Katseleeko Suomi kansanmurhaa sivusta?

Anonyymi-ap

Käytännössä Suomi on katsonut sivusta vaieten vuodesta toiseen Israelin valtioterroria palestiinalaisia ja naapurimaitaan kohtaan jopa silloin kun Israel on murhannut YK:n rauhantarkkailjoita jolloin kuolleiden joukossa on ollut myös suomalainen. Nyt meillä on suoranainen kansanmurha menossa jossa Israel ylivoimaisena sotilasmahtina pommittaa hengiltä puolustuskyvyttömiä siviilejä Gazan getossa, Länsirannalla, Libanonissa ja Syyriassa.

Ummistaako Suomi silmänsä edelleen Israelin valtioterrorilta? Jos ummistaa niin turha on jatkossa puhua minkäänlaisista ihmisoikeuksista, demokratiasta tai tasa-arvosta.

12

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenkähän kävisi Israililaisille jos hamas tai hisbollah onnistuisi valtaamaan sen?luulen että ketään ei säästettäisi. Eipähän nuo varotellut nytkään kun lähettivät tuhansia raketteja Israeliin,iipot sentäs anto siviileille mahdollisuuden väistyä rakettien alta.

      • Anonyymi

        Hamas on myös ilmoittanut israelilaisille, että näiden olisi pitänyt siirtyä pois alueelta. Noin ei kuitenkaan tapahtunut joten uhreja tuli paljon. Oliko Varsovan geton juutalaislla oikeus nousta heitä sortavaa natsisaksaa vastaan, entä palestiinalaislla heitä sortavaa Israelia vastaan?


      • Anonyymi

        israel on mihittänyt palestiinalaisten alueita jo vuosikymmeniä ja rakentanut laittomia siirtokunti a heidän alueellen


    • Anonyymi

      Usan juoksupoika vaan taputta nöyränä ja kumarassa käsiään?

    • Anonyymi

      Eikä Hamas mitään aloittanut vaan kaikki alkoi vuonna 1948 kun Israel perustettiin!

    • Anonyymi

      Valitettavasti EUn johto, ja suomen johto, ovat kautta aikojen hännystelleet Israelilaisia ja ovat olleet huomamatta heidän asennetaan kaikkia muita arabimaita kohtaan.
      Selvempää ns. kaksoistandardien näyttöä on vaikeata löyhtää.
      Itse Israelilaiset ovat taas suhtautuvat kaikkiin muihin kansoihin täydellisen ylimielisesti "valittuna" kansana, josta koko lähi-idän sotku onkin sitten lähtenyt.

      • Anonyymi

        Kummasti se on tuo herrakansa-ajattelu joka on niin syvässä Hitlerin natseissa kuin Israelin juutalaisissakin. Avioliittokaan ei saisi solmia "alempiensa" kanssa.


    • Anonyymi

      Miksi hamas ajoi gaasalaiset itsemurhaan?

      • Anonyymi

        Siksi kun he eivät kerinneet turvaan "EI KENENKÄÄN MAAHAN"
        Jos heidät olis sinne tuhottu,syylinen olisi joutunut Haagan oikeuteen ja Yhdysvallat olisi joutunut puutumaan sotaan.


    • Anonyymi

      Suomen äänetyskäytös ei kestä päivävaloa, niin väärän signaalin se antoi maailmalle. Suomi on vienyt käytöksellään itsensä maailman roistovaltioiden tasolle.

      • Anonyymi

        suomi onkin rikollisvaltio ameriikan liittolainen joka parhaillaan lietsoo sotaa suomessa


    • Anonyymi

      Meillä on tämä äärioikeistolainen hallitus jonka täytyy esittää tukevansa raamatun sanomaa Trumpin tavoin........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe