Mikä on tuonut sinut palstalle

Anonyymi-ap

Kauanko olet harhaillut ja ovea etsinyt?

Ap kaipaa hiljaa miestä, joka ei palstalla pyöri. Vahingossa tupsahti ovesta joskus pari vuotta sitten, kun etsi purkautumispaikkaa. Avain hukkui matkalla...

23

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

johan nyt tupsahtelee ja on hukassa kaikkea...

• Anonyymi

En muista tarkasti päivämäärää jolloin tänne tieni löysin, mutta se oli näinä päivinä varmaan aika lailla tasan vuosi sitten. Silloin ensimmäistä kertaa vuosiin tunsin jotain sydämessäni ja se tunne oli pakko purkaa johonkin, koska oikeassa elämässä sitä ei voinut julki tuoda. Poistun palstalta sitten kun hän löytää jonkun muun tai sitten ottaa minut omakseen.

• Anonyymi

Onko hänkin palstalla siis? Koska noin sanot, niin siitä päättelin, että olisi. Vaklaatko täällä siis, että löytääkö hän jonkun vai onko se ennemminkin odotusta, että hän huomaisi sinut? Vai olenko aivan väärässä ja sä vain oottelet, jos hän sattuisi ilmaantumaan tänne? Mieheltä sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hänkin palstalla siis? Koska noin sanot, niin siitä päättelin, että olisi. Vaklaatko täällä siis, että löytääkö hän jonkun vai onko se ennemminkin odotusta, että hän huomaisi sinut? Vai olenko aivan väärässä ja sä vain oottelet, jos hän sattuisi ilmaantumaan tänne? Mieheltä sivusta

Hän on ollut palstalla, mutta harvemmin olen tunnistavinani häntä enää täällä. (Tosin harvemmin kirjoittelen minäkin, trollit ovat ottaneet täällä niin paljon alaa itselleen, että vähemmän huvittaa kirjoitella.)

Palstalla ei selviä mikään asia, kyllä se lopputulos selviää oikean elämän puolella sitten aikanaan.

• Anonyymi

Ihastuin aika yllättäen ja olin alussa jotenkin ihmeissäni. Meni kai hetki tajuta mitä tapahtui kun en ollut aikoihin ihastunut kehenkään. Aloin miettiä voisiko se olla kahdensuuntaista ja taisin kirjoittaa googleen jotain "mistä tietää onko mies ihastunut", tänne eksyin siten. Häntä miestä ajattelen edelleen.

• Anonyymi

Ja jatkan tähän että kävi samalla tavalla kuin aloittajalla.. vahingossa tupsahti ovesta hänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jatkan tähän että kävi samalla tavalla kuin aloittajalla.. vahingossa tupsahti ovesta hänkin.

No minä olen varmaan se ovesta tupsahtaja joka meni siitä naisesta samantien sekaisin. Mutta varmaan eri,ovista tulijoita on paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen varmaan se ovesta tupsahtaja joka meni siitä naisesta samantien sekaisin. Mutta varmaan eri,ovista tulijoita on paljon

Niin voi olla että menit eri ovesta. Ovissa on jotain mikä saa rakastumaan jokaisen.

• Anonyymi

Vajaa pari vuotta on tullut täällä käyskenneltyä, mieltä jonnekin tarvitsi purkaa. Toimi ensiapuna jonkun aikaa. En täältä oikeasti mitään etsi koska huomasin jo ajat sitten että tuskin on mitään löydettävissäkään. Ajoittain jotain vastaavuutta ilmenee, pienen pientä pikkuriikkistä

• Anonyymi

Ehkäpä se on niin.

• Minä tupsahdin palstalle kesällä.
      Hukassa on ovet, avaimet ja
      rakkaus.
      Ja vissiin itse tämä tyttökin.
      Sanat ja kukatkin hukassa.
      Kukkapellolle tupsahtamisen
      jälkeen kaikki tuntuu olevan
      miten lie.
      Tai vähän sen jälkeen.
      No tähtösiä on vielä,
      vaikka nekin välillä
      piilottelevat.

(ps.. Teräsjää <3 )

• Anonyymi

✨✨✨✨✨✨✨
        ✨✨✨✨✨✨
        ✨✨✨✨✨
        ✨✨✨✨
        ✨✨✨

Täällähän näitä näkyy olevan. Laitoin sullekin muutaman. 💙✨

• Kesällä tulin ja tänne jumiin jäin, vaikka oikeaa elämää olenkin saanut hyvällä tavalla eteenpäin. :)

• Anonyymi

Sinä liityt jotenkin asioihin. Eikö vaiko ei?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä liityt jotenkin asioihin. Eikö vaiko ei?

No varmasti moniin asioihin liityn oikeassa elämässä. En kuitenkaan tiedä mitä sinä nyt tarkoitat täällä palstalla?

• Reilu pari vuotta sitten sinkut palstaa tulin selaamaan ja kertomaan jutusta joka sattui minulle silloin. En ollut vielä rekattuna, enkä käyttänyt mitään nimiä asiaan liittyen... Myöhemmin lähti mopo käsistä. Jäin tänne jumiin kuten näkyy muillekin käyneen. Ovi löytyi ja sulkeutui. Nyt olen täällä muuten vaan.

• Anonyymi

Niin olit Netan takia täällä koska luulit että netta kirjoittaa sulle täällä. Ja luulit vielä potkujen jälkeenkin ja somestojen jälkeenkin netan kirjoittavan sulle täällä.

Lopetit netalle kirjoittelut kun kerroin netalle sun tunteista ja kuvien katselusta.

• Anonyymi

Vahingossa eksyin tänne, enkä usko että ihminen joka minua kovasti kiinnostaa olisi täällä. Kunhan luen ja joskus kirjoitan, kun turhauttaa tilanne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7880
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe