Kartanonmäki loimaa

Anonyymi-ap

Kyllä on sääli kun niin kaunis valkoinen tiilitalo on ulosmitattu veloista kartanonmäessä. Oli sit kans viimeiset vuokralaiset hurjaa porukkaa jotka varmaan edesauttoivat asia.
Olis kannattanut sillon myydä ennenkuin otti juoppoja asuun ois saanut hyvän hinnan nyt on ylin tarjous 13 700€. Neliöitä 119.

11

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoa muuta! Ihmisillä on taipumus suotta pitkittää rahaongelmia. Myyntiin vaan heti, kun tulee ylivoimaiseksi pitää. Vuokralaisia en okt:oon ottaisi ellei saa oikeesti hyvää vuokraa tai ellei talo mene kaupaksi

      lajijasuris

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­­y­m­f­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180510027

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No ei tollaset työttömät ketkä juo paljon mitään maksa, jollei Sossu sit maksanut, .toivottavasti nyt joku sit ostaa et saa velkojaan maksetuksi ees hiukan . Ja ennenkuin koko talo menee pilalle

    • Anonyymi

      Talosta saadut rahat riittää yleensä käsittely kuluihin. Velat jää myynnin jälkeenkin

      • Anonyymi

        Paha juttu


      • Anonyymi

        Näin taitaa käydä aloituksenkin tapauksessa. Todella huono hinta 90-luvun peruspunatiiltä nätimmästä tiilitalosta kaupungissa, tosin taisi olla vuokratontti mikä on rasite kyllä. En tutustunut papereihin kummemmin, mutta taitaa olla kosteusvikaa paljon. Sääli jos jää velkaa, jotka olis saanut maksettua ajoissa myymällä tai sitten velkaa on niin paljon että yks vtun lysti koko homma

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Niin tää talo on kyl valkotiilinen ei punatiilinen. Kauniilla paikalla kin vaikka vuokratontti kylläkin. Saa hienon kodin kuka ostaa

      • Anonyymi

        Joo niin on, sikäli mikäli mulle kommentoinut, tulipa vähän huonosti kirjoitettua.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      75500€

    • Anonyymi

      Siis joku osti tolla hinnalla. Unohdin seurata myyntiä. Mut hyvä et edes jotakin sai. Siitä saa hienon paikan kun viitsii nähdä vaivaa.

    • Anonyymi

      Paljon kirjoitellaan ja kommentoidan mutta ei tiedetä asiasta mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe