Liian tiukat legginsit

Anonyymi-ap

Kertokaa nyt te jotka tiedätte. Yli 50 kymppinen työkaverini (nainen), pitkänhuiskea sellainen, pukeutuu todella tiukkoihin legginseihin ja näiden alla stringit. Mitä teen, kun en voi lakata tujottamasta tuota kokonaisuutta. Asun kruunaa luonnollisesti edessä räjähtämisvaarassa oleva kamelinvarvas. Näkyhän on niin edestä kuin takaa mitä herkullisin, enkä voi siis lakata kyyläämästä tuota naista - siis navasta alaspäin. Miksi pukeutua noin, kun tietää ja näkee että on todella hutsuttava ja sitten vielä pahastuu kun jengi kyylää.

Auttakaa, pitäisikö minun sanoa hänelle tästä tai pyytää pukeutumaan toisin?

18

3334

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimolla on tuollaiset legginsit, missä on haaroissa vetoketju.

• Ehdotan seuraavaa: Sidot pääsi ympärille narun, josta roikkuu häntä takana, kuitenkin niin että narun pää on kätesi ulottuvilla. Aina kun katseesi vaeltaa naisen haaroihin tai takamukseen, nykäiset reippaasti narusta niin että katseesi osuu naista silmiin. Pidä huoli, ettei katse jää rinnan korkeudelle. Voit myös kiinnittää narun päähän nenäliinan, jolla voit pyyhkäistä vahingossa tirahtaneen kuolan pois suupielistä.

Helppoa, eikö totta?

• Anonyymi

Jep jep spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

Katos edelleen speden paskan suoltaminen jatkuu. Monenetko kalsarit jo menossa vai istutko potalla ja äitis tyhjentää sen.

• Anonyymi

No, minulla on muodokas 73v anoppi ja jostain syystä usein kun olen yksin käymässä on hänellä päällään lyhyt paita ja mustat ohuet sukkahousut ja alla pienet tiukat pikkarit.
      Ei ainakaan minulle ole koskaan tullut mieleenikään sanoa anopille, että nyt on vähän turhan seksikäs pukeutuminen . Minä ainakin katselen ihan mielelläni anopin esillä olevia muotoja.

• Anonyymi

Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

No idiootti et naurata ketään,ittees kylläkin.

• Anonyymi

Pakko myöntää on se vaan seksikkään näköistä kun nainen on pakannut itsensä oikein kireään.

• Anonyymi

Juu läskit pursuaa yli hyi hemmetti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu läskit pursuaa yli hyi hemmetti

Oletko harkinnut laihduttamista tai leikkaukseen menoa.

• Turha mennä mitään siitä sanomaan. Hän varmasti nauttii pukeutua noin ja nauttii saamastaan huomiosta.

• Anonyymi

OpettajaRva49 samaa mieltä olen. Oon pitkään tapaillut 65v naista joka käyttää tiukkoja legginsejä, tiukkaa paitaa ja tissejä kohottavia liivejä. Nainen hiukan pullea ja muodot hyvin nähtävillä tiukoissa vaatteissa. Pikkareiden rajat näkyy hyvin legginssien läpi sekä nöpöttävät isot nännit tiukan paidan läpi. Nainen sanonut et pitää miesten katseista ja huomiosta. Kyllä hänen sängyssä miehiä vierailee. Ikä haarukka on 30-70v.on se vanhempikin nainen vaan seksikäs. M51v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OpettajaRva49 samaa mieltä olen. Oon pitkään tapaillut 65v naista joka käyttää tiukkoja legginsejä, tiukkaa paitaa ja tissejä kohottavia liivejä. Nainen hiukan pullea ja muodot hyvin nähtävillä tiukoissa vaatteissa. Pikkareiden rajat näkyy hyvin legginssien läpi sekä nöpöttävät isot nännit tiukan paidan läpi. Nainen sanonut et pitää miesten katseista ja huomiosta. Kyllä hänen sängyssä miehiä vierailee. Ikä haarukka on 30-70v.on se vanhempikin nainen vaan seksikäs. M51v

Tuollainen nainen on todella seksikäs ja himottava!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen nainen on todella seksikäs ja himottava!

Niin minunkin mielestä. Ja parasta on ne valkoiset leggissit. Vitun viiva näkyy selvästi. M51v

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      73
      7764
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      89
      5717
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      40
      3855
    4. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      27
      3267
    5. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      37
      3045
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      111
      2965
    7. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      13
      2867
    8. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      96
      2805
    9. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      42
      2790
    10. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      89
      2464
    Aihe