Laitan tän tähän

Anonyymi-ap

jotta mies sinäkin näkisit. Tää on sulle. Ellinooran biisistä.

Me ei puhuta niinku
Ihmiset puhuu
Me tarkkaillaan toistemme liikkeitä
Epäselviä viitteitä
Ignooraat mua meidän nähdessä
Sit soitat perään jos musta ei enää kuulu mitään

Ketä sä pelkäät
Kun käänsit mulle selkäs
Mä laitan typerän sydämeni tähän palstaviestiin
Niin sä saat tietää
Mikä on mun totuus
Sori ku en osaa teeskennellä hymyä
Ja kun luet tän palstalta niin tiedät
Aihe oot sinä

43

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki miehet ovat taas ihmeissään, kuka on tuo aloittajan tarkoittama. Tosi reilua.

      • Anonyymi

        Siinähän on hyvä tunnistekin kerrankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän on hyvä tunnistekin kerrankin.

        Ai toi Elli-nimi tai Ellinoora? No sit varmaan joku tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai toi Elli-nimi tai Ellinoora? No sit varmaan joku tunnistaa.

        Ei vaan siellä laulunsanoissa on muutettu sanoja siten, että ne sopii. Ei ole alkuperäiset sana.


      • Anonyymi

        Oletko sinä tuo joka laittoi tuon facelinkin tänne? Etsit ilmeisesti uusia uhreja? Tänne ei kannata laittaa mitään oikeita tunnisteita. Aika harvalla on puhtaat jauhot pussissa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan siellä laulunsanoissa on muutettu sanoja siten, että ne sopii. Ei ole alkuperäiset sana.

        Ei ole ap sanat, mutta itseni kohdalla ei osu ainakaan, kun en tietääkseni ignooraa enkä soita perään enkä käännä selkääni. Muuten kyllä 😊 no mut olipas kehno vastaus. Pyydän anteeksi. Kyllä sen joku kohta omii 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ap sanat, mutta itseni kohdalla ei osu ainakaan, kun en tietääkseni ignooraa enkä soita perään enkä käännä selkääni. Muuten kyllä 😊 no mut olipas kehno vastaus. Pyydän anteeksi. Kyllä sen joku kohta omii 👍

        Joo väärä olet siinä tapauksessa. Taitaa oikea kohde olla töissä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä tuo joka laittoi tuon facelinkin tänne? Etsit ilmeisesti uusia uhreja? Tänne ei kannata laittaa mitään oikeita tunnisteita. Aika harvalla on puhtaat jauhot pussissa täällä.

        Onko sulla? Jos on, niin sanohan, kuka oot. Tai tee aloitus, missä kerrot vähän enemmän. Tämä mun tekis mieli tietää. Ystävällisesti kysyn tätä. T. Yks PuuhaPete


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla? Jos on, niin sanohan, kuka oot. Tai tee aloitus, missä kerrot vähän enemmän. Tämä mun tekis mieli tietää. Ystävällisesti kysyn tätä. T. Yks PuuhaPete

        Se oli vaan kommentti hänelle. Unohda!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­y­m­­­f­o­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No on tuossa jotain mistä voisin itseni tunnistaa :) No mitäs nyt sitten tehdään jos löydettiin toisemme?

      • Anonyymi

        Varmaan sanot jotain mistä minäkin voin tunnistaa sinut. Ei se riitä että sinä tunnistat
        itsesi kun mun pitäisi tunnistaa sinut myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sanot jotain mistä minäkin voin tunnistaa sinut. Ei se riitä että sinä tunnistat
        itsesi kun mun pitäisi tunnistaa sinut myös :)

        Oisko tuo että jos oon vähä jännityksessäni ingnoorannut tilanteen ja sitten hetken päästä ottanut jälkikäteen yhteyttä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko tuo että jos oon vähä jännityksessäni ingnoorannut tilanteen ja sitten hetken päästä ottanut jälkikäteen yhteyttä...

        Tuo pitää paikkaansa. Tai en minä siitä jännityksestä mitään tiedä, mutta jotain tuollaista on tapahtunut meillekin hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää paikkaansa. Tai en minä siitä jännityksestä mitään tiedä, mutta jotain tuollaista on tapahtunut meillekin hänen kanssaan.

        Tai tuo "hetken päästä", miten sen nyt ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää paikkaansa. Tai en minä siitä jännityksestä mitään tiedä, mutta jotain tuollaista on tapahtunut meillekin hänen kanssaan.

        Tämä on vähän pilke silmäkulmassa ja ainakin puoliksi leikkimielinen viesti koska voi tuo tilanne koskea montaa muutakin... Mutta siis miltä tuntuu jutella mun kanssa täällä jos nyt oletetaan että tiedät kuka olen ja minä sinut? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vähän pilke silmäkulmassa ja ainakin puoliksi leikkimielinen viesti koska voi tuo tilanne koskea montaa muutakin... Mutta siis miltä tuntuu jutella mun kanssa täällä jos nyt oletetaan että tiedät kuka olen ja minä sinut? 😊

        Minusta sinun kommentti vaikutti aika teennäiseltä ja tämä vielä enemmän. Et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vähän pilke silmäkulmassa ja ainakin puoliksi leikkimielinen viesti koska voi tuo tilanne koskea montaa muutakin... Mutta siis miltä tuntuu jutella mun kanssa täällä jos nyt oletetaan että tiedät kuka olen ja minä sinut? 😊

        Helppo leikkiä sinun kun se jo siellä laulunsanoissa sanottiin. Pidät minua tyhmänä, mutta erehdyt. Minä en ole tyhmä. Sanoin jo, että se "hetken päästä" ei oikein osu. Leiki jossain muualla neitiseni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sinun kommentti vaikutti aika teennäiseltä ja tämä vielä enemmän. Et ole hän.

        Jaa no harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo leikkiä sinun kun se jo siellä laulunsanoissa sanottiin. Pidät minua tyhmänä, mutta erehdyt. Minä en ole tyhmä. Sanoin jo, että se "hetken päästä" ei oikein osu. Leiki jossain muualla neitiseni!

        Hetkinen äläpäs sekoita. Aloitus oli miehelle ja olen mies ja kirjoitan naiselle olettaen että aloitus viesti olisi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no harmi.

        Et antanut oikeaa tunnistetta. Toistin vain sen mitä minä olin jo sanonut. Minua ei harmita että sinä et ole hän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen äläpäs sekoita. Aloitus oli miehelle ja olen mies ja kirjoitan naiselle olettaen että aloitus viesti olisi minulle.

        Ajattelin että olet joku niistä jotka esittää miestä muita naisia kiusatakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen äläpäs sekoita. Aloitus oli miehelle ja olen mies ja kirjoitan naiselle olettaen että aloitus viesti olisi minulle.

        No anteeksi sitten, jos erehdyin ja luulin leikkijäksi. Jokin mitä sanoit pisti epäilemään. Kysyit miltä tuntuu jutella kanssasi. Ei tunnu että olisit hän kenelle aloitus. Ei vaan nyt tunnu siltä. Nuo laulunsanat voi osua kehen vaan eikä se tunnisteesi ihan osunut. Unohdetaan tämä. Toivon vaan että hän lukisi tuon aloituksen ja ajattelisi että ehkä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No anteeksi sitten, jos erehdyin ja luulin leikkijäksi. Jokin mitä sanoit pisti epäilemään. Kysyit miltä tuntuu jutella kanssasi. Ei tunnu että olisit hän kenelle aloitus. Ei vaan nyt tunnu siltä. Nuo laulunsanat voi osua kehen vaan eikä se tunnisteesi ihan osunut. Unohdetaan tämä. Toivon vaan että hän lukisi tuon aloituksen ja ajattelisi että ehkä hänelle.

        Juu ei mitään. En ajatellut että sen voisi kuvitella leikkimisviestiksi. Itsestä se olisi ollut hauskaa ja jännääkin. Ehkä se oli huono viesti tarkoitus oli hyvä yritin saada sua hymyilemään tai vähän piristää humoristisella viestillä. No ei siitä sen enempää. Mukavaa päivänjatkoa sinulle 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei mitään. En ajatellut että sen voisi kuvitella leikkimisviestiksi. Itsestä se olisi ollut hauskaa ja jännääkin. Ehkä se oli huono viesti tarkoitus oli hyvä yritin saada sua hymyilemään tai vähän piristää humoristisella viestillä. No ei siitä sen enempää. Mukavaa päivänjatkoa sinulle 😊

        kiitos samoin.


    • Anonyymi

      Aloitus tuntui. Muuten kohdalleen mutta en ole kirjaimellisesti ottaen soittanut hänen peräänsä, kunhan ikävöin täällä.

      • Anonyymi

        Tämä ihan sivusta.Muuten sopii hyvin mutta ei hän ole ikinä soitellut perääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ihan sivusta.Muuten sopii hyvin mutta ei hän ole ikinä soitellut perääni.

        Entäs etupuolta? Koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs etupuolta? Koskaan?

        Sivusta sivusta sori


      • Anonyymi

        Hämmenetäänpä vähän lisää... tämä kohta sopii myös minun ja hänen tilanteeseen. Näköjään meillä on monella sama tilanne päällä.
        Jos sopii kysyä, miksi tän sivuketjun mies oot toiminut noin niinkuin oot toiminut?


      • Anonyymi

        En siis ole soittanut hänelle kertaakaan. Yhtäaikaa tuttuja ja tuntemattomia=puolituttuja? ja työpaikkatilanne. Jotakin oli ilmassa, sulkeuduin omista syistäni, välit jäätyivät. Tiedostan kyllä, että minä pilasin myös kaverivälit. 16.03


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis ole soittanut hänelle kertaakaan. Yhtäaikaa tuttuja ja tuntemattomia=puolituttuja? ja työpaikkatilanne. Jotakin oli ilmassa, sulkeuduin omista syistäni, välit jäätyivät. Tiedostan kyllä, että minä pilasin myös kaverivälit. 16.03

        Miksi sulkeuduit? Jos olet itse pilannut kaverivälit, niin eikö ne ole helppo palauttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulkeuduit? Jos olet itse pilannut kaverivälit, niin eikö ne ole helppo palauttaa?

        Ajattelin liikaa kesäloman aikana. Olen aina ollut sinkku ja hänellä on ns. kokemus perheellisyydestä, tosin hänen nykyinen ja silloinen statuksensakaan ei ollut itselleni 100% selkeä. Huolestuin, mihin tämä mahdollisesti johtaisi. Tosiaan, käsikirjoitin tulkintoja valmiiksi kysymättä häneltä mitään ja sitä myöden etäännyin. Muistan aina sen ekan työpäivän loman jälkeen, kun hän huomasi minut ja tuli luokseni ja alkoi puhumaan jotakin ja minä vain heitin nopean hymyn ja jatkoin eteenpäin. Hän on fiksu ja ymmärsi siitä jatkaa menojaan. Olin töykeä. En tiedä, olisiko hän halunnut enemmän ja siihen nähden pelkkänä kaverina voisi olla loukkaus, mikä sitten johti molemminpuoliseen pidättyväisyyteen kohdattaessa mutta siitä huolimatta, aina hänet edes vilaukselta nähdessäni unohdin mitä olin sillä hetkellä tekemässä. Tosin en ole häntä nyt hetkeen nähnytkään. 16.03


      • Anonyymi

        Hän soitti mutta ei välttämättä millään tavalla perääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän soitti mutta ei välttämättä millään tavalla perääni.

        tai siis soitti jollain tavalla perääni, mutta ei välttämättä siten kuin täällä ajatellaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin liikaa kesäloman aikana. Olen aina ollut sinkku ja hänellä on ns. kokemus perheellisyydestä, tosin hänen nykyinen ja silloinen statuksensakaan ei ollut itselleni 100% selkeä. Huolestuin, mihin tämä mahdollisesti johtaisi. Tosiaan, käsikirjoitin tulkintoja valmiiksi kysymättä häneltä mitään ja sitä myöden etäännyin. Muistan aina sen ekan työpäivän loman jälkeen, kun hän huomasi minut ja tuli luokseni ja alkoi puhumaan jotakin ja minä vain heitin nopean hymyn ja jatkoin eteenpäin. Hän on fiksu ja ymmärsi siitä jatkaa menojaan. Olin töykeä. En tiedä, olisiko hän halunnut enemmän ja siihen nähden pelkkänä kaverina voisi olla loukkaus, mikä sitten johti molemminpuoliseen pidättyväisyyteen kohdattaessa mutta siitä huolimatta, aina hänet edes vilaukselta nähdessäni unohdin mitä olin sillä hetkellä tekemässä. Tosin en ole häntä nyt hetkeen nähnytkään. 16.03

        Tuo kyseinen henkilö josta kerrot, on ollut ainakin aiemmin täällä palstalla, tunnistan kertomasi perusteella jos ei jollain täysin identtinen tilanne.
        Suruissaan ihmetteli tilannetta, tuonkin toi esiin ehkä syyksi, että olet aina ollut sinkku, hän taas joskus perheellinen.

        Tämä kommentti on täysin sivusta, vaikka nuo trollitehtailijat varmasti syö uskoa täällä joka toiselta viestiltä.

        Kai nyt voisi olla fiksua kertoa hänelle syy, jos et tiedä hänen olevan suhteessa nykyään? Jos on mahdollista ottaa yhteyttä. Ja jos itse tunnet, että haluat toimia niin.

        Muistan, että ihan ymmärtäväisesti ja fiksusti ko. nainen täällä tilannetta avasi.


        -n sivusta


    • Mä laitan typerän sydämeni tähän lauluun
      Niin sä saat tietää mikä on mun totuus
      Sori kun en jaksa teeskennellä hymyä
      Ja kun kuulet tän radios niin tiedät
      Aihe oot sinä.
      💔

      Hyvä kappale tuokin.

      • Ai tämä olikin jo tuolla lopussa, alkoi vaan heti soida päässä kun luin ensimmäiset sanat.


    • Anonyymi

      Näen aloituksen. En käsitä.

      • Anonyymi

        Sitten ohitat sen. Ei kaikki täällä sinuun liitykään.


    • Anonyymi

      Aloituksesta puuttui vain 💓, joka sitten viestiketju lopusta löytyi särkyneenä? Tunteita herättävä aloitus, jolla oli niin karu lopetus? Näistä hyvä poimia vain ne hyvät asiat, jotka ruokkii sitä hyvää mieltä, kaikille hyvää mieltä rakastaville 🎅

    • Anonyymi

      Oi että mies kun biisitkin menee synkroniassa erinomaisuutesi kanssa 👍

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa niin paljon tekstiä mistä itseni tunnistan . Joten heitän tänne takaisin että: täällä minä odotan ja huomenna haen sen taulun mistä kuvan laitoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe