Heips,
onko kukaan tilannut Heikkinen.shopista tuotteita? Törmäsin mainokseen Instassa ja kiinnostuin, kun mm. noin satasen talviparka nyt 9,99 €. Monia tuotteita oli tuohon samaan alehintaan. Maksuvaihtoehtona oli Paypal, joten vaikutti luotettavalta. Kuten muukin teksti tilausehdoista. Olin jo tilaamassa ja syötin jo tietoni sinne, kun sitten tuli teksti pienellä, harmaalla fontilla (siis hädintuskin nähtävä), että sitoudun johonkin jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein menee melkein 34 € luottokortilta. Siis ei mitään tietoa mihin sitoutuisin..? Onneksi en ehtinyt laittaa korttitietojani tms. Katselin sivuja tarkemmin ja siell oli paikoitellen huonosti suomeksi käännettyä tekstiä, ja välillä saksaa. Deletoin kaikki tietoni.
Heikkinen shop
12
3812
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, en ole tilannut, mutta itse en löytänyt asiakaspalveluun yhteystietoja/puhelinnumeroa, joten epäilys vahva. Myös noin halpaa herätää aina epäilystä.
- Anonyymi
Mä mokasin ja tilasin sadetakin. Rahat lähti ja viesti tuli ihan toisesta firmasta!! Onneks meni vaan se 9,90€ mut vituttaa kyllä huolella. Yleensä oon tarkkana tälläsistä, mut oli tosin hyvin tehty kyllä tilaussivu.
- Anonyymi
samoin😡Suljin korttini samantien kun tajusin.
- Anonyymi
Vilkaisin konekäännettyjä sivuja. Vääriä suomenkielisiä sanoja. Ei mitään muuta osoitetta kuin sähköposti, joka sekin saattaa olla humpuukia.
Kukaan tervejärkinen ei tuolta osta mitään. 18 evästettä tuli koneelle ensimmäisellä käynnillä. - Anonyymi
En ikipäovänä anna minkään kortin tietoja nettiin.
Tilaan ulkoa vain paypalilla ilman korttia. - Anonyymi
Kun tein tiauksen Heikkinen Shopilta, niin sain vahvistuksen Topthemoon.com'ilta joka koskee jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein, yritys on Cypros. Perutin sen heti, mutta ensimmäinen erän ei oli mahdollista saada pois. Heikkinen Shoplilla ei ole yhteistietoja. Humpuukia !!!
- Anonyymi
Mentiin pommiin. Rupesin kuitenkin heti epäilemään huijausta. Jouduin uusimaan pankkitunnukset ja kortin. Onneks en menettänyt kuin 13 euroa. Kannattaa toimia heti ja ota yhteyttä pankkiin!
- Anonyymi
Samanlainen huijariyritys kun Belluna Helsinki ja Helmis's laukut. Miten hitossa ne on saanut Klarnamaksun mukaan?
- Anonyymi
Tilasin takin ,hinta 100e -50%..Olen nyt odottanut pari kuukautta.Onneksi pistin maksun klarnan kautta ja sitten kun tuote saapuu.Tämä on samaa Heikkinen/Helsinki porukkaa ja älkää vaan tilatko.Kiina kamaa joka on Ali expresissä murto-osa hinnoilla.
- Anonyymi
Myy temu tuotteita
- Anonyymi
Tilasin kaksi hopeanväristä sormusta ja käytössä noin 3vko niin väri alkoi jo haalistumaan. Pyysin hyvitystä ja sain sähköpostiviestin että voivat 20% antaa seuraavasta ostoksesta. Sähköpostiviesti ihan hujanhajan siis teksti. En todellakaan suosittele kenenkään tilaamaan yhtään mitään sieltä. Niin ja kun sormukset tuli niin oli temun tyylisessä pussissa ja sormuksen sisällä pienemmissä pusseissa.
- Anonyymi
Mainostaa rintasyöpä siipi sormusta hintaan 24,90.. AliExpress myy saman 2,99€.
Normi hinta sormuksella 70€.
Aikamoista kusetusta , sairauden varjolla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334