En ole kukaan

Anonyymi-ap

En ole kenenkään kaivattu täällä enkä muuallakaan. En ole kenenkään ihastus tai rakkauden kohde. Olen vain joku hölmöläinen, joka rakastui ja kuvitteli mutkat suoriksi. En ole kukaan kenellekään missään. Olen yksinäinen kaipailija.

26

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä höpötä. Kuiteski oot :)

• Anonyymi

Sinäkään et varmaan ole. Kaikki vaan haaveilee täällä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Samat tuntemukset. En vaan sovi minnekään. En tiedä ketään samanmielisiä. Omat ajatukset eroavat liikaa muiden ajatuksista niin en löydä seuraa missä olisi hyvä olla ja voisi kertoa mitä oikeasti ajattelee.

• Anonyymi

Niin, minä kai sovin hyvin moneenkin muottiin irl kunnes lopetin sopimisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minä kai sovin hyvin moneenkin muottiin irl kunnes lopetin sopimisen.

Kyvyn omaavat taitavat sopia

• Anonyymi

Minulle myös tullut tunne etten ole kenenkään kaivattu, ainakaan täällä ei tunnu siltä että jollain olisi edes pikkiriikkisen ikävä
      No, olen kai jo niin tottunut että voisin jopa säikähtää perinpohjaisesti jos joku tunnustaisi ikävöineensä.
      Täytyy jatkaa yksinäistä matkaa vaan edelleen.
      Hyvä syksyä sinulle, toinen yksinäinen ❤️‍🩹

• Anonyymi

Kiitos samoin toinen samanlainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin toinen samanlainen.

Yhdenlainen antihistamaalailnen kaipailen täälläkin. Tarpeeksi tarkkaa erillainen pala sopii silmämääräänsäkkään paremmin. Eikyl liity mitenkään suoraa josko ylimalkaan olenkaan. Pala-oletetun mietintöjä. Näkymätön kertoo sokeelle ainoastaan näkyvän häiritsevän. Sokee sanoi pelkän tunteen riittävän, jottei suotta vaivaantumisen näkijöiksi tuntemattomat

• Anonyymi

Moni meistä on yksinäinen kaipailija.

• Anonyymi

Varmaan loppupeleissä kaikki, jos lyötäisiin henkilöllisyydet tiskiin.

• Anonyymi

Me tyy@ stayinghome.

• No et ole siinä mielessä ainoa kirjoittelija täällä, joka ei ole kellekään yhtään mitään.

• No mutta. Olethan sinä huomenen ja yön toivottaja monelle meistä. Häntä pystyyn tai ainakin puolitankoon.

• Mu5tasydän kirjoitti:

No mutta. Olethan sinä huomenen ja yön toivottaja monelle meistä. Häntä pystyyn tai ainakin puolitankoon.

No siihen se sitten jääkin... Tosielämässä ei tapahdukaan mitään. Eikä täälläkään enää ole sellaista kun oli joskus. Hiljenee vaan entisestäänkin. No, enpä ainakaan luule ketään keneksi ennen luulin. Ei se silti kivalta tunnu.

• mustasusi kirjoitti:

No siihen se sitten jääkin... Tosielämässä ei tapahdukaan mitään. Eikä täälläkään enää ole sellaista kun oli joskus. Hiljenee vaan entisestäänkin. No, enpä ainakaan luule ketään keneksi ennen luulin. Ei se silti kivalta tunnu.

Niin olen huomannut saman. Todella hiljaista täällä on eikä tarvitse mennä edes paljon ajassa taaksepäin, kun oli vielä ihania kaipausviestejä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin olen huomannut saman. Todella hiljaista täällä on eikä tarvitse mennä edes paljon ajassa taaksepäin, kun oli vielä ihania kaipausviestejä.

Niin oli. Mutta tosin ne, mitä itsekin kirjoitin, niin hukkaanhan ne menivät. Kuinka moni muukin kirjoittaa aikansa, kunnes tajuaa, ettei se kaivattu niitä olekaan lukemasa, eikä todellakaan kaipaile takaisin... Kyllä täällä enimmäkseen masentuu nykyisin, niin kuin sanoit.

• Anonyymi

Aloittajalle. Totta.

• Anonyymi

Kova länkyttää juttua. Kovat jutut. Ei onneksi enää.

• Anonyymi

Hirveä sanavalinta tuo länkytys. Kertoo paljon sinusta.

• Anonyymi

En ole koskaan halunnut olla kenenkään kaivattu täällä, koska tämä paikka on vain ajatustenpurkua varten. Palstan ulkopuolella ei taas ole ollut moneen vuoteen jaksamista ruveta tutustumaan uuteen kumppaniin, koska elämää häirittiin todella rankasti sellaiselle toiminnalla johon ei koskaan annettu lupaa!

• Anonyymi

No jaa. Eipä ole toisaalta hetkeen tullut vastaan ketään, jota kaipaisin. Lähinnä heitä, jotka tahtovat jotakin, mutta eivät anna mitään vastapainoksi, joten miksipä heitä kaipaisi.

• Anonyymi

Minä kaipaan palstan ulkopuolella näkemääni vanhempaa miestä! Täältä en ole koskaan kaivannut niin, että olisin halunnut viettää aikaani hänen kanssaan palstan ulkopuolella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kaipaan palstan ulkopuolella näkemääni vanhempaa miestä! Täältä en ole koskaan kaivannut niin, että olisin halunnut viettää aikaani hänen kanssaan palstan ulkopuolella!

Tämä ei ole missään tapauksessa aloittaja. Oletko aineissa vai kiusaatko?

• Anonyymi

Miksi heitä kaipaisi? Olet täysi vastakohtani. Kaipaukseni on aitoa, tunteeni on aitoja. En voi niitä järkeillä noin pois. Aloittajalta, joka ei ole tuo 23:13 tyyppi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe