Urpo bemarikuski

Anonyymi-ap

Kyllä on bemarimiehet ihan omassa sarjassaan.
Mitähän kuvitteli sälli joka tuli kaupan pihaan ja painaa torvee? Varmaan kuvitteli että muut antaa mulukulle tietä. No ei anna.
Tekeekö auto kuskista mulkun vai ostaako vaan mulkut bemareita?
Aja se bemaris vaikka järveen senkin idiootti 😂

16

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tais olla kännissä. Peltiä menee ja luita murtuu. Sitä on bemaristin elämä.
      Äly kun ei kuskin päässä viihdy

• Anonyymi

Kyllä kun noin paha olo on bemarista niin pitää säästää niin saa itse sellaisen ? Se on kyllä hyvä auto ajaa Kyllä sakut osaa. Vähän kalliita ne on pitää, jos ei itse osaa laittaa ? Mulla vaan kaksipyöräinen bemu mutta hyvä sekin on .

• Anonyymi

Taas joku wanhus on itte sössinyt, ja jollakin meni hermo siihen tunariin. Menkää wanhat bussilla..

• Anonyymi

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

Ja niillä yliwanhoilla joilla reaktioaika on noin 16 minuuttia.... Ja kuulo + näkö on lähes nolla.

• Anonyymi

Wanhojen kannattaa käyttää kypärää bussilla mennessäkin.. Tai pysyä vallan kokonaan kotona.

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Wanhus vastasi tuplaviestillä, Kannattaa käydä optikolla ja jättää jo se autoilu nuoremmille..

• Anonyymi

Bemarit pitäis ottaa idiooteilta pois.
      Kun vanhuksiin käännetään huomio niin todistaa vaan että bemarikloppihan se siellä vastailee. Muista vaan että tietä et saa, aja vaikka mettään mun puolestani

• Anonyymi

Tässä se nähdään wanhojen itsekäs ja jopa vaarallinen ajattelutapa. minä minä minä..

• Anonyymi

Taas yksi bemaristi pippelipoju painoi torvea risteyksessä takanani. Toivoi vissiin että ajan toisten eteen risteävälle tielle.
      Kyllä taas huomasi että minkälainen munamies siellä bemarissa luuraa. Samaa kuraa kaikki buah haa

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. . .

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. .

• Anonyymi

Useat "Premium" autolla ajavat ovat urpoja.

• Anonyymi

Kallis auto saattaa kertoa varallisuudesta tai sitten saada henkilön uskomaan olevan rikas. On tehty tutkimus, jonka mukaan rikkaat ihmiset käyttäytyvät huomattavasti röyhkeämmin kuin köyhät.

Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu ja huijaaminen on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa. Sama pätee varmasti myös liikenteessä heidän osalta, jotka luulevat olevansa rikkaita. Urpoilu liikenteessä voi siis johtua tuosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      142
      2784
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2734
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      175
      1555
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1455
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1371
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      95
      1320
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      55
      1143
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1118
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1029
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      68
      1008
    Aihe