https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tilausongelmia-selvittanyt-laura-sai-klarnalta-hyvin-hammentavan-viestin/8798196
Jokainen asiakas on yksittäistapaus. Ihan kuten kaikki Klarnan mistään mitään ymmärtämättömät epärehelliset "asiakaspalvelijat". Uusia virheitä ja kusetustapoja keksitään urakalla. Parhaat palkitaan kuukausittain.
Mitään ei koskaan saa korjata, jos kusetus ei tule julksisuuteen. Näin johto on ehdottomasti määrännyt. Ei poikkeusta.
Klarna kusettaa asiakkaita kaikin mahdollisin keinoin. Asiakas on aina väärässä.
4
819
Vastaukset
- Anonyymi
Joo täällä väännetään kättä Klarnan -verkkokaupan kanssa. Tilasin tuotteen jo kesäkuussa, joka toimitettiin heinäkuun alussa.
Reklamoin verkkokauppaan, joka tarjosi hinnan alennusta, palauttaa ei voinut.
Otin yhteyttä Klarnaan, joka laittoi laskun kiista tilaan.
Sain kiistapuolelta viestin, jossa pyydettiin valokuvia laitteesta. Laitoin päivän myöhässä valokuvat ja videon, joten he olivat aktivoineet laskun.
Tämän jälkeen he eivät enää palaa saman asian pariin.
Vaan asia pitää hoitaa verkkokaupan kanssa.
Verkkokauppa ei vastaa viesteihin, eikä puheluihin, joten riitautan asian kuluttaja asiamiehen kanssa.
Jösses, aikoinaan Klarna toimi hyvin ja kiista/petosryhmä hoiti asiat loppuun asti.- Anonyymi
Soopaa suollat ja paksua. Heinkuuhan ei ole vielä edws alkanuy joten odottele ihan rauhas vielä yks viikko.
- Anonyymi
Yritin taas kerran jonottaa Klarnan asiakaspalveluun jonopaikalta 16. saamatta edelleenkään asiaani hoidettua. Nyt takana yli viisi kuukautta kestänyt selvittely ja s-postiviestittely, milloin mistäkin maailmankolkasta lähetetyistä viesteistä. Välillä ne on osoitettu "Dear Jens" tai jotain yhtä käsittämätöntä. Niin, siis minähän olen supisuomalainen nainen, en Jens. Viestejä on toistakymmentä ja olen saanut Klarnalta puhelimess ohjeen, että minun on vain vastattava jotain niihin, niin laskuni pysyy taukotilassa. Välillä tavarantoimittaja tarjoaa mahdollisuutta lunastaa toimitus -50% ja antaa se jollekin/ laittaa roskiin/ tai myydä eteenpäin! Kyse on juurikin tuon artikkelin mainitsemista fi päätteisistä osoitteista, joissa asiakkaan annetaan ymmärtää tuotteen toimittajan olevan Suomesta. Nimessä on juurikin "Helsinki" tai "Putiikki" Lähetyksessä ei ollut mitään palautusohjetta tai osoitetta. Niitä joutui tiedustelemaan halutessaan palauttaa tuotteen. Siinä kohtaa paljastui, että ne tulisi toimitettaa Kiinaan ja palautuskustannukset olisivat n. 60€ Olen ilmoittanut olevani valmis palauttamaan tuotteet ja maksamaan palautuskustannuksista Suomen sisällä tapahtuvaan postimaksuun. Klarnalta tulee säännöllisesti selvityspyyntö, johon pitää vastata 7 päivän kuluessa, tai lasku aktivoidaan minulle kohdistuvaksi. Kun toistuvasti vastaan, että en ole lunastamassa tuotteita, tai lähettämässä niitä omakustanteisesti Kiinaan, niin kuluu muutama viikko ja taas tulee sama kysely. Nyt minulla kuitenkin alkaa olla mitta täys tätä kirjeenvaihtoa heidän kanssaan. Olen jättänyt chatissa Klarnalle soittopyynnön asioiden selvittämiseksi, mutta "Jessika" vastasi hiukan huonolla suomella, etteivät soittele asiakkaille.
- Anonyymi
Eikö ihmiset vähitellen jo osaa varoa kaikkea mikä viittaa Klarnaan?
Laittakaa Googleen se hakusanaksi niin näette.
Tässä taas uusin esimerkki: https://yle.fi/a/74-20094889
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851