venäläisille asunto-osakkeiden omistajille maksamattomien vastikeiden vuoksi ja uhkaa pistää ne lunastukseen. Saharov on unohtanut kuinka Venäjä ryösti Fortumin ja monet länsimaiset yritykset ainoastaan asetuksela ilmoittamatta edes siitä omistajille. Se on ihmeeliistä näissä venäläisissä, että kun ne joutuvat jonkin vastuuseen jostakin rikollisesta toiminnasta, ensimmäiseksi ne huutavat oikeusvaltion perään. Mutta kun ne tekevät itse avoimesti ryöstöjä ja jopa kehuskelevat niillä omalle kansalle, niin eivät he huuda koskaan oikesuvaltion perään.
Saharov on yhtä rehellinen kuin rehellisin venäläinen ellei jopa rehellisin venäläinen, jonka olen tavannut.
Kremlin tiedottaja Saharov on järkyttynyt, kun oikeusvaltio Suomi ei anna maksuvapautta
Anonyymi-ap
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329