Heikkinen shop

Anonyymi-ap

Heips,
onko kukaan tilannut Heikkinen.shopista tuotteita? Törmäsin mainokseen Instassa ja kiinnostuin, kun mm. noin satasen talviparka nyt 9,99 €. Monia tuotteita oli tuohon samaan alehintaan. Maksuvaihtoehtona oli Paypal, joten vaikutti luotettavalta. Kuten muukin teksti tilausehdoista. Olin jo tilaamassa ja syötin jo tietoni sinne, kun sitten tuli teksti pienellä, harmaalla fontilla (siis hädintuskin nähtävä), että sitoudun johonkin jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein menee melkein 34 € luottokortilta. Siis ei mitään tietoa mihin sitoutuisin..? Onneksi en ehtinyt laittaa korttitietojani tms. Katselin sivuja tarkemmin ja siell oli paikoitellen huonosti suomeksi käännettyä tekstiä, ja välillä saksaa. Deletoin kaikki tietoni.

9

3024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, en ole tilannut, mutta itse en löytänyt asiakaspalveluun yhteystietoja/puhelinnumeroa, joten epäilys vahva. Myös noin halpaa herätää aina epäilystä.

• Anonyymi

Mä mokasin ja tilasin sadetakin. Rahat lähti ja viesti tuli ihan toisesta firmasta!! Onneks meni vaan se 9,90€ mut vituttaa kyllä huolella. Yleensä oon tarkkana tälläsistä, mut oli tosin hyvin tehty kyllä tilaussivu.

• Anonyymi

samoin😡Suljin korttini samantien kun tajusin.

• Anonyymi

Vilkaisin konekäännettyjä sivuja. Vääriä suomenkielisiä sanoja. Ei mitään muuta osoitetta kuin sähköposti, joka sekin saattaa olla humpuukia.

Kukaan tervejärkinen ei tuolta osta mitään. 18 evästettä tuli koneelle ensimmäisellä käynnillä.

• Anonyymi

En ikipäovänä anna minkään kortin tietoja nettiin.

Tilaan ulkoa vain paypalilla ilman korttia.

• Anonyymi

Kun tein tiauksen Heikkinen Shopilta, niin sain vahvistuksen Topthemoon.com'ilta joka koskee jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein, yritys on Cypros. Perutin sen heti, mutta ensimmäinen erän ei oli mahdollista saada pois. Heikkinen Shoplilla ei ole yhteistietoja. Humpuukia !!!

• Anonyymi

Mentiin pommiin. Rupesin kuitenkin heti epäilemään huijausta. Jouduin uusimaan pankkitunnukset ja kortin. Onneks en menettänyt kuin 13 euroa. Kannattaa toimia heti ja ota yhteyttä pankkiin!

• Anonyymi

Samanlainen huijariyritys kun Belluna Helsinki ja Helmis's laukut. Miten hitossa ne on saanut Klarnamaksun mukaan?

• Anonyymi

Tilasin takin ,hinta 100e -50%..Olen nyt odottanut pari kuukautta.Onneksi pistin maksun klarnan kautta ja sitten kun tuote saapuu.Tämä on samaa Heikkinen/Helsinki porukkaa ja älkää vaan tilatko.Kiina kamaa joka on Ali expresissä murto-osa hinnoilla.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2448
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2132
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      46
      2072
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1899
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1791
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      190
      1526
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      215
      1435
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1245
    9. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1071
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1022
    Aihe