Mitä kaipaisit lukea täältä kun tahdot tyydyttää itseäsi?

Anonyymi-ap

Kertokaa naiset mitä juuri sinä kaipaisit lukea täältä kun halu ja himo iskee ja tarvitset tyydytystä. Olisi mielenkiintoista tietää olisiko se jonkun toisen tosielämän kokemuksia jostain? Ihan keksitty fiktiivinen eroottinen tarina? Jonkun fantasioita? Yhteinen kiimainen ja kiihottava virtuaalityydytys jonkun kanssa yhdessä kuvaillen mitä teette itsellenne juuri nyt tai mitä tahtoisitte toiselle tehdä ja itsellenne tehtävän? Vai olisiko se jotain aivan muuta? Ehkä toiveenne vielä sitten jopa toteutuisi jos ne olisi vain mahdollista toteuttaa.

109

2386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki nuo.
      Ja tarpeeksi selkeästi.
      Jos mennään liian yksityiskohtaiseen kuvailuun (tekniikka, kielikuvat) lakkaa kiinnostamasta.
      Liika "hienovaraisuus" pilaa etenkin naisten kesken -tarinoita. Toiminta häviää, kun takerrutaan epäolennaisuuksiin.

    • Anonyymi

      Täällä joskus viestein "rakastellut" ihanan miehen kanssa kun pitänyt omaa kivaa. Kuvitelmissa olimme aidossa yhdynnässä silloin onnistuu viestittää jopa rivostikkin kun molemmat kuumina tahoillaan. T. Katri

      • Anonyymi

        Samaa on joskus tullut tehtyä jonkun naisen kanssa muutaman kerran yhdessä itseään tyydyttäen ja se voi olla kyllä todella upeaa ja kiihottavan kiimaista. Enkä yhtään pistäisi uusiakaan kokemuksia pahitteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa on joskus tullut tehtyä jonkun naisen kanssa muutaman kerran yhdessä itseään tyydyttäen ja se voi olla kyllä todella upeaa ja kiihottavan kiimaista. Enkä yhtään pistäisi uusiakaan kokemuksia pahitteeksi.

        Samoin haluisin saman henkisen miehen kanssa kokea. Täällä viimeksi tuli väliin rumia kommenteja joista emme säihkähtäneet. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin haluisin saman henkisen miehen kanssa kokea. Täällä viimeksi tuli väliin rumia kommenteja joista emme säihkähtäneet. Katri

        Katri, en tiedä olitko juuri sinä joskus kesällä täällä fantasiakumppaninani mutta joka tapauksessa olen valmis fantasioimaan kanssasi! Kokemus oli ylivertaisen kiihottava:) T. Mies35v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katri, en tiedä olitko juuri sinä joskus kesällä täällä fantasiakumppaninani mutta joka tapauksessa olen valmis fantasioimaan kanssasi! Kokemus oli ylivertaisen kiihottava:) T. Mies35v.

        Tai sitten se olin minä, vastaaja#1...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katri, en tiedä olitko juuri sinä joskus kesällä täällä fantasiakumppaninani mutta joka tapauksessa olen valmis fantasioimaan kanssasi! Kokemus oli ylivertaisen kiihottava:) T. Mies35v.

        Ihanaa olisi viettää aikaa rauhassa viestitellen ja nauttien samalla. Sovitais milloin molemmille sopii, laittaisin makkarin ja tykö tarpeet valmiiksi🤗 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin haluisin saman henkisen miehen kanssa kokea. Täällä viimeksi tuli väliin rumia kommenteja joista emme säihkähtäneet. Katri

        Ne voi vaan sivuuttaa ja keskittyy ite nauttimaan toisistaan. Se olis kyllä kivaa kokea taas ja varmasti hyvin nautinnollista. Minusta saat kyllä kaverin siihen jos tahdot joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olisi viettää aikaa rauhassa viestitellen ja nauttien samalla. Sovitais milloin molemmille sopii, laittaisin makkarin ja tykö tarpeet valmiiksi🤗 Katri

        Sopii! Mulle käy iltaisin yleensä mikä aika vain. Sovitaan tarkemmin:) Nautiskellaan kahden:) Mies35v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii! Mulle käy iltaisin yleensä mikä aika vain. Sovitaan tarkemmin:) Nautiskellaan kahden:) Mies35v

        Huomenna käy päivälläkin, tänään olen kotona kuuden jälkeen. Katri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna käy päivälläkin, tänään olen kotona kuuden jälkeen. Katri

        Sovitaanko klo 21 tänä iltana? :)


      • Anonyymi
        kaksonen3 kirjoitti:

        Sovitaanko klo 21 tänä iltana? :)

        Klo. 21 en ole enää yksin miten klo 20 ois tunti aikaa. Joudun laittaa paikat järjestykseen ja rauhoittuu. Katri🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voi vaan sivuuttaa ja keskittyy ite nauttimaan toisistaan. Se olis kyllä kivaa kokea taas ja varmasti hyvin nautinnollista. Minusta saat kyllä kaverin siihen jos tahdot joskus.

        Sovin toisen kans huomasit varmaankin, voidaan toki nauttia myöhemmin. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo. 21 en ole enää yksin miten klo 20 ois tunti aikaa. Joudun laittaa paikat järjestykseen ja rauhoittuu. Katri🤗

        Mä oisin sillon kotona kyllä mutta sulla taitaa olla jo jonkinverean tuota valinnan varaa.=) t. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo. 21 en ole enää yksin miten klo 20 ois tunti aikaa. Joudun laittaa paikat järjestykseen ja rauhoittuu. Katri🤗

        Tosin mulle kävis jo kuudenkin jälkeen mutta en minä halua astuu kenenkään varpailke ilkeesti. T. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovin toisen kans huomasit varmaankin, voidaan toki nauttia myöhemmin. Katri

        Juu kyllä sen huomasin niin pitäkää hauskaa katotaan sitten joku toinen kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä sen huomasin niin pitäkää hauskaa katotaan sitten joku toinen kerta.

        Halusin vastata sinullekin kun viestin laitoit, toivon tietenkin löyttäisin pidemmän kumppanin tälläiseen viestittelyyn. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo. 21 en ole enää yksin miten klo 20 ois tunti aikaa. Joudun laittaa paikat järjestykseen ja rauhoittuu. Katri🤗

        Okei, klo 20:-) Mies35v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, klo 20:-) Mies35v.

        Ihana odotan🤗 jos halut tietää jotakin musta etu käteen voit kysyä, vastaan ennen kuin allamme nauttii toisistamme. Katri 29v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin vastata sinullekin kun viestin laitoit, toivon tietenkin löyttäisin pidemmän kumppanin tälläiseen viestittelyyn. Katri

        Se olisi todella kiva kun olisi sellainen kumppani ja kyllä mullekin kelpaisi mielellään.=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi todella kiva kun olisi sellainen kumppani ja kyllä mullekin kelpaisi mielellään.=)

        Huomaan miten kiihotun taasen viesteistä jopa paremmin kuin livenä nähdessä. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, klo 20:-) Mies35v.

        Nussikaa kunnolla tuun seuraa ja ruunkkaa samalla mukana. T. Eläke ukko 68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan miten kiihotun taasen viesteistä jopa paremmin kuin livenä nähdessä. Katri

        No se on kiva juttu että kiihottaa. Tää viestittely on kyllä jotenkin todella kiihottavaa ja saa minutkin aina todella kuumaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana odotan🤗 jos halut tietää jotakin musta etu käteen voit kysyä, vastaan ennen kuin allamme nauttii toisistamme. Katri 29v

        Millasissa asuissa ootat siellä mua:)
        Mä tulin saunasta juuri ja pyyhe vain päällä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasissa asuissa ootat siellä mua:)
        Mä tulin saunasta juuri ja pyyhe vain päällä:)

        Siis tuo edellinen on mun, Mies35:n viesti:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasissa asuissa ootat siellä mua:)
        Mä tulin saunasta juuri ja pyyhe vain päällä:)

        Laitoin juuri makkariin tuikut yö pöydille, hämyisä tunnelma. Päälläni lyhyt valkoinen läpi kuultava kylpytakki. Olen aivan valmis puolen tunnin päästä, saisinpa nostaa pyyhettä näkisin mitä tuun samaan... Joku vanhempi mies odottaa meitä, viime kerralla oli mukana saman ikäinen aika ihana 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nussikaa kunnolla tuun seuraa ja ruunkkaa samalla mukana. T. Eläke ukko 68

        Olet söötti eläkeläinen😍 toivottavasti nautit kun vauhtiin päästään. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet söötti eläkeläinen😍 toivottavasti nautit kun vauhtiin päästään. Katri

        Ettet olisi ihan itse.
        Eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuo edellinen on mun, Mies35:n viesti:)

        Sänkyssä odotan hivelen ihoani pöly huiskalla, rentouttaa ihanasti💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin juuri makkariin tuikut yö pöydille, hämyisä tunnelma. Päälläni lyhyt valkoinen läpi kuultava kylpytakki. Olen aivan valmis puolen tunnin päästä, saisinpa nostaa pyyhettä näkisin mitä tuun samaan... Joku vanhempi mies odottaa meitä, viime kerralla oli mukana saman ikäinen aika ihana 🥰

        Sängyllä selälläni odottelen Sinua:) Tulet sopivasti ihanassa läpikuultavassa kylpytakissa. Ihailen seksikästä vartaloasi. Pyyhkeeni on valahtanut viereeni paljastaen rintani, vatsani, reiteni ja jo pystyssä seisovan kullini:) Iltaa Katri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyllä selälläni odottelen Sinua:) Tulet sopivasti ihanassa läpikuultavassa kylpytakissa. Ihailen seksikästä vartaloasi. Pyyhkeeni on valahtanut viereeni paljastaen rintani, vatsani, reiteni ja jo pystyssä seisovan kullini:) Iltaa Katri!

        Ai mikä miehen kroppa ja miehisyys !


      • Anonyymi

        Hörhö taas häiriköi.. antakaa toisten nauttii rauhas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyllä selälläni odottelen Sinua:) Tulet sopivasti ihanassa läpikuultavassa kylpytakissa. Ihailen seksikästä vartaloasi. Pyyhkeeni on valahtanut viereeni paljastaen rintani, vatsani, reiteni ja jo pystyssä seisovan kullini:) Iltaa Katri!

        Suutelen miehistä rintaasi, käteni vaeltaa reidelläsi etsien jotakin.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörhö taas häiriköi.. antakaa toisten nauttii rauhas.

        Hörhö on joku muu. Nautin täällä silloin tällöin, jo vuosien ajan.
        Viimeksi alla olevassa ketjussa.
        Huijarit on tulleet liiankin tutuksi, kauan tuokin malttoi pysyä poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutelen miehistä rintaasi, käteni vaeltaa reidelläsi etsien jotakin.🥰

        Kätesi vaeltaa ja lähestyy jalkoväliäni...tunnen miten alat hieroa kivikovaa kaluani...suustani pääsee huokaus...vedän sinut päälleni ja pian suutelemme kiihkeästi...hyväilen pyöreitä pakaroitasi, kylpytakkisi on valahtanut pois...liikutan kättäni pitkin peppuvakoasi...kohti peppureikääsi ja siitä kohti pilluasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kätesi vaeltaa ja lähestyy jalkoväliäni...tunnen miten alat hieroa kivikovaa kaluani...suustani pääsee huokaus...vedän sinut päälleni ja pian suutelemme kiihkeästi...hyväilen pyöreitä pakaroitasi, kylpytakkisi on valahtanut pois...liikutan kättäni pitkin peppuvakoasi...kohti peppureikääsi ja siitä kohti pilluasi...

        Ai miten upee kalu kädessäni..runkkaan hitaasti, huuleni tavoittaa terskan..imaisen suuhuni aah miten hyvää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten upee kalu kädessäni..runkkaan hitaasti, huuleni tavoittaa terskan..imaisen suuhuni aah miten hyvää..

        Tunnen huulesi terskani ympärillä...alan nussia suuhusi hitaasti...imet sitä kuin jäätelötikkua...sormeni tavoittaa klitoriksesi...puristan sitä kahdella sormella...sivelen vakoasi, se on märkä ja liukas...työnnän kaksi sormea pilluusi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen huulesi terskani ympärillä...alan nussia suuhusi hitaasti...imet sitä kuin jäätelötikkua...sormeni tavoittaa klitoriksesi...puristan sitä kahdella sormella...sivelen vakoasi, se on märkä ja liukas...työnnän kaksi sormea pilluusi...

        Kulta olet tosi ihana💋 osaat kertoa kiihottavasti..sormesi pillussani miten hyvää tekee...levitän reiteni tule ja nusssi mua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen huulesi terskani ympärillä...alan nussia suuhusi hitaasti...imet sitä kuin jäätelötikkua...sormeni tavoittaa klitoriksesi...puristan sitä kahdella sormella...sivelen vakoasi, se on märkä ja liukas...työnnän kaksi sormea pilluusi...

        Haluan laueta sinulle... kello rientäää liian nopsasn..🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olet tosi ihana💋 osaat kertoa kiihottavasti..sormesi pillussani miten hyvää tekee...levitän reiteni tule ja nusssi mua...

        Kiepautan sut viereeni ja nousen päällesi...levität reitesi täysin auki...hetken ihailen kaunista märkää pilluasi...hieron sitä terskani kärjellä joka vuotaa jo kiimalimaa...työnnän kullini syvälle ihanaan tiukkaan pilluusi...tunnen sen puristuksen...alan nussia sua hitaasti, nautiskellen..hieron rintojasi ja venyttelen nännejäsi...puristat mua pakaroista ja vastaat liikkeisiini...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiepautan sut viereeni ja nousen päällesi...levität reitesi täysin auki...hetken ihailen kaunista märkää pilluasi...hieron sitä terskani kärjellä joka vuotaa jo kiimalimaa...työnnän kullini syvälle ihanaan tiukkaan pilluusi...tunnen sen puristuksen...alan nussia sua hitaasti, nautiskellen..hieron rintojasi ja venyttelen nännejäsi...puristat mua pakaroista ja vastaat liikkeisiini...

        Aihh mikä kulli .tuntuu hyvältä kulta nussi lujaaa.. aah tärisen ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiepautan sut viereeni ja nousen päällesi...levität reitesi täysin auki...hetken ihailen kaunista märkää pilluasi...hieron sitä terskani kärjellä joka vuotaa jo kiimalimaa...työnnän kullini syvälle ihanaan tiukkaan pilluusi...tunnen sen puristuksen...alan nussia sua hitaasti, nautiskellen..hieron rintojasi ja venyttelen nännejäsi...puristat mua pakaroista ja vastaat liikkeisiini...

        Suutelen sua kun panet... käteni pepullasi ... nyt tulen... ai ihanaa.. oot uskomaton .. katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutelen sua kun panet... käteni pepullasi ... nyt tulen... ai ihanaa.. oot uskomaton .. katri

        Laukeen sun pilluun...murisen ja huudan...kullini pumppaa spermat sisääsi...oot ihana...kierähdän päältäsi viereesi...huohotamme...iho vasten ihoa...Kiitos kulta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukeen sun pilluun...murisen ja huudan...kullini pumppaa spermat sisääsi...oot ihana...kierähdän päältäsi viereesi...huohotamme...iho vasten ihoa...Kiitos kulta!!!

        Kiitti itsellesi🤗 olet taitava suhun voisi kiintyä herkästi. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutelen sua kun panet... käteni pepullasi ... nyt tulen... ai ihanaa.. oot uskomaton .. katri

        Haluttaisko Katri fantasioida toisten kiimaisten misten kanssa myös. Vaihtelu tekis hyvää.. M 65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluttaisko Katri fantasioida toisten kiimaisten misten kanssa myös. Vaihtelu tekis hyvää.. M 65

        Tälläinen etä sexsi suhde vois onnistua useemmankin kanssa kun yhden kanssa kerrallaan fantasioisi. Illalla tää mies kyllä osasi käsitellä viestein, tulin nopsaan ja pitkään. Aamulla pidin itseäni hyvänä, fantasioin Ap kirjoituksella erilainen näkö kulma, sain useamman perä jälkeen, aivan ihana herätä kahville🤗 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläinen etä sexsi suhde vois onnistua useemmankin kanssa kun yhden kanssa kerrallaan fantasioisi. Illalla tää mies kyllä osasi käsitellä viestein, tulin nopsaan ja pitkään. Aamulla pidin itseäni hyvänä, fantasioin Ap kirjoituksella erilainen näkö kulma, sain useamman perä jälkeen, aivan ihana herätä kahville🤗 Katri

        Kokeileppa Katri nyt jonkun toisen halukkaan miehen kanssa niin voin lukee ja kiihottua:) Eilisiltainen sexi oli upeeta sun kaa! Mies35v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläinen etä sexsi suhde vois onnistua useemmankin kanssa kun yhden kanssa kerrallaan fantasioisi. Illalla tää mies kyllä osasi käsitellä viestein, tulin nopsaan ja pitkään. Aamulla pidin itseäni hyvänä, fantasioin Ap kirjoituksella erilainen näkö kulma, sain useamman perä jälkeen, aivan ihana herätä kahville🤗 Katri

        Ei sua Katri tänään kiinnostais kun viimeks oli jo toiset suunnitelmat. Itellä ainakin tekisi mieli nautiskella vaikka heti.=) t. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläinen etä sexsi suhde vois onnistua useemmankin kanssa kun yhden kanssa kerrallaan fantasioisi. Illalla tää mies kyllä osasi käsitellä viestein, tulin nopsaan ja pitkään. Aamulla pidin itseäni hyvänä, fantasioin Ap kirjoituksella erilainen näkö kulma, sain useamman perä jälkeen, aivan ihana herätä kahville🤗 Katri

        Niin ja mukava että tykkäsit mun kirjoituksestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeileppa Katri nyt jonkun toisen halukkaan miehen kanssa niin voin lukee ja kiihottua:) Eilisiltainen sexi oli upeeta sun kaa! Mies35v.

        Olit ihana💋 voisin olla Ap kanssa, toivottavasti kiihotut. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua Katri tänään kiinnostais kun viimeks oli jo toiset suunnitelmat. Itellä ainakin tekisi mieli nautiskella vaikka heti.=) t. AP

        Hei AP🤗 Lähden käymään kaupassa tunnin päästä noin voisin nauttia kanssasi, olen yksin klo.19 saakka. Kirjoituksesi vei mukanaan😍 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei AP🤗 Lähden käymään kaupassa tunnin päästä noin voisin nauttia kanssasi, olen yksin klo.19 saakka. Kirjoituksesi vei mukanaan😍 Katri

        Kiva juttu. Nähdäänkö vaikka 16:00 maissa? En malta odottaa että päästään nauttimaan. Meillähän siis olis aikaakin hyvin vaikka pidrmmän kaavan kautta nauttia. Upeaa että kirjoituksestani oli iloa sulle..😘.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu. Nähdäänkö vaikka 16:00 maissa? En malta odottaa että päästään nauttimaan. Meillähän siis olis aikaakin hyvin vaikka pidrmmän kaavan kautta nauttia. Upeaa että kirjoituksestani oli iloa sulle..😘.

        Oli ihana🤗 avoimemmin voin viestitellä kun tutustuin. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihana🤗 avoimemmin voin viestitellä kun tutustuin. Katri

        Kiitos. Se on hyvä ja aina vaan parempi mitä avoimemmin voi ja uskaltaa heittäytyä mukaan.☺️🥰.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihana🤗 avoimemmin voin viestitellä kun tutustuin. Katri

        Toivottavasti Katri kauppareissu meni hyvin. Mä oon hetken jo tässä sängyllä nakuna makoillut ja miettinyt että minkälainen nainen sä suurinpiirten olet. No 29v taisit olla vanha mutta muuten. Ja on ollut myös kiihottavaa miettiä miten me tullaan nauttiin. Onko jotain mistä sä erityisesti pidät tai mikä sua kiihottaa kovasti? T. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Katri kauppareissu meni hyvin. Mä oon hetken jo tässä sängyllä nakuna makoillut ja miettinyt että minkälainen nainen sä suurinpiirten olet. No 29v taisit olla vanha mutta muuten. Ja on ollut myös kiihottavaa miettiä miten me tullaan nauttiin. Onko jotain mistä sä erityisesti pidät tai mikä sua kiihottaa kovasti? T. AP

        Meni hyvin kiireellä..moni tuntematonkin tulee kysyy olenko Annemari Korte tää aituri, itsekkin näen yhtäläisyyttä. Tykkään molemmin puolin suuhoidosta, laitoin juuri voidetta joka lisää veren kiertoa, ihanan viileää saa minut nauttii😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni hyvin kiireellä..moni tuntematonkin tulee kysyy olenko Annemari Korte tää aituri, itsekkin näen yhtäläisyyttä. Tykkään molemmin puolin suuhoidosta, laitoin juuri voidetta joka lisää veren kiertoa, ihanan viileää saa minut nauttii😍

        Kaunotar siis olet todellakin. Kuulostaa hyvältä mä tykkään kanssa suihoidosta niin antaa kuin ottaa. Kylläpä sait mielikuvituksen liikkelle ja kalu heräilee nykien.😊. Mä voisin suudella ensin sun kaulaasi ja otta samalla toisen rinnan kääteeni ja hellästi puristaa. Siirtyä suudellen ja kielellä kiusoitellen alemmas ottaa ensin toisen nännin suuhuni ja sitten toisen. Imeä niitä ja kielellä kiusata. Samalla kun siirtyisin alemmassa käteni silittäisi sun pillua päältä hellästi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Katri kauppareissu meni hyvin. Mä oon hetken jo tässä sängyllä nakuna makoillut ja miettinyt että minkälainen nainen sä suurinpiirten olet. No 29v taisit olla vanha mutta muuten. Ja on ollut myös kiihottavaa miettiä miten me tullaan nauttiin. Onko jotain mistä sä erityisesti pidät tai mikä sua kiihottaa kovasti? T. AP

        Oli mun viesti🤗 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunotar siis olet todellakin. Kuulostaa hyvältä mä tykkään kanssa suihoidosta niin antaa kuin ottaa. Kylläpä sait mielikuvituksen liikkelle ja kalu heräilee nykien.😊. Mä voisin suudella ensin sun kaulaasi ja otta samalla toisen rinnan kääteeni ja hellästi puristaa. Siirtyä suudellen ja kielellä kiusoitellen alemmas ottaa ensin toisen nännin suuhuni ja sitten toisen. Imeä niitä ja kielellä kiusata. Samalla kun siirtyisin alemmassa käteni silittäisi sun pillua päältä hellästi...

        Toivottaan olet mun kanssa kuiteski..oletko minkä kokoinen...silitän sun ihoa..tuoksut miehelle..levitän reisiäni kätesi ai..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottaan olet mun kanssa kuiteski..oletko minkä kokoinen...silitän sun ihoa..tuoksut miehelle..levitän reisiäni kätesi ai..

        Kyllä olen. No mä olen 183cm pitkä joku 10kg-110kg ja aika keskiverto 14cm pitkä mutta paksu 125mm kalu. Diinä strstegiset mitat. Nyt pääsen sun jo vähän kostean pillun luo sivelen sen vakoa sormella ja vähän häpyhuulia levittäen. Suutelem sun pillua hellästi ja nuolen kielellä sun vakoa kunnes kieli uppoaa häpyhuulten väliin. Levitän niitä vähän kädellä ja kieli löytää sun klitoriksen. Tunnen kuinka kostut lisää. Kieli pyörittelee sun klitorista ja ja sormi vsrovavasti hitaasti uppoas sun sisään. Imrn sun klitorista ja sormi liikkuu sisään js ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen. No mä olen 183cm pitkä joku 10kg-110kg ja aika keskiverto 14cm pitkä mutta paksu 125mm kalu. Diinä strstegiset mitat. Nyt pääsen sun jo vähän kostean pillun luo sivelen sen vakoa sormella ja vähän häpyhuulia levittäen. Suutelem sun pillua hellästi ja nuolen kielellä sun vakoa kunnes kieli uppoaa häpyhuulten väliin. Levitän niitä vähän kädellä ja kieli löytää sun klitoriksen. Tunnen kuinka kostut lisää. Kieli pyörittelee sun klitorista ja ja sormi vsrovavasti hitaasti uppoas sun sisään. Imrn sun klitorista ja sormi liikkuu sisään js ulos.

        Ihana tykkään isoista miehistä..ai ihana käänny haluan kalusi suuhun...suukotan terskaaa samalla runkkaan hitaasti..nipistä hampailla klitorista... ei kulta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen. No mä olen 183cm pitkä joku 10kg-110kg ja aika keskiverto 14cm pitkä mutta paksu 125mm kalu. Diinä strstegiset mitat. Nyt pääsen sun jo vähän kostean pillun luo sivelen sen vakoa sormella ja vähän häpyhuulia levittäen. Suutelem sun pillua hellästi ja nuolen kielellä sun vakoa kunnes kieli uppoaa häpyhuulten väliin. Levitän niitä vähän kädellä ja kieli löytää sun klitoriksen. Tunnen kuinka kostut lisää. Kieli pyörittelee sun klitorista ja ja sormi vsrovavasti hitaasti uppoas sun sisään. Imrn sun klitorista ja sormi liikkuu sisään js ulos.

        Aih sain ekan orgasmin..aivan ihanaaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aih sain ekan orgasmin..aivan ihanaaa..

        Tuntuu niin hyvältä kun hitaasti runkkaat ja ja huulilla ja keilellä kiusoittelet terskaa. Mä otan klitoriksen hellästi huulten väliin ja imen ja pyöritän kieltäni. Samalla kaksi sormea jo vähän nopeammin sormettaa sun pillua.

        Voi on niin kiihottavaa kuulla mun kulli on todella kovs ja terska ihan liukas kiimanesteestä. En halua tulla vielä joten kosken siihen vain hellästi aina välillä ja sitten taas lopettaen se tuntuu niin hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aih sain ekan orgasmin..aivan ihanaaa..

        No meillä on vielä aikaa niin ehdit toivottavasti muutaman vielä samaan. On niin kiomaista tietää että sä nautit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aih sain ekan orgasmin..aivan ihanaaa..

        Tykkäätkö sä ratsastaa? Mun miestä se on todella kiihottaa. Haluatko siirtyä mun kullin päälle istumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meillä on vielä aikaa niin ehdit toivottavasti muutaman vielä samaan. On niin kiomaista tietää että sä nautit.

        Tärisen saan koko ajan.. sauvalla panen..fantasioin susta..aii aah..ihanaaa💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu niin hyvältä kun hitaasti runkkaat ja ja huulilla ja keilellä kiusoittelet terskaa. Mä otan klitoriksen hellästi huulten väliin ja imen ja pyöritän kieltäni. Samalla kaksi sormea jo vähän nopeammin sormettaa sun pillua.

        Voi on niin kiihottavaa kuulla mun kulli on todella kovs ja terska ihan liukas kiimanesteestä. En halua tulla vielä joten kosken siihen vain hellästi aina välillä ja sitten taas lopettaen se tuntuu niin hyvältä.

        Nuolen sun nesteet..hyvää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärisen saan koko ajan.. sauvalla panen..fantasioin susta..aii aah..ihanaaa💋

        Mmmhhh oih mä kuvittelen sut tekemässä niin ja mietin myös että istuist hitaasti mun kullin päälle ja tunisit kuinka se liukuu sisään. Kun kiihdyttäisit vauhtia tatsailla mun kullin varsi hieroo samalla sun klitorista ja mä vielä peukalolla pyöritän ja painan sitä mun kullia vasten. Toinen käsi puristelee sun rintoja ja nännejä. Ooh sätunnut niin huvältä. On pakko kiihdyttää myös rukkauksen tahtia niin kiihottavas sua on ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuolen sun nesteet..hyvää...

        Aah...se tuntuu niin hyvältä kulta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmhhh oih mä kuvittelen sut tekemässä niin ja mietin myös että istuist hitaasti mun kullin päälle ja tunisit kuinka se liukuu sisään. Kun kiihdyttäisit vauhtia tatsailla mun kullin varsi hieroo samalla sun klitorista ja mä vielä peukalolla pyöritän ja painan sitä mun kullia vasten. Toinen käsi puristelee sun rintoja ja nännejä. Ooh sätunnut niin huvältä. On pakko kiihdyttää myös rukkauksen tahtia niin kiihottavas sua on ajatella.

        Kuvittelin juuri tykkään ratsastaa...aah miten paksu...ratsastan selin ihku kyrpä... rakas ihanaa.. tuun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin juuri tykkään ratsastaa...aah miten paksu...ratsastan selin ihku kyrpä... rakas ihanaa.. tuun..

        Voih mä haluun tulla yhtä aikaa mun kulli sykkii se tuntuu niin hyvältä aaah mä oon jo lähellä tuu kults mun kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmhhh oih mä kuvittelen sut tekemässä niin ja mietin myös että istuist hitaasti mun kullin päälle ja tunisit kuinka se liukuu sisään. Kun kiihdyttäisit vauhtia tatsailla mun kullin varsi hieroo samalla sun klitorista ja mä vielä peukalolla pyöritän ja painan sitä mun kullia vasten. Toinen käsi puristelee sun rintoja ja nännejä. Ooh sätunnut niin huvältä. On pakko kiihdyttää myös rukkauksen tahtia niin kiihottavas sua on ajatella.

        Molempien kanssa ihanaa...nauttia..toivottavasti jatkamme...aah tulen taas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih mä haluun tulla yhtä aikaa mun kulli sykkii se tuntuu niin hyvältä aaah mä oon jo lähellä tuu kults mun kaa.

        Aah ah oon niin lähellä kulli seisoo kivikovana valuu kiimanestettä ja nykii jo itekseen...oih oih tekee hyvää kultaaah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih mä haluun tulla yhtä aikaa mun kulli sykkii se tuntuu niin hyvältä aaah mä oon jo lähellä tuu kults mun kaa.

        Aah nyt apua..eii uhh ..oon aivan poikki..lakana läpi märkä..kiitti sulle sain nauttia kanssasi💋💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah ah oon niin lähellä kulli seisoo kivikovana valuu kiimanestettä ja nykii jo itekseen...oih oih tekee hyvää kultaaah.

        Meen suihkuun..voin viestitellä ja jutskata jos halut.. voin kyllä haluta lisää kun henkähdän🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah ah oon niin lähellä kulli seisoo kivikovana valuu kiimanestettä ja nykii jo itekseen...oih oih tekee hyvää kultaaah.

        Kultasi on vanha kaappihomo, joka esittää naista.
        Hän on täällä huijannut ihmisiä jo vuosien ajan.
        Osa on pahoittanut aidosti mielensä. Toisia vain harmittaa ja tympii, kun äijästä ei päästä eroon.
        Enempää en jaksa varoittaa, mutta hänet tunnistaa juurikin "sänkyssä" ja "rinkissä" -tyyppisistä kirjoitusvirheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah nyt apua..eii uhh ..oon aivan poikki..lakana läpi märkä..kiitti sulle sain nauttia kanssasi💋💞

        Huh huh...johan oli. Nyt on niin raukee olo. Voi kiitos sulle Katri. Nautinto oli kyllä molemminpuolinen. Lensi niin kovalla paineella että täytyy vähän siivoilla.😂. Oot kyllä ihana. Tää tarvii kyllä ottaa joskus uusiksi.🥰.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläinen etä sexsi suhde vois onnistua useemmankin kanssa kun yhden kanssa kerrallaan fantasioisi. Illalla tää mies kyllä osasi käsitellä viestein, tulin nopsaan ja pitkään. Aamulla pidin itseäni hyvänä, fantasioin Ap kirjoituksella erilainen näkö kulma, sain useamman perä jälkeen, aivan ihana herätä kahville🤗 Katri

        Olet kyllä peto nussii! Hyvällä tapaa. M 65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultasi on vanha kaappihomo, joka esittää naista.
        Hän on täällä huijannut ihmisiä jo vuosien ajan.
        Osa on pahoittanut aidosti mielensä. Toisia vain harmittaa ja tympii, kun äijästä ei päästä eroon.
        Enempää en jaksa varoittaa, mutta hänet tunnistaa juurikin "sänkyssä" ja "rinkissä" -tyyppisistä kirjoitusvirheistä.

        Kateus kuuluu suomi pojan luonteeseen ja erityisesti hörhöille.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus kuuluu suomi pojan luonteeseen ja erityisesti hörhöille.😂

        Olen nainen ja pitänyt täällä hauskaa, niidenkin kanssa jotka ovat kommentoineet tähän ketjuun.
        Mikään ei estäisi minua tekemästä nytkin samaa. Ei vain huvita.
        Kyseinen törppö jonka mainitsin, oli aiemmin täällä ihan maanvaiva. Hän esitti mm. kampaajaa ja hämäsi erästä tiettyä miestä, joka ei ottanut muiden kommenteista onkeensa.

        Jos joku haluaa tyydyttää itseään hänen kassaan, ei se ole minulta pois. Kunhan mainitsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen suihkuun..voin viestitellä ja jutskata jos halut.. voin kyllä haluta lisää kun henkähdän🥰

        Joo tarvii käydä kanssa pesulla ja hetki levätä. Laita viestiä kun oot takasin niin jutellaan vaan ja niin kai sitä saattaa itsekin vielä innostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja pitänyt täällä hauskaa, niidenkin kanssa jotka ovat kommentoineet tähän ketjuun.
        Mikään ei estäisi minua tekemästä nytkin samaa. Ei vain huvita.
        Kyseinen törppö jonka mainitsin, oli aiemmin täällä ihan maanvaiva. Hän esitti mm. kampaajaa ja hämäsi erästä tiettyä miestä, joka ei ottanut muiden kommenteista onkeensa.

        Jos joku haluaa tyydyttää itseään hänen kassaan, ei se ole minulta pois. Kunhan mainitsin.

        No hyvä että mainitsit se on mukavasti tehty. Nyt jokainen voi itse tarkkailla asiaa ja tehdä omat johtopäätökset. Hankalaa se voi olla jos ei ole niin useesti täällä vielä ehkä käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen suihkuun..voin viestitellä ja jutskata jos halut.. voin kyllä haluta lisää kun henkähdän🥰

        HenKÄHDÄ sinä vain rauhassa, mutta lopeta jo muiden hyväksikäyttö.
        Tule kaapista, kaikki tietää kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja pitänyt täällä hauskaa, niidenkin kanssa jotka ovat kommentoineet tähän ketjuun.
        Mikään ei estäisi minua tekemästä nytkin samaa. Ei vain huvita.
        Kyseinen törppö jonka mainitsin, oli aiemmin täällä ihan maanvaiva. Hän esitti mm. kampaajaa ja hämäsi erästä tiettyä miestä, joka ei ottanut muiden kommenteista onkeensa.

        Jos joku haluaa tyydyttää itseään hänen kassaan, ei se ole minulta pois. Kunhan mainitsin.

        Olen myös nainen jopa hyvin koulutettu ja hyvässä ammatissa. Tiedostat varmaan me naiset harrastamme soolo sexsiä enemmän kuin miehet. Tämän miehen avaus pitkästä aikaa asiallinen ja toden mukainen, uskalsin lähteä mukaan. Onhan täällä monen laista fantasiaa, joku tykkää toinen ei, silti pakko haukkua ketään. Toivotan sinulle hyvää syksyn jatkoa! T. Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että mainitsit se on mukavasti tehty. Nyt jokainen voi itse tarkkailla asiaa ja tehdä omat johtopäätökset. Hankalaa se voi olla jos ei ole niin useesti täällä vielä ehkä käynyt.

        Hienoa.👍.
        Kasvattomana kuka tahansa voi esittää ketä tahansa.
        Eräskin salaa naista kaivannut nainen haavoittui henkisesti, kun luuli pääsevänsä treffeille tämän kanssa. Ukkoa ei kiinnostanut kuin oma tyydytys, naisen tuskasta hän ei piitannut tuon taivaallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös nainen jopa hyvin koulutettu ja hyvässä ammatissa. Tiedostat varmaan me naiset harrastamme soolo sexsiä enemmän kuin miehet. Tämän miehen avaus pitkästä aikaa asiallinen ja toden mukainen, uskalsin lähteä mukaan. Onhan täällä monen laista fantasiaa, joku tykkää toinen ei, silti pakko haukkua ketään. Toivotan sinulle hyvää syksyn jatkoa! T. Katri

        Varmasti juu.
        Korkeasti koulutettu ei kirjoita "sexsiä", "henkähtää", tms. Tiedän kyllä, kuka niin tekee.
        Viimeksi olit kampaaja. Se meni joillekin läpi. Ikäkin vaihtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti juu.
        Korkeasti koulutettu ei kirjoita "sexsiä", "henkähtää", tms. Tiedän kyllä, kuka niin tekee.
        Viimeksi olit kampaaja. Se meni joillekin läpi. Ikäkin vaihtelee.

        Ja sooloseksi on yhdyssana.
        Sen tietää vähemmänkin koulutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti juu.
        Korkeasti koulutettu ei kirjoita "sexsiä", "henkähtää", tms. Tiedän kyllä, kuka niin tekee.
        Viimeksi olit kampaaja. Se meni joillekin läpi. Ikäkin vaihtelee.

        Lopeta toi hörhöily, ala elää omaa elämääsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta toi hörhöily, ala elää omaa elämääsi!

        Kiitos samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös nainen jopa hyvin koulutettu ja hyvässä ammatissa. Tiedostat varmaan me naiset harrastamme soolo sexsiä enemmän kuin miehet. Tämän miehen avaus pitkästä aikaa asiallinen ja toden mukainen, uskalsin lähteä mukaan. Onhan täällä monen laista fantasiaa, joku tykkää toinen ei, silti pakko haukkua ketään. Toivotan sinulle hyvää syksyn jatkoa! T. Katri

        Seksi sivusto kaikille jotka anonyymisti haluu nauttia. Kaksi ihmistä nauttii asiallisesti toisistaan, tulee saman tein lokaa kuppiin.
        Täällä ilmeisesti porukka haluu näitä sairaita lausahduksia joita suurin osa viesteistä. Eihän tämä pelkästään homojen temmelsysys alusta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tarvii käydä kanssa pesulla ja hetki levätä. Laita viestiä kun oot takasin niin jutellaan vaan ja niin kai sitä saattaa itsekin vielä innostua.

        Oli ihanaa🤗 näyttää mopo karanneen joidenkin käsistä. Hyvää illan jatkoa sinulle! Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi sivusto kaikille jotka anonyymisti haluu nauttia. Kaksi ihmistä nauttii asiallisesti toisistaan, tulee saman tein lokaa kuppiin.
        Täällä ilmeisesti porukka haluu näitä sairaita lausahduksia joita suurin osa viesteistä. Eihän tämä pelkästään homojen temmelsysys alusta ole.

        Ei nauttiminen ole kiellettyä, vaan trollaaminen ja huijaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihanaa🤗 näyttää mopo karanneen joidenkin käsistä. Hyvää illan jatkoa sinulle! Katri

        Sinulla sellaista ei ole ikinä ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi sivusto kaikille jotka anonyymisti haluu nauttia. Kaksi ihmistä nauttii asiallisesti toisistaan, tulee saman tein lokaa kuppiin.
        Täällä ilmeisesti porukka haluu näitä sairaita lausahduksia joita suurin osa viesteistä. Eihän tämä pelkästään homojen temmelsysys alusta ole.

        Olet upee Katri! Tulee mieleen Sointu tanssi ohjelmas, tosi suora kommenteissaan. Ukm 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet upee Katri! Tulee mieleen Sointu tanssi ohjelmas, tosi suora kommenteissaan. Ukm 66v

        Katria ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh...johan oli. Nyt on niin raukee olo. Voi kiitos sulle Katri. Nautinto oli kyllä molemminpuolinen. Lensi niin kovalla paineella että täytyy vähän siivoilla.😂. Oot kyllä ihana. Tää tarvii kyllä ottaa joskus uusiksi.🥰.

        Nussikaa ihmees! Suraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se olin minä, vastaaja#1...

        Tänään vapaalla vois..K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään vapaalla vois..K.

        Molempien kanssa yhdessä! T. Kiinostais kuulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempien kanssa yhdessä! T. Kiinostais kuulla

        Molemmat oli ihania😍 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se olin minä, vastaaja#1...

        Illemmalla haluisin nauttia vaikka molempien kanssa yhdessä🥰
        Aamusta fantasioin viime kertaisista täällä, molemmille tulin yhtä rajusti. Kiiti vielä ootte ihania💋 Katri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illemmalla haluisin nauttia vaikka molempien kanssa yhdessä🥰
        Aamusta fantasioin viime kertaisista täällä, molemmille tulin yhtä rajusti. Kiiti vielä ootte ihania💋 Katri

        Mee jo huijari hlvettiin täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee jo huijari hlvettiin täältä.

        Hörhö kade kun toiset naattii🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee jo huijari hlvettiin täältä.

        Luuletko olevas jumalaakin suurempi hörhö, painu vittuun hörhöilemästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko olevas jumalaakin suurempi hörhö, painu vittuun hörhöilemästä.

        Haistattelet naiselle ,*OIKEALLE*, joka ei ole vedättänyt ketään.
        Olen nauttinut ja niin näyttää moni muukin tehneen.
        Yhteen aikaan täällä oli paljon keskustelua, etteivät naiset enää vaivaudu palstalle. Syynä oli haittaa tekevä, milloin ketäkin naista teeskentevä, luonnevikainen trolli.
        Ja näyttää olevan edelleen. Mikäs pahan jne.


    • Anonyymi

      Oma fantasia/unelma mikä on kiihottanut aina on törmätä jossain tilanteessa masturboivaan naiseen joka ensi hätkähdyksen jälkeen vain jatkaisi kiihottavaa itsensä hyväilyä. Avaisi haarojaan samalla silmiin katsoen ja hieroisi kostuvaa pilluaan kuljettaen sormiaan vaossaan häpyhuulten välissä käyttäen hieman pillun suulla myös. Hän vain hymyilisisi tyytyväisenä hyväksyvästi kun ottaisin oman jo kovan kullin esiin ja ja alkaisin myös tyydyttämään rauhallisin vedoin kovaa kullia välillä turvonnutta terskaa hieroen. Nainen jatkaisi huohottaen ja myös rintojaan hyväillen ja häpyhuuliaan levittäen ja sormillaan klitoriksen etsien ja märkänä kiiltelevää klitoristaan kovempaa hieroen jo hieman huohohuksen seassa nautinnosta ynähdellen. Ite runkkaisin järkyttävän kovana seisovaa ja kiimasta liukasta kullia kunnes en enää voisi vastustaa vaan olisi päästävä nuolemaan ja maistamaan tuota kiimasta märkää ihanaa pillua. Menisin nuolemaan naista ja pari sormea etsiytyisi hänen sisälleen sormettamaan samalla kun kieleni pyörisi klitoriksella ja suuni imisisi sitä niin että nainen jo ääntelisi nautinnosta kovempaa. Sitten veisin kivikovan kullini niin että ensin terskalla hieroisin klitorista ja kuljettaisin terskan päätä vaossa ylös alas kunnes työntyisin hitaasti sisään ja alkaisin kiihtyvällä tahdilla nussia naista kullilla juurta myöden. Katsoisimme toisiamme tiukasti silmiin tahdin ja työntöjen vain kiihtyessä ja katseellamme yllyttäisimme toisiamme suurempaan nautintoon kunnes nainen nostaisi lantiotaan tiukasti minua vasten nautinnosta äänähdellen ja hänen selkänsä kaartuisi kaarelle kun tuntisin hänen kuuman ja tiukan ja litimärän pillun sykkien imevän kulliani. Nainen tulisi nautintoaan huutaen ja painaen itseään minua vasten jolloin myös itse tulusin räjähtäen ja sykkisin kuumaa spermaa hänen sisälleen ja meidän orgasmimme tuntuisi vain kestävän loputtomiin. Sitten kun siitä tulisimme takaisin tähän maailmaan raukeina sylikkäin nauttisimme toistemme lämmöstä ja läheisyydedtä ja nukahtaisimme sylikkäin. Riippuen tietysti paikasta missä olisimme mutta tässä fantasiassa se menisi näin. Jotakin tälläistä olisi niin upea kokea. Toinen fantasia on että nainen vaan tulisi ja tekisi selväksi että hän haluaa minua juuri nyt mutta siitä ehkä sitten joskus toisten lisää.

      • Anonyymi

        Tämä siis aloittajan fantasia/unelma. Ja tämä oli tarkoitettu samalla vastauksena ensimmäiselle kommentoijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis aloittajan fantasia/unelma. Ja tämä oli tarkoitettu samalla vastauksena ensimmäiselle kommentoijalle.

        Ei puutu kuin kappalejako.


    • Ei niinkään kiimaista hetkeä vain hauskoja hetkiä.
      Se saataisi olla syy runkata itseään.
      No sekin vielä ja mielikuitus mukana tietenkin.
      No eihän sitä koskaan teidä kumpi haluaa napata herkän tilan itselleen?
      Se ehkä vermasti olisi mukavaa itsensä hellimistä.

      • Anonyymi

        Itsensä helliminen on kyllä mukavaa yhdessä jonkun toisen kanssa tai ainakin mä ite tykkään siitä. Tykään muutenkin kun toinen nauttii niin kunvoi itseään helliessä myös toisen nauttimaan niin se lisää omaakin nautintoa.


    Ketjusta on poistettu 174 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      662
      4906
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3529
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      155
      3268
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2518
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2339
    6. 257
      1923
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe