meistä laivoja, jotka löytävät väylänsä yksin ⛴ Oletko lokki vai laiva?
https://youtu.be/ja09NHjp_lU?si=zPc9s3mJgZWspcZ3
Ja niin ovat toiset
22
448
Vastaukset
- Anonyymi
Laivakaan ei ihan itsekseen löydä väyläänsä. Se menee virtauksien, aaltojen ja tuulen ohjaamana minne sattuu. Lokit lentävät yksinkin ja löytävät tiensä sinne, minne haluavatkin.
- Anonyymi
no eihän :D toivottavasti kippari ohjaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eihän :D toivottavasti kippari ohjaa
Joo, mutta kun kysytään, ootko laiva, joka löytää tiensä yksin vai lokki. Löytää se laivakin jonnekin ilman kipparia, mutta eri asia, minne. Lokki pärjää siinä mielessä paremmin. Mieluusti oisin se kippari laivassa, jossa olisi vain muutama matkustaja. Varahenkilön ottaisin mieluusti siihen vierelle luovimaan ja lukemaan merikarttoja. Lokitkin saisivat levätä laivan kannella jaksaakseen taas jatkaa matkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta kun kysytään, ootko laiva, joka löytää tiensä yksin vai lokki. Löytää se laivakin jonnekin ilman kipparia, mutta eri asia, minne. Lokki pärjää siinä mielessä paremmin. Mieluusti oisin se kippari laivassa, jossa olisi vain muutama matkustaja. Varahenkilön ottaisin mieluusti siihen vierelle luovimaan ja lukemaan merikarttoja. Lokitkin saisivat levätä laivan kannella jaksaakseen taas jatkaa matkaansa.
Se varahenkilö pitää olla luovimassa vierellä🩵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se varahenkilö pitää olla luovimassa vierellä🩵
Pitäähän se olla 💚
Olen uppotukki.
- Anonyymi
Näkymätön ja vaarallinen siis
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No jätetään se vaarallinen siitä pois...
Ei sitä voi jättää pois, sehän on uppotukin ominaisuus vesilläliikkujille.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi jättää pois, sehän on uppotukin ominaisuus vesilläliikkujille.
Minä en sitten osannut ajatella tuota vertausta kovin hyvin... En ole vaarallinen. En ole uppotukki. Olen vain pisara meressä.
- Anonyymi
Olen varmaan lokki.😃🌠
- Anonyymi
No oho oon sitten varmaan se lokki joka tuulen mukana lentää entä sinä?
- Anonyymi
Aika hyvin 🛳️🩵🌊
- Anonyymi
On hieno 🌟✨
- Anonyymi
Elämästä ei tuu mitään ilman sun tukee
Vaipuisin apatiaan
Pidät mut pinnalla
Just ja just
- Anonyymi
Olen laiva jonka pitää navigoida vaarallisillä vesillä, viedäkseen matkustajat turvallisesti kotiin. 🤗
https://youtu.be/SqdWTeXWvOg - Anonyymi
Ihana juttu✨
VY
Tää on varmaan taas joku inside-juttu, mutta olisin se laivan peränainen, jos se kapteenin paikka on jo viety.- Anonyymi
Lokki kivellä
- Anonyymi
Olen albatrossi, jota Aku Ankka haavoitti heittäessään pulloa. 7 vuoden epäonni
- Anonyymi
Avomerellä ei lokkeja näy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717