Talven ensimmäinen

Anonyymi-ap

konvehtirasia avattu (ja melkein syöty hih). Niinhän sitä sanotaan, että life is like a box of chocolate, you never know what you get :)
Rakkaani onkin kyllä erityinen herkkukonvehti, suukko hänelle 💗

14

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä talven ensimmäinen imelletty perunalaatikko korkattu ja nautittu. Se on sen verran hyvä herkku mulle, että pitää ottaa varaslähtö pikkujouluihin ja itse jouluun tietysti. Sattumalta löytyi kaupan pakastealtaasta, niin olihan se pakko ottaa mukaan siitä. Joulunamut saa odottaa vielä ja siksi en niitä etukäteen ostele, kun ei ole mitään takeita, että ne säilyisivät koskemattomina sinne lähellekään joulua. Kaukaa viisas tämän asian suhteen tänä vuonna. ☺️

    • Anonyymi

      Ehkä jouluna otan ehkä en🐺

    • Anonyymi

      Mäki vetelin jo kahdessa päivässä sellasen fazerin moment 400g konvehtirasian. Mikä oli K plussa sovelluksella tarjouksessa. Nyt vähän yökkö olo. Kaikkeen sitä sortuuki. Vähän ehkä liian aikasin tulee myyntiin ne joulusuklaat.

      • Anonyymi

        onkohan se vielä tarjouksessa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkohan se vielä tarjouksessa? :D

        mutta juu aikaisin tulee myyntiin ja naaman eteen niin pakkohan se on!


    • Anonyymi

      Kun pirulle antaa pikkusormen se vie koko käden

    • Nytkö te jo alatte joulua viettään? 😬

    • Anonyymi

      Minullakin on suklaata ikävä, siksi kirjoitin tälle aihealueelle.

      • Anonyymi

        Niin mullakin. En mä täällä muuten oiskaan. Vain tuon suklaan takia.


    • Anonyymi

      Sivusta: Forrest Gump oli hyvä leffa ja tuo mietelause siitä suosittu. Minä säästän suklaaelämyksen jouluun. 🍫😋

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että minusta pandan konvehdit on parhaita.


    • Anonyymi

      Ei olla edes pyhäinmiestenpäivään päästy, niin täällä pidetään joulujuhlia…

    • Anonyymi

      Suklaata voi syödä milloin vain hyvällä omallatunnolla, varsinkin jos ei ole paino-ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe