Isällä ja pojalla samankokoinen penis?

Anonyymi-ap

Väitetään, että peniksen koko on perinnöllinen ominaisuus. Isällä ja pojalla on siis usein suurin piirtein samankokoinen penis ja täten myös veljeksillä. Tämä pätee myös meidän suvussamme. Olen kuitenkin nähnyt joskus biologisia veljeksiä, joista toisella on hyvin kookas penis, toisella taas huomattavan pieni, mikä todistaisi tätä väitettä vastaan. Miten asian laita siis oikein on?

42

2955

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vävyllä on järjettömän kokoinen kyrpä,ja hänen pojallaan kanssa,oon monesti katsonut että ihan pikkupoika ja pitkä pippeli

• Anonyymi

Jos on levosa jo iso ni ei tartti odottaa monenkaan sentin kasvua erektiossa

• "Isällä ja pojalla on siis usein suurin piirtein samankokoinen penis".
      Tämä ei pidä kyllä paikkaansa!
      Tässä vastattain aamulla näin poikani yhä nukkuessa hänen peniksensä jäykkänä ja paljaana. Pojan isällä on todella vaatimaton penis poikaansa verrattuna se tuli kyllä siinä kyllä todistetuksi.

• Anonyymi

Huh huh🥰Mun vävyllä kyllä on iso kyrpä,ja hänen pojallaan on myös,oon ihmetellyt kuinka pikkupojalla voi olla sellainen pitkä pippeli🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Huh huh🥰Mun vävyllä kyllä on iso kyrpä,ja hänen pojallaan on myös,oon ihmetellyt kuinka pikkupojalla voi olla sellainen pitkä pippeli🤔

Niin no, en ollut uskoa silmiäni minäkään kun sen näin.

• Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

Niin no, en ollut uskoa silmiäni minäkään kun sen näin.

Tämä mummo ollut kanssa silmät suurena kyrvästä ja pippelistä💔

• Anonyymi

Saman todennut, itsellä ei kovin iso, mutta isällä taas on kookas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman todennut, itsellä ei kovin iso, mutta isällä taas on kookas

Oletko saanut isältäsi tästä mitään kommentteja? Tai onko ollut ilmeitä, vihjeitä, eleitä, että et ole uroshierarkiassa hänen veroisensa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko saanut isältäsi tästä mitään kommentteja? Tai onko ollut ilmeitä, vihjeitä, eleitä, että et ole uroshierarkiassa hänen veroisensa?

No ei siitä mittä kommenttia, mutta todettu vaan että muutama sentti on hukkunut johonkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei siitä mittä kommenttia, mutta todettu vaan että muutama sentti on hukkunut johonkin

Minulla on ollut aina sellainen tunne että isä ei ole minun oikea isä vaikka äiti on väittänyt että olen heidän lapsi.

Isän kanssa käytiin laittamassa hirsimökki pystyyn pari talvea sitten ja käytiin saunassa ja siinä näki että isällä on nysä. Siis ihan oikea nysä jolla ei kyllä pysty panemaan. Siinä kun isä istui lauteilla kun tulin sisään, isän nysä ei ulottunut edes lauteeseen, vaan istuessa kivekset näkyi sen alapuolella ja se nysä oli siinä kivedten päällä. Menkää itse istumaan ja todetkaa itse että teidän kullin varsi menee kivesten yli ja terska ulottuu istuessa istuimeen! Miten voi olla kenelläkään tuollainen nippelipippeli?

Minua ensin saunassa ihmetytti ja myöhemmin kotona käydessä alkoi säälittää että äiti joutuu tuollaista sietämään. Siinä tuli jopa sellainen vähäinen suuttumuksen poikanenkin vaikka mitään en sanonut. Teki mieli kysyä kun isä ei ollut silloin kotona että äiti kertoo nyt totuuden ja että miten tuollainen mies on muka isä kun mitään vartta ei selvästi ollut. Jos äiti olisi paljastanut että isä ei ole minun isä ja jos isä olisi ollut paikalla, olisin voinut jopa heittää miehen ulos tai vähintään vaatia selityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut aina sellainen tunne että isä ei ole minun oikea isä vaikka äiti on väittänyt että olen heidän lapsi.

Isän kanssa käytiin laittamassa hirsimökki pystyyn pari talvea sitten ja käytiin saunassa ja siinä näki että isällä on nysä. Siis ihan oikea nysä jolla ei kyllä pysty panemaan. Siinä kun isä istui lauteilla kun tulin sisään, isän nysä ei ulottunut edes lauteeseen, vaan istuessa kivekset näkyi sen alapuolella ja se nysä oli siinä kivedten päällä. Menkää itse istumaan ja todetkaa itse että teidän kullin varsi menee kivesten yli ja terska ulottuu istuessa istuimeen! Miten voi olla kenelläkään tuollainen nippelipippeli?

Minua ensin saunassa ihmetytti ja myöhemmin kotona käydessä alkoi säälittää että äiti joutuu tuollaista sietämään. Siinä tuli jopa sellainen vähäinen suuttumuksen poikanenkin vaikka mitään en sanonut. Teki mieli kysyä kun isä ei ollut silloin kotona että äiti kertoo nyt totuuden ja että miten tuollainen mies on muka isä kun mitään vartta ei selvästi ollut. Jos äiti olisi paljastanut että isä ei ole minun isä ja jos isä olisi ollut paikalla, olisin voinut jopa heittää miehen ulos tai vähintään vaatia selityksen.

Jos sinulla aina on ollut sellainen tunne, se todennäköisesti pitää paikkansa. Kannattaisi tehdä dna-testi, sillähän se selviäisi. Voihan se kyllä olla, että semmoinenkin nysäpippeli kasvaa edes johonkin 10 senttiin seisoessaan ja siittäminen saattaisi jossain kohtaa onnistuakin. Mutta jos muutenkin koet, ettei isäsi ole siittäjäsi, niin monen epäilevän kohdalla se usein on pitänyt paikkansa, kun asia on varmistettu. Jos taas yhteisiä geenejä löytyy, voi siitosnussimisen olla hoitanut joku muu kyvykkäämpi ja isokullisempi isäsi suvusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttihan se on tuokin! Onkohan isäsi ollut huvittunut senttiesi hukkumisesta, vai onko myhäillyt tyytyväisenä, kun on saanut pitää alfapaikkansa?

• Anonyymi

Joo ei pidä paikkaansa. Itse oon nähnyt isän kalun seisokissa, ja on paljon isompi kuin mun. M44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei pidä paikkaansa. Itse oon nähnyt isän kalun seisokissa, ja on paljon isompi kuin mun. M44

Minäkin olen nähnyt. Ukolla valtava tykki! Myös velttona huomiota herättävän kookas, paksu, isoterskainen. Julmankokoiset pallit myös. Ei ole itselläni mikään niin isoa.

M44, millaisissa tilanteissa olet nähnyt isälläsi seisovan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt. Ukolla valtava tykki! Myös velttona huomiota herättävän kookas, paksu, isoterskainen. Julmankokoiset pallit myös. Ei ole itselläni mikään niin isoa.

M44, millaisissa tilanteissa olet nähnyt isälläsi seisovan?

Minkä kokoinen sinulla on, että saa vähän vertauskuvaa siihen isäsi tykinpiippuun ja kiveksiin. Ei varmaan viitsi enää sellaisia kasseiksi kutsua vaan viestin perusteella nyt taitaa olla kyse ihan oikeista säkeistä?

Tuokin ettei mittojen eroissa selvästi ole enää iästä kyse, niin oletko varma ettei olisi jopa eri isästä kyse, että äitisi on valinnut oikean miehen rinnalleen eikä ole välittänyt mainita mukavasta lipsahduksestaan sinulle? Kyllähän noita välillä vahinkoja sattuu jos on kolme tai enemmän pyöriä rattaissa. Ei kullien kyllä pitäisi niin paljon erota noin lähisukulaisten välillä toisistaan enää aikuisiässä, että ainakin minulle tulee mieleen että äitisi on ollut iloluontoinen aikoinaan ja varmasti on nykyäänkin kun rinnalla kulkee tuollainen kaikessa tukeva kolmijalka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kokoinen sinulla on, että saa vähän vertauskuvaa siihen isäsi tykinpiippuun ja kiveksiin. Ei varmaan viitsi enää sellaisia kasseiksi kutsua vaan viestin perusteella nyt taitaa olla kyse ihan oikeista säkeistä?

Tuokin ettei mittojen eroissa selvästi ole enää iästä kyse, niin oletko varma ettei olisi jopa eri isästä kyse, että äitisi on valinnut oikean miehen rinnalleen eikä ole välittänyt mainita mukavasta lipsahduksestaan sinulle? Kyllähän noita välillä vahinkoja sattuu jos on kolme tai enemmän pyöriä rattaissa. Ei kullien kyllä pitäisi niin paljon erota noin lähisukulaisten välillä toisistaan enää aikuisiässä, että ainakin minulle tulee mieleen että äitisi on ollut iloluontoinen aikoinaan ja varmasti on nykyäänkin kun rinnalla kulkee tuollainen kaikessa tukeva kolmijalka.

Kyllä kunnon kuulasäkit on ukolla. Ne ja murikkamainen kyrmyniskakulli aina keräävät muiden miesten huomion saunassa ja pesutiloissa. Kyllä nämä jutut selvästi muita miehiä kiinnostaa. Ei minullakaan pienimmästä päästä ole. 18,5-19,5 cm nuorempana mittasin pituudeksi ja paksuutta löytyy. Riippuu jotain sentin vaihtelulla seisonnan kovuudesta. Pituudessa häviän ukolle viitisen senttiä. On tuo äijä alfakuningas mittansa itse kertonut ihan. Ja kyllä siltä näyttääkin julmana seisoessaan. Heh kyllä ukon poikia tässä ollaan, koska ihan on sama ulkonäkö, vaikka senttejä karkasikin jalkovälistä muuhun kasvuun. Pallit n. 5,5-6 x n. 3. Ukolla taas arvioituna n. 7,5-8 x 4-4,5. Sellaiset säkit on.

• Perinnöllisyyttä valtaosa ihmisistä ei miellä tai tiedä, miten se toimii.

Geenejä joista, valinta satunnaisesti tapahtuu, on kaksinkertainen määrä verrattuna siihen, mitä perii. Jos valinta-aarteistossa on hyvin erilaisia, saattavat lähisukulaisetkin olla kyrvän puoleen hyvin erinäköisiä. Niin myös vitun.

Olisin mielelläni saanut tietoa, miten SAMOJEN geenien aiheuttama ulkonäön ero, ilmiasu, näkyy ERI SUKUPUOLISSA. Minkälaisena heijastuu esimerkiksi suurikyrpäisyyttä aiheuttavien geenien vaikutus vitussa, ja tietysti päinvastoin. Mutta tällaista tietoa en ole nähnyt.

Olen vain ARVELLUT, että runsaskyrpäisyys ja runsasvittuisuus ovat samaa geneettistä perua testosteronin vaikuttaessa sikiönkehityksessä induktioaineena tai sen puuttuessa. Myöhemminhän testosteroni vaikuttaa sukupuolihormonina.🌹👀

• Anonyymi

Voi tulla äidin puolelta. Isopaappani, hänen isänsä., oli savottamies ja minulla on isot pallit.

• Poikani onkin perinyt kookkaan peniksensä minun suvulta koska isällänikin oli, tai on varmaan siis edelleenkin se varsin valtava.

• Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

Poikani onkin perinyt kookkaan peniksensä minun suvulta koska isällänikin oli, tai on varmaan siis edelleenkin se varsin valtava.

Oho,oot nähnyt enemmänkin suuria kyrpiä🥰Niin tämäkin mummo🥰Yhden mutta sitäkin suuremman...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho,oot nähnyt enemmänkin suuria kyrpiä🥰Niin tämäkin mummo🥰Yhden mutta sitäkin suuremman...

Olen katsellut tyttären poikaa saunassa ja nieleskellyt pojan kalun kokoa,miettinyt mitä tytöt tykkää🥰Pieni hoikka poika ja se kalu...

• Anonyymi

Jostain luin että taitaa periytyä enemmän äidin puolelta. Omalla pojallani on ainakin isompi kuin minulla :)

• Anonyymi

Yleensä pojilla on isompi kuin äidillä. 😁

• Anonyymi

No jaa. Minulla on kaksi poikaa. Toisella on komea lerssi, toisella samanainen nysä kuin itsellänikin.

• Anonyymi

Lakiuudistuksen myötä henkilö on voitu vahvistaa kuuluvaksi toiseen sukupuoleen kuin mihin hänet on väestötietojärjestelmään merkitty.
      SUKUPUOLEN vahvistamista omalla selvityksellä on hakenut yli 1 700 ihmistä sen jälkeen, kun se on tänä vuonna tullut mahdolliseksi, kertoo Digi- ja väestötietovirasto (DVV).

Sukupuolen vahvistamista on voinut hakea omalla selvityksellä 3. huhtikuuta 2023 alkaen. Tuolloin voimaan tulleen lakiuudistuksen jälkeen sukupuolen vahvistamiseen ei ole tarvinnut lääketieteellistä selvitystä.

Sukupuolen vahvistaminen tarkoittaa, että väestötietojärjestelmään merkitty sukupuoli korjataan omaa sukupuoli-identiteettiä vastaavaksi.

STT

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018056129kq

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ei päde aina, joskus kyllä.

Isälläni erittäin iso, paksu ja järeä varustus.
      Itselläni vain isohko, ei yhtä iso ja vaikuttava.

• Anonyymi

Missä tilanteessa näit tuon upeuden isälläsi?
        Kiihottava kuvaus "järeä" on mielikuvia herättävä kuvaus!

Näin vuosikummenien ajan isoja ihaillut ja mielinyt, joskus anuksessani kokenutkin tuo herättää kiinnostusta.
        Varttuneempi kookas mies muutenkin on ihastuttava ja haluttava!
        Hyvä on poikakin... ja kehittyy näin on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tilanteessa näit tuon upeuden isälläsi?
        Kiihottava kuvaus "järeä" on mielikuvia herättävä kuvaus!

Näin vuosikummenien ajan isoja ihaillut ja mielinyt, joskus anuksessani kokenutkin tuo herättää kiinnostusta.
        Varttuneempi kookas mies muutenkin on ihastuttava ja haluttava!
        Hyvä on poikakin... ja kehittyy näin on!

Kyllähän moni poika nähnyt isänsä aamuseisojan. Järeä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän moni poika nähnyt isänsä aamuseisojan. Järeä oli.

Uuuh... uskottava on kun et kersku edes!
        Miten isäukkoon saiks yhteyden jos tallainen miesten kesken suhde kiinnostaisi??
        Tai miksei poikakin jolla melkein yhtä "järeä"? Mutta kovin nuorista en silleen kiinnostu.
        😜👍😋👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuuh... uskottava on kun et kersku edes!
        Miten isäukkoon saiks yhteyden jos tallainen miesten kesken suhde kiinnostaisi??
        Tai miksei poikakin jolla melkein yhtä "järeä"? Mutta kovin nuorista en silleen kiinnostu.
        😜👍😋👌

Ikää kyllä on, mutta ne ovat vain katseella ihailtaviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikää kyllä on, mutta ne ovat vain katseella ihailtaviksi.

Upeaa, kyllä katselukin virkistää, kun kiinnostava kohde on saapuvilla!
        Missä tämä ihanuus voisi olla nähtävillä?
        Entä isukki kolla se " järeämpi"?
        😛

• Anonyymi

Isäukolla on isompi.

• Anonyymi

Itellä on vielä isää pienempi ainakin löysänä kovana todennäköisesti myöskin omani on nyt 18cm ja paksuus 13cm
      15v

• Anonyymi

Mahtavaa! Susta tulee vielä kunnon kaataja!
        Tuohan on jo melkoinen nuorelle!
        Mutta muista älä ole koskaan " kokovartalo kyrpä"!

Mutta tuu uudestaan pastalle n. 5- vuoden päästä niin kaikki menee ok.!
        K 18 huom. !
        Siis K 18 voimassa!

• Anonyymi

Ottakaattempa huomioon jot lapsi peri kummaltakin jotain niin äidiltä kui isältä

• Anonyymi

Suurempi perimä tulee sukupolven yli isoisiltä ja äideiltä.
      Eli voi kysyä onko pojalla isompi kuin isoisillä.

• Anonyymi

No kysytään , onko?

• Anonyymi

Tähän uskaltasin väittää ettei ol mul on ainakin levossa pienempi kun mitä isälläni oli

• Anonyymi

Kiitos eli toivoa on?

• Anonyymi

Isällä on ainaki löysänä paljon isompi vielä mutta en tiiä kovana kun oma on noin 18cm tällä hetkellä

• Anonyymi

Mun isällä on kyllä selvästi isompi kuin mulla, tai mun isoisällä. Mulla taitaa olla pienin, noin 16/4,5

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      335
      3370
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      3122
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      71
      2140
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      340
      1610
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      194
      1492
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1233
    7. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1212
    8. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1130
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1127
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1085
    Aihe