Pressa 2024

Anonyymi-ap

HEI,KUVITELKAA NYT!! "HYVÄÄ PÄIVÄÄ PRESI DENTTI STUBB" HERRANJUMALA SENTÄÄN!!!! ENTÄS "HYVÄÄ PÄIVÄÄ HERRA PEPPUPEKKA",VITTU SUOMI ON TUHOON TUOMITTU!!! UGANDASSA HOMOT TAPETAAN JA VENÄJÄLLÄ TUOMITAAN IKUISEEN HELVETTIIN! MIETTIKÄÄ KUN ÄÄNESTÄTTE!!!! OLLI ON AINOA KOMPROMISSI KUNDI

13

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaajalla on typeryys huipussaan.

      Stubb saa eka kierroksella hallitusrintaman äänet ja aika lailla muualtakin, sillä hän on ainoa porvariehdokas, jolla on voiton mahdollisuus.
      Rehn ei erotu seinätapetista ja Aaltola on pelkkä harrastelija.
      Homo-Pekka saa punaviherääniä, mutta vähemmän kuin odottaa.
      Toisella kierroksella Stubb on ylivoimainen, sillä myös seksuaalisesti normaalit oikeistodemarit äänestävät häntä.

      • Anonyymi

        Varmaan oikeisto- ja äärioikeistohomotkin!

        Kai se on kiinni siitä, kenen arvomaailma parhaiten sopii omiin arvoihin?


      • Anonyymi

        Varmaan oikeisto- ja äärioikeistohomotkin!

        Kai se on kiinni siitä, kenen arvomaailma parhaiten sopii omiin arvoihin?


      • Anonyymi

        Varmaan oikeisto- ja äärioikeistohomotkin!

        Kai se on kiinni siitä, kenen arvomaailma parhaiten sopii omiin arvoihin?


      • Anonyymi

        StuPPikullihan laittoi e-mail to donald trump, ruotsi euroopan kärkeä ja turvallisin maa. No, miksei stuppi lomaile malmö, käy ostoksilla LÄHI-ITÄKESKUS ? Reipas vkl Rinkeby. Niin, StuPPikullin matematiikkaa, 10 = 100. Osaako laskea muutakuin mäkeä-housuunsa ?


    • Anonyymi

      Monikultturisuus on rikkautta....A StuBBB.**

    • Anonyymi

      Mika Aaltola tohtori ja oikea professori ja ulkopolitiikan asiantuntija ja isänmaallinen mies on paras vaihtoehto ja hänestä kansa äänestää presidentin.
      Pekka haavisto on vihreä ja isänmaan vastainen ja kouluttamaton ylioppilas ja ian suomen kansan vastaa vain ulkomaalaiset kelpaa ei presidentiksi ikiän vihreää Caruna Pekkaa.
      MIK AALTOLA VOITTOON:

      • Anonyymi

        Aaltola on poliittinen amatööri, kannatus 8 %. Ei jatkoon.
        Haavisto on politiikan konkari ja ansioitunut ulkoministeri sekä parit pressanvaalitkin käynyt.
        Häviää loppukisassa Stubbille, joka kerää porvarien äänet ja myös oikeistodemareilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaltola on poliittinen amatööri, kannatus 8 %. Ei jatkoon.
        Haavisto on politiikan konkari ja ansioitunut ulkoministeri sekä parit pressanvaalitkin käynyt.
        Häviää loppukisassa Stubbille, joka kerää porvarien äänet ja myös oikeistodemareilta.

        Ansioitunut ulkoministeri Haavisto, salli mun nauraa, toi vehkeilemällä isis naiset suomeen, myönvi venäläisille viisumeja vaikka eu oli asiasta huomattanut ja yritti konsulin vastuulle laittaa juttunsa.
        suomen kaikkien aikojen eprehellisn politiikko on ylioppilas Pekka Haavisto.
        Mika Aaltola isänmaallisena miehenä lähti turkkiin tapaamaan erdogania ja viestitti presidentti Niinistölle että meidan pitää liittyä Natoon ennen ruotsia ja tästä Haavisto suuttui kun Haavisto aina vastustanut Natoa ja Aaltola isänmaallisena halusi suomen etua!
        Haavisto ei tehnyt mitään nato neuvotteluissa Antti Kaikkonen ja Presidentti Niinistö tekivät liittymistyön turkissa ja Haavisto vastahakoisene joutui allekirjoittamaan paperit oli kova paikka pekalle,,,
        Suomen kansa maksaa ylioppilas haavisotn takia kallista sähkönsiirronhintaa kun ylioppilas ei vastuuministerinä ymmärätänyt minkälaisen Caruna kaupan hyväksyi.
        Nyt Haavisto ei muista mitä on sanonut viisumien myöntämisestä, onneksi mediaan tuli jo viestit joita Haavisto ei muistaa.....
        Ei ikinä presidentiksi Haavistoa sinne tarvitaan isänmaallinen mies eikä mitään feikkiä.


    • Anonyymi

      Pekka kalastelee jo nyt ääniä vihervasemmiston ulkopuolelta...!

      • Anonyymi

        Ja saakin niitä. Mm. minä aion häntä äänestää vaikken ole neljäänkymmeneen vuoteen missään vaalissa äänestänyt vihreätä tai vasemmistolaista.

        Ihan vain siksi että se vtuttaisi mahdollisimman paljon avaajan kaltaisia kirjoitustaidottomia lahkolaispersuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saakin niitä. Mm. minä aion häntä äänestää vaikken ole neljäänkymmeneen vuoteen missään vaalissa äänestänyt vihreätä tai vasemmistolaista.

        Ihan vain siksi että se vtuttaisi mahdollisimman paljon avaajan kaltaisia kirjoitustaidottomia lahkolaispersuja.

        Äänestä ulkopolitiikan huippuasiantuntijaa tohtori Mika Aaltolaa. Se vtuttaa useampia.
        Aaltolalla on kannatuskortteja kasassa jo yli 25.000, ennätysajassa, ilman puolutukea ja ilman puolueorganisaatiota.
        Mika Aaltola yhdistää kansan.
        Lokasangot joutaa museoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe