Moi haluaisin saada samsung galaxy s22 Mutta Äitini haluaa. Minun täytyy laittaa siihen rahaa ehk joku 250€ Niin oon miettiny jotai hyviä ideoita ettei mun tartte laittaa siihen rahaa. Oon ollut esim tosi kiltisti käyny ite kaupassa ja pessy astioita mutta ei se vaan toimi. Joten voisitteko laittaa hyviä ideoita miten saisin sen niin ettei mun tartte laittaa siihen rahaa.
Kuinka saada vanhemmat suostumaan samsung galaxy s22
20
596
Vastaukset
- Anonyymi
Tossa tapahtu kirjoitus virhe sori tossa s22 mutta äitini haluaa. Siinä piti lukea äitini ei halua. Oon siis tän kysymyksen tekijä.
- Anonyymi
Jos vaikka jonkun ihan vähän vain käytetyn saisit ruinattua..? Itkupotkuraivari..?
https://www.backmarket.fi/fi-fi/l/samsung-galaxy-s22/56313b6f-185a-46a5-aa89-fbb122e6aeda
https://m.tori.fi/li?he=1&ca=18&sp=0&fmy=0&q=s22&cg=5010&w=3&c=5012&st=s&f=p&cp= - Anonyymi
Uhkaa aloittaa yleislakko, jos eivät suostu maksamaan puhelinta.
- Anonyymi
Sinun kannattaisi tehdä niin että annat heille vasta palvelua elikkä tarkoitan sitä että teet joka päivä kotitöitä ilman että saat rahaa ja sitten he ehkä suostuvat.
- Anonyymi
Olisko tuosta mitään apua:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009925119.html- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Miksi haluat ostaa samsungin. Saat kaikki esiasennetut haittaohjelmat ja lyhyen akun keston. Samsungit oli joskus hyviä, mutta muut valmistajat ovat ottaneet ne kiinni.
- Anonyymi
Pitkä päivitystuki jopa yli 4-vuotta.
- Anonyymi
En itse näe nyky Samsungeissa enää mitään vikaa. Puhelimissa tulee todella vähän ylimääräisiä ohjelmia, ja niistäkin ison osan voi poistaa. Ainakin omassa A54:ssa pystyy. Aiemmin Samsungit olivat todella täynnä ties mitä bloatwarea, ja niitä ei saanut poistettua. Tai sai, mutta puhelin piti rootata ja asentaa joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tämä taas esti esim. pankkisovellusten käytön puhelimessa, ja estää edelleenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse näe nyky Samsungeissa enää mitään vikaa. Puhelimissa tulee todella vähän ylimääräisiä ohjelmia, ja niistäkin ison osan voi poistaa. Ainakin omassa A54:ssa pystyy. Aiemmin Samsungit olivat todella täynnä ties mitä bloatwarea, ja niitä ei saanut poistettua. Tai sai, mutta puhelin piti rootata ja asentaa joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tämä taas esti esim. pankkisovellusten käytön puhelimessa, ja estää edelleenkin.
Tosin ne sovellukset eivät oikeasti poistu. Niiden poisto vastaa roskien laukaisua maton alle. Kyllä ne näkyvistä häviävät mutta kun maton ottaa pois, siellä ne on edelleen.
Eli kun palauttaa puhelimeen tehdasasetukset palautuu kaikki poistetut sovellukset eli ne jäävät laitteen muistiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin ne sovellukset eivät oikeasti poistu. Niiden poisto vastaa roskien laukaisua maton alle. Kyllä ne näkyvistä häviävät mutta kun maton ottaa pois, siellä ne on edelleen.
Eli kun palauttaa puhelimeen tehdasasetukset palautuu kaikki poistetut sovellukset eli ne jäävät laitteen muistiin.Tämä tapahtuu aivan kaikissa puhelimissa, missä on valmistajien mukaan laittamia sovelluksia. Samsung ei ole mitenkään poikkeus tässä. Ainoa tilanne, missä mitään ylimääräistä ei tule/tulisi, niin olisi puhelin, jossa on täysin puhdas Android. Tähän tilanteeseen päästäisiin ainoastaan siten, että rootataan se puhelin ja asennetaan joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tästä voi seurata omat ongelmansa/asennuksessa on aina riskinsä. Asennus epäonnnistuu jostain syystä, puhelin on tiiliskivi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä päivitystuki jopa yli 4-vuotta.
Käytät itsekin samsungia. Xcoveria. Noiden syiden vuoksi vaihdan seuraavaksi toiseen merkkiin. Käytät nykyisellään kolmea eri puhelinta josta 2 puhelinta on viihdekäytössä ja samsung virallisena puhelimena. On niitä monia muitakin hyviä puhelimia tuolla hintaluokalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytät itsekin samsungia. Xcoveria. Noiden syiden vuoksi vaihdan seuraavaksi toiseen merkkiin. Käytät nykyisellään kolmea eri puhelinta josta 2 puhelinta on viihdekäytössä ja samsung virallisena puhelimena. On niitä monia muitakin hyviä puhelimia tuolla hintaluokalla.
Käytän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tapahtuu aivan kaikissa puhelimissa, missä on valmistajien mukaan laittamia sovelluksia. Samsung ei ole mitenkään poikkeus tässä. Ainoa tilanne, missä mitään ylimääräistä ei tule/tulisi, niin olisi puhelin, jossa on täysin puhdas Android. Tähän tilanteeseen päästäisiin ainoastaan siten, että rootataan se puhelin ja asennetaan joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tästä voi seurata omat ongelmansa/asennuksessa on aina riskinsä. Asennus epäonnnistuu jostain syystä, puhelin on tiiliskivi.
Googlen asentamat ohjelmat ovat roskia. Kaikki youtubet, music playerit ovat mielestäni roskia jotka tulevat perus-androidin mukana. En tiedä onko sellasta puhelinta josta ne ovat poistettu. Aina puhutaan kuinka vaarallista roottaaminen on, mutta roottaaminen alkaa olla pian ainoa mahdollisuus turvallisuuteen näiden vakoiluohjelmien takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlen asentamat ohjelmat ovat roskia. Kaikki youtubet, music playerit ovat mielestäni roskia jotka tulevat perus-androidin mukana. En tiedä onko sellasta puhelinta josta ne ovat poistettu. Aina puhutaan kuinka vaarallista roottaaminen on, mutta roottaaminen alkaa olla pian ainoa mahdollisuus turvallisuuteen näiden vakoiluohjelmien takia.
Ne ovat kaikki hyödyllisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat kaikki hyödyllisiä
Ei todellakaan ole. Kaikki pitää disabloida ja ohjelmistopäivitykset joskus ottavat ne takaisin käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Kaikki pitää disabloida ja ohjelmistopäivitykset joskus ottavat ne takaisin käyttöön.
Kaikki on. Google tarjoaa vain hyödyllisiä sovelluksia.
- Anonyymi
Pyydä nätisti. Hyvä on toivomasi puhelin.
- Anonyymi
Menisitkö ehkä töihin ja tienaisit sen 250 tai mitä nyt tarvitset siihen
- Anonyymi
bro mä oon 10v en pääse töihin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984