Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluan vain hyvää sinulle

Anonyymi-ap

Haluan vain hyvää sinulle.

En vihaa sinua tai inhoa sinua, koska ymmärrän miksi kävi niin.

Toivon, että elämäsi järjestyy ja jonakin päivänä olet taas onnellinen ja ehjä ihminen ja Toivon kaikkea hyvää sinulle.


En voinu sinua auttaa ja tukea, vaikka olisit sitä tarvinnu.


En ollut itse tarpeeksi ehjä kestämään uudestaan sitä kaikkea mitä itse koin, joten en voinu jäädä sinun elämääsi.

En ollu tarpeeksi vahva ihminen tukemaan sinua ja käymään läpi uudestaan sitä kivistä tietä pitkin.

Toivon että saat elämääsi järjestykseen ja löydät ihmisen, joka on tarpeeksi vahva ja ehjä, mutta minä se en ole.

Ainut oikea päätös oli lähteä, jotta sinä voit parantua koska minun seura ei tehny sinulle hyvää...

Toivon että löydät ihmisiä, jotka saa sinut hymyilemään ja nauramaan ja saat onnea ja rakkautta ja sitä mikä tekee sinut onnelliseksi.

Lähdin, koska en saanut sinua enää hymyilemään ja enkä saanut sinua enää nauramaan. Lähdin, koska et ollu onnellinen, kun olin lähellä sinua.

Toivottavasti löydät onnen ja olet taas joskus se ihminen joka nauraa ja hymyilee ja olet oma iloinen itsesi.

101

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikeinta oli olla epäitsekäs ja lähteä, sillä en olisi halunnut joutua lähtemään.

      Se on surullista, etten voinut auttaa...

      Joten toivon, että elämäsi saat kuntoon ja jonakin päivänä sinulla on kaikki hyvin.

      Kiitos että olit elämässäni.

      Näkemiin...

      • Anonyymi

        Muista että sinulla on tulevaisuus ja voit vielä joskus olla onnellinen ja muista että sinulla on kuitenkin muita ihmisiä, jotka välittää sinusta ja auttaa sinua ja heillä on voimaa tukea ja auttaa sinua, koska sinä olet heille tärkeä ja rakas ja he välittää sinusta ja he haluavat sinulle vain parasta.

        Pyydä heiltä apua ja tukea ja luota heihin, sillä he välittää sinusta ja olet heille hyvin rakas.

        Muista, että et ole yksin, sillä sinulla on heidät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että sinulla on tulevaisuus ja voit vielä joskus olla onnellinen ja muista että sinulla on kuitenkin muita ihmisiä, jotka välittää sinusta ja auttaa sinua ja heillä on voimaa tukea ja auttaa sinua, koska sinä olet heille tärkeä ja rakas ja he välittää sinusta ja he haluavat sinulle vain parasta.

        Pyydä heiltä apua ja tukea ja luota heihin, sillä he välittää sinusta ja olet heille hyvin rakas.

        Muista, että et ole yksin, sillä sinulla on heidät!

        Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että sinulla on tulevaisuus ja voit vielä joskus olla onnellinen ja muista että sinulla on kuitenkin muita ihmisiä, jotka välittää sinusta ja auttaa sinua ja heillä on voimaa tukea ja auttaa sinua, koska sinä olet heille tärkeä ja rakas ja he välittää sinusta ja he haluavat sinulle vain parasta.

        Pyydä heiltä apua ja tukea ja luota heihin, sillä he välittää sinusta ja olet heille hyvin rakas.

        Muista, että et ole yksin, sillä sinulla on heidät!

        Hyvästitkö jätät näin. Eikö olis ollut jo parempi sanoa tuo Irl ❤️


      • Anonyymi

        En tiedä kenelle, mutta minä en koskaan halunnut auttaa sellaista henkilöä, joka tunki lähelle monta kertaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle, mutta minä en koskaan halunnut auttaa sellaista henkilöä, joka tunki lähelle monta kertaa!

        Sanaakaan sanomatta. Valitettavasti noin toimivasta ihmisestä tulee sellainen tunne, ettei henkilö ole kovin tasapainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästitkö jätät näin. Eikö olis ollut jo parempi sanoa tuo Irl ❤️

        Ei. Mykkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että sinulla on tulevaisuus ja voit vielä joskus olla onnellinen ja muista että sinulla on kuitenkin muita ihmisiä, jotka välittää sinusta ja auttaa sinua ja heillä on voimaa tukea ja auttaa sinua, koska sinä olet heille tärkeä ja rakas ja he välittää sinusta ja he haluavat sinulle vain parasta.

        Pyydä heiltä apua ja tukea ja luota heihin, sillä he välittää sinusta ja olet heille hyvin rakas.

        Muista, että et ole yksin, sillä sinulla on heidät!

        Tuossa on tunniste ja oikea ihminen tietää keitä ihmisiä tarkoitan ja ketkä voivat häntä auttaa ja tukea, ettei hänen tarvitse kulkea samaa kivistä polkua kuin minä. Oikea ihminen myös tietää mitä olen kokenut ja miksi en pysty häntä auttamaan ja tukemaan. Oikea ihminen tunnistaa itseensä, sillä hän tietää siitä asiasta.

        Oikea ihminen tietää miksi kirjoitan, että

        Muista, ettet ole yksin, sillä sinulla on heidät!

        Muista, että et ole yksin sillä sinulla on heidät ja saat heiltä apua ja tukea ja pärjäät kyllä elämässä ja jonakin päivänä sinulla on hyvin ja olet taas onnellinen oma itsesi. Olet silloin onnellinen ja sinun elämäsi on hyvää ja olet tyytyväinen ja ymmärrät, miks kävi näin.

        Sinä päivänä ymmärrät, että näin oli parempi sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on tunniste ja oikea ihminen tietää keitä ihmisiä tarkoitan ja ketkä voivat häntä auttaa ja tukea, ettei hänen tarvitse kulkea samaa kivistä polkua kuin minä. Oikea ihminen myös tietää mitä olen kokenut ja miksi en pysty häntä auttamaan ja tukemaan. Oikea ihminen tunnistaa itseensä, sillä hän tietää siitä asiasta.

        Oikea ihminen tietää miksi kirjoitan, että

        Muista, ettet ole yksin, sillä sinulla on heidät!

        Muista, että et ole yksin sillä sinulla on heidät ja saat heiltä apua ja tukea ja pärjäät kyllä elämässä ja jonakin päivänä sinulla on hyvin ja olet taas onnellinen oma itsesi. Olet silloin onnellinen ja sinun elämäsi on hyvää ja olet tyytyväinen ja ymmärrät, miks kävi näin.

        Sinä päivänä ymmärrät, että näin oli parempi sinulle!

        Tunniste on, että oikealla ihmisellä on heidät tukena ja apuna. He voivat auttaa ja tukea. Oikea ihminen tietää keitä nuo ihmiset on.

        Toinen Tunniste on

        Muista, ettet ole yksin kun sinulla on heidät.

        Oikea tietää ketkä he ovat.

        Kolmas Tunniste on kivinen tie, jota olen itse kulkenut ja jota tietä pitkin en halua, että hän kulkee.

        Neljäs Tunniste on oikea ihminen tietää, että en halua, että hän joutuu kokemaan samaa kuin minä.

        Neljä tunnistetta tuossa ja vain oikea ihminen voi täysin tietää nuo 4 asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on tunniste ja oikea ihminen tietää keitä ihmisiä tarkoitan ja ketkä voivat häntä auttaa ja tukea, ettei hänen tarvitse kulkea samaa kivistä polkua kuin minä. Oikea ihminen myös tietää mitä olen kokenut ja miksi en pysty häntä auttamaan ja tukemaan. Oikea ihminen tunnistaa itseensä, sillä hän tietää siitä asiasta.

        Oikea ihminen tietää miksi kirjoitan, että

        Muista, ettet ole yksin, sillä sinulla on heidät!

        Muista, että et ole yksin sillä sinulla on heidät ja saat heiltä apua ja tukea ja pärjäät kyllä elämässä ja jonakin päivänä sinulla on hyvin ja olet taas onnellinen oma itsesi. Olet silloin onnellinen ja sinun elämäsi on hyvää ja olet tyytyväinen ja ymmärrät, miks kävi näin.

        Sinä päivänä ymmärrät, että näin oli parempi sinulle!

        En ymmärrä. En silti vaikka yritän. Haluaisin tämän ihan muualla. En näin. Anona, jossain palstalla. Ja vielä illalla, eli kiitos tässä ei sitten nukuta. En suostu tähän. Ei ole tulevaisuutta. Ja todellisuudessa olen yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on tunniste ja oikea ihminen tietää keitä ihmisiä tarkoitan ja ketkä voivat häntä auttaa ja tukea, ettei hänen tarvitse kulkea samaa kivistä polkua kuin minä. Oikea ihminen myös tietää mitä olen kokenut ja miksi en pysty häntä auttamaan ja tukemaan. Oikea ihminen tunnistaa itseensä, sillä hän tietää siitä asiasta.

        Oikea ihminen tietää miksi kirjoitan, että

        Muista, ettet ole yksin, sillä sinulla on heidät!

        Muista, että et ole yksin sillä sinulla on heidät ja saat heiltä apua ja tukea ja pärjäät kyllä elämässä ja jonakin päivänä sinulla on hyvin ja olet taas onnellinen oma itsesi. Olet silloin onnellinen ja sinun elämäsi on hyvää ja olet tyytyväinen ja ymmärrät, miks kävi näin.

        Sinä päivänä ymmärrät, että näin oli parempi sinulle!

        Ikinä en tule ymmärtämään miksi kävi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunniste on, että oikealla ihmisellä on heidät tukena ja apuna. He voivat auttaa ja tukea. Oikea ihminen tietää keitä nuo ihmiset on.

        Toinen Tunniste on

        Muista, ettet ole yksin kun sinulla on heidät.

        Oikea tietää ketkä he ovat.

        Kolmas Tunniste on kivinen tie, jota olen itse kulkenut ja jota tietä pitkin en halua, että hän kulkee.

        Neljäs Tunniste on oikea ihminen tietää, että en halua, että hän joutuu kokemaan samaa kuin minä.

        Neljä tunnistetta tuossa ja vain oikea ihminen voi täysin tietää nuo 4 asiaa.

        Joko AP kaivattu tai joku joka on myös kulkenut kivistä tietä ja joutunut hylkäämään ihmisiä etteivät he päädy samalle tielle tai joudu muihin ongelmiin sen kuljetun kivisen tien vuoksi
        Netissä aina joku muukin samankaltasessa tilanteessa ja kokee samankaltasta vaihetta läpi.
        Vaikka emme ole samassa irl kuplassa .
        Emme edes tunne toisiamme
        Silti jotain samaa on meneillään ..
        Voisin kirjotaa samoja sanoja ..
        En halua omia tätä mutta se että vain kaivattu tunnistaisi on anonyymi paltalla vähä ku vilkaisi neulan heinäkasaan
        Samalla tyylillä ja tavalla kirjoittavia ihmisä on kasvottomilla alustoilla aina monta

        Nainen kylän ja alamaailman laitamilta .
        Minä todellakin tiedän kivisen tien
        mutta en ole AP kaivattu.
        Eikä minun elämäni osana saisi olla heikko

        Mutta tsemppiä ehkä se oikea henkilökin lukee sinun tekstisi.
        Se masentunut ressukka jonka ilo syy et halunnut olla koska halusit elää vain jotain helppoa ja huoletonta kivaelämää etkä sitoutua ja rakastaa ..
        Tai oikemmin antaa mitää Haluat vain saada .
        Vain sinulla on väliä .. vai miten se meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästitkö jätät näin. Eikö olis ollut jo parempi sanoa tuo Irl ❤️

        Mikäs tämä aloittaja on olevinaan?

        Katsoo jotain ihmistä alaspäin.

        Onkohan itse ihan täydellinen pystyvä täyskymppi? (räkänauruu)

        Säälittävä tampio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh

        Oot varajeesus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunniste on, että oikealla ihmisellä on heidät tukena ja apuna. He voivat auttaa ja tukea. Oikea ihminen tietää keitä nuo ihmiset on.

        Toinen Tunniste on

        Muista, ettet ole yksin kun sinulla on heidät.

        Oikea tietää ketkä he ovat.

        Kolmas Tunniste on kivinen tie, jota olen itse kulkenut ja jota tietä pitkin en halua, että hän kulkee.

        Neljäs Tunniste on oikea ihminen tietää, että en halua, että hän joutuu kokemaan samaa kuin minä.

        Neljä tunnistetta tuossa ja vain oikea ihminen voi täysin tietää nuo 4 asiaa.

        Ookko tyhymä? Ja kuinka tyhymämies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä aloittaja on olevinaan?

        Katsoo jotain ihmistä alaspäin.

        Onkohan itse ihan täydellinen pystyvä täyskymppi? (räkänauruu)

        Säälittävä tampio.

        Tää liirumlaarum-paskapuhe on ö.
        Puhuisit suoraan, mitä teet, mikä oot. Vanha äijä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästitkö jätät näin. Eikö olis ollut jo parempi sanoa tuo Irl ❤️

        Pidä se turpas kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mykkä.

        Jää hyvästi, do svidania venäjä rakkani.
        Dievuska ili lievushka.
        -Voiks tän nyt sitten laittaa?
        Laita laita hyvä immeinen, Tämä
        mennee päätoimarin kautta suorraan pönttöön.
        Tre points.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää liirumlaarum-paskapuhe on ö.
        Puhuisit suoraan, mitä teet, mikä oot. Vanha äijä!

        Olenhan mielestäni hyvin ansaitulla eläkkeellä oleva 70+ mies.
        Että ei tule kukkaan tytitemään.
        -Vai mitä meinnaa Pirjo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä se turpas kiinni.

        Niinhän se Jaskasta tunttuu,
        kun ei kestä puhella.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18051558D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olipa hieno teksti

      • Anonyymi

        Pskamainen tekstihän tuo on, ilman mitään tunnisteita. Puoli palstaa on nyt sydän kurkussa tuon takia.


    • Anonyymi

      Olit minulle parasta mitä olen kokenut 💗 muistathan sen aina.
      Kumpa et jättäisi.

    • Anonyymi

      Tiedätkös, tämä on sulle aloittaja🖕

      "Haluan vain hyvää sinulle"

      En tunnistanut, haluan vain purkaa omaa vitutustani tähän.

      • Anonyymi

        Joskus ainoa hyvä asia on lähteä pois toisen elämästä. Joskus se vaan menee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ainoa hyvä asia on lähteä pois toisen elämästä. Joskus se vaan menee niin.

        Voi olla niinkin. Tärkeintä on silloin kertoa mistä syystä tekee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niinkin. Tärkeintä on silloin kertoa mistä syystä tekee niin.

        Se että vaan häipyy, kertoo omaa karua kieltään. Siitä, että haluaa vaan kohdistaa tuntemaansa vihaa johonkin. Ja sitten ehkä saa hetkellisesti nostettua omaa olematonta omanarvontuntoa, toista alentamalla. Mutta nämä on niiltä, jotka on kasvanut jo varhain kieroon. Hyvä ymmärtää, että on lahja että on jonkinlainen moraalikäsitys, etiikka ja empatia olemassa. Kaikilla sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niinkin. Tärkeintä on silloin kertoa mistä syystä tekee niin.

        Sillä ei seiso. Onhan se noloo. Mykkä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että vaan häipyy, kertoo omaa karua kieltään. Siitä, että haluaa vaan kohdistaa tuntemaansa vihaa johonkin. Ja sitten ehkä saa hetkellisesti nostettua omaa olematonta omanarvontuntoa, toista alentamalla. Mutta nämä on niiltä, jotka on kasvanut jo varhain kieroon. Hyvä ymmärtää, että on lahja että on jonkinlainen moraalikäsitys, etiikka ja empatia olemassa. Kaikilla sitä ei ole.

        Ei sillä ole mitään noista mainitsemistasi ominaisuuksista. Älykääpiö.
        Kylmä kuin jääpuikko.


    • Anonyymi

      Se, että tuntee omat rajansa on hyvä asia. Kääntöpuoli on se, että joskus voi yllättyä, kun ylittää omat rajansa, mutta se on seikkailu, jossa on riskinsä. Elämä on valintoja. Valintasi oli ihan Hyvö.

      • Anonyymi

        Olen sellainen kuin olen ja pidän itsestäni sellaisena kuin olen. Ei ole tarvetta ylittää omia rajoja olemalla tekemisissä yhdenkään sellaisen henkilön kanssa joka on häirinnyt elämääni kauan! En halua koskaan edes nähdä häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sellainen kuin olen ja pidän itsestäni sellaisena kuin olen. Ei ole tarvetta ylittää omia rajoja olemalla tekemisissä yhdenkään sellaisen henkilön kanssa joka on häirinnyt elämääni kauan! En halua koskaan edes nähdä häntä!

        Ei ole minulle. Sillä tiedän että näin on hyvä hänelle. Hän voi keskittyä itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minulle. Sillä tiedän että näin on hyvä hänelle. Hän voi keskittyä itseensä.

        Wessassa keskittyy munaansa.
        Ihmissuhde -ei- ei.
        Hyväksikäyttö taloudellisesti juu - juu.


    • Anonyymi

      Jos sinä muka hänestä yhtään välitit koskaan et voi noin tehdä. Jätät täysin tyhjän päälle. Julmasti.

      • Anonyymi

        En ole yli kymmeneen vuoteen välittänyt kenestäkään niin että olisin halunnut olla tekemissä hänen kanssaan, yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja hän on henkilö jonka olen tuntenut yli kolmenkymmenen vuoden ajan!


      • Anonyymi

        En jättänyt häntä tyhjän päälle, koska hänellä on heidät. Hän saa apua ja tukea, joten en jättänyt tyhjän päälle.


      • Anonyymi

        Ei jäänyt tyhjän päälle. Hänellä on heidät. Heiltä saa apua ja tukea. Siitä olen onnellinen, että he ovat auttamassa ja tukemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yli kymmeneen vuoteen välittänyt kenestäkään niin että olisin halunnut olla tekemissä hänen kanssaan, yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja hän on henkilö jonka olen tuntenut yli kolmenkymmenen vuoden ajan!

        Niin, eli tää kaikki onkin kusetusta taas. Mikset sit ole tekemisissä? Vai oletko muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yli kymmeneen vuoteen välittänyt kenestäkään niin että olisin halunnut olla tekemissä hänen kanssaan, yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja hän on henkilö jonka olen tuntenut yli kolmenkymmenen vuoden ajan!

        No mitä wadelmaa valehtelet muille. Oot kaqppihomooo tai kaappibiii.
        Rahaaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jäänyt tyhjän päälle. Hänellä on heidät. Heiltä saa apua ja tukea. Siitä olen onnellinen, että he ovat auttamassa ja tukemassa.

        Hänellä ei ole heitä. Sitä sinä et tiennyt. Heitä ketään ei ole enää. Ei ole ollut kohta vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yli kymmeneen vuoteen välittänyt kenestäkään niin että olisin halunnut olla tekemissä hänen kanssaan, yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja hän on henkilö jonka olen tuntenut yli kolmenkymmenen vuoden ajan!

        Eli oman itsesi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jättänyt häntä tyhjän päälle, koska hänellä on heidät. Hän saa apua ja tukea, joten en jättänyt tyhjän päälle.

        Voi voi ätmi sua, joidatki oleen suljetulla!


      • Anonyymi

        Nauratti AP itsekkyys ja itsekeskeisyys
        Ja se täysin turha epäitsekkyys sana tekstissä jota Ap
        Ei oo tajunnut olenkaan...
        Olis ny vaan rehellisenä myöntänyt olevansa itsekäs jaitsekeskeinen.
        Välittömistä...
        Lähinnä omasta hyvinvoinnista
        Ei epäitsekyyttö, tai sympatiaa toista kohtaan näkyvillä.
        Pelkkää selittelyä


    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Manipulointi on kyl jännä juttu

      • Anonyymi

        Jännää se ei ole vaan sellaisen ihmisen tekosia, joka ei välitä siitä että se saa toisen tuntemaan pakokauhua ja valtavaa ahditusta!! Sellaista kokemusta ei olisi halunnut koskaan kokea!!


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä? Eikö se ole hyvä että hänellä on heidät.. Heiltä hän saa apua ja tukea.

        Oikea ihminen tietää, miksi he ovat hänen elämässään.

        Oikea ihminen tietää miksi kävi niin. On hänelle parempi että juuri HE ovat auttamassa ja tukemassa. HE voivat käyttää sellaisia resursseja joita minulla ei ole. HE voivat saada asiat kääntymään oikealle raiteelle ja HEILLÄ on enemmän mahdollisuuksia auttaa ja tukea ja HE voivat auttaa tilanteessa, missä normaali ihmisellä ei ole mahdollista auttaa ja tukea ja saamaan elämä ilon takaisin ja HE ovat oikeat ihmiset, jotka voivat auttaa, kun tarvitaan muutakin kuin pelkästään toisen ihmisen läsnäoloa. HE saavat asiat eteenpäin ja voivat saada ihmisen nousemaan, kun saa oikealaista apua ja tukea.

        Tavallisella ihmisellä ei ole samoja mahdollisuuksia auttaa ja tukea. Tavallinen ihminen voi vaan kuunnella ja olla läsnä, mutta HE voivat tehdä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Eikö se ole hyvä että hänellä on heidät.. Heiltä hän saa apua ja tukea.

        Oikea ihminen tietää, miksi he ovat hänen elämässään.

        Oikea ihminen tietää miksi kävi niin. On hänelle parempi että juuri HE ovat auttamassa ja tukemassa. HE voivat käyttää sellaisia resursseja joita minulla ei ole. HE voivat saada asiat kääntymään oikealle raiteelle ja HEILLÄ on enemmän mahdollisuuksia auttaa ja tukea ja HE voivat auttaa tilanteessa, missä normaali ihmisellä ei ole mahdollista auttaa ja tukea ja saamaan elämä ilon takaisin ja HE ovat oikeat ihmiset, jotka voivat auttaa, kun tarvitaan muutakin kuin pelkästään toisen ihmisen läsnäoloa. HE saavat asiat eteenpäin ja voivat saada ihmisen nousemaan, kun saa oikealaista apua ja tukea.

        Tavallisella ihmisellä ei ole samoja mahdollisuuksia auttaa ja tukea. Tavallinen ihminen voi vaan kuunnella ja olla läsnä, mutta HE voivat tehdä enemmän.

        Hohhoijaa, eihän tuota jaksa lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Eikö se ole hyvä että hänellä on heidät.. Heiltä hän saa apua ja tukea.

        Oikea ihminen tietää, miksi he ovat hänen elämässään.

        Oikea ihminen tietää miksi kävi niin. On hänelle parempi että juuri HE ovat auttamassa ja tukemassa. HE voivat käyttää sellaisia resursseja joita minulla ei ole. HE voivat saada asiat kääntymään oikealle raiteelle ja HEILLÄ on enemmän mahdollisuuksia auttaa ja tukea ja HE voivat auttaa tilanteessa, missä normaali ihmisellä ei ole mahdollista auttaa ja tukea ja saamaan elämä ilon takaisin ja HE ovat oikeat ihmiset, jotka voivat auttaa, kun tarvitaan muutakin kuin pelkästään toisen ihmisen läsnäoloa. HE saavat asiat eteenpäin ja voivat saada ihmisen nousemaan, kun saa oikealaista apua ja tukea.

        Tavallisella ihmisellä ei ole samoja mahdollisuuksia auttaa ja tukea. Tavallinen ihminen voi vaan kuunnella ja olla läsnä, mutta HE voivat tehdä enemmän.

        Mitähän taikamaaulman tonttiukloja ap kaivatun kaapissa on apuna .Kun ei oo tavalisia ihmisä kyseessä
        Ettei ny vaan olisi joku puurot ja vellit sekaisin .
        Se taas on ok jos se kaivattu on ongelmansa kanssa oikean avun piirissä.
        Sitä toivon kyllä.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän taikamaaulman tonttiukloja ap kaivatun kaapissa on apuna .Kun ei oo tavalisia ihmisä kyseessä
        Ettei ny vaan olisi joku puurot ja vellit sekaisin .
        Se taas on ok jos se kaivattu on ongelmansa kanssa oikean avun piirissä.
        Sitä toivon kyllä.
        Sivusta

        Mitä kun elämässäsi kaikki alkaa romahdella?
        Älä odota ketään.
        Sulla ei ole ketään.
        Sä et usko mihinkään.
        Ja se tapahtuu.
        Sulla ei silloin ole ketään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän taikamaaulman tonttiukloja ap kaivatun kaapissa on apuna .Kun ei oo tavalisia ihmisä kyseessä
        Ettei ny vaan olisi joku puurot ja vellit sekaisin .
        Se taas on ok jos se kaivattu on ongelmansa kanssa oikean avun piirissä.
        Sitä toivon kyllä.
        Sivusta

        Keittele sä hullu puuroo tai vellii. Kukaan ei enää kaipaa eikä rakasta sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Eikö se ole hyvä että hänellä on heidät.. Heiltä hän saa apua ja tukea.

        Oikea ihminen tietää, miksi he ovat hänen elämässään.

        Oikea ihminen tietää miksi kävi niin. On hänelle parempi että juuri HE ovat auttamassa ja tukemassa. HE voivat käyttää sellaisia resursseja joita minulla ei ole. HE voivat saada asiat kääntymään oikealle raiteelle ja HEILLÄ on enemmän mahdollisuuksia auttaa ja tukea ja HE voivat auttaa tilanteessa, missä normaali ihmisellä ei ole mahdollista auttaa ja tukea ja saamaan elämä ilon takaisin ja HE ovat oikeat ihmiset, jotka voivat auttaa, kun tarvitaan muutakin kuin pelkästään toisen ihmisen läsnäoloa. HE saavat asiat eteenpäin ja voivat saada ihmisen nousemaan, kun saa oikealaista apua ja tukea.

        Tavallisella ihmisellä ei ole samoja mahdollisuuksia auttaa ja tukea. Tavallinen ihminen voi vaan kuunnella ja olla läsnä, mutta HE voivat tehdä enemmän.

        Puhut kuin joistakin olioista, jotka eivät ole tältä planeetalta.


    • Anonyymi

      😅🤣😂

    • Anonyymi

      😁😁😁

    • Anonyymi

      Synninpäästö aloittajalle. Saat anteeksi kun jätit rakkaan hänen sairastuessa. Ymmärrettävää. sivusta

      • Anonyymi

        Ihminen, jos on surullinen ni sitä pystyy tavallinen ihminen auttamaan ja tukemaan.

        Mutta hän on masentunut ni siinä tilanteessa oli pakko miettiä, että riittääkö omat voimavarat auttamaan ja tukemaan vai onko parempi, että hän oikealaista apua ja tukea mitä HE voivat antaa.

        En saanut häntä hymyilemään enkä nauramaan. En pystynyt häntä auttamaan. En saanut häntä ylös, kun itselläni ei ollu tarpeeks voimaa. Oli pakko valita autanko häntä ja omat voimani loppuvat. Vai pidänkö huolen, että hänellä on heidät jotka voivat auttaa ja tukea.

        Mieluummin jatkan elämääni niin, että tiedän että hän saa apua ja tukea kuin menisin häntä katsomaan -hautuumaalta.

        Valitsin, että mieluummin elossa, koska hän voi vielä joku päivä olla onnellinen ja on tyytyväinen, että sai apua ja tukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, jos on surullinen ni sitä pystyy tavallinen ihminen auttamaan ja tukemaan.

        Mutta hän on masentunut ni siinä tilanteessa oli pakko miettiä, että riittääkö omat voimavarat auttamaan ja tukemaan vai onko parempi, että hän oikealaista apua ja tukea mitä HE voivat antaa.

        En saanut häntä hymyilemään enkä nauramaan. En pystynyt häntä auttamaan. En saanut häntä ylös, kun itselläni ei ollu tarpeeks voimaa. Oli pakko valita autanko häntä ja omat voimani loppuvat. Vai pidänkö huolen, että hänellä on heidät jotka voivat auttaa ja tukea.

        Mieluummin jatkan elämääni niin, että tiedän että hän saa apua ja tukea kuin menisin häntä katsomaan -hautuumaalta.

        Valitsin, että mieluummin elossa, koska hän voi vielä joku päivä olla onnellinen ja on tyytyväinen, että sai apua ja tukea.

        Ja sinäkö seurasit, että hän varmastikin saa tuon tarvitsemansa tuen ja avun? Vai jäitkö pelkästään itse siihen luuloon? Kysyitkös jälkeenpäin, menikö kukaan auttamaan tai tukemaan? Vai elätkö vieläkin oletuksessa, että se ihminen sai, mitä SINÄ ajattelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, jos on surullinen ni sitä pystyy tavallinen ihminen auttamaan ja tukemaan.

        Mutta hän on masentunut ni siinä tilanteessa oli pakko miettiä, että riittääkö omat voimavarat auttamaan ja tukemaan vai onko parempi, että hän oikealaista apua ja tukea mitä HE voivat antaa.

        En saanut häntä hymyilemään enkä nauramaan. En pystynyt häntä auttamaan. En saanut häntä ylös, kun itselläni ei ollu tarpeeks voimaa. Oli pakko valita autanko häntä ja omat voimani loppuvat. Vai pidänkö huolen, että hänellä on heidät jotka voivat auttaa ja tukea.

        Mieluummin jatkan elämääni niin, että tiedän että hän saa apua ja tukea kuin menisin häntä katsomaan -hautuumaalta.

        Valitsin, että mieluummin elossa, koska hän voi vielä joku päivä olla onnellinen ja on tyytyväinen, että sai apua ja tukea.

        Mistäs tiedät, ettei hän ole jo siellä? Hautuumaalla. Kysyitkö keltään? Oletko nähnyt häntä? Onko ollut yhteydessä sinuun tai muihin?


    • Anonyymi

      Kiitos sinulle🙏😊olen ollut viime aikoina elämää täynnä💫✨️ rakastanut laulanut olen taas eheytynyt. Parantunut 💕 ei ole enää kuin pieni matka ja olen kokonainen. Iloinen samanlainen kuin silloin kauan sitten.
      Kiitän itseäni ylpeänä että selvisin pois sun läheltä. Viimeinkin saan happea. Hengitän
      -Narsistin uhri-

      • Anonyymi

        Ei ole minulle, koska hän oli masentunut ja hän tietää miksi ja se ei liittynyt minuun mitenkään.


      • Anonyymi

        Olen pahoillani, muttet ole oikea, koska masennus on sellainen, että se ei lähde itsestään pois vaan siihen tarvitaan apua ja tukea ja tarvitaan oikeita ihmisiä auttamaan, jotta elämä voittaa.

        Sitä hän juuri saa hänellä on ihmisiä, jotka voivat käyttää sellaisia resursseja joita tavallisilla ihmisillä on. He voivat tarvittaessa määrätä lääkkeitä, jotka saavat masennuksen hallintaan.


      • Anonyymi

        En usko että olit masentunut. Se masennus ei johtunut minusta vaan joskus ihminen kokee elämässä jotain mikä saa masentumaan.

        Joskus tapahtuu ni isoja asioita mitä vaan oikea tietää että se saa elämän hajoamaan ja itkemään ja masentumaan.

        Oikea ihminen myös tietää miksi hautuumaa, kun meillä on jotain yhteistä mitä kummallekin on elämässä tapahtunut ja miksi juuri nyt hänellä on vaikeaa. Hautumaalla on hyvin tärkeitä ihmisiä ja joskus suru saa masentumaan liian pahasti. Silloin tarvitaan oikeata apua ja tukea


      • Anonyymi

        Kuka sinun narsisti oli? Miten pääsit pois sen kynsistä?


    • Anonyymi

      En sano muuta kun anteeksi kaikesta...

      • Anonyymi

        Ei tarvitse pyytää. Riittävä yheisymmärrys oli.


      • Anonyymi

        Ei se mitään et voinu tietää. Vain oikea tietää ton.

        Haluan vain että hän ei tee samoja päätöksiä, joita minä olen tehnyt ja haluan vain että hän saa apua ja tukea.

        Enkä halua, että hän kokee samaa kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään et voinu tietää. Vain oikea tietää ton.

        Haluan vain että hän ei tee samoja päätöksiä, joita minä olen tehnyt ja haluan vain että hän saa apua ja tukea.

        Enkä halua, että hän kokee samaa kuin minä.

        On jo kokenut jota et tiedä


    • Anonyymi

      Et sinä varmaan vihaakaan. Mutta se varmasti vihaa jonka olet hädän hetkellä jättänyt. Tuskinpa mukaan tuollainen sanan helinä helpottaa. Yrität vaan saada itsesi näyttämään pyhimykseltä joka teki hyvää tosiasia et vain rakastanut tarpeeksi tai välittänyt hänestä. Älä enää kiusaa ihmistä jonka olet hädän hetkellä hyljännyt-sivusta

      • Anonyymi

        Itseasiassa se oli hänen oma toive, jota tottelin.

        Hän itse pyysi minut lähtemään pois hänen elämästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa se oli hänen oma toive, jota tottelin.

        Hän itse pyysi minut lähtemään pois hänen elämästään.

        Masentunut nyt pyytää mitä vaan. Minäkin tahdoin juosta auton alle. En tahtonut nousta sängystä. Ajatelin kaikille parempi että kuolen että niin on parempi läheisille. Onneksi oli ihmisiä jotka ymmärsivät etten ole kunnossa. Eivätkä luovuttaneet suhteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentunut nyt pyytää mitä vaan. Minäkin tahdoin juosta auton alle. En tahtonut nousta sängystä. Ajatelin kaikille parempi että kuolen että niin on parempi läheisille. Onneksi oli ihmisiä jotka ymmärsivät etten ole kunnossa. Eivätkä luovuttaneet suhteeni.

        Tee niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa se oli hänen oma toive, jota tottelin.

        Hän itse pyysi minut lähtemään pois hänen elämästään.

        Siinä tapauksessa ulinaa seis ja elämään elämää toiseen suuntaan ja toiseen seuras .
        Sun ei kuulu miettiä sitä ihmistä enää .
        Luovu siitä.. päästä irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa ulinaa seis ja elämään elämää toiseen suuntaan ja toiseen seuras .
        Sun ei kuulu miettiä sitä ihmistä enää .
        Luovu siitä.. päästä irti

        Oot jo päättänyt olla välitämäättä ja piittaamatta olematta tuki ja rakas niin ihan turha puolustella paskaa omaatuntoa .

        Sä ny oot vastuuton ja sitoutmiskyvytön kivaeläjä..
        Semmoinen peruspalliton jolla ei tee mitään ..
        Miks se omatunto huutaa vasta nyt kun dä
        Luuseri luonteella menetit jo kaiken .

        Exäni on ihan vastaava
        Mies jolla ei tee mitään tosipaikan tullen .
        Sen suu vain jauhoi
        Oon helpottunut ja iloinen kun pääsi eroon.
        Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee niin

        Tee vaan sinä. Sairas p* ska. Minä en ole enää masentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentunut nyt pyytää mitä vaan. Minäkin tahdoin juosta auton alle. En tahtonut nousta sängystä. Ajatelin kaikille parempi että kuolen että niin on parempi läheisille. Onneksi oli ihmisiä jotka ymmärsivät etten ole kunnossa. Eivätkä luovuttaneet suhteeni.

        Ketä se enää kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä se enää kiinnostaa

        Ei sen pidä sinua kiinnostaakaan jotai piripäätä joka yöllä täällä avautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot jo päättänyt olla välitämäättä ja piittaamatta olematta tuki ja rakas niin ihan turha puolustella paskaa omaatuntoa .

        Sä ny oot vastuuton ja sitoutmiskyvytön kivaeläjä..
        Semmoinen peruspalliton jolla ei tee mitään ..
        Miks se omatunto huutaa vasta nyt kun dä
        Luuseri luonteella menetit jo kaiken .

        Exäni on ihan vastaava
        Mies jolla ei tee mitään tosipaikan tullen .
        Sen suu vain jauhoi
        Oon helpottunut ja iloinen kun pääsi eroon.
        Naiselta

        Syy ei ollut se, että en olis halunnut tukea tai auttaa vaan minun oma elämä ei ollut kunnossa. Se mitä olen kokenut. Se tuhosi minun elämäni ja jouduin itse pyytämään itselleni apua ja tukea.

        Jouduin pyytämään apua ja tukea, jotta pystyn unohtumaan se mitä olen kokenut.

        Miten olisin auttanut, kun itse saan apua ja tukea parhaillaan, että pystyn jatkamaan matkaa ja uskomaan, että minulla on tulevaisuus ja että voin joskus hyvin.

        En olisi pystynyt auttamaan, kun en saanut edes itseäni unohtamaan asiaa ja nauttimaan elämästä.

        Oli pakko tehdä valinta. Joko autan ja itse vajoan lisää. Tai yritän nostaa itseni ja oppia taas elämään ja saada itseni nousemaan ja tajumaan, että minulla on tulevaisuus ja minun pitää ensiksi itse voida hyvin ja pärjätä ilman tukea ja apua, jotta pystyn auttamaan masentunutta.

        Oli pakko valita. Vain toisen meistä pystyn auttamaan näillä voimavaroilla, joita minulla on. En pysty nostaa kahta ihmistä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen pidä sinua kiinnostaakaan jotai piripäätä joka yöllä täällä avautuu.

        Vajaa kuuskymppinen piripääukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot jo päättänyt olla välitämäättä ja piittaamatta olematta tuki ja rakas niin ihan turha puolustella paskaa omaatuntoa .

        Sä ny oot vastuuton ja sitoutmiskyvytön kivaeläjä..
        Semmoinen peruspalliton jolla ei tee mitään ..
        Miks se omatunto huutaa vasta nyt kun dä
        Luuseri luonteella menetit jo kaiken .

        Exäni on ihan vastaava
        Mies jolla ei tee mitään tosipaikan tullen .
        Sen suu vain jauhoi
        Oon helpottunut ja iloinen kun pääsi eroon.
        Naiselta

        Onnea sun exä sentään jauhoi asiaa mun exä ei välittänyt tuon taivaallista jälkikasvustaan, käytös juuri sitä passiivisaggressiivista jota minä inhoan eniten ihmisessä(mieluummin ulospäin aggressiivinen) ,hän sai tuolla käytöksellään minut kiihtyy nollasta sataan sekunneissa uskon että kaikki naiset joilla on jonkun miehen kanssa jälkikasvua haluaa miehen suojelevan niitä henkeen ja vereen.
        Itsestä nainen kyllä pitää huolen ja häntä ei välttämättä tarvii puolustaa, kivaahan se OISIT jos puolustettaisiin.
        HUOM. Minulla on ollut ennen exää myös pitkäaikaiset suhteet ja kukaan ei ole saanut kilahtamaan minua joka helvetin päivä. Vielä senkin jälkeen kun rakkaus oli loppunut aikaa sitten, hän sai minut raivoon, ei mun takia vaan olemalla muumio lastensa asioissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot jo päättänyt olla välitämäättä ja piittaamatta olematta tuki ja rakas niin ihan turha puolustella paskaa omaatuntoa .

        Sä ny oot vastuuton ja sitoutmiskyvytön kivaeläjä..
        Semmoinen peruspalliton jolla ei tee mitään ..
        Miks se omatunto huutaa vasta nyt kun dä
        Luuseri luonteella menetit jo kaiken .

        Exäni on ihan vastaava
        Mies jolla ei tee mitään tosipaikan tullen .
        Sen suu vain jauhoi
        Oon helpottunut ja iloinen kun pääsi eroon.
        Naiselta

        Palli-ton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa kuuskymppinen piripääukko.

        En ole piripää ukko.

        Öisin vaan tulee mieleen, että miten kerran oli elämä hyvin. Eikä mitään ollut tapahtunut. Elämä oli tylsää, mutta turvallista. Elämä oli kunnossa. Elämä oli hyvää. Ei ollut tapahtunut jotain mikä tuhosi elämäni täysin. Ei tarvinnu pyytää apua ja tukea.

        Avun ja tuen pyytäminen ei ollut helppoa. Ei ollu helppoa myöntää, että oli tapahtunut jotain mikä tuhosi elämäni.

        Miten ihminen jonka oma elämä on sellainen, että joutuu pyytää apua ja tukea voi auttaa masentunutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole piripää ukko.

        Öisin vaan tulee mieleen, että miten kerran oli elämä hyvin. Eikä mitään ollut tapahtunut. Elämä oli tylsää, mutta turvallista. Elämä oli kunnossa. Elämä oli hyvää. Ei ollut tapahtunut jotain mikä tuhosi elämäni täysin. Ei tarvinnu pyytää apua ja tukea.

        Avun ja tuen pyytäminen ei ollut helppoa. Ei ollu helppoa myöntää, että oli tapahtunut jotain mikä tuhosi elämäni.

        Miten ihminen jonka oma elämä on sellainen, että joutuu pyytää apua ja tukea voi auttaa masentunutta?

        Tällainen ihminen ei pysty auttamaan ja tukemaan masentunutta, jonka oma elämä on avun ja tuen piirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen ihminen ei pysty auttamaan ja tukemaan masentunutta, jonka oma elämä on avun ja tuen piirissä.

        Itä ätmi on toi piripää ja varmaan tuhpnnut jo monen elämän toi skitso, poikaystävän piessy monesti sairaala kuntoon.....


    • Anonyymi

      Räpellystä?

    • Anonyymi

      Onko vielä polvilumpiot ehjät?

      😁😁😁😂😂😂🤣🤣🤣😋😋😋

    • Anonyymi

      Liiku varovasti.
      Oot niin vanha.

    • Anonyymi

      Alaha laulaa. Laula vaa.

      • Anonyymi

        En ole mikään vasikka🤣


    • Anonyymi

      Laulut loppuu

    • Anonyymi

      Lisää tunnisteita tänne ei tarvitse minun laittaa. Tuossa on ihan tarpeeksi.

      Hänelle toivotan parempaa elämää kuin minun elämä on ja toivon, ettei hän ikinä joudu kokemaan samaa kuin minä.

      Toivon, että avun ja tuen saaminen estää hänen joutumasta kokemaan kuin minä. Ainakin hänellä on ihmisiä, joiden pitäisi pitää huolehtia ja turvata hänen elämää.

      Hänellä on ihmisiä, joiden pitäisi pitää huolta hänen hyvinvoinnista ja turvallisuudesta.

      • Anonyymi

        Vastuu on nyt heillä. Heillä on nyt vastuu, ettei hän joudu kokemaan samaa kuin minä.


    • Anonyymi

      Elämänhalu taitaa olla slut. Koska en ollut "sen arvoinen", että olisi kerrottu suoraan, mistä kyse.
      Minulla on erilaisia aavistuksia, mistä tässä on kyse.
      En jaksa elää eteenpäin, jos et kerro.

      Kirjoita kirje. Kerro. Poltan sen luettuani.

    • Anonyymi

      Minusta olisi jo aikoja heittää moinen tyyppi vegenarioon.,
      jotta pelleilläkkinhän voit,
      Mutta et minun kanssa.

      • Anonyymi

        Mikset sit heitä.


    • Anonyymi

      Ihaahaa uik uik

    • Anonyymi

      Juu juu, niin nii ja justjust.

    • Anonyymi

      Miksi sinä minulla alat hyvää toivoa? Eihän siinä ole mitään järkeä. Minä toivon itse omat hyväni. Ala mieluummin toivoa hyvää vaikka sodan keskellä eläville ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe