Kiinnostaa myös. Itse olen 50v pullea tissinainen ja kiihottaisi näyttää itseäni miehille. Mikä sopiva huone ja kellonaika? Paljastajiin en ole päässyt sisälle.
1Äänestä
Anonyymi00061
Tänään aamulla runkkaamassa. whereby/Aaron64 huone. Olisi kiva saada seuraa.
Tänään ti 24.10 kello 22.00 voisin avata huoneeni "ha1ry". Voisimme molemmat näyttää itseämme kahden kesken. Mitä tuumit?
0Äänestä
Anonyymi00068
Ha1rywanker kirjoitti:
Tänään ti 24.10 kello 22.00 voisin avata huoneeni "ha1ry". Voisimme molemmat näyttää itseämme kahden kesken. Mitä tuumit?
Voi olla että onnistuu, en ole 100% varma vielä illan aikatauluistani. Kerro mitä haluat nähdä ja alasti vai joku asu päällä? Kasvoja en näytä. Nyt jo alkaa kuumottaa ajatus ja varmaan kiima tässä kasvaa päivän mittaan. N50
0Äänestä
Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Voi olla että onnistuu, en ole 100% varma vielä illan aikatauluistani. Kerro mitä haluat nähdä ja alasti vai joku asu päällä? Kasvoja en näytä. Nyt jo alkaa kuumottaa ajatus ja varmaan kiima tässä kasvaa päivän mittaan. N50
Myös kello 18.00 onnistuu. Kasvoja ei tarvitse näyttää. Mitä vähemmän vaatteita, sen parempi. Itse olen 61/183/88 ja karvainen
0Äänestä
Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Myös kello 18.00 onnistuu. Kasvoja ei tarvitse näyttää. Mitä vähemmän vaatteita, sen parempi. Itse olen 61/183/88 ja karvainen
Lupaan runkata loppuun asti!
0Äänestä
Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Klo 18 ei mulle käy, yritän pitää sitä klo 22. Jännittää, en oo tehnyt tätä ennen.
1Äänestä
Anonyymi00078
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tulisitko nyt wherebyyn n50 mulla on huone ja voisin kanssa runkata m55
0Äänestä
Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Mikä huone? En ehdi nyt runkkaamaan mutta saat katsoa mjn tissejä kyllä livenä jos haluat. Kerro vaan huoneen nimi
0Äänestä
Anonyymi00084
No nyt on tämäkin "neitsyys" menetetty. ;) Jos tosiaan pelkkä livetissien katselu kiinnostaa nin huoneita ja aikoja voi heitellä tänne ehdin jos ehdin. Ja ha1ryn kanssa treffit klo22. N50
No nyt on tämäkin "neitsyys" menetetty. ;) Jos tosiaan pelkkä livetissien katselu kiinnostaa nin huoneita ja aikoja voi heitellä tänne ehdin jos ehdin. Ja ha1ryn kanssa treffit klo22. N50
Laittakaa huone jos haluutte katsoa hetkwn tissejä. N50
7893a
0Äänestä
Anonyymi00180
Oulumies1974
0Äänestä
Anonyymi00181
Olisko kullin näyttäjää jos avaan huoneen wherebyyn.
0Äänestä
Anonyymi00186
Aivan varmasti,tuun heti runkulle!
0Äänestä
Anonyymi00182
on varmasti
0Äänestä
Anonyymi00187
Onko enää huoneita mihin ei tarvitse anoa sisäänpääsyä ? Hyvä stondis saattaa lerpahtaa kun ihmettelee onko huoneesssa joku joka päästää sisään vai ei. Aiemmin sentään näki että huone on täynnä niin ei pääse sisään sillä siisti.
0Äänestä
Anonyymi00215
eihän noita ole. Ois kyllä kiva jos olisi enemmän ja muitakin naisia kuin tuo N50.
0Äänestä
Anonyymi00219
kukaan runkulla nyt ?
0Äänestä
Anonyymi00226
onko kukaan ?
0Äänestä
Anonyymi00237
Tiistai aamuna taas runkuilla. Olisi kiva saada kavereita niin miehiä kun naisiakin.
Tänään lauantaina 18.11 kello 10.00 huone ha1ry. Kamerapakko.
0Äänestä
Anonyymi00358
Harmi kun perheelleenpä en tuohon aikaan voi osallistua, mutta tämä on oikein hyvä esimerkki muiden vastaavien huoneiden haltijoille : huoneen nimi ja kellonaika etukäteen esille tänne. Hyvä ha1ry !
Harmi kun perheelleenpä en tuohon aikaan voi osallistua, mutta tämä on oikein hyvä esimerkki muiden vastaavien huoneiden haltijoille : huoneen nimi ja kellonaika etukäteen esille tänne. Hyvä ha1ry !
Kiitos. Olen linjoilla nyt
0Äänestä
Anonyymi00361
Ha1rywanker kirjoitti:
Olisi mahtavaa osallistua, kyrpä kovana. Ei nyt vaan onnistu.
Aaron64
0Äänestä
Anonyymi00359
Onko tänään illemmalla jossain huoneessa mahdollisuus runkata ja katsoa. M45 kiimassa
0Äänestä
Anonyymi00367
onko ketään ?
0Äänestä
Anonyymi00368
Tytyilijä haluis nähdä kun joku laukeais mulle
1Äänestä
Anonyymi00369
onko huonetta ?
0Äänestä
Anonyymi00370
Anonyymi00369 kirjoitti:
onko huonetta ?
Mulla ei oo
0Äänestä
Anonyymi00371
Anonyymi00370 kirjoitti:
Mulla ei oo
onko profiilia mihin vois huoneen ilmoittaa ?
0Äänestä
Anonyymi00372
Anonyymi00371 kirjoitti:
Olisi upeaa jos tänne voisit ilmoittaa. Voisin kans tulla runkkaamaan.
0Äänestä
Anonyymi00374
Anonyymi00372 kirjoitti:
7893a
0Äänestä
Anonyymi00375
Olisitko tiistaina klo 9 paikalla.
Huone whereby/aaron64
0Äänestä
Anonyymi00376
Huomenna tiistaina klo 9.00 olisin runkkaamassa. Olisi ihanaa saada kimppa kasaan. Naisia, miehiä, poikia, tyttöjä.
whereby/ aaron64
1Äänestä
Anonyymi00379
Voi olla että ehdin paikalle. Hyvä kun ilmoitit näin ajoissa. N50
1Äänestä
Anonyymi00380
Anonyymi00379 kirjoitti:
Ihanaa saada nainenkin mukaan. Saat nähdä kun spermat lentää.
aaron64
0Äänestä
Anonyymi00413
En ehtinytkään mukaan. Oliko teillä kiimainen meno ja oliko N50 myös mukana. Ensi kerralla yritän ehtiä mukaan runkkaamaan
0Äänestä
Anonyymi00414
Anonyymi00413 kirjoitti:
En ehtinytkään mukaan. Oliko teillä kiimainen meno ja oliko N50 myös mukana. Ensi kerralla yritän ehtiä mukaan runkkaamaan
Saattoi siellä tissi vilahtaa ;)
0Äänestä
Anonyymi00383
Olisipa mahtava tulla runkkaamaan huomenna aamulla. Yritän ehtiä myös. M45
0Äänestä
Anonyymi00384
Hienoa, alkaa jo nyt kyrpä seisomaan. Pitää pidätellä niin on huomenna sitten kunnon lasti😀
Nyt vapaana aina 18.30 saakka. Kamerapakko. Olisiko ketään tulossa, jos avaan huoneen ha1ry?
0Äänestä
Anonyymi00427
onko auki missään?
0Äänestä
Anonyymi00428
Huonosti auki huoneita. Tulkaa dirty rouletteen.
0Äänestä
Anonyymi00431
kävvin pyörähtään :)
0Äänestä
Anonyymi00436
Minua myös kiinnostaisi päästä tyydyttämään itseäni niin että kiimaisia miehiä olisi mukana.Olen nainen 49v ja erittäin halukas.Olen xxxl kokoinen minulla on iso pehmeä massu ja reittä ja peppua riittää.En haluaisi näyttää kasvojani mutta kaikkea muuta voisin näyttää.Miten tästä voitaisiin edetä,siis jos halukkaita miehiä löytyisi?
Ihan mieletöntä saada ihailla upeaa naisvartaloa kun runkkaa. Siitä lisää pontta kullin seisomiseen kun näkee upeita tissejä ja peppua. Puhuttamakaan pillusta
0Äänestä
Anonyymi00458
Ja on minulla whereby huonekon missä voimme yhdessä pitää kivaa näyttämättä naamoja. Voimme vaan näyttää vartaloa ja halutessaan keskustella äänellä tai näyttää miten hyvältä tuntuu. M44
0Äänestä
Anonyymi00475
Kiinnostaisi tietää miten näissä kamerajutuissa on toi tekninen puoli? Ootteko wherebyssä kännykällä ja kännykkä jossain telineessä vai läppärillä? Ja jos läppärillä niin onko siinä joku erillinen kamera että saa suunnattua niin ettei kuvaa naamaan?
Moi, haluatko harjoitella tai nähdä kuin toimii ? Huone runkut100 toivottaa tervetulleeksi !
0Äänestä
Anonyymi00486
Anonyymi00483 kirjoitti:
Moi, haluatko harjoitella tai nähdä kuin toimii ? Huone runkut100 toivottaa tervetulleeksi !
N50:lle : runkut100 vaihtui runkut99 :ksi. . Siis äsken 100:ssa ollut tiedottaa :)
0Äänestä
Anonyymi00477
Kännykällä on helpompi rajata mitä videoi. Olen joskus kyllä laittanut läppärin sopivaan paikkaan kuvaamaan, mutta se on ollut sellaista yleisempää nakuna olemista, kuten saunomista ja nakuna ruuan laittoa ja riisuuntumista. Itse runkkausta ja sperman lentoa on parempi kuvata kännykällä läheltä. Minä olen pitänyt toisessa kädessä puhelinta, ei telinettä.
0Äänestä
Anonyymi00479
Sama juttu, kännykällä helppo kuvata ja kun runkkaa niin näkyy hyvin kun sperma purkautuu ulos kullista
1Äänestä
Anonyymi00488
Nyt runkut99
1Äänestä
Anonyymi00499
Huomenna tiistaina klo 9.00 runkulla.
whereby/aaron64
0Äänestä
Anonyymi00517
Anonyymi00499 kirjoitti:
whereby/aaron64
Pitääpä tulla, millainen on aaron64 ja mistä päin?
0Äänestä
Anonyymi00521
Anonyymi00517 kirjoitti:
Kiva saada kavereita runkkaamaan. Olen ukkomies Kuopiosta. Nähdään sitten yhdeksältä😘
0Äänestä
Anonyymi00527
Anonyymi00521 kirjoitti:
Kiva saada kavereita runkkaamaan. Olen ukkomies Kuopiosta. Nähdään sitten yhdeksältä😘
Joo uudestaan joskus, kun on enemmän aikaa ja tissit ehdottomasti mukaan:)
0Äänestä
Anonyymi00505
Oisko nyt avointa huonetta?
0Äänestä
Anonyymi00531
Juuri nyt tekisi mieli. Onko huonetta avoinna? T. Ukm 55
Vastaukset 173
Vanhimmat
Se kiinnostaisi
nyt vois tulla seuraksi.https://whereby.com/paljastajat
täälläkin kovana etsitään huoneita :)
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Tänään voisi onnistua huoneessani kello 18.00. Cam pakko. Huoneen kerron muutamaa minuuttia ennen.
harmi - silloin jo tainnut seisokki laskea
Eipä sulla urpolla seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅
nyt kyllä seisoo muukin ;)
Yök
Aikaistetaan sessio alkamaan 17.30 huoneessa hairy
huone ha1ry
huoneita itsekin etsiskellyt - ei vaan löydä
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
katos - vakkari kommentoija herännyt
mene nukkumaan
https://whereby.com/paljastajat ja nyt olis runkkuseuraa
Huoneita auki nyt?
Kiinnostaa myös. Itse olen 50v pullea tissinainen ja kiihottaisi näyttää itseäni miehille. Mikä sopiva huone ja kellonaika? Paljastajiin en ole päässyt sisälle.
Tänään aamulla runkkaamassa. whereby/Aaron64 huone. Olisi kiva saada seuraa.
Voi olla että onnistuu, en ole 100% varma vielä illan aikatauluistani. Kerro mitä haluat nähdä ja alasti vai joku asu päällä? Kasvoja en näytä.
Nyt jo alkaa kuumottaa ajatus ja varmaan kiima tässä kasvaa päivän mittaan. N50
Lupaan runkata loppuun asti!
Klo 18 ei mulle käy, yritän pitää sitä klo 22. Jännittää, en oo tehnyt tätä ennen.
Minulle kanssa käykö 20 00
Nyt pääsisit sisään https://whereby.com/paljastajat
Onko N50 linjoilla ?
Odotan itsekin innolla!
Pikkarit märkänä täällä...
Näytä namii niin runkkaan sinulle
Mikä huone? En ehdi nyt runkkaamaan mutta saat katsoa mjn tissejä kyllä livenä jos haluat. Kerro vaan huoneen nimi
No nyt on tämäkin "neitsyys" menetetty. ;)
Jos tosiaan pelkkä livetissien katselu kiinnostaa nin huoneita ja aikoja voi heitellä tänne ehdin jos ehdin.
Ja ha1ryn kanssa treffit klo22.
N50
Tuskin maltan odottaa!
onko sulla N50 nyt aikaa ?
Nyt ei ehdi.
Saatan myöhästyä muutaman minuutin...sorry
Homma selvä, ajoissa ollaan!
ehtiikö nyt https://whereby.com/paljastajat
Ehtiikö N50 nyt https://whereby.com/paljastajat
Taisin myöhästyä... N50
ehtiikö nyt https://whereby.com/paljastaja ?. ois aamusession aika.
Oisko N50 nyt aikaa https://whereby.com/paljastajat
Voi huomasin viestin vasta nyt. N50
https://whereby.com/paljastajat nyt voitais koittaa
Jos pitää kiirettä nyt, niin huomenna aamulla/aamupäivällä olisi aikaa. klo esim. klo 10
Todennäköisesti sopii tuo klo 10 ainakin tissien esittelyyn. N50
Ehtiiko N50 nyt https://whereby.com/paljastajat
ehtiikö nyt N50? https://whereby.com/paljastajat
N50 tänään klo 10 https://whereby.com/paljastajat . Haluun nähdä taas upeet rintas ja ehkä saan nähdä seksikkäät pikkarit sisältöineen 😉
komeethan ne on
En ollutkaan huomannut tätä. Ketju on niin pitkä että katsoin vaan lopusta, kirjoita ensi kerralla sinne niin huomaan paremmin.
https://whereby.com/paljastajat nyt
Halukkaita runkkaamaan kello 14.00 mun huoneeseen?
Klo 15 voisin ehtiä katsomaan vaikka en itse runkkaamaan... N50
Kiinnostaako N50 sua tulla camiin M24 kanssa?
Mikä huone? Hetkeksi ehin nyt.
Kiitos N50, olet aivan mielettömän upea! Olisiko sulla huomenna tai lauantaina aikaa camitella pidempään? -M24
Kiitos! Jos sut tavoittaa KIKillä niin laita tunnus tähän niin sovitaan. ;) N50
Tuu käymään tuolla whereby huoneessa, niin annan siellä chatissa
miten on - avautuuko huone myös miehille ?
kiva että m24 pääsi nauttiin m50:n kanssa
Siirretään klo 15.00 jos puhut tuhmia
onko kukaan runkulla ?
Hiljalleen 64v
ap kiva aloittaa tuolla
Laittakaa huone jos haluutte katsoa hetkwn tissejä. N50
7893a
Oulumies1974
Olisko kullin näyttäjää jos avaan huoneen wherebyyn.
Aivan varmasti,tuun heti runkulle!
on varmasti
Onko enää huoneita mihin ei tarvitse anoa sisäänpääsyä ? Hyvä stondis saattaa lerpahtaa kun ihmettelee onko huoneesssa joku joka päästää sisään vai ei. Aiemmin sentään näki että huone on täynnä niin ei pääse sisään sillä siisti.
eihän noita ole. Ois kyllä kiva jos olisi enemmän ja muitakin naisia kuin tuo N50.
kukaan runkulla nyt ?
onko kukaan ?
Tiistai aamuna taas runkuilla. Olisi kiva saada kavereita niin miehiä kun naisiakin.
whereby/aaron64
Mihin aikaan aamusta.
M 54
Viimeistään yhdeksältä.
aaron64
https://pussihousu.whereby.com
On avattuna ja näkyy
Nyt runkulle whereby.com/alastomana
Tietääkö kukaan oikeasti hyviä kotimaisia/ulkomaisia osoitteita!
Nyt sporttista jätkää/jätkiä camiin runkulle? 😉
voisin katella - missä ?
Voisin pitkästä aikaa tulla runkulle,jos joku huone illalla,tai huomenna aamupäivällä auki.
Asussa ta ilman.
m59
Huone ha1ry tänään kello 22.00. Kamerapakko.
Moi.. voiko sinne tulla vain katsojaksi.. ettei itse näy?
Kiinnostunut..
Ei voi, sorry. Kimpassa runkataan kamerat päällä.
Eihän siellä tarvi naamaansa näyttää.
Voi harmi..
Kiinnostunut
Se on totta!
huone auki
Mihin aikaa ja mikä päivä olis kunnon runkut tulen mukaan 18 cm
Nyt ketään missään m54
Suoraa linkkiä? 50 v mies liittyis nyt heti?.
ketään runkulla ?
Tääl ois! Huone sportybi92
kohta...
Voiko pulska mies liittyä mukaan
Ketään tänään ti kello 17.00?
Ei runkkua tänään mutta voin näyttää tissiä ja katsella. N50
Eikö miehiä linjoilla?
N50....onko klo 11 aikaa? https://whereby.com/paljastajat
Olin just tuossa klo 9 huoneessa, mutta voin mä ehkä ehtiä klo 11 tissiä vilauttaa.
ketään nyt linjoilla ?
Tänään lauantaina 18.11 kello 10.00 huone ha1ry. Kamerapakko.
Olisi mahtavaa osallistua, kyrpä kovana. Ei nyt vaan onnistu.
Aaron64
Onko tänään illemmalla jossain huoneessa mahdollisuus runkata ja katsoa. M45 kiimassa
onko ketään ?
Tytyilijä haluis nähdä kun joku laukeais mulle
onko huonetta ?
Mulla ei oo
7893a
Olisitko tiistaina klo 9 paikalla.
Huone whereby/aaron64
Huomenna tiistaina klo 9.00 olisin runkkaamassa. Olisi ihanaa saada kimppa kasaan. Naisia, miehiä, poikia, tyttöjä.
whereby/ aaron64
Ihanaa saada nainenkin mukaan. Saat nähdä kun spermat lentää.
aaron64
Saattoi siellä tissi vilahtaa ;)
Olisipa mahtava tulla runkkaamaan huomenna aamulla. Yritän ehtiä myös. M45
Hienoa, alkaa jo nyt kyrpä seisomaan. Pitää pidätellä niin on huomenna sitten kunnon lasti😀
Sama täällä, housuissa pullottaa
Nyt vapaana aina 18.30 saakka. Kamerapakko. Olisiko ketään tulossa, jos avaan huoneen ha1ry?
onko auki missään?
Huonosti auki huoneita. Tulkaa dirty rouletteen.
kävvin pyörähtään :)
Minua myös kiinnostaisi päästä tyydyttämään itseäni niin että kiimaisia miehiä olisi mukana.Olen nainen 49v ja erittäin halukas.Olen xxxl kokoinen minulla on iso pehmeä massu ja reittä ja peppua riittää.En haluaisi näyttää kasvojani mutta kaikkea muuta voisin näyttää.Miten tästä voitaisiin edetä,siis jos halukkaita miehiä löytyisi?
kiva jos näkyis naisiakin :)
Olisi ihanaa saada naiskauneutta mukaan.
Ei muuta kun kirjautuu whereby.com sivustolle.
Ukm65
Tulevana tiistaina klo 9.00 taas runkataan. Olisi ihanaa taas saada naisia, tyttöjä, poikia ja miehiäkin mukaan. Spermat taas lentää😀
whereby/ aaron64 auki
Huomenna tiistaina klo 9.00 runkkaillaan.
Olisi kiva saada mukaan naisia, miehiä, tyttöjä, poikia.
whereby/ aaron64
https://whereby.com/paljastajat tuonne
N50 käy aika usein https://whereby.com/paljastajat osoitteessa. Ihanat rinnat ja välillä saa nähdä ihanaa ja märkää.....😉
Ihan mieletöntä saada ihailla upeaa naisvartaloa kun runkkaa. Siitä lisää pontta kullin seisomiseen kun näkee upeita tissejä ja peppua. Puhuttamakaan pillusta
Ja on minulla whereby huonekon missä voimme yhdessä pitää kivaa näyttämättä naamoja. Voimme vaan näyttää vartaloa ja halutessaan keskustella äänellä tai näyttää miten hyvältä tuntuu. M44
Kiinnostaisi tietää miten näissä kamerajutuissa on toi tekninen puoli? Ootteko wherebyssä kännykällä ja kännykkä jossain telineessä vai läppärillä? Ja jos läppärillä niin onko siinä joku erillinen kamera että saa suunnattua niin ettei kuvaa naamaan?
juuri noin - läppärillä usb-kamera
N50:lle : runkut100 vaihtui runkut99 :ksi. . Siis äsken 100:ssa ollut tiedottaa :)
Kännykällä on helpompi rajata mitä videoi. Olen joskus kyllä laittanut läppärin sopivaan paikkaan kuvaamaan, mutta se on ollut sellaista yleisempää nakuna olemista, kuten saunomista ja nakuna ruuan laittoa ja riisuuntumista. Itse runkkausta ja sperman lentoa on parempi kuvata kännykällä läheltä. Minä olen pitänyt toisessa kädessä puhelinta, ei telinettä.
Sama juttu, kännykällä helppo kuvata ja kun runkkaa niin näkyy hyvin kun sperma purkautuu ulos kullista
Nyt runkut99
whereby/aaron64
Joo uudestaan joskus, kun on enemmän aikaa ja tissit ehdottomasti mukaan:)
Oisko nyt avointa huonetta?
Juuri nyt tekisi mieli. Onko huonetta avoinna?
T. Ukm 55
Manual n
T,.:Ukm47
Ketään linjoilla juuri nyt?
nyt vois
Kukaan runkuilla?
on
Onko sulla wherbyssä huonetta?
7893a
Tai kikkiä?
nyt ois huone auki....https://whereby.com/paljastajat
Huomenna?
Koska seuraavaksi???
Maanantai aamulla ketään runkkailemassa
niin se tämäkin hiipuu
Ketään linjoilla nyt? Olisin valmis aina tuonne 18.45 saakka
Voin avata huoneen ha1ry. Kamerapakko
Huone auki vielä 15 minuuttia
Ketään nyt runkulla?
ketään linjoilla?
on
huone ha1ry
Huonetta nyt
Tähän aikaan ei varmaan ketään ole enään?