Tutkimuksia ja vertailuja

Anonyymi-ap

Näin (Ylen tuotannon suurkuluttajana) olen tänään saanut tällin jo valmiiksi runneltuun ruumiiseeni: Yle väittää artikkelissaan, että suomalaiset ajelevat kännykkä kädessä ylinopeutta huomattavasti (tilastollisesti) useammin kuin muu Eurooppa.

Varmaan jokin toimittajan harha.

(hihitystä)

22

263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruotsissa otti bussikuskikin vaan härskistl luurin korvalle. Ja vaikka taajamissa ajetaankin hiljaa rauhallisesti. Niin ulkopuolella ei noudateta yhtään. Yle on just sellanen, että se sanoo mitä käsketään. Pyöräilykypärääkin ylen mukaan käytetään liian vähän, mutta onko missään missä enemmän käytettäisiin. Onko yle enää luotettava vai onko suuntaus kuin venäjällä.

      • Anonyymi

        Mjaa

        Kyllä se olin minä, joka suojatien loppupäässä virui.

        En nyt lähde syyllistämään ketään, sillä en ole dumari, vaan ihan tavallinen kadunylittäjä.

        Mutta kun tässä (väistämättä) tulee ajatelleeksi kaikenlaista, niin laitattaisin itsenikin seinää vasten, jos olisin tuomari, syyttäjä tai vastaaja.

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        Kyllä se olin minä, joka suojatien loppupäässä virui.

        En nyt lähde syyllistämään ketään, sillä en ole dumari, vaan ihan tavallinen kadunylittäjä.

        Mutta kun tässä (väistämättä) tulee ajatelleeksi kaikenlaista, niin laitattaisin itsenikin seinää vasten, jos olisin tuomari, syyttäjä tai vastaaja.

        (hirn)

        No suojatie asiat on ruotsissa paremmin. Ja toisaalta suojateitä on siellä vähemmän. Monet niistä poistettiin jo yli kymmenen vuotta sitten. Oisko tässä joku kierre täällä suomessa, että lisätään vaan merkkejä että turvallisuus paranis, ja ei niitä enää ehdi lukea kaikkia, niin sitten taas lisää merkkejä. Vaikka kaikessa pitäs olla kohtuu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No suojatie asiat on ruotsissa paremmin. Ja toisaalta suojateitä on siellä vähemmän. Monet niistä poistettiin jo yli kymmenen vuotta sitten. Oisko tässä joku kierre täällä suomessa, että lisätään vaan merkkejä että turvallisuus paranis, ja ei niitä enää ehdi lukea kaikkia, niin sitten taas lisää merkkejä. Vaikka kaikessa pitäs olla kohtuu.

        Mjaa

        En osaa sanoa. Mutta minkä osaan sanoa, on se että setti korvilla ja kännykkä kädessä ei ole radanylitysjuttu.

        Kuitenkin

        Oletteko koskaan maistaneet sadeveden tuoksun huulillanne, kun siihen yhdistyy katoaminen omalta kartalta?

        Herää kysymyksiä, jollaisia ei tavata itselleen esittää.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        En osaa sanoa. Mutta minkä osaan sanoa, on se että setti korvilla ja kännykkä kädessä ei ole radanylitysjuttu.

        Kuitenkin

        Oletteko koskaan maistaneet sadeveden tuoksun huulillanne, kun siihen yhdistyy katoaminen omalta kartalta?

        Herää kysymyksiä, jollaisia ei tavata itselleen esittää.

        (hihitystä)

        Berliinissä satoi kesällä 2013 kuin Esterin virtsarakosta.

        Olin yksin, ja olin juuri huristellut S-bahnilla paikkaan, josta jouduinkin (yllättäen mutta ihan omasta kartanlukutaidosta johtuen) kävelemään erääseen toiseen paikkaan. Odotin sateen loppumista jonkin lipan alla muutamien muiden kanssa. Kello läheni puolta yötä. Sateenvarjoa ei ollut mukana.

        Kyllä, tiedän tunteen. Itselleni esittämäni kysymys oli: miten tuollainen sademäärä on mahdollista?

        🦄


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      😁 takuulla tilastoharhaa ja median suoltamaa maksettua progandaa, murtunut käsi ja runnottu kroppa eivät liity mitenkään kännykkä kourassa ajeluihin tai rypistyneisiin peltirakennelmiin. Miten nyt satagrammainen puhelin pystyisi vammoja tuottamaan tai vaikuttamaan ajonopeuteen 🙄

      • Anonyymi

        Juurikin näin

        Jos tyyliin yliajon uhrilla on (katua ylittäessään) liian suuri kännykkä kädessään, vasttaavan vakuutusyhtiön tulisi huomioida tämä.

        Liian lepsu tilanne.

        (naurua)


      • Sillon kun mä otin tän selfien mikä mulla tässäkin on. Niin ihan oikeesti mietin, että jos se puhelin tippuu mun kädestä, niin se kyllä tappaa jonkun. Pistin sen kepin ranteeseen kiinni, ettei varmasti tipu. Aina pitää olla varvainen eikä keksiä mitään tekosyytä. Moni kun aina siinä suojatien edessä yllättäen häikäistyy.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sillon kun mä otin tän selfien mikä mulla tässäkin on. Niin ihan oikeesti mietin, että jos se puhelin tippuu mun kädestä, niin se kyllä tappaa jonkun. Pistin sen kepin ranteeseen kiinni, ettei varmasti tipu. Aina pitää olla varvainen eikä keksiä mitään tekosyytä. Moni kun aina siinä suojatien edessä yllättäen häikäistyy.

        Kun kaikki on pitkin pientareita.

        (reps)

        https://youtube.com/shorts/GMfOYO4eIvQ?si=EoDZrBv87FwvDhTV


    • Anonyymi

      Gallupeissa, varsinkin poliittisissa gallupeissa otanta on ehkä noin 1 promille äänestäjistä ja sitten virhemarginaali on ainakin 2000-kertainen eli 2-prosenttiyksiöä suuntaan tai toiseen eli aivan kakkapökälettä, mielikuvista heheheeh

    • Anonyymi

      Otanta 1000 henkilöä, virhemarginaali 1000000 henkilöä -tyyliin gallupeja ehheehh

    • Anonyymi

      Vertailun vuoksi

      Käväisin ostamassa ihan oikean ILTALEHDEN, koska parasetamolivarastoni ovat ehtyneet.

      Näin pasifistin roolissa on ilahduttavaa kokea tekstin insentiteetti sen filosofisessa roolissa; kun toimittajat toimittavat, niin päätoimittajan ei juuri tarvitse tehdä mitään muuta kuin nojailla seinään.

      Ajatelkaa nyt edes kerran: artikkelin on kirjoittanut ”IL- työryhmä”.

      Että tällaista, sanoi jänis moottoritielle eksyttyään.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Mjoo

        Ei kuule parane lukemalla tämän ”työryhmän” tuotos.

        Ensinnäkin tämä ”artikkeli” ei siinä mielessä toimi, että se myytiin minulle (naurettavan ja psykopaatilta lemahtava pikku-ukkelin naamalla ja uhkauksilla.

        Toiseksi siksi että tällaiset ”työryhmät” kuuluvat Dostojevkin ja Gogolin maailmaan.

        Huh heijaa

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Ei kuule parane lukemalla tämän ”työryhmän” tuotos.

        Ensinnäkin tämä ”artikkeli” ei siinä mielessä toimi, että se myytiin minulle (naurettavan ja psykopaatilta lemahtava pikku-ukkelin naamalla ja uhkauksilla.

        Toiseksi siksi että tällaiset ”työryhmät” kuuluvat Dostojevkin ja Gogolin maailmaan.

        Huh heijaa

        (reps)

        No

        Palkinnoksi voin luovuttaa tämän tuoreelta tuoksuvan eepoksen sen omistajille.

        Pidän nopeista peleistä.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No

        Palkinnoksi voin luovuttaa tämän tuoreelta tuoksuvan eepoksen sen omistajille.

        Pidän nopeista peleistä.

        (reps)

        Suuri kysymys

        Ihmiselämä on varsin turha, tyhjänpäiväinen ja naurettava reissu, mutta kun tällaisen asettaa sen kontekstiin, niin johan jälkeä syntyy.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri kysymys

        Ihmiselämä on varsin turha, tyhjänpäiväinen ja naurettava reissu, mutta kun tällaisen asettaa sen kontekstiin, niin johan jälkeä syntyy.

        (hihitystä)

        Erilaisia konteksteja

        Kun täällä lässytetään bullshit paskaa, niin kontekstia vaihtamalla saattavat jopa sisällöntuottajat saada kiksejä omaan turhuuteensa.

        (hirn)

        https://youtu.be/16F9T6Q_Kl8?si=PLmuj8aBcSn5CaP7


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa, paljon paremmin malttaa puhelin korvalla jyrrätä muiden perässä kuin ilman puhelinta.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Mjoo

        Tiedätkö mikä laini VH:n ykkösessä erityisesti minua kiehtoo (Kyseinen repla saattaa olla vain tuulesta temmattu, mutta silti se on täydellinen: Kun kaveri on aika kypsä, niin se muistelee).

        Me informaatikot emme muistele.

        (hirn)


      • Anonyymi

        Mjoo

        Tiedätkö mikä laini VH:n ykkösessä erityisesti minua kiehtoo (kyseinen repla saattaa olla vain tuulesta temmattu, mutta silti se on täydellinen): Kun kaveri on aika kypsä, niin se muistelee).

        Me informaatikot emme muistele.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Tietenkin suurin toiveeni on nähdä sinut kokonaisena, mutta taitaa olla yhtä kaukainen ajatus kuin nähdä kämmenilläni tähtipölyä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe