Heikkinen shop

Anonyymi-ap

Heips,
onko kukaan tilannut Heikkinen.shopista tuotteita? Törmäsin mainokseen Instassa ja kiinnostuin, kun mm. noin satasen talviparka nyt 9,99 €. Monia tuotteita oli tuohon samaan alehintaan. Maksuvaihtoehtona oli Paypal, joten vaikutti luotettavalta. Kuten muukin teksti tilausehdoista. Olin jo tilaamassa ja syötin jo tietoni sinne, kun sitten tuli teksti pienellä, harmaalla fontilla (siis hädintuskin nähtävä), että sitoudun johonkin jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein menee melkein 34 € luottokortilta. Siis ei mitään tietoa mihin sitoutuisin..? Onneksi en ehtinyt laittaa korttitietojani tms. Katselin sivuja tarkemmin ja siell oli paikoitellen huonosti suomeksi käännettyä tekstiä, ja välillä saksaa. Deletoin kaikki tietoni.

13

4452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, en ole tilannut, mutta itse en löytänyt asiakaspalveluun yhteystietoja/puhelinnumeroa, joten epäilys vahva. Myös noin halpaa herätää aina epäilystä.

• Anonyymi

Mä mokasin ja tilasin sadetakin. Rahat lähti ja viesti tuli ihan toisesta firmasta!! Onneks meni vaan se 9,90€ mut vituttaa kyllä huolella. Yleensä oon tarkkana tälläsistä, mut oli tosin hyvin tehty kyllä tilaussivu.

• Anonyymi

samoin😡Suljin korttini samantien kun tajusin.

• Anonyymi

Vilkaisin konekäännettyjä sivuja. Vääriä suomenkielisiä sanoja. Ei mitään muuta osoitetta kuin sähköposti, joka sekin saattaa olla humpuukia.

Kukaan tervejärkinen ei tuolta osta mitään. 18 evästettä tuli koneelle ensimmäisellä käynnillä.

• Anonyymi

En ikipäovänä anna minkään kortin tietoja nettiin.

Tilaan ulkoa vain paypalilla ilman korttia.

• Anonyymi

Kun tein tiauksen Heikkinen Shopilta, niin sain vahvistuksen Topthemoon.com'ilta joka koskee jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein, yritys on Cypros. Perutin sen heti, mutta ensimmäinen erän ei oli mahdollista saada pois. Heikkinen Shoplilla ei ole yhteistietoja. Humpuukia !!!

• Anonyymi

Mentiin pommiin. Rupesin kuitenkin heti epäilemään huijausta. Jouduin uusimaan pankkitunnukset ja kortin. Onneks en menettänyt kuin 13 euroa. Kannattaa toimia heti ja ota yhteyttä pankkiin!

• Anonyymi

Samanlainen huijariyritys kun Belluna Helsinki ja Helmis's laukut. Miten hitossa ne on saanut Klarnamaksun mukaan?

• Anonyymi

Tilasin takin ,hinta 100e -50%..Olen nyt odottanut pari kuukautta.Onneksi pistin maksun klarnan kautta ja sitten kun tuote saapuu.Tämä on samaa Heikkinen/Helsinki porukkaa ja älkää vaan tilatko.Kiina kamaa joka on Ali expresissä murto-osa hinnoilla.

• Anonyymi

Myy temu tuotteita

• Anonyymi

Tilasin kaksi hopeanväristä sormusta ja käytössä noin 3vko niin väri alkoi jo haalistumaan. Pyysin hyvitystä ja sain sähköpostiviestin että voivat 20% antaa seuraavasta ostoksesta. Sähköpostiviesti ihan hujanhajan siis teksti. En todellakaan suosittele kenenkään tilaamaan yhtään mitään sieltä. Niin ja kun sormukset tuli niin oli temun tyylisessä pussissa ja sormuksen sisällä pienemmissä pusseissa.

• Anonyymi

Mainostaa rintasyöpä siipi sormusta hintaan 24,90.. AliExpress myy saman 2,99€.
      Normi hinta sormuksella 70€.
      Aikamoista kusetusta , sairauden varjolla.

• Anonyymi

Mietin tämän butiikin toimintaa, en nyt sitä ainoaa värikästä ole ostamassa. Missä muut tuotteet, miten asiakaspalvelu toimii, kun kysymyksetkin pitäisi sisältää jotain ekstraa, mitä ei missään kerrota. Onko oikeasti ollenkaan asiakaspalvelua😲

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8656
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3001
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      15
      1383
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1028
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      68
      1017
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      26
      961
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      933
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      923
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      870
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe