin oven kiinni ukrainalaiskirouksiin. Katsoin ikkunastani kun herrat naisensa kanssa istutuksien yli lähtivät menemään pitkin nurmikkoa.

12

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isot on ongelmat

• Anonyymi

Juhaninkadullako tämä tapahtui?

• Anonyymi

Ei ole Juhaninkadulta, sen tiedän, vaikka en kyseinen henkilö olekkaan, jolle NÄIN IKÄVÄSTI ON KÄYNYT, VOI, VOI !!!!

• Anonyymi

Kyllä on ahdasta näinkin pienessä kaupungissa, kun parkkipaikka on pyhä, kuin Jumala. Onhan se tietysti ikävää, jos joutuu ajaan autonsa vieressä olevalle paikalla. Elämä on ????

• Anonyymi

Se vain on niin, että se viereinenkin paikka on jonkun maksamaa ja autonsa on siinä. Laita tänne tietosi ja lupaa maksaa taloyhtiöiden autopaikat, kun sinulle se noin helppoa on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vain on niin, että se viereinenkin paikka on jonkun maksamaa ja autonsa on siinä. Laita tänne tietosi ja lupaa maksaa taloyhtiöiden autopaikat, kun sinulle se noin helppoa on!

🙃🙃🙃🙃🙃🙃

• Anonyymi

Aloittajan kanssa sanalla linjhalla. Kun tänne hakemalla haetaan vierasmaalaisia ja oikein minun veroillani heille pannaan pystyy huyväpalkkaisa "neuvomaan ja katsomaan paremmat olot, kuin suomalaisilla", niin tekevätkö he mitään muuta järkevää?

• Anonyymi

Kannattaa olla mukana härskiä
      sillilientä ja sitä ilmanottoaukkoon

• Anonyymi

Auttako se?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttako se?

vain haju jää

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2286
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1704
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1415
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1228
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe