Mielenkontrolli-uhrit voi olla ohjelmoituja tietämättään ja toteuttaa mieleenohjelmoituja käskyjä

Anonyymi-ap

mielenkontrolli-uhrit voi olla myös ohjelmoituja tietämättään toteuttaa mieleenohjelmoituja käskyjä elämässään?- joukkovaino usein tehdään mielenkontrolli-uhreilla?
Tää kysymys oli Luterilaisuus-palstakeskustelussa:
mutta nyt tännekin (alkoi selain temppuileen OIKEEN todenteolla- tekstinkäsittely
stoppasi alotusta tehdessä- ja sininen tekstinvalinta-alue oli vaaleanharmaa eikä toiminut- kuin joku
toinen ja toinen laite olisi ollut toiminnassa tähän laitteeseen? ...)

" Hyvä että jotkut tajuaa että nämä asiat on totta.

-kysymys oliko käsittääksemme tiina persu-mäkelän Riihimäellä toimineella Suomen suurimmalla yksityisetsivätoimistolla osuutta tässä asiassa ? "

ps.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4185265/missa-ovat-legendaariset-tina-makela-ja-hannu-suhonen

toivottavasti kysymys sallitaan- saattaa olla tärkeää tietoa- meinaan ei löydy yhtäkään tietoa asiasta missään-

yhtä puhdasta on kaikki kuin Sauli Niinistön ja Paavin paperit ...

muutkin voi vastata jos on tietoa ESIM KETKÄ TEKEE VAINOA JA ONKO TUOLLAISIA ISOJA FIRMOJA MUKANA?

VAPAAMUURARIT?

59

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistas muuten sinä sitten tiedät ettet ole mielenhallittu, ja kirjoitit aloituksesi et omasta tahdostasi, vaan sen mukaan jota mieltäsi hallitseva taho halusi.

      • Anonyymi

        entäs sinä, joka kysyt nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäs sinä, joka kysyt nyt?

        Kuullostaa ihan mt-ongelmaisen puheelta! 112.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäs sinä, joka kysyt nyt?

        Niin, en tosiaan mistään, kuten et sinäkään!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­­y­­­m­­f­­o­m­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180548754

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa ihan mt-ongelmaisen puheelta! 112.

        Mies maastopuvussa arvomerkit kauluksissa komentaa sotilaspoliisit teloittamaan kaksi miestä jotka eivät halua sotia. Mihinkään ei soiteta. Kyseisen yksilön mielessä ei ole mitään vikaa toteavat psykiatrit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies maastopuvussa arvomerkit kauluksissa komentaa sotilaspoliisit teloittamaan kaksi miestä jotka eivät halua sotia. Mihinkään ei soiteta. Kyseisen yksilön mielessä ei ole mitään vikaa toteavat psykiatrit.

        80 prosenttia tasavallan edustajista eivät myöskään halua sotia. Heidän mielellään ja mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. 80 prosenttia kansasta ovat mielisairaita koska eivät halua sotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies maastopuvussa arvomerkit kauluksissa komentaa sotilaspoliisit teloittamaan kaksi miestä jotka eivät halua sotia. Mihinkään ei soiteta. Kyseisen yksilön mielessä ei ole mitään vikaa toteavat psykiatrit.

        Mihinkään ei myös soiteta kun vapaamuurarit huolettomasti ilmoittavat että ne jotka salaisuudet paljastavat kuolevat. Psykiatrien mielestä vapaamuurarit kun uhkailevat niin eipä siinä mittään väärää ole. Mieleltään terveitten kulttihan kyseessä on. Poliisitkaan eivät reagoi uhkauksiin millään tavoin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No Suomessa ei ole sotaa, mut Venäjällä ja Ukrainassa on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Suomessa ei ole sotaa, mut Venäjällä ja Ukrainassa on!

        On kohta suomessakin. Sitä oikein kerjätään.


    • Anonyymi

      Ihan on varmasti on niin kuin aloituksessa kysytään. Ainakin ennen lastenkasvatukseen jo sisältyi tällaisia käskyjä. -Edelleenkin erilaisten lahkojen lasten manipuloinnissa tapahtuu tällaista.

      Voisi ottaa erikseen uskonlahkot. Kyllähän niissä ihmiset ohjelmoidaan. Eikä näitä asioita paukuteta päähän ulkolukuna, vaan huomaattaa alitajuntaan nk. esim. helluntailaiset käyttävät paljon musiikkia.

      UUT ry:n puheenjohtaja on kertonut, miten vaikeaa sinne apua hakemaan tulleelle on huomata itsessään näitä ohjelmointeja ja myöntää ja yrittää päästä niistä eroon.

      • Anonyymi

        Maailmalla ja Suomessakin on monia yhteisöjä, yhdistyksiä ja ideologioita , joissa eletään kuplassa ja omaksutaan näkemykset niin, että niitä luullaan omiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmalla ja Suomessakin on monia yhteisöjä, yhdistyksiä ja ideologioita , joissa eletään kuplassa ja omaksutaan näkemykset niin, että niitä luullaan omiksi.

        Silloin, kun ihmiset kuuluvat johonkin kuplaan ja käyttäytyvät sen näkemysten/uskomusten mukaan, ulkopuoliset pystyvät näkemään tämän.

        Omassa vainossani mietin, ovatko maniloidussa tilassa toimivat stalkkerini syyntakeisia. Sitten muistin vanhan tapauksen: Mansonin kultin veriset sisaret, jotka tekivät murhia ja tuomittiin vankilaan.

        Kun nykyään Suomessa tehdään mielentilatutkimuksia, aina välillä todetaan, ettei rikosta tehdessään ollut syyntakeisessa kunnossa/tilassa. -Sisältyyköhön näihin niitä, jotka ovat jonkun tahon manipuloimana tehneet teon. - Sitä ei vaan avoimesti julkisteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin, kun ihmiset kuuluvat johonkin kuplaan ja käyttäytyvät sen näkemysten/uskomusten mukaan, ulkopuoliset pystyvät näkemään tämän.

        Omassa vainossani mietin, ovatko maniloidussa tilassa toimivat stalkkerini syyntakeisia. Sitten muistin vanhan tapauksen: Mansonin kultin veriset sisaret, jotka tekivät murhia ja tuomittiin vankilaan.

        Kun nykyään Suomessa tehdään mielentilatutkimuksia, aina välillä todetaan, ettei rikosta tehdessään ollut syyntakeisessa kunnossa/tilassa. -Sisältyyköhön näihin niitä, jotka ovat jonkun tahon manipuloimana tehneet teon. - Sitä ei vaan avoimesti julkisteta.

        Kouluampujistahan epäillään, että ovat tulleet manipuloiduiksi ja lopputuloksen varmistaa SSRI-lääke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin, kun ihmiset kuuluvat johonkin kuplaan ja käyttäytyvät sen näkemysten/uskomusten mukaan, ulkopuoliset pystyvät näkemään tämän.

        Omassa vainossani mietin, ovatko maniloidussa tilassa toimivat stalkkerini syyntakeisia. Sitten muistin vanhan tapauksen: Mansonin kultin veriset sisaret, jotka tekivät murhia ja tuomittiin vankilaan.

        Kun nykyään Suomessa tehdään mielentilatutkimuksia, aina välillä todetaan, ettei rikosta tehdessään ollut syyntakeisessa kunnossa/tilassa. -Sisältyyköhön näihin niitä, jotka ovat jonkun tahon manipuloimana tehneet teon. - Sitä ei vaan avoimesti julkisteta.

        MUISTAKAA SUOMEN MAALLISET LAIT, JOKA NIITÄ RIKKOO SEURAA RANGAISTUS. ESIM. SUOMEN PERUSTUSLAKI!! +MUUT LAIT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUISTAKAA SUOMEN MAALLISET LAIT, JOKA NIITÄ RIKKOO SEURAA RANGAISTUS. ESIM. SUOMEN PERUSTUSLAKI!! MUUT LAIT!

        Valitettavasti ei seuraa. 60% rikosilmoituksista jää tutkimatta tai eivät etene oikeuteen asti- Kauhea ruuhka silti-


    • PIM !!!!!!!!!!!!!!!!!

      OLET HYPNOTISOITU !!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        siis kuka on? aloittaja vai viimeisten viestien kirjoittaja.


        kekek on trolliksi aivopesty


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis kuka on? aloittaja vai viimeisten viestien kirjoittaja.


        kekek on trolliksi aivopesty

        Taidat olla sivistymätön kun et ole Carl Barksin Aku Ankkaa lukenut?


    • Anonyymi

      Yrityksien rooli on lähinnä se että pimitetään ihmisten kärsimystä yhteistyössä terveydenhuollon kanssa. Pelataan aikaa. Tietoja katoaa ajan saatossa. Joku vaiva on ollut vuonna 1970. Sama vaiva on toki ollut kokoajan mutta 1990 luvulla erinäisten uudistuksien kautta tietoa ei enää löydy järjestelmästä ja näkyy vain uusimmat vaivat. Jos on trauma niin sen kanssa vain eletään. Apua siihen ei saa ja samaan aikaan käydään töissä.

      • Vasta kun itse kävin lääkärissä yliopistollisessa sairaalassa niin ihmettelin että miksei teillä ole niitä minun 1980-l. tehtyjä diagnooseja.

        Lääkäri selitti että niitä vanhempia ei ole siirretty uusiin hienoihin digirekistereihin ollenkaan!

        Eli että jossain arkistojen kätköissä paperilla ne diagnoosit yms. raportit on, mutta todellakin nykyaikana saattavat hoitavilta lääkäreiltä jäädä täysin huomioimatta.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Vasta kun itse kävin lääkärissä yliopistollisessa sairaalassa niin ihmettelin että miksei teillä ole niitä minun 1980-l. tehtyjä diagnooseja.

        Lääkäri selitti että niitä vanhempia ei ole siirretty uusiin hienoihin digirekistereihin ollenkaan!

        Eli että jossain arkistojen kätköissä paperilla ne diagnoosit yms. raportit on, mutta todellakin nykyaikana saattavat hoitavilta lääkäreiltä jäädä täysin huomioimatta.

        Esim. Kelan arkistoista löytyy.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Vasta kun itse kävin lääkärissä yliopistollisessa sairaalassa niin ihmettelin että miksei teillä ole niitä minun 1980-l. tehtyjä diagnooseja.

        Lääkäri selitti että niitä vanhempia ei ole siirretty uusiin hienoihin digirekistereihin ollenkaan!

        Eli että jossain arkistojen kätköissä paperilla ne diagnoosit yms. raportit on, mutta todellakin nykyaikana saattavat hoitavilta lääkäreiltä jäädä täysin huomioimatta.

        Niin ja aina kun uudistetaan niin hups perkele meni infoa hukkaan ja tuli ihmeparantuminen.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Vasta kun itse kävin lääkärissä yliopistollisessa sairaalassa niin ihmettelin että miksei teillä ole niitä minun 1980-l. tehtyjä diagnooseja.

        Lääkäri selitti että niitä vanhempia ei ole siirretty uusiin hienoihin digirekistereihin ollenkaan!

        Eli että jossain arkistojen kätköissä paperilla ne diagnoosit yms. raportit on, mutta todellakin nykyaikana saattavat hoitavilta lääkäreiltä jäädä täysin huomioimatta.

        Näin saadaan peiteltyä hoitovirheitä kun aina tietyin ajoin uudistetaan ja kuinkas ollakkaan oho ja hups kun ei me tiedetty kun ei täällä näy.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Vasta kun itse kävin lääkärissä yliopistollisessa sairaalassa niin ihmettelin että miksei teillä ole niitä minun 1980-l. tehtyjä diagnooseja.

        Lääkäri selitti että niitä vanhempia ei ole siirretty uusiin hienoihin digirekistereihin ollenkaan!

        Eli että jossain arkistojen kätköissä paperilla ne diagnoosit yms. raportit on, mutta todellakin nykyaikana saattavat hoitavilta lääkäreiltä jäädä täysin huomioimatta.

        Ei niihin sairaus tietoihin voi kukaan muuttaa mitään, se on rikos, jos menet muuttamaan, mitä esim. Asiantuntija, erikoislääkäri on kirjoittanut!


      • Anonyymi

        Hullu tpi o! Kaikkivika omassa päässä tol miehel!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu tpi o! Kaikkivika omassa päässä tol miehel!

        Riippuu siitä kuka hulluuden määrittelee ja mihin porukkaan kuuluu. Sodassa psykiatrit yrittivät "parannella" kansalaisia jotka eivät tykänneet siitä tuntemuksesta kun kranaatti repii silmät päästä. Diagnoosi oli kranaattikammo ja sitä kovin yritettiin parantaa koska mieleltään terveet aseteollisuuden edustajat näin halusivat ja heidän pillinsä mukaan maailma pyörii ja tulee jatkossakin pyörimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niihin sairaus tietoihin voi kukaan muuttaa mitään, se on rikos, jos menet muuttamaan, mitä esim. Asiantuntija, erikoislääkäri on kirjoittanut!

        Ne asiantuntijat just kirjoittelee fiiliksen mukaan. Case closed vaikkei totta olekaan. Nehän on vain asiantuntijoitten mielipiteitä ja asiantuntijoita on monenlaisia. Raha kelpaa kyllä kaikille asiantuntijoille ja lausuntoja voi ostaa. Muurareihin kuuluu lääkäreitä, insinöörejä eli ylintä kermaa ja toistensa perseitä aina taputellaan. Työläisiä ei siihen porukkaan kuulu eli työläinen häviää aina.


    • Anonyymi

      Ainakin ennen vanhat eliittisuvut aivopesivät lapsensa. Babylon-Egypti-Illuminaatti -"illuminaatti-CIA
      Tästä on muissa ketjuissa, en jaksa tänne kirjoitella.
      Ovat sisäsiittoisesti jalorotuisia. Aivopestään käsittämään, että vain he ovat oikeita ihmisiä, muut jotakin alempaa rotua. Ja opetaan rotusyrjintäkäyttäytyminen niitä alempia kohtaa. Narsismi on tavallinen persoonallisuusmalli.

      • Anonyymi

        Entäs jos sut onkin aivopesty ja ohjelmoitu kirjoittamaan tuollaista?

        Mistä tietäisit että niin on käynyt?

        Mikä takaa että yksikään ajatuksesi on omasi?


    • Anonyymi

      Ei olekaan omia ajatuksiani, vaan muualta saatua TIETOA. Voi olla, että mindcontrollilla minut kirjoittamaan, julkaisemaan nuo asiat. -Ehkä minulle kostetaan.

      • Anonyymi

        Olen elämäni ajan joutunut olemaan eliitin seassa, että kokemustietoa on. Itse olen puoliksi jalorotuinen, toinen puoli jotakin, mitä en tiedä itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen elämäni ajan joutunut olemaan eliitin seassa, että kokemustietoa on. Itse olen puoliksi jalorotuinen, toinen puoli jotakin, mitä en tiedä itsekään.

        Mistä tiedät että olet edes elänyt ne "kokemukset" joista puhut?

        Entäs jos nekin on aivopesua.


      • Anonyymi

        Mielisairautta sul on!


    • Anonyymi

      Yrityksien kannattaa harrastaa mindkontrollia jotta ihmiset tekevät työt heidän puolestaan. Kukaan ei vapaaehtoisesti halua viettää elämäänsä liukuhihnan äärellä huonoissa olosuhteissa. Entä jos ei ole vaihtoehtoa? Olen joskus kokenut tilan joka tuntui automaattiohjaukselta ja samalla tutkimukselta.

      Vapaamuurareiden satanistista kulttia ja natsisaksan juttuja kun tarkastelee niin niissähän on jotain tiedonahtamista mieleen sun muita rituaaleja. Kuvia joissa jollain laitteella vaikutetaan mieleen. Itse en ole näihin tietoisesti suostunut mutta tuskin satanistit lupia kyseleekään.

      • Anonyymi

        NWOnaamakirjassa on paljon artikkeleita energioiden käytöstä teknologian avulla, kun halutaan vaikuttaa mieleen. Ja ihan remote neural monitoring eli onnistuu matkan päästäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NWOnaamakirjassa on paljon artikkeleita energioiden käytöstä teknologian avulla, kun halutaan vaikuttaa mieleen. Ja ihan remote neural monitoring eli onnistuu matkan päästäkin.

        Se on varmasti hauskaa kokeilla näitä taktiikoita random ihmisiin. Ruskean reiän ritareitten illanistujaisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmasti hauskaa kokeilla näitä taktiikoita random ihmisiin. Ruskean reiän ritareitten illanistujaisissa.

        Ylimmälle johdolle tällaiset ovat kannattavia. Tuomareillekin. Tuomitsemisesta maksetaan korkeaa palkkaa. Jotain täytyy toki ensin tapahtua ja sitä kannattaa jollain tapaa edesauttaa. Palkat ovat senverran suuria että niillä on varaa maksaa joillekin että esim. sujauttavat jonkun yksilön lasiin huumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmasti hauskaa kokeilla näitä taktiikoita random ihmisiin. Ruskean reiän ritareitten illanistujaisissa.

        On myös mitä parhain kiduttamisen muoto laittaa joku tekemään jotain ja sitten vittuilla siitä koko elämän ajan. Mistä me ihmiset edes tiedämme että kouluissa opetettu natsiaika on kaukana menneisyydessä? Sehän voi olla yksi osa juonta ja me elämme sitä aikaa tällähetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös mitä parhain kiduttamisen muoto laittaa joku tekemään jotain ja sitten vittuilla siitä koko elämän ajan. Mistä me ihmiset edes tiedämme että kouluissa opetettu natsiaika on kaukana menneisyydessä? Sehän voi olla yksi osa juonta ja me elämme sitä aikaa tällähetkellä.

        Venäjällä, juu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä, juu!

        Mitä jos hyvä suomi onkin harhautusta? Meidät on koulutettu pitämään suomea hyvänä mutta mitä jos maamme on keskellä käärmeenpesää ja alusta rikolliselle toiminnalle jota on kaikkialla. Yksikään joka ei tee ruumiilista työtä voi olla osa rikollisjengiä. Osa toki tietämättään ja kuvittelee vain tekevänsä työtään mutta johtoporras on osa liigaa eivät toki kaikki koska jonkun täytyy tehdä muidenkin työt. Isoissa firmoissa se on mahdollista koska kaikilla ei ole mitään tietoa mitä jonkun työtehtäviin edes kuuluu tai sitten työtehtävä voi olla joku tulevaisuuteen liittyvä tavoite jonka ei edes tarvitse valmistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NWOnaamakirjassa on paljon artikkeleita energioiden käytöstä teknologian avulla, kun halutaan vaikuttaa mieleen. Ja ihan remote neural monitoring eli onnistuu matkan päästäkin.

        Yksi vaihtoehto voisi olla myös rinnakkaismaailma eli jos olet vaikka poliisi niin ehkä toivot että jotain tapahtuu ja näin tulee käymään ja sama koskee kaikkia ihmisiä. Yksittäinen mieli saa tahtonsa läpi.


    • Anonyymi

      Zionisti Yval Harari, ihmiset ovat nyt hakkeroitavia eläimiä, joita voidaan tarkkailla ja jopa uudelleen ohjelmoida.

      Neljäs Teollinen Vallankumous, jos olet ottanut geenimanipulaation, Korona microRNA "rokotteella", IoB = Internet of Bodies.

      • Anonyymi

        Viekää toi sadisti kirjoittelija siperiaan! Sotkee ton mielisairauden kaa kaikkien asiat! Syyttömien ihmisten asiat, jotka yrittävät elää normaalia elämää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää toi sadisti kirjoittelija siperiaan! Sotkee ton mielisairauden kaa kaikkien asiat! Syyttömien ihmisten asiat, jotka yrittävät elää normaalia elämää!

        Mitä on normaali elämä? Minä olen elänyt koko elämäni jatkuvassa ahdistuksessa koulun alkamisesta saakka tähän päivään. Minä en keksinyt opetussuunnitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää toi sadisti kirjoittelija siperiaan! Sotkee ton mielisairauden kaa kaikkien asiat! Syyttömien ihmisten asiat, jotka yrittävät elää normaalia elämää!

        Eiköhän sinulla ole se mielisairaus jos palstakirjoittelut vaikuttaa elämään toinen vaihtoehto on että jäljillä ollaan ja pieni pelko perseessä.


    • Anonyymi

      Niin. Osa on muussa mielenhallinnassa tai alkoholeissa jne. Kannattaa tehdä haitallisten mielenhallintaohjelmien purku itselleen (jos havaitsee niitä), muualta tulleiden "väärien" ajatuskuvioiden poistoa, irrotusta, tunne-eheytystä aina jne. Ja laittaa itse parempaa sisältöä. Suodattaa tietoa. Etsiä positiivisuutta ja inhimillisyyttä, ei tarkoita että on kynnysmattona.

      • Anonyymi

        Mistä siis tietää että on mielenhallinnan uhri?

        Mitenkä tunnistaa ajatuksen joka ei ole oma?

        Kysyn näitä siis ihan vakavissani.

        Koska kepuli mielenhallinta kun istuttaisi mieleen useita kerroksia, niin että luullessaan että "heräsi" mielenhallinnasta putoaakin vain seuraavaan kerrokseen siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä siis tietää että on mielenhallinnan uhri?

        Mitenkä tunnistaa ajatuksen joka ei ole oma?

        Kysyn näitä siis ihan vakavissani.

        Koska kepuli mielenhallinta kun istuttaisi mieleen useita kerroksia, niin että luullessaan että "heräsi" mielenhallinnasta putoaakin vain seuraavaan kerrokseen siinä.

        Olen kybertorturen kohde. Näitä manipulointeja tehdään kaavan mukaan. Usein niitä ajatuksia käytetään mindcontrolliin. Sitten kun on toteutunut , huomaa aha, tämä oli taas sitä.

        En uskalla kertoa enempää. Kostettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kybertorturen kohde. Näitä manipulointeja tehdään kaavan mukaan. Usein niitä ajatuksia käytetään mindcontrolliin. Sitten kun on toteutunut , huomaa aha, tämä oli taas sitä.

        En uskalla kertoa enempää. Kostettaisiin.

        Mutta mistä tiedät että tuo että havaitsit sen ei ole vain osa sitä mielenhallintaa, istutettu ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistä tiedät että tuo että havaitsit sen ei ole vain osa sitä mielenhallintaa, istutettu ajatus.

        suosittelen : keyword mindcontrol

        siellä on useita mindcontrol ketjuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistä tiedät että tuo että havaitsit sen ei ole vain osa sitä mielenhallintaa, istutettu ajatus.

        Hharhas toi o!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hharhas toi o!

        Kovin tuntuu sinua häiritsevän ja pelottavan asiallinen pohdinta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kybertorturen kohde. Näitä manipulointeja tehdään kaavan mukaan. Usein niitä ajatuksia käytetään mindcontrolliin. Sitten kun on toteutunut , huomaa aha, tämä oli taas sitä.

        En uskalla kertoa enempää. Kostettaisiin.

        Minä olen ainakin havainnut että kiusanteko on sovittua jos valittaa yhdestä se häipyy mutta tulee hetken päästä toinen tilalle ja sama laulu. Järjestelmällistä ja sovittua vuosikausia kestävää.


    • Anonyymi

      Jos en ole vielä täällä tuonut esille ketjua KOKO SUOMI VAINOO, niin lukekaa se.

      avainsana : gang stalking
      sieltäkin löytyy

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe