ole hyvä Haavisto ja kerro totuus. Vai onko muistissa vikaa, https://www.is.fi/politiikka/art-2000009905327.html
Voi Haavisto minkä teit..............
5
195
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka neuvoi jatkamaan venäläisten maahanpääsyä löyhin kriteerein, vaikka EU:kin oli jo kiinnittänyt siihen huomiota.
MIKSI?- Anonyymi
Kaikissa muissa Schengen-maissa venäläisiltä vaadittiin matkasuunnielmat ja palkkatiedot.
Pekka sen sijaan kehotti Suomessa höllentämään venäläisten maahanpääsyä entisestään, vaikka Suomi oli jo saanut EU:lta huomautuksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa muissa Schengen-maissa venäläisiltä vaadittiin matkasuunnielmat ja palkkatiedot.
Pekka sen sijaan kehotti Suomessa höllentämään venäläisten maahanpääsyä entisestään, vaikka Suomi oli jo saanut EU:lta huomautuksen.että näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että näin
Sehän on selvää, kuka on idän1. lemppari.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421