Best K6020 liesituulettimen ohjain/sähköt meni mykäksi. Vika alkoi kun vaihdoin halogeenipolttimen tilalle huonolaatuista led-polttimoa joka ilmeisesti aiheutti oikosulun, kuului relemäinen ”naks”. Onkohan kuvussa jossain lasisulaketta millä tuulettimen saisi taas toimimaan?
Liesikupu mykkä: Best K6020
Anonyymi-ap
3
786
Vastaukset
- Anonyymi
Mahdollisesti on sulake virtalähteessä, joka palanut oikosulun takia.
Koko vehje irti paikastaan ja pöydälle, jossa sitä on helppo operoida.
Koteloa auki ja tsekkaamaan virtalähteen tila.
Jos sieltä sulake on rikki, niin uusia saa sähkö/elektroniikkaliikkeistä.
Vanha sulake irti ja uusi tilalle.
Kotelo kiinni.
Testaa laitetta, että virrat kulkee, ennen ku laitat takaisin paikoillensa. - Anonyymi
Löysin sivun, jossa on ohjeet 127 erilaiselle Best liesituulettimelle. Mitään sen näköistä tyyppimerkkiä ei tuo sivu tuntenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082