Isällä ja pojalla samankokoinen penis?

Anonyymi-ap

Väitetään, että peniksen koko on perinnöllinen ominaisuus. Isällä ja pojalla on siis usein suurin piirtein samankokoinen penis ja täten myös veljeksillä. Tämä pätee myös meidän suvussamme. Olen kuitenkin nähnyt joskus biologisia veljeksiä, joista toisella on hyvin kookas penis, toisella taas huomattavan pieni, mikä todistaisi tätä väitettä vastaan. Miten asian laita siis oikein on?

16

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä vävyllä on järjettömän kokoinen kyrpä,ja hänen pojallaan kanssa,oon monesti katsonut että ihan pikkupoika ja pitkä pippeli

    • "Isällä ja pojalla on siis usein suurin piirtein samankokoinen penis".
      Tämä ei pidä kyllä paikkaansa!
      Tässä vastattain aamulla näin poikani yhä nukkuessa hänen peniksensä jäykkänä ja paljaana. Pojan isällä on todella vaatimaton penis poikaansa verrattuna se tuli kyllä siinä kyllä todistetuksi.

      • Anonyymi

        Huh huh🥰Mun vävyllä kyllä on iso kyrpä,ja hänen pojallaan on myös,oon ihmetellyt kuinka pikkupojalla voi olla sellainen pitkä pippeli🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh🥰Mun vävyllä kyllä on iso kyrpä,ja hänen pojallaan on myös,oon ihmetellyt kuinka pikkupojalla voi olla sellainen pitkä pippeli🤔

        Niin no, en ollut uskoa silmiäni minäkään kun sen näin.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Niin no, en ollut uskoa silmiäni minäkään kun sen näin.

        Tämä mummo ollut kanssa silmät suurena kyrvästä ja pippelistä💔


    • Perinnöllisyyttä valtaosa ihmisistä ei miellä tai tiedä, miten se toimii.

      Geenejä joista, valinta satunnaisesti tapahtuu, on kaksinkertainen määrä verrattuna siihen, mitä perii. Jos valinta-aarteistossa on hyvin erilaisia, saattavat lähisukulaisetkin olla kyrvän puoleen hyvin erinäköisiä. Niin myös vitun.

      Olisin mielelläni saanut tietoa, miten SAMOJEN geenien aiheuttama ulkonäön ero, ilmiasu, näkyy ERI SUKUPUOLISSA. Minkälaisena heijastuu esimerkiksi suurikyrpäisyyttä aiheuttavien geenien vaikutus vitussa, ja tietysti päinvastoin. Mutta tällaista tietoa en ole nähnyt.

      Olen vain ARVELLUT, että runsaskyrpäisyys ja runsasvittuisuus ovat samaa geneettistä perua testosteronin vaikuttaessa sikiönkehityksessä induktioaineena tai sen puuttuessa. Myöhemminhän testosteroni vaikuttaa sukupuolihormonina.🌹👀

    • Anonyymi

      Voi tulla äidin puolelta. Isopaappani, hänen isänsä., oli savottamies ja minulla on isot pallit.

      • Poikani onkin perinyt kookkaan peniksensä minun suvulta koska isällänikin oli, tai on varmaan siis edelleenkin se varsin valtava.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Poikani onkin perinyt kookkaan peniksensä minun suvulta koska isällänikin oli, tai on varmaan siis edelleenkin se varsin valtava.

        Oho,oot nähnyt enemmänkin suuria kyrpiä🥰Niin tämäkin mummo🥰Yhden mutta sitäkin suuremman...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho,oot nähnyt enemmänkin suuria kyrpiä🥰Niin tämäkin mummo🥰Yhden mutta sitäkin suuremman...

        Olen katsellut tyttären poikaa saunassa ja nieleskellyt pojan kalun kokoa,miettinyt mitä tytöt tykkää🥰Pieni hoikka poika ja se kalu...


    • Anonyymi

      Jostain luin että taitaa periytyä enemmän äidin puolelta. Omalla pojallani on ainakin isompi kuin minulla :)

      • Anonyymi

        Yleensä pojilla on isompi kuin äidillä. 😁


    • Anonyymi

      No jaa. Minulla on kaksi poikaa. Toisella on komea lerssi, toisella samanainen nysä kuin itsellänikin.

    • Anonyymi

      Lakiuudistuksen myötä henkilö on voitu vahvistaa kuuluvaksi toiseen sukupuoleen kuin mihin hänet on väestötietojärjestelmään merkitty.
      SUKUPUOLEN vahvistamista omalla selvityksellä on hakenut yli 1 700 ihmistä sen jälkeen, kun se on tänä vuonna tullut mahdolliseksi, kertoo Digi- ja väestötietovirasto (DVV).

      Sukupuolen vahvistamista on voinut hakea omalla selvityksellä 3. huhtikuuta 2023 alkaen. Tuolloin voimaan tulleen lakiuudistuksen jälkeen sukupuolen vahvistamiseen ei ole tarvinnut lääketieteellistä selvitystä.

      Sukupuolen vahvistaminen tarkoittaa, että väestötietojärjestelmään merkitty sukupuoli korjataan omaa sukupuoli-identiteettiä vastaavaksi.

      STT

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018056129kq

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Ei päde aina, joskus kyllä.

      Isälläni erittäin iso, paksu ja järeä varustus.
      Itselläni vain isohko, ei yhtä iso ja vaikuttava.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe