tilasin tulostimen 4.10. ensin tilaussivulla luki "tilattu tukkurilta".
12. päivä luki "pakkaus aloitettu" ja niin lukee edelleen.
vastasivat viime viikolla että tulostin tulee tällä viikolla. no eipä tullut. välijohto vaan oli tullut. tänään vastasivat että tulostin tulee
tällä viikolla. saa nähdä. jos lasku tulee ennemmin kuin lähetystunnus, on ilmoitettava klarnalle että aloittavat selvityksen.
jos olisin maksanut heti verkkopankissa, olisi iso riski menettää
rahat. valehtelevat ja puhelimeen ei vastata. hyvä että
sähköposteihin sentään vastaavat. niistä saa todisteet.
kannattaa aina ottaa firmasta selkoa googlaamalla. vasta
jälkikäteen katsoin arvostelut ja kyllä alkoi harmittamaan:
https://fi.trustpilot.com/review/www.multitronic.fi
multitronic myy eioota, varokaa
Anonyymi-ap
4
2131
Vastaukset
- Anonyymi
kiitti varoituksesta
- Anonyymi
ruattalaasia molkvisteja
- Anonyymi
Aloittaja: tilalle korvaava tulostin. katsotaan nyt tuleeko se.
- Anonyymi
aloittaja: vastasivat telifooniin ja tilalle vaihdettiin korvaava tuote ja se tulikin
nopeasti. ceissi ohi. asia on ku täyslihapihvi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469