Sitä voi miettiä, että miksiköhän? Suoritus ansaitsee absurdin tyhmyyden Nobelin palkinnon.
Kiteen Teboililla ihmetellään että kun netti ja yhteydet ei toimi.
12
831
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun ihmettelevät tuollaisia. Yleensä kun tuolla ihmetellään muiden varallisuutta jotta omat aikaansaannokset (eli aikaansaamattomuus) eivät vaivaisi mieltä n
- Anonyymi
Miten yleistä lienee maksaa tyhjästä? Ostettu nopeus 100 lisävempeleineen ja toteutuvat nopeudet n 30. Vielä tyrkyttävät 5g, vaikkei kartankaan mukaan toimi mm syrjässä.
- Anonyymi
Toimii syrjässä kun ostat kunnon suunta-antennin.
- Anonyymi
Valokuitunettiä yrittävät kaupaks saaha. " NO EIHÄN SIULA SE NETTI PELAA, OSTAHAN OSAKKEEN MEILTÄ! VIEMME VIIMEISET SÄÄSTÖSI TILILTÄ, MUTTA EI SYYTÄ HUOLEEN NETTI RUPEAATOIMIMAAN ENTISTÄ PAREMMIN JA SIINÄ SE ELÄMÄN ONNI ON"
- Anonyymi
Netti olisi kyllä kansalaisen perusoikeus. Miksei toimi Kiteellä?
- Anonyymi
Toimii kyllä jos laitteet on uudempia eikä 10 vuotta vanhoja paskoja.
- Anonyymi
Käykö TB parlamentin jäsenet tankkaamassa Venäjällä?
- Anonyymi
Kävivät ainakin ennen. Osalla jäsenistä on eukkokin tuotu Venäjältä.
- Anonyymi
Käy ne joosepin kautta.Ajomatka 2000km on halpaa.Välitankkaus matkalla tai kaksi jopa yöpyminen.Matkailu avartaa.
- Anonyymi
Ei toimi koska munamarttojen piuhat oikosessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297