En ole kenenkään kaivattu täällä enkä muuallakaan. En ole kenenkään ihastus tai rakkauden kohde. Olen vain joku hölmöläinen, joka rakastui ja kuvitteli mutkat suoriksi. En ole kukaan kenellekään missään. Olen yksinäinen kaipailija.
En ole kukaan
26
298
Vastaukset
- Anonyymi
Älä höpötä. Kuiteski oot :)
- Anonyymi
Sinäkään et varmaan ole. Kaikki vaan haaveilee täällä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Samat tuntemukset. En vaan sovi minnekään. En tiedä ketään samanmielisiä. Omat ajatukset eroavat liikaa muiden ajatuksista niin en löydä seuraa missä olisi hyvä olla ja voisi kertoa mitä oikeasti ajattelee.
- Anonyymi
Niin, minä kai sovin hyvin moneenkin muottiin irl kunnes lopetin sopimisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minä kai sovin hyvin moneenkin muottiin irl kunnes lopetin sopimisen.
Kyvyn omaavat taitavat sopia
- Anonyymi
Minulle myös tullut tunne etten ole kenenkään kaivattu, ainakaan täällä ei tunnu siltä että jollain olisi edes pikkiriikkisen ikävä
No, olen kai jo niin tottunut että voisin jopa säikähtää perinpohjaisesti jos joku tunnustaisi ikävöineensä.
Täytyy jatkaa yksinäistä matkaa vaan edelleen.
Hyvä syksyä sinulle, toinen yksinäinen ❤️🩹- Anonyymi
Kiitos samoin toinen samanlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin toinen samanlainen.
Yhdenlainen antihistamaalailnen kaipailen täälläkin. Tarpeeksi tarkkaa erillainen pala sopii silmämääräänsäkkään paremmin. Eikyl liity mitenkään suoraa josko ylimalkaan olenkaan. Pala-oletetun mietintöjä. Näkymätön kertoo sokeelle ainoastaan näkyvän häiritsevän. Sokee sanoi pelkän tunteen riittävän, jottei suotta vaivaantumisen näkijöiksi tuntemattomat
- Anonyymi
Moni meistä on yksinäinen kaipailija.
- Anonyymi
Varmaan loppupeleissä kaikki, jos lyötäisiin henkilöllisyydet tiskiin.
- Anonyymi
Me tyy@ stayinghome.
No et ole siinä mielessä ainoa kirjoittelija täällä, joka ei ole kellekään yhtään mitään.
No mutta. Olethan sinä huomenen ja yön toivottaja monelle meistä. Häntä pystyyn tai ainakin puolitankoon.
Mu5tasydän kirjoitti:
No mutta. Olethan sinä huomenen ja yön toivottaja monelle meistä. Häntä pystyyn tai ainakin puolitankoon.
No siihen se sitten jääkin... Tosielämässä ei tapahdukaan mitään. Eikä täälläkään enää ole sellaista kun oli joskus. Hiljenee vaan entisestäänkin. No, enpä ainakaan luule ketään keneksi ennen luulin. Ei se silti kivalta tunnu.
mustasusi kirjoitti:
No siihen se sitten jääkin... Tosielämässä ei tapahdukaan mitään. Eikä täälläkään enää ole sellaista kun oli joskus. Hiljenee vaan entisestäänkin. No, enpä ainakaan luule ketään keneksi ennen luulin. Ei se silti kivalta tunnu.
Niin olen huomannut saman. Todella hiljaista täällä on eikä tarvitse mennä edes paljon ajassa taaksepäin, kun oli vielä ihania kaipausviestejä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin olen huomannut saman. Todella hiljaista täällä on eikä tarvitse mennä edes paljon ajassa taaksepäin, kun oli vielä ihania kaipausviestejä.
Niin oli. Mutta tosin ne, mitä itsekin kirjoitin, niin hukkaanhan ne menivät. Kuinka moni muukin kirjoittaa aikansa, kunnes tajuaa, ettei se kaivattu niitä olekaan lukemasa, eikä todellakaan kaipaile takaisin... Kyllä täällä enimmäkseen masentuu nykyisin, niin kuin sanoit.
- Anonyymi
Aloittajalle. Totta.
- Anonyymi
Kova länkyttää juttua. Kovat jutut. Ei onneksi enää.
- Anonyymi
Hirveä sanavalinta tuo länkytys. Kertoo paljon sinusta.
- Anonyymi
En ole koskaan halunnut olla kenenkään kaivattu täällä, koska tämä paikka on vain ajatustenpurkua varten. Palstan ulkopuolella ei taas ole ollut moneen vuoteen jaksamista ruveta tutustumaan uuteen kumppaniin, koska elämää häirittiin todella rankasti sellaiselle toiminnalla johon ei koskaan annettu lupaa!
- Anonyymi
No jaa. Eipä ole toisaalta hetkeen tullut vastaan ketään, jota kaipaisin. Lähinnä heitä, jotka tahtovat jotakin, mutta eivät anna mitään vastapainoksi, joten miksipä heitä kaipaisi.
- Anonyymi
Minä kaipaan palstan ulkopuolella näkemääni vanhempaa miestä! Täältä en ole koskaan kaivannut niin, että olisin halunnut viettää aikaani hänen kanssaan palstan ulkopuolella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kaipaan palstan ulkopuolella näkemääni vanhempaa miestä! Täältä en ole koskaan kaivannut niin, että olisin halunnut viettää aikaani hänen kanssaan palstan ulkopuolella!
Tämä ei ole missään tapauksessa aloittaja. Oletko aineissa vai kiusaatko?
- Anonyymi
Miksi heitä kaipaisi? Olet täysi vastakohtani. Kaipaukseni on aitoa, tunteeni on aitoja. En voi niitä järkeillä noin pois. Aloittajalta, joka ei ole tuo 23:13 tyyppi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436