Urpo bemarikuski

Anonyymi-ap

Kyllä on bemarimiehet ihan omassa sarjassaan.
Mitähän kuvitteli sälli joka tuli kaupan pihaan ja painaa torvee? Varmaan kuvitteli että muut antaa mulukulle tietä. No ei anna.
Tekeekö auto kuskista mulkun vai ostaako vaan mulkut bemareita?
Aja se bemaris vaikka järveen senkin idiootti 😂

16

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tais olla kännissä. Peltiä menee ja luita murtuu. Sitä on bemaristin elämä.
      Äly kun ei kuskin päässä viihdy

• Anonyymi

Kyllä kun noin paha olo on bemarista niin pitää säästää niin saa itse sellaisen ? Se on kyllä hyvä auto ajaa Kyllä sakut osaa. Vähän kalliita ne on pitää, jos ei itse osaa laittaa ? Mulla vaan kaksipyöräinen bemu mutta hyvä sekin on .

• Anonyymi

Taas joku wanhus on itte sössinyt, ja jollakin meni hermo siihen tunariin. Menkää wanhat bussilla..

• Anonyymi

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

Ja niillä yliwanhoilla joilla reaktioaika on noin 16 minuuttia.... Ja kuulo + näkö on lähes nolla.

• Anonyymi

Wanhojen kannattaa käyttää kypärää bussilla mennessäkin.. Tai pysyä vallan kokonaan kotona.

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Wanhus vastasi tuplaviestillä, Kannattaa käydä optikolla ja jättää jo se autoilu nuoremmille..

• Anonyymi

Bemarit pitäis ottaa idiooteilta pois.
      Kun vanhuksiin käännetään huomio niin todistaa vaan että bemarikloppihan se siellä vastailee. Muista vaan että tietä et saa, aja vaikka mettään mun puolestani

• Anonyymi

Tässä se nähdään wanhojen itsekäs ja jopa vaarallinen ajattelutapa. minä minä minä..

• Anonyymi

Taas yksi bemaristi pippelipoju painoi torvea risteyksessä takanani. Toivoi vissiin että ajan toisten eteen risteävälle tielle.
      Kyllä taas huomasi että minkälainen munamies siellä bemarissa luuraa. Samaa kuraa kaikki buah haa

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. . .

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. .

• Anonyymi

Useat "Premium" autolla ajavat ovat urpoja.

• Anonyymi

Kallis auto saattaa kertoa varallisuudesta tai sitten saada henkilön uskomaan olevan rikas. On tehty tutkimus, jonka mukaan rikkaat ihmiset käyttäytyvät huomattavasti röyhkeämmin kuin köyhät.

Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu ja huijaaminen on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa. Sama pätee varmasti myös liikenteessä heidän osalta, jotka luulevat olevansa rikkaita. Urpoilu liikenteessä voi siis johtua tuosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe