Kartanonmäki loimaa

Anonyymi-ap

Kyllä on sääli kun niin kaunis valkoinen tiilitalo on ulosmitattu veloista kartanonmäessä. Oli sit kans viimeiset vuokralaiset hurjaa porukkaa jotka varmaan edesauttoivat asia.
Olis kannattanut sillon myydä ennenkuin otti juoppoja asuun ois saanut hyvän hinnan nyt on ylin tarjous 13 700€. Neliöitä 119.

11

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoa muuta! Ihmisillä on taipumus suotta pitkittää rahaongelmia. Myyntiin vaan heti, kun tulee ylivoimaiseksi pitää. Vuokralaisia en okt:oon ottaisi ellei saa oikeesti hyvää vuokraa tai ellei talo mene kaupaksi

lajijasuris

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­N­­y­m­f­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180510027

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

No ei tollaset työttömät ketkä juo paljon mitään maksa, jollei Sossu sit maksanut, .toivottavasti nyt joku sit ostaa et saa velkojaan maksetuksi ees hiukan . Ja ennenkuin koko talo menee pilalle

• Anonyymi

Talosta saadut rahat riittää yleensä käsittely kuluihin. Velat jää myynnin jälkeenkin

• Anonyymi

Paha juttu

• Anonyymi

Näin taitaa käydä aloituksenkin tapauksessa. Todella huono hinta 90-luvun peruspunatiiltä nätimmästä tiilitalosta kaupungissa, tosin taisi olla vuokratontti mikä on rasite kyllä. En tutustunut papereihin kummemmin, mutta taitaa olla kosteusvikaa paljon. Sääli jos jää velkaa, jotka olis saanut maksettua ajoissa myymällä tai sitten velkaa on niin paljon että yks vtun lysti koko homma

lajijasuris

• Anonyymi

Niin tää talo on kyl valkotiilinen ei punatiilinen. Kauniilla paikalla kin vaikka vuokratontti kylläkin. Saa hienon kodin kuka ostaa

• Anonyymi

Joo niin on, sikäli mikäli mulle kommentoinut, tulipa vähän huonosti kirjoitettua.

lajijasuris

• Anonyymi

75500€

• Anonyymi

Siis joku osti tolla hinnalla. Unohdin seurata myyntiä. Mut hyvä et edes jotakin sai. Siitä saa hienon paikan kun viitsii nähdä vaivaa.

• Anonyymi

Paljon kirjoitellaan ja kommentoidan mutta ei tiedetä asiasta mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe