Ahtisaari poistunut tekikö mitään hyvää

Anonyymi-ap

Taisi myydä suomen Korfulla eu:lle 1994v nimi alle vaan kiitos ja näkemiin

40

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piti suomen poissa Rytin tieltä, jonne olemme nyt oikeisto-puhurin myötä kohtalokkaasti ajautuneet.

      Martti jäi viimeiseksi valtio-demariksi Halosen lisäksi. Ne ajat on nyt lopullisesti ohi.
      Ellei sitten .... sodan jälkeen järki jälleen palaisi
      t haans

      • Anonyymi

        Mitä muuta sinä olisit Rydin asemassa tehnyt??


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­y­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180564455

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kofii annan...
      Halvalla möi ja kaupantekijäiset päälle.

    • Anonyymi

      Sannukin laittoi nimen alle Marcon painosti Velka vipuun pelasti pankkeja

    • Anonyymi

      Yksi elätti vähemmän aika kallis valtiolle.

      • Anonyymi

        Olet sinä kyllä tyhmyyden ja idiotismin ilmentymä, kusipäiden kuningas.


      • Anonyymi

        Uusi elätti tulee helmikuussa Niinistöstä, kun pressamäärä palautuu kolmeen. Plus miinus 0


    • Anonyymi

      Ei tai Putin kiittää Maraa, ei niin...

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/235a5b2b-7c7d-48c9-9083-b0cbf97d7c1b

        Sinä se et seuraa aikaasi, et nyt etkä ennen. Martti Ahtisaari on yksi niitä arvostettuja ja tunnettuja suomalaisia kuin Sanna Marinkin.

        Persut vaan ei saa vihaansa kitkettyä, missään asiassa. Persut on moukkia.

        Ei Sanna Marinia ketkään fiksut ja rehelliset arvosta.
        Koko Marinin ylistys on WEF:in propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sanna Marinia ketkään fiksut ja rehelliset arvosta.
        Koko Marinin ylistys on WEF:in propagandaa.

        Ettäkö sinä olisit fiksu ja rehellinen...tyhmähän sinä vaan olet ja valheellinen. Pelkkä luuseripetsu siis.


    • Anonyymi

      Namibiassa Marttia paljon

    • Anonyymi

      Rauhanhöpinät ei ole kovin tuottanut tulosta, ihminen on sotaisa olento, pitää vaan eri uskonnot koittaa pitää omilla alueillaan tiukasti.

      • Anonyymi

        Vähä-älyisen persun lausunto.


    • Anonyymi

      Peijooni sentään ,,,,ähhh,,,, meinasi päästä pieru ihan lähdön kynnyksellä mutta meni koristen takaisin. ,,,,,äääähhhh.

      • Anonyymi

        https://www.google.com/amp/s/au.news.yahoo.com/amphtml/former-finnish-president-nobel-winner-080411884.html

        Häpeä persuidioitti!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paljon puhetta vähän tekoja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Montako elättiä viellä jäljellä.

      • Anonyymi

        No ainakin ne 300 000 työtöntä ja heistä puolet jotka eivät sitten millään halua tehdä töitä eikä kouluttautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin ne 300 000 työtöntä ja heistä puolet jotka eivät sitten millään halua tehdä töitä eikä kouluttautua.

        No tehdään osasta presidenttejä saadaan varmaan 10-20 kpl yhden ylipalkatun paskan hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin ne 300 000 työtöntä ja heistä puolet jotka eivät sitten millään halua tehdä töitä eikä kouluttautua.

        Missä työt on?Tuotantolaitokset myytiin ulkomaille ja käyttöhenkilöstö meni asentamaan laitteet ja palasivat työttöminä sitten eläkkeelle.Osa tekee kahta kolmeakin työtä elääkseen.Kouluihin haku ja valinnat,joten 20-30v ihan liian vähän työkokemusta ja liikaa ikää,joten 20-35 v sopiva ikä ja 25 palveluvuotta sopisi ovat valmiimpia kuin vanhemmat,mitenkä pärjänneet ja pärjäisivät uuden työnantajan leivissä esim rakentaneet taloja tai ajaneet rahtia monissa maissa monia vuosia.Kuinkas parikymppiset sitten pärjää.kun vanhemmilla lapsetkin tuon ikäisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin ne 300 000 työtöntä ja heistä puolet jotka eivät sitten millään halua tehdä töitä eikä kouluttautua.

        Niinkö, suinä taidat olla yksi niistä kokoomusluusereista, joilla järjen paikalla päässä on vain kusta.


      • Anonyymi

        Paavo ja saukki


    • Anonyymi

      Milloin Putinille Nobelin rauhanpalkinto?

      • Anonyymi

        silloin kun ohjus osuu Kremliin.


    • Anonyymi

      Suomi takaa eu jakaa takuumies

      • Anonyymi

        Olihan se demari


    • Anonyymi

      Venäjänystäviä harmittaa niin moni asia. Tämäkin. Eihän Suomella pitäisi olla edesmenneitä presidenttejä lainkaan. Muisteltaisiin venäjän kuolemattomia suurmiehiä...

    • Anonyymi

      HÄN OLI KOMMUNISTI

      • Anonyymi

        Ja tuo idiootti sitä jauhaa kommunisteista.

        Lauseessa kolme sanaa. No sehän on persu, joka noin pitkän romaanin kirjoitti. Hehhehhe


    • Anonyymi

      kansa antoi valeäänestyksen (suora kansanvaali = kusetus) tapahtua ja cia agentit kuten ahtisaari ja halonen pääs valtaan

      • Anonyymi

        🗣 persu huutaa ja kuvittelee, että muut uskoo👽salaliittoteorioihin. Hihihii


    • Anonyymi

      Ahtisaari oli niitä suomalaisia muiden-maiden-presidenttejä, joka asetti ulkomaiden edut suomalaisten edelle. YK:n asiamies. Sai kyllä muualla maailmassa hyvää aikaan. Mutta, entä Suomessa?

      Koivisto oli höpö. Halonen suorastaan kriminaali.

      Niinistö WEFfin asiamies.

      Paasikivi ja Kekkonen olivat viimeiset aitosuomalaiset presidenttimme. Väyrysessä on samaa ainesta.🌱

    • Anonyymi

      Piti olla ey tulikin eu raha meni pöntöstä alas

    • Anonyymi

      Saihan tuo jemmattua Albanian mafian miljoonat, kukaan tiedä mihin ne Maran työhuoneesta käveli/vaappui.

    • Anonyymi

      Eikös vielä ole tuholaiset Paavo Lipponen ja Sauli Niinistö

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe