Kartanonmäki loimaa

Anonyymi-ap

Kyllä on sääli kun niin kaunis valkoinen tiilitalo on ulosmitattu veloista kartanonmäessä. Oli sit kans viimeiset vuokralaiset hurjaa porukkaa jotka varmaan edesauttoivat asia.
Olis kannattanut sillon myydä ennenkuin otti juoppoja asuun ois saanut hyvän hinnan nyt on ylin tarjous 13 700€. Neliöitä 119.

11

1302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoa muuta! Ihmisillä on taipumus suotta pitkittää rahaongelmia. Myyntiin vaan heti, kun tulee ylivoimaiseksi pitää. Vuokralaisia en okt:oon ottaisi ellei saa oikeesti hyvää vuokraa tai ellei talo mene kaupaksi

lajijasuris

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­N­­y­m­f­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180510027

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

No ei tollaset työttömät ketkä juo paljon mitään maksa, jollei Sossu sit maksanut, .toivottavasti nyt joku sit ostaa et saa velkojaan maksetuksi ees hiukan . Ja ennenkuin koko talo menee pilalle

• Anonyymi

Talosta saadut rahat riittää yleensä käsittely kuluihin. Velat jää myynnin jälkeenkin

• Anonyymi

Paha juttu

• Anonyymi

Näin taitaa käydä aloituksenkin tapauksessa. Todella huono hinta 90-luvun peruspunatiiltä nätimmästä tiilitalosta kaupungissa, tosin taisi olla vuokratontti mikä on rasite kyllä. En tutustunut papereihin kummemmin, mutta taitaa olla kosteusvikaa paljon. Sääli jos jää velkaa, jotka olis saanut maksettua ajoissa myymällä tai sitten velkaa on niin paljon että yks vtun lysti koko homma

lajijasuris

• Anonyymi

Niin tää talo on kyl valkotiilinen ei punatiilinen. Kauniilla paikalla kin vaikka vuokratontti kylläkin. Saa hienon kodin kuka ostaa

• Anonyymi

Joo niin on, sikäli mikäli mulle kommentoinut, tulipa vähän huonosti kirjoitettua.

lajijasuris

• Anonyymi

75500€

• Anonyymi

Siis joku osti tolla hinnalla. Unohdin seurata myyntiä. Mut hyvä et edes jotakin sai. Siitä saa hienon paikan kun viitsii nähdä vaivaa.

• Anonyymi

Paljon kirjoitellaan ja kommentoidan mutta ei tiedetä asiasta mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe