https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tilausongelmia-selvittanyt-laura-sai-klarnalta-hyvin-hammentavan-viestin/8798196
Jokainen asiakas on yksittäistapaus. Ihan kuten kaikki Klarnan mistään mitään ymmärtämättömät epärehelliset "asiakaspalvelijat". Uusia virheitä ja kusetustapoja keksitään urakalla. Parhaat palkitaan kuukausittain.
Mitään ei koskaan saa korjata, jos kusetus ei tule julksisuuteen. Näin johto on ehdottomasti määrännyt. Ei poikkeusta.
Klarna kusettaa asiakkaita kaikin mahdollisin keinoin. Asiakas on aina väärässä.
2
268
Vastaukset
- Anonyymi
Joo täällä väännetään kättä Klarnan -verkkokaupan kanssa. Tilasin tuotteen jo kesäkuussa, joka toimitettiin heinäkuun alussa.
Reklamoin verkkokauppaan, joka tarjosi hinnan alennusta, palauttaa ei voinut.
Otin yhteyttä Klarnaan, joka laittoi laskun kiista tilaan.
Sain kiistapuolelta viestin, jossa pyydettiin valokuvia laitteesta. Laitoin päivän myöhässä valokuvat ja videon, joten he olivat aktivoineet laskun.
Tämän jälkeen he eivät enää palaa saman asian pariin.
Vaan asia pitää hoitaa verkkokaupan kanssa.
Verkkokauppa ei vastaa viesteihin, eikä puheluihin, joten riitautan asian kuluttaja asiamiehen kanssa.
Jösses, aikoinaan Klarna toimi hyvin ja kiista/petosryhmä hoiti asiat loppuun asti. - Anonyymi
Yritin taas kerran jonottaa Klarnan asiakaspalveluun jonopaikalta 16. saamatta edelleenkään asiaani hoidettua. Nyt takana yli viisi kuukautta kestänyt selvittely ja s-postiviestittely, milloin mistäkin maailmankolkasta lähetetyistä viesteistä. Välillä ne on osoitettu "Dear Jens" tai jotain yhtä käsittämätöntä. Niin, siis minähän olen supisuomalainen nainen, en Jens. Viestejä on toistakymmentä ja olen saanut Klarnalta puhelimess ohjeen, että minun on vain vastattava jotain niihin, niin laskuni pysyy taukotilassa. Välillä tavarantoimittaja tarjoaa mahdollisuutta lunastaa toimitus -50% ja antaa se jollekin/ laittaa roskiin/ tai myydä eteenpäin! Kyse on juurikin tuon artikkelin mainitsemista fi päätteisistä osoitteista, joissa asiakkaan annetaan ymmärtää tuotteen toimittajan olevan Suomesta. Nimessä on juurikin "Helsinki" tai "Putiikki" Lähetyksessä ei ollut mitään palautusohjetta tai osoitetta. Niitä joutui tiedustelemaan halutessaan palauttaa tuotteen. Siinä kohtaa paljastui, että ne tulisi toimitettaa Kiinaan ja palautuskustannukset olisivat n. 60€ Olen ilmoittanut olevani valmis palauttamaan tuotteet ja maksamaan palautuskustannuksista Suomen sisällä tapahtuvaan postimaksuun. Klarnalta tulee säännöllisesti selvityspyyntö, johon pitää vastata 7 päivän kuluessa, tai lasku aktivoidaan minulle kohdistuvaksi. Kun toistuvasti vastaan, että en ole lunastamassa tuotteita, tai lähettämässä niitä omakustanteisesti Kiinaan, niin kuluu muutama viikko ja taas tulee sama kysely. Nyt minulla kuitenkin alkaa olla mitta täys tätä kirjeenvaihtoa heidän kanssaan. Olen jättänyt chatissa Klarnalle soittopyynnön asioiden selvittämiseksi, mutta "Jessika" vastasi hiukan huonolla suomella, etteivät soittele asiakkaille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)1249813- 512871
- 1722657
- 222059
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais141816- 151647
Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa151557"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla151505- 121488
- 141336