En ole ketään miestä näin halunnut, joka päivä miettinyt. ❤️ kanssasi haluan matkustaa ja kokea, sekä pienistä asioista nauttia.
Olet ihana, harmi kun vasta nyt kohtaamme ja ehkä et edes halua kanssani tätä matkaa jatkaa? Olisimme täydellinen pari. ❤️❤️
Kunpa saisin sinut nähdä ensi perjantaina, viikonloppuna tai seuraavalla viikolla. Kahden kesken… kun sinulle sopii ☕️
Sinä ihana varattu mies
48
907
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan se toisen oma kiinnostaa. Ootko pienenäkin vieny mieluummin toisen lelut kuin leikkinyt omilla?!
- Anonyymi
En voi tunteilleni mitään. ☺️❤️ Ap
Anonyymi kirjoitti:
Aika paha se on joo voida mitään. Vilpittömästi toivotan tsemppiä Ap!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa missä olet tämän miehen tavannut, niin voisin vastata jos osuu kohdalle? Olen nimittäin harvinaisen onneton, koska olen ihastunut erääseen.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos ☺️
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa missä olet tämän miehen tavannut, niin voisin vastata jos osuu kohdalle? Olen nimittäin harvinaisen onneton, koska olen ihastunut erääseen.
Töissä ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä ☺️
Lämpenee.. milloin viimeksi nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä ☺️
Oletteko työkavereita, vai onko hän käynyt sinun töissäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpenee.. milloin viimeksi nähtiin?
En muista... Olisiko ollut 11.10. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista... Olisiko ollut 11.10. 🙂
No harmi ettei ollut perjantaina. 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta ei tarvi pilata muiden suhteita. Nolo tyrkky.
- Anonyymi
Joku sai naisellisen kohtauksen miehen provon takia, kai sä vielä koet että tämä trollaus tavoittaa kohteen joka on täällä jo passissa hammasharja kassissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kenenkään suhdetta voi pilata sillä, että alkaa kokea että jonkun äijän emojihassuttelu liittyy reaaliin jollain tavalla? Tarkoitatko sitä, että joku varattu alkaisi kokea suunnatonta kaipuuta sydämiä piirustelevan äijän juttujen takia vai mitä haet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kenenkään suhdetta voi pilata sillä, että alkaa kokea että jonkun äijän emojihassuttelu liittyy reaaliin jollain tavalla? Tarkoitatko sitä, että joku varattu alkaisi kokea suunnatonta kaipuuta sydämiä piirustelevan äijän juttujen takia vai mitä haet?
Miten minusta tuntuu siltä, että toisten suhteita on yritetty parin vanhan piian toimesta pilata sillä, että on keksitty tällainen älytön tarina infernaalisen katkeruuden takia. Tarina missä itse ei edes ole pääosassa, vaan se sadun syylänenäinen kertojaääni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun kirjoittaa vaikka siitä g pisteestäsi ja takaa tuuppaamisen ihanuudesta sen sikaan että maalitat naisena esiintyvää miestä joksikin tietyksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun kirjoittaa vaikka siitä g pisteestäsi ja takaa tuuppaamisen ihanuudesta sen sikaan että maalitat naisena esiintyvää miestä joksikin tietyksi
On teidän jutut kyllä niin harhaisia. 😂 -Ap
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aloittaja, etsi itsellesi sinkkumies. Suomessa on vaikka kuinka paljon sinkkuja.
- Anonyymi
Olen täysin valmis suhteeseen kanssasi... Raiteet vaan pitäisi kohdata
- Anonyymi
Olen niin paljon kotona, työaikakin 99%, mutta to 2.11 puolesta päivästä eteenpäin voin järjestää aikaa. Olen rakastunut jo sinun juttuihisi, vaikka ne välillä on vähän pelottoviakin ja hulvattomia. Ja voi olla mahdollista, että saman nimimerkin alla voi olla useita kirjoittajia. Uskon kuitenkin, että olet onnistunut välittämään juuri minulle viestejä, sanat välittyvät kaikille, mutta olen vaistonnut sanojen takaa tiettyä energiaa juuri minulle. En ole kuitenkaan aivan varma kuka olet. Ensin epäilys oli, että olet kotoisin samoilta sukujuurilta kuin minä. Sitten ajattelin, voisiko se olla edes mahdollista. Sitten se vaikea osuus. Paikan valinta, jos ilmoitat tule sinne, saat muutama tuhat varattua miestä valittavaksi. Yhteystietosi on varmaankin salaisia. Minulla on sellainen epäilys, että tiedät minusta enemmän. Eli ei tarvittaisi kun tieto paikan nimestä, joka pitäisi olla rauhallinen aluksi. Ensisijaisesti on tärkeää luoda ensin yhteys. Näkemisiin, toivottavasti tuleva rakas 💖
- Anonyymi
En usko että olen sinun kaipaamaasi nainen? 🙂 jos et koskaan ole viettänyt kanssani kaksi aikaa… Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olen sinun kaipaamaasi nainen? 🙂 jos et koskaan ole viettänyt kanssani kaksi aikaa… Ap
Selvä, yrittänyttä ei lateta. Hyvää jatkoa sinulle ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaaliälyisen mielestä nämä feikkivuoropuhelusi on mies varsin dorkia
- Anonyymi
ooJ
- Anonyymi
Raide on jo aikoja sitten ollut selvä... Odotan tulevaisuudelta paljon
- Anonyymi
Milloin nähdään? 🙂
- Anonyymi
Huomenna
- Anonyymi
Pk seuraa
- Anonyymi
Maksu käteinen
- Anonyymi
Alkavatko nimemme samoilla kirjaimilla?
T. toiveikas- Anonyymi
Vain osa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain osa
Joo, alkuosa. Kaikissa merkityksissä.
- Anonyymi
Ollaan mutta ei sovita yhteen
- Anonyymi
On menoa ja treffejä oman vaimon kanssa. Pysy kaukana.
- Anonyymi
Matkustan sitten kun kun siltä tuntuu, nyt taas tuntuu,että en matkusta ensi vuonna kuin kotimaassa harvemmin kun tekee, tuntuu paremmalta.
- Anonyymi
Paljollaks myyt toosaa.
- Anonyymi
Macbeth
- Anonyymi
Otahan sitten yhteyttä et taida ottaa
- Anonyymi
Yhteistä loppumatkaa.
- Anonyymi
Voi teitä kaikkia jotka kirjoittelette omia juttuja, jotka ei mitenkään liity avioitumiseen. 🙂 -Ap
- Anonyymi
Kahville huomenna ? ☕️☕️ -Ap
- Anonyymi
Joo laita viesti ig
- Anonyymi
Ihana rakkaani... Olen miettinyt Sinua päivittäin... Ja matkaa jatkaa kanssasi...
Matkat on todella helppoa toteuttaa mutta haluatko mukaani?- Anonyymi
Haluan. 🙂
- Anonyymi
Toi ”täydellinen pari” jo itsessään 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
- Anonyymi
Tule hakemaan niin lähden kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838