Otsikko kertoo kaiken oleellisen. Mistä kaupasta nykyään kannattaa ostaa ruuat? Vai pitääkö käydä monessa eri
Mistä kaupasta halvin ruokakassi
Anonyymi-ap
6
341
Vastaukset
- Anonyymi
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
- Anonyymi
Cittari kallein, prismaa itse käytän.
- Anonyymi
Se on vain mielipide.
- Anonyymi
lidi ei ole halvin jos et omista älypuhelinta ja osaa sitä käyttää alennuksieb
kirjaamiseen- Anonyymi
Ikuisuuskeskustelu jatkuu. Ihmiset eivät halua nähdä totuutta vaan pysyvät omissa poteroissaan. Kuten Lidlin mainoksessa sanotaan "ihmisten mielestä se on halvin". Miettikää sitä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006