...että kakka ei mahdu kulkemaan peräaukosta läpi.
kertokaa kokemuksestanne!
Onko teillä ollut niin...
5
431
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tiedän tunteen. Välillä kun niin käy se tuntuu tuskalliselta, aivan kuin joku viiltäisi veitsellä. Mutta välillä taas tuntuu taivaalliselta, en tiedä miksi ja mitäpä sillä niin väliä vaikka tietäisinkin.
Mies45v- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18050000h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ottoo tilto pois, ni helepottaa.
- Anonyymi
Alottelevien homojen tyyppivika, Kaalimadolla on Antti-Anaalitappeja , osta niitä ja aloita pienimmästä totuttele pikku hiljaa isontaen, kyllä se siitä alkaa venymään ja hups yllättäen huomaat olevasi niin väljä että tulee välissä huomaamatta housuun.
- Anonyymi
Meillä on tyttöystävän kanssa monenlaiset seksileikit. Seksiin saa uusia piirteitä kun tyttöystävä laittaa päälle strap-on:in ja nai minua sillä perseeseen. Voin suositella, erektio ja laukeaminen on kovempaa kuin suihinotossa 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939