Urpo bemarikuski

Anonyymi-ap

Kyllä on bemarimiehet ihan omassa sarjassaan.
Mitähän kuvitteli sälli joka tuli kaupan pihaan ja painaa torvee? Varmaan kuvitteli että muut antaa mulukulle tietä. No ei anna.
Tekeekö auto kuskista mulkun vai ostaako vaan mulkut bemareita?
Aja se bemaris vaikka järveen senkin idiootti 😂

16

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tais olla kännissä. Peltiä menee ja luita murtuu. Sitä on bemaristin elämä.
      Äly kun ei kuskin päässä viihdy

• Anonyymi

Kyllä kun noin paha olo on bemarista niin pitää säästää niin saa itse sellaisen ? Se on kyllä hyvä auto ajaa Kyllä sakut osaa. Vähän kalliita ne on pitää, jos ei itse osaa laittaa ? Mulla vaan kaksipyöräinen bemu mutta hyvä sekin on .

• Anonyymi

Taas joku wanhus on itte sössinyt, ja jollakin meni hermo siihen tunariin. Menkää wanhat bussilla..

• Anonyymi

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha asennevamma on heillä, jotka eivät kykene liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan ajamaan.

Ja niillä yliwanhoilla joilla reaktioaika on noin 16 minuuttia.... Ja kuulo + näkö on lähes nolla.

• Anonyymi

Wanhojen kannattaa käyttää kypärää bussilla mennessäkin.. Tai pysyä vallan kokonaan kotona.

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Muista nyt jonne ettei sua olis ilman vanhoja.
        Tosin sun kohdalla olis kandenu käyttää ehkäsyä 🤣

• Anonyymi

Wanhus vastasi tuplaviestillä, Kannattaa käydä optikolla ja jättää jo se autoilu nuoremmille..

• Anonyymi

Bemarit pitäis ottaa idiooteilta pois.
      Kun vanhuksiin käännetään huomio niin todistaa vaan että bemarikloppihan se siellä vastailee. Muista vaan että tietä et saa, aja vaikka mettään mun puolestani

• Anonyymi

Tässä se nähdään wanhojen itsekäs ja jopa vaarallinen ajattelutapa. minä minä minä..

• Anonyymi

Taas yksi bemaristi pippelipoju painoi torvea risteyksessä takanani. Toivoi vissiin että ajan toisten eteen risteävälle tielle.
      Kyllä taas huomasi että minkälainen munamies siellä bemarissa luuraa. Samaa kuraa kaikki buah haa

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. . .

• Anonyymi

Nukuit vissiin autossa ja tukit liikenteen. .

• Anonyymi

Useat "Premium" autolla ajavat ovat urpoja.

• Anonyymi

Kallis auto saattaa kertoa varallisuudesta tai sitten saada henkilön uskomaan olevan rikas. On tehty tutkimus, jonka mukaan rikkaat ihmiset käyttäytyvät huomattavasti röyhkeämmin kuin köyhät.

Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu ja huijaaminen on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa. Sama pätee varmasti myös liikenteessä heidän osalta, jotka luulevat olevansa rikkaita. Urpoilu liikenteessä voi siis johtua tuosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe