Katseleeko Suomi kansanmurhaa sivusta?

Anonyymi-ap

Käytännössä Suomi on katsonut sivusta vaieten vuodesta toiseen Israelin valtioterroria palestiinalaisia ja naapurimaitaan kohtaan jopa silloin kun Israel on murhannut YK:n rauhantarkkailjoita jolloin kuolleiden joukossa on ollut myös suomalainen. Nyt meillä on suoranainen kansanmurha menossa jossa Israel ylivoimaisena sotilasmahtina pommittaa hengiltä puolustuskyvyttömiä siviilejä Gazan getossa, Länsirannalla, Libanonissa ja Syyriassa.

Ummistaako Suomi silmänsä edelleen Israelin valtioterrorilta? Jos ummistaa niin turha on jatkossa puhua minkäänlaisista ihmisoikeuksista, demokratiasta tai tasa-arvosta.

13

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkähän kävisi Israililaisille jos hamas tai hisbollah onnistuisi valtaamaan sen?luulen että ketään ei säästettäisi. Eipähän nuo varotellut nytkään kun lähettivät tuhansia raketteja Israeliin,iipot sentäs anto siviileille mahdollisuuden väistyä rakettien alta.

• Anonyymi

Hamas on myös ilmoittanut israelilaisille, että näiden olisi pitänyt siirtyä pois alueelta. Noin ei kuitenkaan tapahtunut joten uhreja tuli paljon. Oliko Varsovan geton juutalaislla oikeus nousta heitä sortavaa natsisaksaa vastaan, entä palestiinalaislla heitä sortavaa Israelia vastaan?

• Anonyymi

israel on mihittänyt palestiinalaisten alueita jo vuosikymmeniä ja rakentanut laittomia siirtokunti a heidän alueellen

• Anonyymi

Usan juoksupoika vaan taputta nöyränä ja kumarassa käsiään?

• Anonyymi

Eikä Hamas mitään aloittanut vaan kaikki alkoi vuonna 1948 kun Israel perustettiin!

• Anonyymi

Valitettavasti EUn johto, ja suomen johto, ovat kautta aikojen hännystelleet Israelilaisia ja ovat olleet huomamatta heidän asennetaan kaikkia muita arabimaita kohtaan.
      Selvempää ns. kaksoistandardien näyttöä on vaikeata löyhtää.
      Itse Israelilaiset ovat taas suhtautuvat kaikkiin muihin kansoihin täydellisen ylimielisesti "valittuna" kansana, josta koko lähi-idän sotku onkin sitten lähtenyt.

• Anonyymi

Kummasti se on tuo herrakansa-ajattelu joka on niin syvässä Hitlerin natseissa kuin Israelin juutalaisissakin. Avioliittokaan ei saisi solmia "alempiensa" kanssa.

• Anonyymi

Miksi hamas ajoi gaasalaiset itsemurhaan?

• Anonyymi

Siksi kun he eivät kerinneet turvaan "EI KENENKÄÄN MAAHAN"
        Jos heidät olis sinne tuhottu,syylinen olisi joutunut Haagan oikeuteen ja Yhdysvallat olisi joutunut puutumaan sotaan.

• Anonyymi

Suomen äänetyskäytös ei kestä päivävaloa, niin väärän signaalin se antoi maailmalle. Suomi on vienyt käytöksellään itsensä maailman roistovaltioiden tasolle.

• Anonyymi

suomi onkin rikollisvaltio ameriikan liittolainen joka parhaillaan lietsoo sotaa suomessa

• Anonyymi

Meillä on tämä äärioikeistolainen hallitus jonka täytyy esittää tukevansa raamatun sanomaa Trumpin tavoin........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe