Koiviston autolla pyyhittiin taas pöytää

Anonyymi-ap

Länsilinjat voitti Tampereen kilpailutuksen kaikki kohteet ja moppasi koiviston autolla vessan lattiaa mennen tullen.

Väkevä kiitos Länsilinjoille kun heitti roskaliikennöitsijän pois linjoilta

52

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdatte nyt tärkeimmän, eli myös valkeakosken liikennettä vietiin kuin pässiä narussa. Ei pärjännyt taaskaan valkeakosken linjoissa. Jokohan olisi aika laittaa "johtajat" vaihtoon

      • Anonyymi

        VL nappasi yhdessä Mannisen ja Lampisen kanssa Oriveden ja Ylä-Pirkanmaan Nysse/Ely-linjat 95-97 tulevilsi vuosiksi. Noille linjoille tulee jatkossa huomattavasti nykyistä enemmän liikennettä. VL on myös Ylä-Pirkanmaalaisten Hovikuljettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL nappasi yhdessä Mannisen ja Lampisen kanssa Oriveden ja Ylä-Pirkanmaan Nysse/Ely-linjat 95-97 tulevilsi vuosiksi. Noille linjoille tulee jatkossa huomattavasti nykyistä enemmän liikennettä. VL on myös Ylä-Pirkanmaalaisten Hovikuljettaja.

        "Yhdessä" 😂😂😂. Säälittävää. Ilmeisesti VL on itku kurkussa anonut armoa, että saisi edes johonkin niitä romujaan työnnettyä ja Manninen on säälistä heittänyt armopalana jonkun yksittäisen vuoron VL:n räpiköitäväksi


      • Anonyymi

        Nyt pitää muistaa että terveessä, sukuoikeudettomassa markkinassa tulee välillä voittoja ja välillä tappioita. Tappiot pakottavat terveen firman avaamaan uusia, hedelmällisiä ovia. Hyvänä esimerkkinä menestykseksi osoittautunut laajennus Helsingin-liikenteeseen. Kiitos tappion Vekalle, tämä Eldorado löytyi.


      • Anonyymi

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO.

        Lauri on joukkoliikenneNERO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitää muistaa että terveessä, sukuoikeudettomassa markkinassa tulee välillä voittoja ja välillä tappioita. Tappiot pakottavat terveen firman avaamaan uusia, hedelmällisiä ovia. Hyvänä esimerkkinä menestykseksi osoittautunut laajennus Helsingin-liikenteeseen. Kiitos tappion Vekalle, tämä Eldorado löytyi.

        VL:lle noita tappioita vain tuntuu tulevan koko ajan. Jos joku luulee että tyhjien penkkien ajaminen Helsinkiin on joku tie onnelaan, täytyy hänen olla idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhdessä" 😂😂😂. Säälittävää. Ilmeisesti VL on itku kurkussa anonut armoa, että saisi edes johonkin niitä romujaan työnnettyä ja Manninen on säälistä heittänyt armopalana jonkun yksittäisen vuoron VL:n räpiköitäväksi

        Vaan kuinka säälittävä onkaan Paunun tilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo on joukkoliikenneVELHO.

        Lauri on joukkoliikenneNERO.

        Kimmo on joukkoliikennePELLE

        Lauri on joukkoliikenneIDIOOTTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL:lle noita tappioita vain tuntuu tulevan koko ajan. Jos joku luulee että tyhjien penkkien ajaminen Helsinkiin on joku tie onnelaan, täytyy hänen olla idiootti.

        Pupu kiitää Kolmostien tunnelmallisessa pimeydessä, mukanaan sankat joukot lentomatkustajia. Onnibus mainostaa mm. VL:n lentokenttävuoroja aktiivisesti mm. Nyssen ja Koiviston Auto -konsernin busseissa. Ja väki löytää ne. Liput: onnibus.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yhdessä" 😂😂😂. Säälittävää. Ilmeisesti VL on itku kurkussa anonut armoa, että saisi edes johonkin niitä romujaan työnnettyä ja Manninen on säälistä heittänyt armopalana jonkun yksittäisen vuoron VL:n räpiköitäväksi

        Tällaista räpiköintiä pyrimme välttämään:

        https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007297179.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista räpiköintiä pyrimme välttämään:

        https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007297179.html

        Entä se kun 2012 Tamponin Bova särkyi?
        Tai Koivurannan bussi syöksyi järveen ja monta kuoli?
        Löytyisikö vielä vanhempia uutisia linkattavaksi, idiootti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se kun 2012 Tamponin Bova särkyi?
        Tai Koivurannan bussi syöksyi järveen ja monta kuoli?
        Löytyisikö vielä vanhempia uutisia linkattavaksi, idiootti?

        Kun antaa potkut itseään pätevämmälle sen eestään löytää! Iankaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun antaa potkut itseään pätevämmälle sen eestään löytää! Iankaiken.

        Ja tämä liittyy kommenttiin miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä liittyy kommenttiin miten?

        En hyväksy varkaita enkä vääriä valtiaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se kun 2012 Tamponin Bova särkyi?
        Tai Koivurannan bussi syöksyi järveen ja monta kuoli?
        Löytyisikö vielä vanhempia uutisia linkattavaksi, idiootti?

        Onnibussin Bova vuodelta 2012 on kaikkien aikojen Arkkibussi. Se symbolisoi suomalaisen joukkoliikenteen tervehtymistä. Ja olihan auto itsessäänkin ylevä. Se olisi pitänyt konservoida ja sijoittaa paraatipaikalle yhdessä Suomen lipun ja Lauri Helkeen patsaan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy varkaita enkä vääriä valtiaita.

        En juo kahvia muumimukista.


    • Anonyymi

      Koiviston auto on nöyrtynyt.
      Valkeakosken liikenne on nöyrtynyt.
      Kiitos Länsilinjoille, joka on oikeamielinen liikennöitsijä

      • Anonyymi

        VL ja OB/KA nöyryyttivät LL:ää niin ettei se aja enää yhtäkään vuoroa Helsingin ja Tampereen välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL ja OB/KA nöyryyttivät LL:ää niin ettei se aja enää yhtäkään vuoroa Helsingin ja Tampereen välillä.

        Savonlinja ja PM nöyryyttivät Tamponia niin, ettei se aja enää yhtäkään vuoroa Joensuu-Kuopio välillä.


    • Anonyymi

      Tarkoittaako tämä nyt sitä, että viimeinkin VL:n savutykit poistuvat kiusaamasta Oriveden seudun koululaisia? Tämän jälkeen lapsetkaan eivät voi lintsata koulusta syyllä että bussi ei tullut..

      • Anonyymi

        Paronit palvovat vääriä nimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronit palvovat vääriä nimiä.

        Se on vähä sama kuin sijoittaa kasinolla aina merkit väärälle numerolle.

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Tilalle tulee LL:n loppuunajetut Nysselintat ja vara-autoiksi Ikaalisten linjalla käytettävät loppuunajetut EB raakit jotka pörisee ja savuttaa tyyliin Kaipolan "paikkurit".

        MUAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilalle tulee LL:n loppuunajetut Nysselintat ja vara-autoiksi Ikaalisten linjalla käytettävät loppuunajetut EB raakit jotka pörisee ja savuttaa tyyliin Kaipolan "paikkurit".

        MUAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

        Lapsilla on jatkossa hyvä syy olla pois koulusta: eb reuhka sammui taas pakkaseen

        MUAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilla on jatkossa hyvä syy olla pois koulusta: eb reuhka sammui taas pakkaseen

        MUAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

        Että tuo yksi Paunulta potkittu seonnut jaksaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tuo yksi Paunulta potkittu seonnut jaksaa kirjoittaa.

        Ylistäkää OIKEAA nimeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tuo yksi Paunulta potkittu seonnut jaksaa kirjoittaa.

        Sillä voi taas olla vapaa viikonloppu, ja sehän merkitsee vain yhtä asiaa...


    • Anonyymi

      Huomioi, että Kangasalan osa-alueeseen saatiin neljä tarjousta: Koiviston Auto Tampere Oy, Länsilinjat Oy alihankkijana Valkeakosken Liikenne Oy, Vekka Group Oy ja Väinö Paunu Oy. Pirkkalan ja lentoaseman osa-alueisiin saatiin kolme tarjousta: Koiviston Auto Tampere Oy, Länsilinjat Oy ja Vekka Group Oy. Kangasalla tullaan ajamaan siis myös Valkeakosken liikenteen ja Väinö Paunun toimesta Länsilinjojen lisäksi.

      • Anonyymi

        Kuka tuolla Kangasalla ajaa VL:n ja Paunun toimeksiannosta? On liikennöitsijä ja alihankkijoita, joilla taas on alihankkijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuolla Kangasalla ajaa VL:n ja Paunun toimeksiannosta? On liikennöitsijä ja alihankkijoita, joilla taas on alihankkijoita?

        VL on oikeamielinen liikennöitsijä


      • Anonyymi

        Siis, Kangasalan osa-alueeseen tuli 4 tarjousta:
        1.Koiviston Auto
        2.Länsilinjat ja he ilmoittivat alihankkijakseen Valkeakosken Liikenteen
        3.Vekka
        4.Väinö Paunu

        Väinö Paunu Oy siis ei tule ajamaan Kangasalla, ainakaan näitä sopimusliikenteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, Kangasalan osa-alueeseen tuli 4 tarjousta:
        1.Koiviston Auto
        2.Länsilinjat ja he ilmoittivat alihankkijakseen Valkeakosken Liikenteen
        3.Vekka
        4.Väinö Paunu

        Väinö Paunu Oy siis ei tule ajamaan Kangasalla, ainakaan näitä sopimusliikenteitä.

        Onhan selvää että Jämsän tyyli ei Nyssessä toimi. Siksi tarvitaan Pupu pelastajaksi.


      • Anonyymi

        Mitähän tämä sotku tarkoittaa? Mainitaan neljä yritystä, jotka olivat kisassa mukana. Sen jälkeen mainitaan, että liikennettä hoitavat LL:n lisäksi VL ja Paunu. Eihän kilpailutuksessa mukana olo tarkoita, että automaattisesti saa linjoja hoidettavakseen. Voisiko joku suomentaa tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tämä sotku tarkoittaa? Mainitaan neljä yritystä, jotka olivat kisassa mukana. Sen jälkeen mainitaan, että liikennettä hoitavat LL:n lisäksi VL ja Paunu. Eihän kilpailutuksessa mukana olo tarkoita, että automaattisesti saa linjoja hoidettavakseen. Voisiko joku suomentaa tämän?

        On hämmästyttävää että vieläkin iso osa paronimielisistä elää sukuoikeusaikaa eivätkä elä ajassa eivätkä ymmärrä alan uusia lainalaisuuksia. Esimerkiksi Valkeakosken Liikenne on täysin alan nykytodellisuudessa kiinni. Se tarkoittaa luovia ratkaisuja sekä sellaista isonhenkistä menestystä jota sukuoikeusaikana olisi pidetty silkkana hulluutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hämmästyttävää että vieläkin iso osa paronimielisistä elää sukuoikeusaikaa eivätkä elä ajassa eivätkä ymmärrä alan uusia lainalaisuuksia. Esimerkiksi Valkeakosken Liikenne on täysin alan nykytodellisuudessa kiinni. Se tarkoittaa luovia ratkaisuja sekä sellaista isonhenkistä menestystä jota sukuoikeusaikana olisi pidetty silkkana hulluutena.

        Et siis osaa vastata, mikä näistä mainituista yrityksistä linjoja tulee hoitamaan? Et taida itsekään tietää, vaikka kuinka yrität tätä konkurssikypsää valkeakoskilaista paikallisbusseilla ajavaa liikennöitsijää ylistää. VL oli joskus ylistämisenarvoinen yritys, mutta ne ajat ovat takana päin ja vapaa pudotus näyttää vaan jatkuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis osaa vastata, mikä näistä mainituista yrityksistä linjoja tulee hoitamaan? Et taida itsekään tietää, vaikka kuinka yrität tätä konkurssikypsää valkeakoskilaista paikallisbusseilla ajavaa liikennöitsijää ylistää. VL oli joskus ylistämisenarvoinen yritys, mutta ne ajat ovat takana päin ja vapaa pudotus näyttää vaan jatkuvan.

        VL ajaa tulevina vuosina Tampere-Orivesi-Mänttä/Virrat ja Kangasala-Ponsa-Orivesi -linjoja. Satunnaisesti muitakin vuoroja eräillä Kangasalan linjoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL ajaa tulevina vuosina Tampere-Orivesi-Mänttä/Virrat ja Kangasala-Ponsa-Orivesi -linjoja. Satunnaisesti muitakin vuoroja eräillä Kangasalan linjoilla.

        Lisätään vielä että jatkossa Tampere-Orivesi -linja ajaa Kangasalan Ruutanan kautta ja liikennöi arkipäivinä tunnin välein aamusta iltaan. Kyseisen linjan ajosuorite kasvaa siis kaudesta 2024-25 alkaen reilusti nykyisestä. Valkeakoskella onkin jo tilattu suuri määrä tyhjiä lasipurkkeja joihin hillot voidaan säilöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä että jatkossa Tampere-Orivesi -linja ajaa Kangasalan Ruutanan kautta ja liikennöi arkipäivinä tunnin välein aamusta iltaan. Kyseisen linjan ajosuorite kasvaa siis kaudesta 2024-25 alkaen reilusti nykyisestä. Valkeakoskella onkin jo tilattu suuri määrä tyhjiä lasipurkkeja joihin hillot voidaan säilöä!

        Myös VL:n kaukoliikenteessä on rahakkaita uudistuksia luvassa. Tuuletetaan oikeen kunnolla Kuoppiksen pölyttyneitä hämähäkinseittejä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös VL:n kaukoliikenteessä on rahakkaita uudistuksia luvassa. Tuuletetaan oikeen kunnolla Kuoppiksen pölyttyneitä hämähäkinseittejä!

        VL:n tarjoamat hinnat ovat niin huonoja, että hillopurkit voi suosiolla jättää varastoon pölyttymään. Kaukoliikenne tuottaa tappioita jo entuudestaan. Ei hyvältä näytä yrityksen jatkuvuuden kannalta, kalusto hajoaa käsiin ja näillä hinnoilla uusiin ei pystytä. Et muuten vieläkään osannut vastata, kuka ajaa ja mitä viimeisen kilpailutuksen perusteella. Et nähtävästi tiedä itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL:n tarjoamat hinnat ovat niin huonoja, että hillopurkit voi suosiolla jättää varastoon pölyttymään. Kaukoliikenne tuottaa tappioita jo entuudestaan. Ei hyvältä näytä yrityksen jatkuvuuden kannalta, kalusto hajoaa käsiin ja näillä hinnoilla uusiin ei pystytä. Et muuten vieläkään osannut vastata, kuka ajaa ja mitä viimeisen kilpailutuksen perusteella. Et nähtävästi tiedä itsekään.

        Vastasin mitä VL ajaa. Se, mitä yksittäisiä vuoroja VL satunnaisesti ajaa linjojen 47 ja 95 lisäksi, ei ole vielä kenelläkään tiedossa. Mutta osa ainakin linjojen 44 ja 96-97 lähdöistä tullaan ajamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hämmästyttävää että vieläkin iso osa paronimielisistä elää sukuoikeusaikaa eivätkä elä ajassa eivätkä ymmärrä alan uusia lainalaisuuksia. Esimerkiksi Valkeakosken Liikenne on täysin alan nykytodellisuudessa kiinni. Se tarkoittaa luovia ratkaisuja sekä sellaista isonhenkistä menestystä jota sukuoikeusaikana olisi pidetty silkkana hulluutena.

        Näin juuri. Yksinkertaistaen voisikin sanoa että tämä eräiden Wanhaan Hyvään Aikaan neuroottisesti kiinnihirttäytyminen aiheutti oikeastaan kaikki ne kahnaukset ja onnettomat kiistat joita joukkoliikennelain uudistuksen 2009 jälkeen jouduimme todistamaan. Ennustin kyllä paroneille hyvissä ajoin mitä tuleman pitää jos ette päivitä itseänne nykyaikaan mutta eivät vain uskoneet vaan ajoivat täysillä päin seinää. Tämä siitäkin huolimatta että näpit olivat jo ehtineet osin kärähtämään kartellitutkinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin mitä VL ajaa. Se, mitä yksittäisiä vuoroja VL satunnaisesti ajaa linjojen 47 ja 95 lisäksi, ei ole vielä kenelläkään tiedossa. Mutta osa ainakin linjojen 44 ja 96-97 lähdöistä tullaan ajamaan.

        Valkeakosken Liikenne on VOITTOKONE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Yksinkertaistaen voisikin sanoa että tämä eräiden Wanhaan Hyvään Aikaan neuroottisesti kiinnihirttäytyminen aiheutti oikeastaan kaikki ne kahnaukset ja onnettomat kiistat joita joukkoliikennelain uudistuksen 2009 jälkeen jouduimme todistamaan. Ennustin kyllä paroneille hyvissä ajoin mitä tuleman pitää jos ette päivitä itseänne nykyaikaan mutta eivät vain uskoneet vaan ajoivat täysillä päin seinää. Tämä siitäkin huolimatta että näpit olivat jo ehtineet osin kärähtämään kartellitutkinnassa.

        Hyvä hyvä, PYHÄÄ puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Yksinkertaistaen voisikin sanoa että tämä eräiden Wanhaan Hyvään Aikaan neuroottisesti kiinnihirttäytyminen aiheutti oikeastaan kaikki ne kahnaukset ja onnettomat kiistat joita joukkoliikennelain uudistuksen 2009 jälkeen jouduimme todistamaan. Ennustin kyllä paroneille hyvissä ajoin mitä tuleman pitää jos ette päivitä itseänne nykyaikaan mutta eivät vain uskoneet vaan ajoivat täysillä päin seinää. Tämä siitäkin huolimatta että näpit olivat jo ehtineet osin kärähtämään kartellitutkinnassa.

        No mitenkä sitä on rahaa kertynyt näillä Uuden Ajan Airueilla? Ai niin, konkurssin partaallahan ne parhaimmat niistä horjuvat, huonoimmat ovat jo konkassa.
        On suorastaan omituista, kuinka tyhmiä nämä ovat, kun eivät huomaa miksi bisnes vie kohti hautaa.


    • Anonyymi

      Niin.., sellaista mahdollisuutta ei mielestäsi ole, että he eivät edes halunneet tuohon kilpailutukseen "täysillä" osallistua?

      • Anonyymi

        No aloittajaa kismittää niin vietävästi se että Koiviston Auton ruoska soi paroneille yhä yhtä armotta kuin Laurinkin aikana. Kaikenhan piti muuttua kun Lauri "sai fudut". No, eipä ole ensimmäinen ennustus joka paronimielisiltä menee täysin syteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aloittajaa kismittää niin vietävästi se että Koiviston Auton ruoska soi paroneille yhä yhtä armotta kuin Laurinkin aikana. Kaikenhan piti muuttua kun Lauri "sai fudut". No, eipä ole ensimmäinen ennustus joka paronimielisiltä menee täysin syteen.

        Kaikki ennustukset Pupunkin tulevaisuudesta ovat menneet tähän saakka pieleen. Onkohan kyseessä olleetkin enempi pelkät pahansuovat toiveet Pupun konkurssista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ennustukset Pupunkin tulevaisuudesta ovat menneet tähän saakka pieleen. Onkohan kyseessä olleetkin enempi pelkät pahansuovat toiveet Pupun konkurssista?

        VL on selvinnyt tähän asti ainoastaan vahvan taseen ansiosta. Nyt eväät on pikkuhiljaa syöty ja totuus on armotta edessä. Miten voikaan olla mahdollista, että aikaisemmin ehkä koko Suomen parhaiten hoidettu bussiyritys on tällä hetkellä roskaluokassa? Olisiko pieni osuus sillä, että on lähdetty kuuntelemaan vääriä henkilöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aloittajaa kismittää niin vietävästi se että Koiviston Auton ruoska soi paroneille yhä yhtä armotta kuin Laurinkin aikana. Kaikenhan piti muuttua kun Lauri "sai fudut". No, eipä ole ensimmäinen ennustus joka paronimielisiltä menee täysin syteen.

        Katso Koiviston viimeisiä tilinpäätöksiä, sieltä se totuus löytyy. Suuri syy hermeettisiin tappioihin selittyy Punapöksyn aikana tehdyillä huonoilla päätöksillä, joten fudut olivat täysin ansaitut. Tällaisen ison laivan kurssin muutos vaatii monta tilikautta, joten aivan pikaisesti ei ole parempaa näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aloittajaa kismittää niin vietävästi se että Koiviston Auton ruoska soi paroneille yhä yhtä armotta kuin Laurinkin aikana. Kaikenhan piti muuttua kun Lauri "sai fudut". No, eipä ole ensimmäinen ennustus joka paronimielisiltä menee täysin syteen.

        Mikä ennustus on mennyt "täysin syteen"? Onnibus olisi ajautunut konkurssiin useita kertoja ilman ulkopuolista pelastajaa. Lauri onnistui tuhoamaan mahtavan Koivisto-konsernin itsenäisyyden ja hankki lopuksi itselleen näyttävät potkut ala-arvoisen johtamisensa ansiosta. Mielestäni aika moni henkilö ennusti ennen näitä tapahtumia mitä tulisi tapahtumaan, joten ennustukset ovat osuneet maaliinsa harvinaisen hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ennustus on mennyt "täysin syteen"? Onnibus olisi ajautunut konkurssiin useita kertoja ilman ulkopuolista pelastajaa. Lauri onnistui tuhoamaan mahtavan Koivisto-konsernin itsenäisyyden ja hankki lopuksi itselleen näyttävät potkut ala-arvoisen johtamisensa ansiosta. Mielestäni aika moni henkilö ennusti ennen näitä tapahtumia mitä tulisi tapahtumaan, joten ennustukset ovat osuneet maaliinsa harvinaisen hyvin.

        Ja Helb olisi mennyt nurin että heilahtaa, ellei tuo imbesilli Capman olisi maksanut 50 miljoonan sanktiomaksua.
        Miten helvetissä ne kuvittelevat saavansa tuon summan sijoittajilleen takaisin? Kun sitä normaalikin liiketoimintaa pitäisi kannatella.


    • Anonyymi

      Ennustettiin Helbin tuhoa jo 2000-luvun alkupuoliskolla.
      Porukkaa peloteltiin kaikella mahdollisella että luopukaa kaikesta niin ei tartte myydä ja nyt myyty jo moneen kertaan.
      Onko koirannaama -Kähärä osittain näiden edellisten kirjoitusten takana.
      Sehän vihasi kunnallista pääkaupunkiliikennettä.

      Parta-Jugi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

      Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2400
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

      Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

      mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

      ...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

      Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

      Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

      Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

      Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe