Kyllä nyt pitää jäädä kämpille, eikä pidä juhlia. Epäonnen päivä. Miten sen ajan kuluttaisi kämpillä.?
Oho! On perjantai ja 13:sta päivä. Mitä tapahtuu?
7
242
Vastaukset
- Anonyymi
Juomalla k-menua ja lukemalla jållua.
- Anonyymi
Mikä se Jallu on. Varmaan joku sarjakuvalehti tarinoineen.
- Anonyymi
Millä kämpillä? Särkkäjoin vai Pusurin kämpillä?
- Anonyymi
BMV varaosamyyjien unelma, osien menekki taattu ja ovat muuten hinnakkaita.
- Anonyymi
Oho! On perjantai ja 13:sta päivä. Mitä tapahtuu?
Varmasti moni teistä putosi pulipenkiltä, ylös noustessa kompastui, kosketti vakavasti itseään ja kaatoi vielä penkinkin mistä kiljut ja kaljat kaatui maahan ja sätkäpussin sisältökin levisi pitkin tannerta. Nyt on sitten lärvi turvoksissa, verilla, ja vielä kohmelokin jyskyttää eikä ole edes tupakkia, rahasta puhumattakaan!
Jos ketkä, niin kaikkea kurjuutta ne lieksalaiset joutuu kestämään. - Anonyymi
Sipuliteemakkarassa ei ollu sipulia ja k-menussa vettä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253636Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222845- 472518
- 372221
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2651878Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511818Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä231765- 331610
- 281570