Klarna kusettaa asiakkaita kaikin mahdollisin keinoin. Asiakas on aina väärässä.

Anonyymi-ap

2

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo täällä väännetään kättä Klarnan -verkkokaupan kanssa. Tilasin tuotteen jo kesäkuussa, joka toimitettiin heinäkuun alussa.
      Reklamoin verkkokauppaan, joka tarjosi hinnan alennusta, palauttaa ei voinut.
      Otin yhteyttä Klarnaan, joka laittoi laskun kiista tilaan.
      Sain kiistapuolelta viestin, jossa pyydettiin valokuvia laitteesta. Laitoin päivän myöhässä valokuvat ja videon, joten he olivat aktivoineet laskun.
      Tämän jälkeen he eivät enää palaa saman asian pariin.
      Vaan asia pitää hoitaa verkkokaupan kanssa.
      Verkkokauppa ei vastaa viesteihin, eikä puheluihin, joten riitautan asian kuluttaja asiamiehen kanssa.
      Jösses, aikoinaan Klarna toimi hyvin ja kiista/petosryhmä hoiti asiat loppuun asti.

    • Anonyymi

      Yritin taas kerran jonottaa Klarnan asiakaspalveluun jonopaikalta 16. saamatta edelleenkään asiaani hoidettua. Nyt takana yli viisi kuukautta kestänyt selvittely ja s-postiviestittely, milloin mistäkin maailmankolkasta lähetetyistä viesteistä. Välillä ne on osoitettu "Dear Jens" tai jotain yhtä käsittämätöntä. Niin, siis minähän olen supisuomalainen nainen, en Jens. Viestejä on toistakymmentä ja olen saanut Klarnalta puhelimess ohjeen, että minun on vain vastattava jotain niihin, niin laskuni pysyy taukotilassa. Välillä tavarantoimittaja tarjoaa mahdollisuutta lunastaa toimitus -50% ja antaa se jollekin/ laittaa roskiin/ tai myydä eteenpäin! Kyse on juurikin tuon artikkelin mainitsemista fi päätteisistä osoitteista, joissa asiakkaan annetaan ymmärtää tuotteen toimittajan olevan Suomesta. Nimessä on juurikin "Helsinki" tai "Putiikki" Lähetyksessä ei ollut mitään palautusohjetta tai osoitetta. Niitä joutui tiedustelemaan halutessaan palauttaa tuotteen. Siinä kohtaa paljastui, että ne tulisi toimitettaa Kiinaan ja palautuskustannukset olisivat n. 60€ Olen ilmoittanut olevani valmis palauttamaan tuotteet ja maksamaan palautuskustannuksista Suomen sisällä tapahtuvaan postimaksuun. Klarnalta tulee säännöllisesti selvityspyyntö, johon pitää vastata 7 päivän kuluessa, tai lasku aktivoidaan minulle kohdistuvaksi. Kun toistuvasti vastaan, että en ole lunastamassa tuotteita, tai lähettämässä niitä omakustanteisesti Kiinaan, niin kuluu muutama viikko ja taas tulee sama kysely. Nyt minulla kuitenkin alkaa olla mitta täys tätä kirjeenvaihtoa heidän kanssaan. Olen jättänyt chatissa Klarnalle soittopyynnön asioiden selvittämiseksi, mutta "Jessika" vastasi hiukan huonolla suomella, etteivät soittele asiakkaille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe