Olen huolissani itsestäni

Anonyymi-ap

Eli olen huolissani itsestäni Kun mulla on välillä hyviä ja masentavia päiviä noh on muutenkin ollut paha olla ja itkettänyt välillä mutta en pysty puhumaan kelekään. Koska frendeillä on omat asiat ja en halua todellakaan tuoda mun asioita puheeksi. Ja mikä pahinta en pysty puhumaan mun mutsille mitään koska hänelle on mun muutenkin tosi vaikea mennä puhumaan mun mielestä hän mieluiten ja helpoiten puhuu mun broidin kanssa. Olen kyl yrittänyt avautua sekaisin-chattiin mutta sinne on melkeimpä pitkät jonot ja koulu kuraatorilla on sama homma. Kriisipuhelimeen mun on turha soittaa sieltä ukaan ei vastaaJa olen yksin tämän kaiken paskan kanssa olen yrittänyt olla viiltelemättä mutta pian sekin tulee toteen. En oikeasti tiedä mitä teen ja olen 15.v toi koulukin välillä stressaa mutta onneksi on noi harrastukset jotka pitää mun venettä toistaiseksi vesillä.

PS tiedän kyl et tää teksti on tosi sekava mutta koitakaa saa jotain selvää siitä:/

4

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Negatiiviset tunteet ovat kuitenkin ohimeneviä kuten olet huomannut. Tuo että annat niiden tulla on hyvä sillä niitä tukahduttavilla on taipumus vuotaa niitä. Odottamattominkin tavoin. Ja tunteensa piilottaneet ovat myös muistamattomia ja värittyneitä näkemyksissään. Luonnollinen reaktio on siis hyvästä. Suru ja yksinäisyys tai pelko saattaa näyttää edustavan "todellisuutta". Totuus kuitenkin on, että kun avaudut negatiivisille tunteillesi, ne tulevat ja menevät. Vahvoille tunteille on vaikea löytää sanoja ja sisäistä käsittelytapaa. Itsensä vahingoittaminen on pikainen helpotus tuohon sanattomaankin ahdistukseen. Toki jos kuulijaakaan ei ole niin sitä ei voi edes yrittää. Keinot tunteiden hallitsemiseen ja itsensä vahingoittamisen halujen hallitsemiseen ovat opittavissa mutteivät tule ilman työtä. Tähän luulisi saavan apua jos kertoo kuinka vakava tilanne on. Ensi hätään voi yrittää nyt vaan jättää toistuvasti huomiotta tuon halun viiltää, etkä vahingoita itseäsi, niin aivosi alkavat oppia, että nuo sisäiset kehotukset eivät toimi. Keskustelet tuon yllyttäjäsi kanssa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18056042J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Pitäisi olla enemmän matalan kynnyksen paikkoja mistä nuori saa apua,joskus pelkkä juttelu auttaa.Hyvä kun sulla harrastus pidä siitä kiinni.Voisko kouluterkalle päästä nopeimmin jos kuraattorille jonoa.Ei kenenkään pidä jäädä yksin murheineen,jos se auttaa että tänne kirjoittaa.

• Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne! On tärkeää purkaa mielessä olevia huolia. Vertaistuki voi olla hyvä voimavara. Ulkopuolisen kanssa keskusteleminen voi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia. Joskus myös ammattimainen keskustelupau voi olla tarpeen. Hyvä, että Sekasin-chat oli sinulle jo tuttu palvelu.

Vinkkaan vielä Tukinetin, jonne voi ottaa yhteyttä anonyymisti ja maksutta.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Osa ryhmächateistä on suunnattu nuorille, osa kaiken ikäisille. Tästä voit katsoa löydätkö itsellesi jotain sopivaa. https://tukinet.net/teemat/?service=discussions_live&orderby=last_activity

Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe