Kyllä on sääli kun niin kaunis valkoinen tiilitalo on ulosmitattu veloista kartanonmäessä. Oli sit kans viimeiset vuokralaiset hurjaa porukkaa jotka varmaan edesauttoivat asia.
Olis kannattanut sillon myydä ennenkuin otti juoppoja asuun ois saanut hyvän hinnan nyt on ylin tarjous 13 700€. Neliöitä 119.
Kartanonmäki loimaa
11
1302
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoa muuta! Ihmisillä on taipumus suotta pitkittää rahaongelmia. Myyntiin vaan heti, kun tulee ylivoimaiseksi pitää. Vuokralaisia en okt:oon ottaisi ellei saa oikeesti hyvää vuokraa tai ellei talo mene kaupaksi
lajijasuris- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180510027
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
No ei tollaset työttömät ketkä juo paljon mitään maksa, jollei Sossu sit maksanut, .toivottavasti nyt joku sit ostaa et saa velkojaan maksetuksi ees hiukan . Ja ennenkuin koko talo menee pilalle
- Anonyymi
Talosta saadut rahat riittää yleensä käsittely kuluihin. Velat jää myynnin jälkeenkin
- Anonyymi
Paha juttu
- Anonyymi
Näin taitaa käydä aloituksenkin tapauksessa. Todella huono hinta 90-luvun peruspunatiiltä nätimmästä tiilitalosta kaupungissa, tosin taisi olla vuokratontti mikä on rasite kyllä. En tutustunut papereihin kummemmin, mutta taitaa olla kosteusvikaa paljon. Sääli jos jää velkaa, jotka olis saanut maksettua ajoissa myymällä tai sitten velkaa on niin paljon että yks vtun lysti koko homma
lajijasuris
- Anonyymi
Niin tää talo on kyl valkotiilinen ei punatiilinen. Kauniilla paikalla kin vaikka vuokratontti kylläkin. Saa hienon kodin kuka ostaa
- Anonyymi
Joo niin on, sikäli mikäli mulle kommentoinut, tulipa vähän huonosti kirjoitettua.
lajijasuris
- Anonyymi
75500€
- Anonyymi
Siis joku osti tolla hinnalla. Unohdin seurata myyntiä. Mut hyvä et edes jotakin sai. Siitä saa hienon paikan kun viitsii nähdä vaivaa.
- Anonyymi
Paljon kirjoitellaan ja kommentoidan mutta ei tiedetä asiasta mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569