Äitinne karvoitukset

Anonyymi-ap

Viestimäärä tuli täyteen joten keskustelu sulkeutui automaattisesti. Jatketaan täällä.

Jokainen pikkupoika on varmaan nähnyt äitinsä alasti esim. saunassa. Millainen karvoitus äidillänne oli ja minkälaisia "tuntemuksia" se silloin herätti.
Itse olen reilu kolmekymppinen mies. Äidilläni oli 80-luvulla ajamaton karvakolmio (ei varmaan mikään uutinen tuohon aikaan), väriltään punainen.
En pikkupoikana tietenkään siitä vielä varsinaisesti kiihottunut, mutta tykkäsin kuitenkin. Muistan fantasioineeni 1. luokalla koulussakin että luokan tytöillä olisi samanlaiset karvat.

25

2590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kun avasitte uuden 👍

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18053297B

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ihan kaamee puska mutta tädillä oli nätisti sheivattu eli pieni kiitorata jätetty. Serkku pojan kanssa mentiin saunaan aina kun oli mahdollista tämän tädin kanssa. Aikuiset tiesi hyvin syyn miksi me saunaan tultiin samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Äidillä oli myös kunnon puska. Täti asui mummon kanssa kahdestaan ja mummolla oli semmoinen ohentunut mummopuska mistä pillunhuulet näki läpi helposti. Tädillä taas oli iso puska joka oli kuitenkin selvästi siistitty mutta kyllä sieltä sen toosan näki. Tädin ja mummon pusikot sai nähdä kun vietin joskus viikonloppuja tai olin yökylässä heidän luonaan. Sauna oli aina lämmin. Äitin puskaa tietysti näki kotona jatkuvasti.

        Poslarin näin ensimmäistä kertaa kun teininä tyttöystävä riisuutui ensimmäistä kertaa. Karvat oli, mutta ne oli ajettu ja nypitty niin tarkasti pois että sänkeä ei ollut. Muilla naisilla on ollut joko karvaiset tai siistityt pillut.


    • Anonyymi

      Täysposliini 90-luvulla

    • Anonyymi

      Me oltiin serkkun kanssa sukulaisten kanssa seka saunassa noin 20 vuotiaaksi saakka. Mutsi oli aina täys karvainen mikä ei ollut paras näky mutta kaksi tätiä oli aina joko täys posliini tai kiitoradallaa. Nämä tiesi kyllä syyn miksi tultiin samaan aikaan saunaan tätien kanssa. Viini päissään se ei tätejä häirinnyt vaan tykkäsi itsekkin meidän seurasta.

      • Anonyymi

        Kun mummo oli kuollut ja täti jäi yksin asumaan heidän taloa, täti alkoi kutsumaan saunomaan. Kaikenlaista oli sattunut ja tapahtunut kolmestaan mummonkin kanssa ja mummon ja heidän välillä, joista ei äidille kerrottu. Täti ajoi pillunhuulensa kokonaan paljaaksi ja vain siinä päällä oli turkki. Se oli mukavan näyttävä tyyli.


    • Anonyymi

      Äidillä oli mustat runsaat vitun karvat. Vittu oli hieman auki, kun saunassa istuskeli jalat levällään.

      • Anonyymi

        Istuiko rennosti vai esittelikö sinulle?


    • Anonyymi

      Olin jotain 15 vanha 2000- luvun alussa kun huomasin että äitini tuuhea musta karvakolmio oli muuttanut kerta heitolla tyyliään. Nyt oli sellainen leveä kiitorata jäljellä.

    • Anonyymi

      Omalla äidilläni oli melko luomu karvoitus pillussa, ehkä vähän sivuilta siistitty.
      Tädin pillu oli sen sijaan oikeinkin siistitty kolmio. Sain sitä ihailla joskus saunamökillä kun suvun naiset saunoi. Se oli kyllä erittäin komea pillu ja olen monesti siitä fantasioinut.

      • Anonyymi

        Oliko täti tarkka pillustaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko täti tarkka pillustaan?

        Todellakin oli tarkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin oli tarkka.

        Tädin pillu on useasti ollut taas mielessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tädin pillu on useasti ollut taas mielessäni.

        Tietysti olethan spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olethan spede niuvanniemestä buaahaa

        Joko taas? 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olethan spede niuvanniemestä buaahaa

        No niin sä tietysti olet jos noin sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olethan spede niuvanniemestä buaahaa

        Oletteko sitten kämppiksiä niuvanniemeltä. Olet niin kuin tietävänäsi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tädin pillu on useasti ollut taas mielessäni.

        Tämä on helppo uskoa.


    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­a haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/K6u8G7

    • Anonyymi

      Miten jollaki voi olla joku noin kova fetissi spedeen ja niuvaniemeen että se pitää monta kertaa päivässä ja jokaiseen ketjuun mainita?? En ymmärrä! Hae nyt hyvä ihminen apua ja lääkitys tuohon vaivaasi ja äkkiä!

    • Äidilläni on todella runsas tumma karvoitus. Suht kookkaat rinnat ja isot tummat nännin pihat pienet nännnit. Näin oli jo kun olin lapsi ja muutama kuukausi sitten olin äidilläni kyläilemässä ja kävimme yhdessä saunassa. En näe äitiäni mitenkään kiihoittavana. Mutta kun olimme saunassa huomasin että äitini vilkuili ehkä ihtellen ajeltua alapäätäni.

    • Anonyymi

      Ajellaan toistemme karvat m18

    • Anonyymi

      Itse äitinä pitäisin mielelläni posliinina mutta lapset on siinä iässä että ei kehtaa olla ihan karvaton. Aiemmin kun lapset oli pieniä tuli oltua posliini mutta pitää sitten aikanaan taas ajella kun lapset kasvaa ja tilanne sallii.
      Oon toki huomannut että on niitä teini-ikäisten lasten äitejäki joilla on karvat ajettu mutta itse ei ole tohtinut.

    • Anonyymi

      Muistan kyllä lapsuudesta kun oltiin jo toisella kymmenellä ja käytiin vielä äidin kanssa saunassa että pääsääntöisesti tuuheahko tumma karvoitus oli mutta kyllä välillä se hävisi kokonaan. Pari kertaa muistan nähneeni äidin posliinina.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe