Miehenäkin haluaa hellyyttää joskus? Sitä että rakas halaa tai että sais pää hänen sylissä nukahtaa?
Onko se niin väärin jos
32
442
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään ole, sehän on vain inhimillistä. Toivonkin, että kaivattuni kaipaisi hellyyttä, koska minulla olisi sitä runsaasti antaa.
Minä ainakin naisena haluan olla joskus se iso lusikkakin. :)- Anonyymi
Olet sitten varmasti hyvä puolisko hänelle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten varmasti hyvä puolisko hänelle :)
En ole valitettavasti päässyt siihen pisteeseen hänen kanssaan, että tietäisin hänen olevan hellyydenkaipuinen, joten voi olla että emme sovi siltä osin yhteen...
Ei se ole väärin, vaan päinvastoin. Jos mies ei haluaisi hellyyttä, niin se olisi outoa. :)
- Anonyymi
Anna anna
- Anonyymi
Kiva kun oot sitä mieltä. Tarviisin kyllä nyt syliä mihin käpertyä ja mihin kuivata kyyneleet. On niin surkee olo.
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun oot sitä mieltä. Tarviisin kyllä nyt syliä mihin käpertyä ja mihin kuivata kyyneleet. On niin surkee olo.
Mikä vetää mielen matalaksi? :(
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi
Mullakin meinaa kallistua alavireen puolelle
Mut
Ei anneta periksi
Onhan meillä toisemme
Siis meillä on kaikki Anonyymi kirjoitti:
Voi
Mullakin meinaa kallistua alavireen puolelle
Mut
Ei anneta periksi
Onhan meillä toisemme
Siis meillä on kaikkiEi sitä periksi kannata antaa ennen kuin sydänkäyrä on suora. :)
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Jonkinasteinen masennus ja epävarmuus tulevasta.
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinasteinen masennus ja epävarmuus tulevasta.
Mikä sinua masentaa? Onko jokin sellainen asia, johon pystyt itse vaikuttamaan?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Mikä sinua masentaa? Onko jokin sellainen asia, johon pystyt itse vaikuttamaan?
No tuntuu ettei mulla ole mitään virkaa tai roolia, että oon ihan turha tyyppi.
Anonyymi kirjoitti:
No tuntuu ettei mulla ole mitään virkaa tai roolia, että oon ihan turha tyyppi.
Kyllä minä ymmärrän sen, että haluaa kuulua joukkoon. Kiusataanko sinua vai miksi ajattelet, että sinulla ei ole roolia missään?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän sen, että haluaa kuulua joukkoon. Kiusataanko sinua vai miksi ajattelet, että sinulla ei ole roolia missään?
No koulukiusattu olin mut ei nyt kiusata. Kun ei musta kukaan taida tykätä.
Anonyymi kirjoitti:
No koulukiusattu olin mut ei nyt kiusata. Kun ei musta kukaan taida tykätä.
Minäkin olin koulukiusattu ja se on kurjaa. :( Loppupeleissä kuitenkin aika harvassa ovat ne ihmiset joista ei kukaan välittäisi? :)
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Minäkin olin koulukiusattu ja se on kurjaa. :( Loppupeleissä kuitenkin aika harvassa ovat ne ihmiset joista ei kukaan välittäisi? :)
No ehkä niin. Harvinaisen mukava henkilö olet tänne palstalle 🙏🏻
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä niin. Harvinaisen mukava henkilö olet tänne palstalle 🙏🏻
Kiitos, olipa kivasti sanottu. En koe olevani muita parempi, mutta yritän olla hyvä ihminen. :)
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos, olipa kivasti sanottu. En koe olevani muita parempi, mutta yritän olla hyvä ihminen. :)
Hyvä olet, sydämesi ei ole musta alkuunkaan 🙂
- Anonyymi
Ei, se on ihmisyyttä. Hän mies saisi olla vaikka joka päivä tuolleen hellyydessä lähelläni ❤️
- Anonyymi
Kuin myös hän nainen sais käpertyä syliini.
- Anonyymi
Sitähän varten sä sitä tyttöystävääsi pidät. Ja roikut silti täällä.
- Anonyymi
Huti menee nyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huti menee nyt...
Eikä mene 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mene 😂
Joo no jos ois sellanen niin eipä tarvis tätä kautta häntä yrittää tavoittaa.
- Anonyymi
Voisin silittää hänet uneen, mutta täällä ei tiedä kuka on kuka ja etäsilitys ei onnistu, on vaan mielikuvia. Oikea elämä voi olla ihan muuta, tietää vain mitä voisi haluta.
- Anonyymi
Ei ole väärin, on oikein ihanaa. En vaan anna itseni enää haaveilla mistään, etten joudu taas pettymään.
- Anonyymi
Ei!!
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään silitellä ja rapsuttaa miestä kun olen sen kainalossa. Monesti leikin miehen sormilla niitä niin mukava näprätä Sekä kaiken maailman karvoja kiva silittää .Välillä makaa pää mun sylissä
silloin silitän hiuksia. Tykkään myös halailla yhtäkkiä pitkin päivää ja pusutella. - Anonyymi
Ei se ole väärin. Minä haluan parisuhteen 50++ ikäisen miehen kanssa ja tietysti antaisin hellyyttä jos rakastun mieheen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822