Urpo bemarikuski

Anonyymi-ap

Kyllä on bemarimiehet ihan omassa sarjassaan.
Mitähän kuvitteli sälli joka tuli kaupan pihaan ja painaa torvee? Varmaan kuvitteli että muut antaa mulukulle tietä. No ei anna.
Tekeekö auto kuskista mulkun vai ostaako vaan mulkut bemareita?
Aja se bemaris vaikka järveen senkin idiootti 😂

16

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tais olla kännissä. Peltiä menee ja luita murtuu. Sitä on bemaristin elämä.
      Äly kun ei kuskin päässä viihdy

• Anonyymi

Kyllä kun noin paha olo on bemarista niin pitää säästää niin saa itse sellaisen ? Se on kyllä hyvä auto ajaa Kyllä sakut osaa. Vähän kalliita ne on pitää, jos ei itse osaa laittaa ? Mulla vaan kaksipyöräinen bemu mutta hyvä sekin on .

• Anonyymi

Taas joku wanhus on itte sössinyt, ja jollakin meni hermo siihen tunariin. Menkää wanhat bussilla..

• Anonyymi

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

Ja niillä yliwanhoilla joilla reaktioaika on noin 16 minuuttia.... Ja kuulo + näkö on lähes nolla.

• Anonyymi

Wanhojen kannattaa käyttää kypärää bussilla mennessäkin.. Tai pysyä vallan kokonaan kotona.

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Wanhus vastasi tuplaviestillä, Kannattaa käydä optikolla ja jättää jo se autoilu nuoremmille..

• Anonyymi

Bemarit pitäis ottaa idiooteilta pois.
      Kun vanhuksiin käännetään huomio niin todistaa vaan että bemarikloppihan se siellä vastailee. Muista vaan että tietä et saa, aja vaikka mettään mun puolestani

• Anonyymi

Tässä se nähdään wanhojen itsekäs ja jopa vaarallinen ajattelutapa. minä minä minä..

• Anonyymi

Taas yksi bemaristi pippelipoju painoi torvea risteyksessä takanani. Toivoi vissiin että ajan toisten eteen risteävälle tielle.
      Kyllä taas huomasi että minkälainen munamies siellä bemarissa luuraa. Samaa kuraa kaikki buah haa

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. . .

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. .

• Anonyymi

Useat "Premium" autolla ajavat ovat urpoja.

• Anonyymi

Kallis auto saattaa kertoa varallisuudesta tai sitten saada henkilön uskomaan olevan rikas. On tehty tutkimus, jonka mukaan rikkaat ihmiset käyttäytyvät huomattavasti röyhkeämmin kuin köyhät.

Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu ja huijaaminen on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa. Sama pätee varmasti myös liikenteessä heidän osalta, jotka luulevat olevansa rikkaita. Urpoilu liikenteessä voi siis johtua tuosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      128
      4496
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      155
      3769
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      103
      3506
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      41
      2859
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      136
      1806
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      38
      1602
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      25
      1258
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1231
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      23
      1173
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1165
    Aihe