Olisi ihana tuntea itsensä halutuksi jälleen. Vapaaehtoisia? 😆 kuinka no go sulle on naisen koko?
Isokokoinen nainen haaveilee
64
5106
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin iso naista. t. pienimies isolla
- Anonyymi
Hmmm.. pienimies voi olla mun kipukynnys 😀 ja ehkä tuo iso, nimittäin oon tiukka, joten ison kans pitää olla aika varovainen 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm.. pienimies voi olla mun kipukynnys 😀 ja ehkä tuo iso, nimittäin oon tiukka, joten ison kans pitää olla aika varovainen 🫣
Usein isot naiset on tiukkoja.
- Anonyymi
Jos on menneet oikeisiin paikkoihin niin isompi koko voi olla vaan hyvästä 😏 t. m30
- Anonyymi
Osittain oikeissa paikoissa 😀😘 eli peffassa ja rinnoissakin, mut toki hieman muuallakin🫣
- Anonyymi
Kyllä kelpaisi iso nainen. Nehän vasta mehukkaita on. M61.
- Anonyymi
Mahtavaa, kun tänne tulee teinipojat loistaan kommenteillä 😆😆😆😆😆🙄😆
- Anonyymi
😍😍😘
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Miten anonyymi-ap yhteyttä
👍🥂
- Anonyymi
Miten sinuun saisi yhteyttä? terv. 30v
- Anonyymi
Naisen koko on go-go.... rakastan syöttää kyrpää emakoille ja pikää ei ole parempaa kuin nussia ruotsinlaivan kokoista persettä takaspäin.
- Anonyymi
Kyllä naisen koko on gogo. Isompi parempi 😍 missä sut pääsis tapaamaan? T. Nuori alle 25v
- Anonyymi
Isokokoinen nainen olisi todella ihana jos vaan saisi olisi jotakin mistä pitää kiinni. Kirjoita mistä saa yhteyttä sinun.
- Anonyymi
Et sä mitään esitä sä olet oikeesti ihan helvetin tyhmä. Ja varmasti sinä tiedät tuon paikan.
- Anonyymi
Kyllä haluaisin isoa naista
- Anonyymi
Vuokraa virtahepo
olen 55v mies ja olen aina tykännyt isoista naisista, se vaan on kiva hyväillä runsaita muotoja, isoja rintoja, isoa peppua, paksuja reisiä jne. Nykyään olen yksin niin kyllä olisi kiva löytää iso nainen seuraksi
- Anonyymi
Moi, riippuu missä päin olet. Haluaisin isompaa naista t:mies 188/85
- Anonyymi
Oletko ap ? :)
- Anonyymi
Moi,
Jos tapaaminen onnistuu, niin millä sinuun saa yhteyttä ?
Isot naiset on herkullisia ;) - Anonyymi
100+ kg naiset parhaita .... M56
- Anonyymi
Kookas/ iso nainen on oikea amatzon, enkä tarkoita mitään läskiä isoperseisrä löysää kaljavalasta.
- Anonyymi
Kyllä se on niin että sopivasti lihavien naisten naiminen on parasta. Isot tissit, iso perse, siinä on tekemistä kunnolla, Laihat ei kiinnosta, Lihavien naisten tissien imeminen ja pillun nuoleminen on vaan roisimpaa ja kiihottavampaa kuin laihojen.
- Anonyymi
😍😍 rakastan olla nuoltavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😍 rakastan olla nuoltavana.
Rakastaisin kiusata sua huulilla kielellä. Klittaa imisin,hellästi näykkisin,hakisin G pisteesi sormella,kuoukku sormi ylöspäin,ja hieroa sua,itseäni runkaten,en antaisi kyrpää,nauttisin että saan tuottaa sulle nautintoa,pitkään,välillä hieroisin suuria rintoja,imisin kovia nännejä,katselisin kuinka kiihottava olet...nätti pillusi🥰
- Anonyymi
No tuota, en ole tarjoutumassa seuralaiseksi, mutta kerron tuntemuksia.
Itse olen hippula 175/75 ja naiseni on 178/?? mutta varmaan 20 kg painavampii kuin minä.
Aluksi mulle oli ongelma olla miehenä naistani pienempi. Tuli jotenkin almmuudentunto, kun olen se pikkukaveri naiseni rinnalla. Sovimme vuosi sitten, että emme jauha turhista kokojutuista. Sitten kun hyväksyin, että rakas naiseni on vaan mua isompi, niin ei mitään ongelmaa. Osaamme nyt rakastaa toisiamme sellaisena kuin olemme ja pian muutamme yhteiseen kotiin. - Anonyymi
Minulla oli myös isompi nainen. Oli sitten niin hot kun laittoi seksirintsikat ja isot rinnat oli kasvojen edessä. Ja sai nuolla ja oli uskomaton imijä.
- Anonyymi
Kyllähän isokokoinen nainen voi vaikuttaa miesten haluihin. Pukeutumalla seksikkäisiin vaatteisiin näyttää hyvältä ja saa katseita.
- Anonyymi
Pidän muhkeista naisista. Olen 60 vuotias ukkomies Jyvässeudulta.
- Anonyymi
Täällä olisi seniori mies.
- Anonyymi
Itse olen jo pitkään halunnut yhtä isompaa ja itseäni 20v vanhempaa naista työpaikaltani.
Monesti kun hän on vähän jostain kimpaantunut niin tekisi mieli aja hänen luokseen, mennä hänen työpisteelleen ja nostaa hänen hameensa korviin ja nussia todella raivokkaasti häntä. - Anonyymi
Kyllä naisessa pitää muotoja ollakkin 😘
Oli aikoinaan iso juttu, mutta ei enää. Vaimoni on mua pari senttiä pidempi ja varmaan 15 kg painavampi. Kun rakkaus syttyy, niin kilot ei haittaa. Vaikka hänin oli ajatellut, että mihen pitää olla häntä suurempi fyysisesti, mutta siinän hän kiemurtelee
kainalossani ihan tyytyväisenä.
No ei oikeeta merkitystä koolla, jos molemmat ovat sinut sen kanssa.- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://antikbutik.com/H/E8v7Y3
- Anonyymi
Oi, isokokoinen nainen on aina ihana pakkaus. Pidän takaapäin rakentelusta erityisesti...
erityisesti näköala kiihottaa, siinä kun tulee turpeet pillunhuulet hienosti esille, oi se on kiihottava näkymä...sitten tuupata tuohon näkymään oma kulli... saman aikaisesti hyväillä klitorista ja rintoja...kaikkea...
Toinen isokokoiselle naiselle nautinto on keittiön pöytä...ja nainen jalat ylhäällä...jos saa jalat olkapäille se on täydellistä neitiä, siinä kun kädet ja sormet ylettää kaikkialle...
Sit saunaan, siellähän voi tehdä kaiken uusiksi...Sit suihkuun, siellähän.. - Anonyymi
Muutama kotimainen yleisurheilija. Koko ihan suhteellinen. Mutta pituus aivan hirveä. Yli 175 tai jopa yli 180. Mutta sama ongelma jos mies on lyhyt. Itseasiassa tuntuu, että jos vain on suunnilleen samaa pituutta niin ei ongelmaa. Mutta jos mies on luokkaa 160 ja samaa luokkaa oleva nainen, niin nainen etsii mielummin yli 170cm olevan miehen.
- Anonyymi
Kik: Jape83.18cm
Mulle oli aikoinaan, mutta oon päässyt siitäkin yli. Avovaimoni on mua pidempi ja arviolta 15 kg painavampi. Hyvinhän tuo viihtyy pienemmänkin miehen kainalossa.
Toki miehille koko ja fyysinen vahvuus ovat jotain genetiikan antamia mittareita miehisyydestä.- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://alikuzu.com/H/Y2a4A7
- Anonyymi
Paha sanoa kun iso voi tarkoittaa niin monta asiaa. Aina lihavasta kokolailla isoon. Lihavaa en halua mutta jos on iso ja myös pitkä niin kyllä meitä halukkaita ympärillä varmaan pyörii ilman palstoilla mainostamistakin.
- Anonyymi
kik. herkkumats
Isokokoiset naiset on ihania. Varsinkin jos nainen tykkää kun kädet vaeltaa muotoja pitkin.
On aina haaveillut isoista 😇,Kik Espoo30
- Anonyymi
Nyt kikkelis kokkelis kaikki homppelit kirjoittelemaan Espoo30 tahtoo kovaa mulkkua perseeseensä
- Anonyymi
Olen aina haaveillut isosta mulkusta pepussani Kik herkkumats Kik Espoo30
Tuutko mun seurakseni?
- Anonyymi
Miks ees helvetissäkään tulisin
Anonyymi kirjoitti:
Miks ees helvetissäkään tulisin
Siellä on Kik voidaan jatkaa siellä..Kik Espoo30
- Anonyymi
Olen ikä 62 ja vain isokokoiset kelpaavat ylipäätään. Omani tekee kuolemaa joten kun vanha kuolee, uutta suoleen.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://aram-us.com/H/Z9t3D8
- Anonyymi
Hyi h elvetti.
22 cm penis .T.Espoo
- Anonyymi
Pikkuusen on vanha ketju, mutta haittaisko sokeus? Mulle on sanottu että mulla on erityisen herkät sormet, ja varmaan onkin, mä kun ns. nään niillä, eli tieto tulee sormien kautta. Ehkä siksikin tykkään muodokkaammista naisista. Missäpäin olet jos vielä kiinnostaa? ;-)
- Anonyymi
Haluisko joku tulla meille ja sitoa mut kiinni sänkyyn ja tehä mitä vaan tietenkin minä ilman vaatteita ja ylistarossa ainut asia mitä et saa tehdä on se et runkkaat ja mul on silmät kiinni
- Anonyymi
Harmi että oot liian kaukana :(
- Anonyymi
pienellä pilillä nylkyttäisin ja suurella kielellä nuolisin rumaa vittuasi.
- Anonyymi
Muuten olisivat tosi JEES, Mutta ovat yleensä selluliitin kyllästämiä kuvottavia ihraläjiä.
Jos on napakka lihainen amatsooni, se on OK, ei roikkuavia selluliitti läskejä, yöök... - Anonyymi
Yleensä vaikutta naisen itsensä minäkuvaan miltä hän näyttää ulkoisesti ja sitä kautta itsetuntoon ja itsetunnon ollessa olematon tai ylikorostunut jätän väliin on kokemus jo kummastakin itsetunnon lajista pitkälläaikavälillä ei toimi kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 193 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966