Heikkinen shop

Anonyymi-ap

Heips,
onko kukaan tilannut Heikkinen.shopista tuotteita? Törmäsin mainokseen Instassa ja kiinnostuin, kun mm. noin satasen talviparka nyt 9,99 €. Monia tuotteita oli tuohon samaan alehintaan. Maksuvaihtoehtona oli Paypal, joten vaikutti luotettavalta. Kuten muukin teksti tilausehdoista. Olin jo tilaamassa ja syötin jo tietoni sinne, kun sitten tuli teksti pienellä, harmaalla fontilla (siis hädintuskin nähtävä), että sitoudun johonkin jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein menee melkein 34 € luottokortilta. Siis ei mitään tietoa mihin sitoutuisin..? Onneksi en ehtinyt laittaa korttitietojani tms. Katselin sivuja tarkemmin ja siell oli paikoitellen huonosti suomeksi käännettyä tekstiä, ja välillä saksaa. Deletoin kaikki tietoni.

10

3286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, en ole tilannut, mutta itse en löytänyt asiakaspalveluun yhteystietoja/puhelinnumeroa, joten epäilys vahva. Myös noin halpaa herätää aina epäilystä.

• Anonyymi

Mä mokasin ja tilasin sadetakin. Rahat lähti ja viesti tuli ihan toisesta firmasta!! Onneks meni vaan se 9,90€ mut vituttaa kyllä huolella. Yleensä oon tarkkana tälläsistä, mut oli tosin hyvin tehty kyllä tilaussivu.

• Anonyymi

samoin😡Suljin korttini samantien kun tajusin.

• Anonyymi

Vilkaisin konekäännettyjä sivuja. Vääriä suomenkielisiä sanoja. Ei mitään muuta osoitetta kuin sähköposti, joka sekin saattaa olla humpuukia.

Kukaan tervejärkinen ei tuolta osta mitään. 18 evästettä tuli koneelle ensimmäisellä käynnillä.

• Anonyymi

En ikipäovänä anna minkään kortin tietoja nettiin.

Tilaan ulkoa vain paypalilla ilman korttia.

• Anonyymi

Kun tein tiauksen Heikkinen Shopilta, niin sain vahvistuksen Topthemoon.com'ilta joka koskee jatkotilaukseen jossa jatkossa 2 viikon välein, yritys on Cypros. Perutin sen heti, mutta ensimmäinen erän ei oli mahdollista saada pois. Heikkinen Shoplilla ei ole yhteistietoja. Humpuukia !!!

• Anonyymi

Mentiin pommiin. Rupesin kuitenkin heti epäilemään huijausta. Jouduin uusimaan pankkitunnukset ja kortin. Onneks en menettänyt kuin 13 euroa. Kannattaa toimia heti ja ota yhteyttä pankkiin!

• Anonyymi

Samanlainen huijariyritys kun Belluna Helsinki ja Helmis's laukut. Miten hitossa ne on saanut Klarnamaksun mukaan?

• Anonyymi

Tilasin takin ,hinta 100e -50%..Olen nyt odottanut pari kuukautta.Onneksi pistin maksun klarnan kautta ja sitten kun tuote saapuu.Tämä on samaa Heikkinen/Helsinki porukkaa ja älkää vaan tilatko.Kiina kamaa joka on Ali expresissä murto-osa hinnoilla.

• Anonyymi

Myy temu tuotteita

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2162
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1354
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1285
    Aihe