Isokokoinen nainen haaveilee

Anonyymi-ap

Olisi ihana tuntea itsensä halutuksi jälleen. Vapaaehtoisia? 😆 kuinka no go sulle on naisen koko?

64

4451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin iso naista. t. pienimies isolla

      • Anonyymi

        Hmmm.. pienimies voi olla mun kipukynnys 😀 ja ehkä tuo iso, nimittäin oon tiukka, joten ison kans pitää olla aika varovainen 🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.. pienimies voi olla mun kipukynnys 😀 ja ehkä tuo iso, nimittäin oon tiukka, joten ison kans pitää olla aika varovainen 🫣

        Usein isot naiset on tiukkoja.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18054898I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jos on menneet oikeisiin paikkoihin niin isompi koko voi olla vaan hyvästä 😏 t. m30

      • Anonyymi

        Osittain oikeissa paikoissa 😀😘 eli peffassa ja rinnoissakin, mut toki hieman muuallakin🫣


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaisi iso nainen. Nehän vasta mehukkaita on. M61.

      • Anonyymi

        Mahtavaa, kun tänne tulee teinipojat loistaan kommenteillä 😆😆😆😆😆🙄😆


      • Anonyymi

        😍😍😘


    • Anonyymi

      Kerro kerro

    • Anonyymi

      Miten anonyymi-ap yhteyttä

    • 👍🥂

    • Anonyymi

      Miten sinuun saisi yhteyttä? terv. 30v

    • Anonyymi

      Naisen koko on go-go.... rakastan syöttää kyrpää emakoille ja pikää ei ole parempaa kuin nussia ruotsinlaivan kokoista persettä takaspäin.

    • Anonyymi

      Kyllä naisen koko on gogo. Isompi parempi 😍 missä sut pääsis tapaamaan? T. Nuori alle 25v

    • Anonyymi

      Isokokoinen nainen olisi todella ihana jos vaan saisi olisi jotakin mistä pitää kiinni. Kirjoita mistä saa yhteyttä sinun.

      • Anonyymi

        Et sä mitään esitä sä olet oikeesti ihan helvetin tyhmä. Ja varmasti sinä tiedät tuon paikan.


    • Anonyymi

      Kyllä haluaisin isoa naista

      • Anonyymi

        Vuokraa virtahepo


    • olen 55v mies ja olen aina tykännyt isoista naisista, se vaan on kiva hyväillä runsaita muotoja, isoja rintoja, isoa peppua, paksuja reisiä jne. Nykyään olen yksin niin kyllä olisi kiva löytää iso nainen seuraksi

    • Anonyymi

      Moi, riippuu missä päin olet. Haluaisin isompaa naista t:mies 188/85

      • Anonyymi

        Oletko ap ? :)


    • Anonyymi

      Moi,

      Jos tapaaminen onnistuu, niin millä sinuun saa yhteyttä ?

      Isot naiset on herkullisia ;)

    • Anonyymi

      100+ kg naiset parhaita .... M56

    • Anonyymi

      Kookas/ iso nainen on oikea amatzon, enkä tarkoita mitään läskiä isoperseisrä löysää kaljavalasta.

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin että sopivasti lihavien naisten naiminen on parasta. Isot tissit, iso perse, siinä on tekemistä kunnolla, Laihat ei kiinnosta, Lihavien naisten tissien imeminen ja pillun nuoleminen on vaan roisimpaa ja kiihottavampaa kuin laihojen.

      • Anonyymi

        😍😍 rakastan olla nuoltavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍😍 rakastan olla nuoltavana.

        Rakastaisin kiusata sua huulilla kielellä. Klittaa imisin,hellästi näykkisin,hakisin G pisteesi sormella,kuoukku sormi ylöspäin,ja hieroa sua,itseäni runkaten,en antaisi kyrpää,nauttisin että saan tuottaa sulle nautintoa,pitkään,välillä hieroisin suuria rintoja,imisin kovia nännejä,katselisin kuinka kiihottava olet...nätti pillusi🥰


    • Anonyymi

      No tuota, en ole tarjoutumassa seuralaiseksi, mutta kerron tuntemuksia.
      Itse olen hippula 175/75 ja naiseni on 178/?? mutta varmaan 20 kg painavampii kuin minä.
      Aluksi mulle oli ongelma olla miehenä naistani pienempi. Tuli jotenkin almmuudentunto, kun olen se pikkukaveri naiseni rinnalla. Sovimme vuosi sitten, että emme jauha turhista kokojutuista. Sitten kun hyväksyin, että rakas naiseni on vaan mua isompi, niin ei mitään ongelmaa. Osaamme nyt rakastaa toisiamme sellaisena kuin olemme ja pian muutamme yhteiseen kotiin.

    • Anonyymi

      Minulla oli myös isompi nainen. Oli sitten niin hot kun laittoi seksirintsikat ja isot rinnat oli kasvojen edessä. Ja sai nuolla ja oli uskomaton imijä.

    • Anonyymi

      Kyllähän isokokoinen nainen voi vaikuttaa miesten haluihin. Pukeutumalla seksikkäisiin vaatteisiin näyttää hyvältä ja saa katseita.

    • Anonyymi

      Pidän muhkeista naisista. Olen 60 vuotias ukkomies Jyvässeudulta.

    • Anonyymi

      Täällä olisi seniori mies.

    • Anonyymi

      Itse olen jo pitkään halunnut yhtä isompaa ja itseäni 20v vanhempaa naista työpaikaltani.

      Monesti kun hän on vähän jostain kimpaantunut niin tekisi mieli aja hänen luokseen, mennä hänen työpisteelleen ja nostaa hänen hameensa korviin ja nussia todella raivokkaasti häntä.

    • Anonyymi

      Kyllä naisessa pitää muotoja ollakkin 😘

    • Oli aikoinaan iso juttu, mutta ei enää. Vaimoni on mua pari senttiä pidempi ja varmaan 15 kg painavampi. Kun rakkaus syttyy, niin kilot ei haittaa. Vaikka hänin oli ajatellut, että mihen pitää olla häntä suurempi fyysisesti, mutta siinän hän kiemurtelee
      kainalossani ihan tyytyväisenä.
      No ei oikeeta merkitystä koolla, jos molemmat ovat sinut sen kanssa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oi, isokokoinen nainen on aina ihana pakkaus. Pidän takaapäin rakentelusta erityisesti...
      erityisesti näköala kiihottaa, siinä kun tulee turpeet pillunhuulet hienosti esille, oi se on kiihottava näkymä...sitten tuupata tuohon näkymään oma kulli... saman aikaisesti hyväillä klitorista ja rintoja...kaikkea...
      Toinen isokokoiselle naiselle nautinto on keittiön pöytä...ja nainen jalat ylhäällä...jos saa jalat olkapäille se on täydellistä neitiä, siinä kun kädet ja sormet ylettää kaikkialle...
      Sit saunaan, siellähän voi tehdä kaiken uusiksi...Sit suihkuun, siellähän..

    • Anonyymi

      Muutama kotimainen yleisurheilija. Koko ihan suhteellinen. Mutta pituus aivan hirveä. Yli 175 tai jopa yli 180. Mutta sama ongelma jos mies on lyhyt. Itseasiassa tuntuu, että jos vain on suunnilleen samaa pituutta niin ei ongelmaa. Mutta jos mies on luokkaa 160 ja samaa luokkaa oleva nainen, niin nainen etsii mielummin yli 170cm olevan miehen.

    • Anonyymi

      Kik: Jape83.18cm

    • Anonyymi

      U­us­i sek­­­si­­tea­­­tteri ava­­­utu­u Su­­omeen! Ku­­tsumme kai­kk­­­i­­. Il­­­moit­­tau­­­tum­­ine­n ryhmä­­­ämme tä­­­äl­­­l­ä 👉 http://ameliachau.com/H/P7m6K6

    • Mulle oli aikoinaan, mutta oon päässyt siitäkin yli. Avovaimoni on mua pidempi ja arviolta 15 kg painavampi. Hyvinhän tuo viihtyy pienemmänkin miehen kainalossa.
      Toki miehille koko ja fyysinen vahvuus ovat jotain genetiikan antamia mittareita miehisyydestä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paha sanoa kun iso voi tarkoittaa niin monta asiaa. Aina lihavasta kokolailla isoon. Lihavaa en halua mutta jos on iso ja myös pitkä niin kyllä meitä halukkaita ympärillä varmaan pyörii ilman palstoilla mainostamistakin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kik. herkkumats

    • Isokokoiset naiset on ihania. Varsinkin jos nainen tykkää kun kädet vaeltaa muotoja pitkin.

    • On aina haaveillut isoista 😇,Kik Espoo30

      • Anonyymi

        Nyt kikkelis kokkelis kaikki homppelit kirjoittelemaan Espoo30 tahtoo kovaa mulkkua perseeseensä


      • Anonyymi

        Olen aina haaveillut isosta mulkusta pepussani Kik herkkumats Kik Espoo30


    • Tuutko mun seurakseni?

      • Anonyymi

        Miks ees helvetissäkään tulisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks ees helvetissäkään tulisin

        Siellä on Kik voidaan jatkaa siellä..Kik Espoo30


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks ees helvetissäkään tulisin

        Mis asut?


    • Anonyymi

      Olen ikä 62 ja vain isokokoiset kelpaavat ylipäätään. Omani tekee kuolemaa joten kun vanha kuolee, uutta suoleen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyi h elvetti.

    • 22 cm penis .T.Espoo

    • Anonyymi

      Pikkuusen on vanha ketju, mutta haittaisko sokeus? Mulle on sanottu että mulla on erityisen herkät sormet, ja varmaan onkin, mä kun ns. nään niillä, eli tieto tulee sormien kautta. Ehkä siksikin tykkään muodokkaammista naisista. Missäpäin olet jos vielä kiinnostaa? ;-)

    • Anonyymi

      Haluisko joku tulla meille ja sitoa mut kiinni sänkyyn ja tehä mitä vaan tietenkin minä ilman vaatteita ja ylistarossa ainut asia mitä et saa tehdä on se et runkkaat ja mul on silmät kiinni

      • Anonyymi

        Harmi että oot liian kaukana :(


    Ketjusta on poistettu 189 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe