Eli siis olen 11 v paino 175 kg pituus 160 cm mun kaverit painaa joku 33 kg ja mä 175 mun kaverit on ollu sillee et miten vpot painaa noin paljon yks oli sillee et painat enemmän ku mun isäpuoli senki läski vammanen… :(
Ylipainoinen(ko)
13
247
Vastaukset
- Anonyymi
Eli olenko ylipainoinen?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
175 kiloa on sinulle juuri ihanteellinen paino. Älä anna kenenkään uskotella sinulle mitään muuta. Tuleva ammattikin on sinulle jo valmiina kun vain hankit painoosi suhteessa olevat voimat. Sinusta tulee loistava voimalajiurheilija kun vaan jaksat uskoa itseesi.
- Anonyymi
11-vuotiaan normaalipaino on tytöillä 72 kiloa ja pojilla 76 kiloa. Olen itse 7-vuotias ja painan vain 45 kiloa.
- Anonyymi
Typerä ketju!
- Anonyymi
Miksi et voisi vain kannustaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voisi vain kannustaa?
Kannustaa mistä? Uskotko itse aloittajan sadun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niitä on sellaisia ihme.....tarve tuommoiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se taas joku kuje se avaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se taas joku kuje se avaus?
En tiedä,, mitäuskoaa, mutta kyllä niitä monta sataa kg painavia nuoria löytyy.
Perheenjäsenet enimmäkseen samaa kaliperiä. Onnellisia olemassaolostaan.
Kutsutaan kai "kehopositiivisiksi".
- Anonyymi
Mutta olen myös aika läski niin se minua huolestuttaa:( t. Ap
- Anonyymi
Silti sinä olet laulun arvoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962