Kuinka saada vanhemmat suostumaan samsung galaxy s22

Anonyymi-ap

Moi haluaisin saada samsung galaxy s22 Mutta Äitini haluaa. Minun täytyy laittaa siihen rahaa ehk joku 250€ Niin oon miettiny jotai hyviä ideoita ettei mun tartte laittaa siihen rahaa. Oon ollut esim tosi kiltisti käyny ite kaupassa ja pessy astioita mutta ei se vaan toimi. Joten voisitteko laittaa hyviä ideoita miten saisin sen niin ettei mun tartte laittaa siihen rahaa.

21

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tossa tapahtu kirjoitus virhe sori tossa s22 mutta äitini haluaa. Siinä piti lukea äitini ei halua. Oon siis tän kysymyksen tekijä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uhkaa aloittaa yleislakko, jos eivät suostu maksamaan puhelinta.

    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi tehdä niin että annat heille vasta palvelua elikkä tarkoitan sitä että teet joka päivä kotitöitä ilman että saat rahaa ja sitten he ehkä suostuvat.

    • Anonyymi

      Olisko tuosta mitään apua:

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009925119.html

      • Anonyymi

        Joo


    • Anonyymi

      Miksi haluat ostaa samsungin. Saat kaikki esiasennetut haittaohjelmat ja lyhyen akun keston. Samsungit oli joskus hyviä, mutta muut valmistajat ovat ottaneet ne kiinni.

      • Anonyymi

        Pitkä päivitystuki jopa yli 4-vuotta.


      • Anonyymi

        En itse näe nyky Samsungeissa enää mitään vikaa. Puhelimissa tulee todella vähän ylimääräisiä ohjelmia, ja niistäkin ison osan voi poistaa. Ainakin omassa A54:ssa pystyy. Aiemmin Samsungit olivat todella täynnä ties mitä bloatwarea, ja niitä ei saanut poistettua. Tai sai, mutta puhelin piti rootata ja asentaa joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tämä taas esti esim. pankkisovellusten käytön puhelimessa, ja estää edelleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse näe nyky Samsungeissa enää mitään vikaa. Puhelimissa tulee todella vähän ylimääräisiä ohjelmia, ja niistäkin ison osan voi poistaa. Ainakin omassa A54:ssa pystyy. Aiemmin Samsungit olivat todella täynnä ties mitä bloatwarea, ja niitä ei saanut poistettua. Tai sai, mutta puhelin piti rootata ja asentaa joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tämä taas esti esim. pankkisovellusten käytön puhelimessa, ja estää edelleenkin.

        Tosin ne sovellukset eivät oikeasti poistu. Niiden poisto vastaa roskien laukaisua maton alle. Kyllä ne näkyvistä häviävät mutta kun maton ottaa pois, siellä ne on edelleen.

        Eli kun palauttaa puhelimeen tehdasasetukset palautuu kaikki poistetut sovellukset eli ne jäävät laitteen muistiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin ne sovellukset eivät oikeasti poistu. Niiden poisto vastaa roskien laukaisua maton alle. Kyllä ne näkyvistä häviävät mutta kun maton ottaa pois, siellä ne on edelleen.

        Eli kun palauttaa puhelimeen tehdasasetukset palautuu kaikki poistetut sovellukset eli ne jäävät laitteen muistiin.

        Tämä tapahtuu aivan kaikissa puhelimissa, missä on valmistajien mukaan laittamia sovelluksia. Samsung ei ole mitenkään poikkeus tässä. Ainoa tilanne, missä mitään ylimääräistä ei tule/tulisi, niin olisi puhelin, jossa on täysin puhdas Android. Tähän tilanteeseen päästäisiin ainoastaan siten, että rootataan se puhelin ja asennetaan joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tästä voi seurata omat ongelmansa/asennuksessa on aina riskinsä. Asennus epäonnnistuu jostain syystä, puhelin on tiiliskivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä päivitystuki jopa yli 4-vuotta.

        Käytät itsekin samsungia. Xcoveria. Noiden syiden vuoksi vaihdan seuraavaksi toiseen merkkiin. Käytät nykyisellään kolmea eri puhelinta josta 2 puhelinta on viihdekäytössä ja samsung virallisena puhelimena. On niitä monia muitakin hyviä puhelimia tuolla hintaluokalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät itsekin samsungia. Xcoveria. Noiden syiden vuoksi vaihdan seuraavaksi toiseen merkkiin. Käytät nykyisellään kolmea eri puhelinta josta 2 puhelinta on viihdekäytössä ja samsung virallisena puhelimena. On niitä monia muitakin hyviä puhelimia tuolla hintaluokalla.

        Käytän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tapahtuu aivan kaikissa puhelimissa, missä on valmistajien mukaan laittamia sovelluksia. Samsung ei ole mitenkään poikkeus tässä. Ainoa tilanne, missä mitään ylimääräistä ei tule/tulisi, niin olisi puhelin, jossa on täysin puhdas Android. Tähän tilanteeseen päästäisiin ainoastaan siten, että rootataan se puhelin ja asennetaan joku vaihtoehtoinen Android -versio. Tästä voi seurata omat ongelmansa/asennuksessa on aina riskinsä. Asennus epäonnnistuu jostain syystä, puhelin on tiiliskivi.

        Googlen asentamat ohjelmat ovat roskia. Kaikki youtubet, music playerit ovat mielestäni roskia jotka tulevat perus-androidin mukana. En tiedä onko sellasta puhelinta josta ne ovat poistettu. Aina puhutaan kuinka vaarallista roottaaminen on, mutta roottaaminen alkaa olla pian ainoa mahdollisuus turvallisuuteen näiden vakoiluohjelmien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlen asentamat ohjelmat ovat roskia. Kaikki youtubet, music playerit ovat mielestäni roskia jotka tulevat perus-androidin mukana. En tiedä onko sellasta puhelinta josta ne ovat poistettu. Aina puhutaan kuinka vaarallista roottaaminen on, mutta roottaaminen alkaa olla pian ainoa mahdollisuus turvallisuuteen näiden vakoiluohjelmien takia.

        Ne ovat kaikki hyödyllisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat kaikki hyödyllisiä

        Ei todellakaan ole. Kaikki pitää disabloida ja ohjelmistopäivitykset joskus ottavat ne takaisin käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Kaikki pitää disabloida ja ohjelmistopäivitykset joskus ottavat ne takaisin käyttöön.

        Kaikki on. Google tarjoaa vain hyödyllisiä sovelluksia.


    • Anonyymi

      Pyydä nätisti. Hyvä on toivomasi puhelin.

    • Anonyymi

      Menisitkö ehkä töihin ja tienaisit sen 250 tai mitä nyt tarvitset siihen

      • Anonyymi

        bro mä oon 10v en pääse töihin


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe