Vaimon seksikäs pukeutuminen

Anonyymi-ap

Vaimoni (40v.) fetissi on pukeutua seksikkäisiin alusasuihin ym. myös arkipäivisin. Hän ei ilmeisesti kuitenkaan ole seksityöläinen, täysin varma en tuosta tietenkään ole :) Hän tilasi netista kymmentä eri väriä sukkia ja sukkanauhaliivejä. Samaan sävyyn rintsikoita ja pikkareita. Nuo kaikki hän pukee työasun alle. Hän on varastolla kirjanpitäjänä. Hänen mielestään kyseiset alusvaatteet ovat nykyisin niin mukavia pitää, että voittavat mennen tullen perinteiset sukkahousu ym. jutut. Että, siis mitäs tämä sitten on ?

24

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi, kuinka ihanaa ! Jos mun mies ei kieltäisi tuollaista pukeutumista, pukeutuisin juuri noin.

      • Anonyymi

        Huora mikä huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huora mikä huora

        Sitä on sitten kirkkokahveet juotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on sitten kirkkokahveet juotu.

        Huora mikä huora


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­m­­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jos tuota on vuosia jatkunut, ei hätää. Toisaalta taas, jos tuo on aivan uusi ilmiö,hän mitä ilmeisemmin touhuilee jotakin luvatonta siellä varastolla rukkikuskin kanssa.

    • Anonyymi

      Ei sitä voi mikään mies kieltää. Mä en ainakaan uskois sellasta. Aloittajalle: mullakin aina seksikkäät alusvaatteet, töissä ja vapaalla. Mut ei sentään sukkanauha liivejä. Kerran vilautin työkaverille pikkareita ku halus nähä, ihmetteli sitten niitä kysy et miks mulla on semmoset töissä oonko menossa jonnekin töiden jälkeen haha. Sit toinenkin halus nähä ja se oli mies ja näytin sille myös. Ei se oo salaisuus Mitä mukalla vaatteiden alla on jos joku haluaa nähdä niin kyllä mä vilautan.

      • Anonyymi

        Ihan oikeesti nuo nykyiset alusvaatteet, myös seksikkäät sellaiset on tosi kivoja pitää. Mä puen usein ne muiden vaateiden alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti nuo nykyiset alusvaatteet, myös seksikkäät sellaiset on tosi kivoja pitää. Mä puen usein ne muiden vaateiden alle.

        Tyypillinen sirkuspelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen sirkuspelle

        Niin tuosta tunnistit itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuosta tunnistit itsesi.

        Sää mää ja bää on nyt sirkuspelle buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt sirkuspelle buaahaa

        Jo oli sinunkin aika löytää oikee paikka itsellesi. Etpä olis sopivampaa paikkaa löytää.


    • Anonyymi

      Kun nuo minihameet tuli muotiin joskus aikoinaan, niin silloin pelättiin naisten antautuvan helposti seksisuhteisiin. Mutta... silloin oli tiellä soraa ja sukkahousut myös " tiellä ". No nyt ei sitten ole sukkahousut tiellä, ja pikkaritkin voi unohtaa. Hiukan helmaa ylös ja siinä se.

      • Anonyymi

        Silliviiva lemuaa 🤮🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silliviiva lemuaa 🤮🤢

        No mikä estää pesemästä sitä hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä estää pesemästä sitä hönö.

        Hönö kilahti kjäh kjäh 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hönö kilahti kjäh kjäh 🤣😅

        Buaahaa buaahaa hönö mistä nyt kilahdit.kjäh kjäh 🤣😅


    • Anonyymi

      No jo on kerroksittain alusasuja. Kaikki kerralla ylle. Taitaa olla viileä varasto.

      • Anonyymi

        Älä nyt, ei tuo ole mitään, mun työkaveri laittoi 15 kpl sukkahousuja päällekkäin jalkaansa, kun kävimme Neuvostoliiton aikana Leningradissa. Kehui saaneensa sukkahousujen hinnalla kolmea ei naista ja olis saanut enemmänkin, mutta ei enää jaksanut, kun piti ryypätäkkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt, ei tuo ole mitään, mun työkaveri laittoi 15 kpl sukkahousuja päällekkäin jalkaansa, kun kävimme Neuvostoliiton aikana Leningradissa. Kehui saaneensa sukkahousujen hinnalla kolmea ei naista ja olis saanut enemmänkin, mutta ei enää jaksanut, kun piti ryypätäkkin.

        Vain unelmissas onneton eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas onneton eunukki

        Ohoo onneton kurppa. Eihän se sun peräkammarin elämäs kummosta tietysti ole. Mut älä jaksa valittaa. Hanki luuseri elämä itsellesi.


    • Anonyymi

      Kauniitahan nuo vaatteet ovat. Ja näin vanhan liiton miehenä kannatan kyllä tuollaista pukeutumista, vaikka sitten ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia.

    • Anonyymi

      Eikös ole mukava aatella että vaimo taapertaa perse keikkuen töissä,kauniit pitsit pillua hyväillen

      • Anonyymi

        Täysin riippumatta siitä, onko kyseessä oma vai jonkun toisen vaimo, niin kyllä on mukavaa aatella ja...katsella myös.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe