Sinä taitava mies joka todellakin osaa nuolla. Tällä posliini pillu on käsittelyn tarpeessa.
Annan pilluni nuoltavaksi
20
1459
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka vanha tämä posliinipillu on ?
- Anonyymi
Sata vuotta vanha sadan kilon siika silliviivalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata vuotta vanha sadan kilon siika silliviivalla
Hyi mahtaa akkas löyhkätä. Vanhainkodistako fossiili jankutat tuota samaa kommenttias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi mahtaa akkas löyhkätä. Vanhainkodistako fossiili jankutat tuota samaa kommenttias.
Sää mää ja bää löyhkää mokomakin fossiili hyh hyh buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää löyhkää mokomakin fossiili hyh hyh buaahaa
Hyi saatana onneksi löyhkäät siellä niuvanniemellä. Eikö hoitajat jaksa välittää edes sun hygieniasta. . Kohta löydät taas ittes drive- in kaistalta. Kjäh kjäh hehheee
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18053221b
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
No nyt kuullostaa hyvältä! Jos kiinnostelee nuolen kyllä, edestä ja takaa, pillun ja pepun...kontillaan peppu pystyssä, hyvä lipoa molempia reikiä. Tai selällään, sulla polvet kainaloissa, tyyny pepun alla, avoimena, valuvana, kyllä tosiaan maistuis!!!saisko vähän lisää specsejä, kitooooos!!!!m52
- Anonyymi
Tämä kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuulostaa hyvältä.
Pieru on perseestä prööött
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieru on perseestä prööött
Päästäs noita tulee dorka.
Kik Jukizuki69
- Anonyymi
Etteks te torvelot tajua että tää on feikki ilmoitus? Teitä kusetetaan. NO koska ootte niin mulkkuja tulen panemaan teitä kaikkia PERSEESEEN.
- Anonyymi
Taidat luvata vaan
- Anonyymi
Olen taitava ja valmiina toimimaan. Laita viestiä niin sovitaan jatkosta :)
Samsung11856(a)gmail.com - Anonyymi
Mistäpäin tämä posliinipillu löytyy?
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136