Liian tiukat legginsit

Anonyymi-ap

Kertokaa nyt te jotka tiedätte. Yli 50 kymppinen työkaverini (nainen), pitkänhuiskea sellainen, pukeutuu todella tiukkoihin legginseihin ja näiden alla stringit. Mitä teen, kun en voi lakata tujottamasta tuota kokonaisuutta. Asun kruunaa luonnollisesti edessä räjähtämisvaarassa oleva kamelinvarvas. Näkyhän on niin edestä kuin takaa mitä herkullisin, enkä voi siis lakata kyyläämästä tuota naista - siis navasta alaspäin. Miksi pukeutua noin, kun tietää ja näkee että on todella hutsuttava ja sitten vielä pahastuu kun jengi kyylää.

Auttakaa, pitäisikö minun sanoa hänelle tästä tai pyytää pukeutumaan toisin?

18

2066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimolla on tuollaiset legginsit, missä on haaroissa vetoketju.

    • Ehdotan seuraavaa: Sidot pääsi ympärille narun, josta roikkuu häntä takana, kuitenkin niin että narun pää on kätesi ulottuvilla. Aina kun katseesi vaeltaa naisen haaroihin tai takamukseen, nykäiset reippaasti narusta niin että katseesi osuu naista silmiin. Pidä huoli, ettei katse jää rinnan korkeudelle. Voit myös kiinnittää narun päähän nenäliinan, jolla voit pyyhkäistä vahingossa tirahtaneen kuolan pois suupielistä.

      Helppoa, eikö totta?

      • Anonyymi

        Jep jep spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Katos edelleen speden paskan suoltaminen jatkuu. Monenetko kalsarit jo menossa vai istutko potalla ja äitis tyhjentää sen.


    • Anonyymi

      No, minulla on muodokas 73v anoppi ja jostain syystä usein kun olen yksin käymässä on hänellä päällään lyhyt paita ja mustat ohuet sukkahousut ja alla pienet tiukat pikkarit.
      Ei ainakaan minulle ole koskaan tullut mieleenikään sanoa anopille, että nyt on vähän turhan seksikäs pukeutuminen . Minä ainakin katselen ihan mielelläni anopin esillä olevia muotoja.

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

        No idiootti et naurata ketään,ittees kylläkin.


    • Anonyymi

      Pakko myöntää on se vaan seksikkään näköistä kun nainen on pakannut itsensä oikein kireään.

      • Anonyymi

        Juu läskit pursuaa yli hyi hemmetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu läskit pursuaa yli hyi hemmetti

        Oletko harkinnut laihduttamista tai leikkaukseen menoa.


    • Turha mennä mitään siitä sanomaan. Hän varmasti nauttii pukeutua noin ja nauttii saamastaan huomiosta.

      • Anonyymi

        OpettajaRva49 samaa mieltä olen. Oon pitkään tapaillut 65v naista joka käyttää tiukkoja legginsejä, tiukkaa paitaa ja tissejä kohottavia liivejä. Nainen hiukan pullea ja muodot hyvin nähtävillä tiukoissa vaatteissa. Pikkareiden rajat näkyy hyvin legginssien läpi sekä nöpöttävät isot nännit tiukan paidan läpi. Nainen sanonut et pitää miesten katseista ja huomiosta. Kyllä hänen sängyssä miehiä vierailee. Ikä haarukka on 30-70v.on se vanhempikin nainen vaan seksikäs. M51v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OpettajaRva49 samaa mieltä olen. Oon pitkään tapaillut 65v naista joka käyttää tiukkoja legginsejä, tiukkaa paitaa ja tissejä kohottavia liivejä. Nainen hiukan pullea ja muodot hyvin nähtävillä tiukoissa vaatteissa. Pikkareiden rajat näkyy hyvin legginssien läpi sekä nöpöttävät isot nännit tiukan paidan läpi. Nainen sanonut et pitää miesten katseista ja huomiosta. Kyllä hänen sängyssä miehiä vierailee. Ikä haarukka on 30-70v.on se vanhempikin nainen vaan seksikäs. M51v

        Tuollainen nainen on todella seksikäs ja himottava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen nainen on todella seksikäs ja himottava!

        Niin minunkin mielestä. Ja parasta on ne valkoiset leggissit. Vitun viiva näkyy selvästi. M51v


    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      231
      2173
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1446
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1195
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      69
      1187
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      155
      1077
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1019
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      908
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      838
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      805
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe