En ole kukaan

Anonyymi-ap

En ole kenenkään kaivattu täällä enkä muuallakaan. En ole kenenkään ihastus tai rakkauden kohde. Olen vain joku hölmöläinen, joka rakastui ja kuvitteli mutkat suoriksi. En ole kukaan kenellekään missään. Olen yksinäinen kaipailija.

26

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä höpötä. Kuiteski oot :)

• Anonyymi

Sinäkään et varmaan ole. Kaikki vaan haaveilee täällä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Samat tuntemukset. En vaan sovi minnekään. En tiedä ketään samanmielisiä. Omat ajatukset eroavat liikaa muiden ajatuksista niin en löydä seuraa missä olisi hyvä olla ja voisi kertoa mitä oikeasti ajattelee.

• Anonyymi

Niin, minä kai sovin hyvin moneenkin muottiin irl kunnes lopetin sopimisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minä kai sovin hyvin moneenkin muottiin irl kunnes lopetin sopimisen.

Kyvyn omaavat taitavat sopia

• Anonyymi

Minulle myös tullut tunne etten ole kenenkään kaivattu, ainakaan täällä ei tunnu siltä että jollain olisi edes pikkiriikkisen ikävä
      No, olen kai jo niin tottunut että voisin jopa säikähtää perinpohjaisesti jos joku tunnustaisi ikävöineensä.
      Täytyy jatkaa yksinäistä matkaa vaan edelleen.
      Hyvä syksyä sinulle, toinen yksinäinen ❤️‍🩹

• Anonyymi

Kiitos samoin toinen samanlainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin toinen samanlainen.

Yhdenlainen antihistamaalailnen kaipailen täälläkin. Tarpeeksi tarkkaa erillainen pala sopii silmämääräänsäkkään paremmin. Eikyl liity mitenkään suoraa josko ylimalkaan olenkaan. Pala-oletetun mietintöjä. Näkymätön kertoo sokeelle ainoastaan näkyvän häiritsevän. Sokee sanoi pelkän tunteen riittävän, jottei suotta vaivaantumisen näkijöiksi tuntemattomat

• Anonyymi

Moni meistä on yksinäinen kaipailija.

• Anonyymi

Varmaan loppupeleissä kaikki, jos lyötäisiin henkilöllisyydet tiskiin.

• Anonyymi

Me tyy@ stayinghome.

• No et ole siinä mielessä ainoa kirjoittelija täällä, joka ei ole kellekään yhtään mitään.

• No mutta. Olethan sinä huomenen ja yön toivottaja monelle meistä. Häntä pystyyn tai ainakin puolitankoon.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No mutta. Olethan sinä huomenen ja yön toivottaja monelle meistä. Häntä pystyyn tai ainakin puolitankoon.

No siihen se sitten jääkin... Tosielämässä ei tapahdukaan mitään. Eikä täälläkään enää ole sellaista kun oli joskus. Hiljenee vaan entisestäänkin. No, enpä ainakaan luule ketään keneksi ennen luulin. Ei se silti kivalta tunnu.

• mustasusi kirjoitti:

No siihen se sitten jääkin... Tosielämässä ei tapahdukaan mitään. Eikä täälläkään enää ole sellaista kun oli joskus. Hiljenee vaan entisestäänkin. No, enpä ainakaan luule ketään keneksi ennen luulin. Ei se silti kivalta tunnu.

Niin olen huomannut saman. Todella hiljaista täällä on eikä tarvitse mennä edes paljon ajassa taaksepäin, kun oli vielä ihania kaipausviestejä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin olen huomannut saman. Todella hiljaista täällä on eikä tarvitse mennä edes paljon ajassa taaksepäin, kun oli vielä ihania kaipausviestejä.

Niin oli. Mutta tosin ne, mitä itsekin kirjoitin, niin hukkaanhan ne menivät. Kuinka moni muukin kirjoittaa aikansa, kunnes tajuaa, ettei se kaivattu niitä olekaan lukemasa, eikä todellakaan kaipaile takaisin... Kyllä täällä enimmäkseen masentuu nykyisin, niin kuin sanoit.

• Anonyymi

Aloittajalle. Totta.

• Anonyymi

Kova länkyttää juttua. Kovat jutut. Ei onneksi enää.

• Anonyymi

Hirveä sanavalinta tuo länkytys. Kertoo paljon sinusta.

• Anonyymi

En ole koskaan halunnut olla kenenkään kaivattu täällä, koska tämä paikka on vain ajatustenpurkua varten. Palstan ulkopuolella ei taas ole ollut moneen vuoteen jaksamista ruveta tutustumaan uuteen kumppaniin, koska elämää häirittiin todella rankasti sellaiselle toiminnalla johon ei koskaan annettu lupaa!

• Anonyymi

No jaa. Eipä ole toisaalta hetkeen tullut vastaan ketään, jota kaipaisin. Lähinnä heitä, jotka tahtovat jotakin, mutta eivät anna mitään vastapainoksi, joten miksipä heitä kaipaisi.

• Anonyymi

Minä kaipaan palstan ulkopuolella näkemääni vanhempaa miestä! Täältä en ole koskaan kaivannut niin, että olisin halunnut viettää aikaani hänen kanssaan palstan ulkopuolella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kaipaan palstan ulkopuolella näkemääni vanhempaa miestä! Täältä en ole koskaan kaivannut niin, että olisin halunnut viettää aikaani hänen kanssaan palstan ulkopuolella!

Tämä ei ole missään tapauksessa aloittaja. Oletko aineissa vai kiusaatko?

• Anonyymi

Miksi heitä kaipaisi? Olet täysi vastakohtani. Kaipaukseni on aitoa, tunteeni on aitoja. En voi niitä järkeillä noin pois. Aloittajalta, joka ei ole tuo 23:13 tyyppi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe