Oisko jollainen haisua, miksi en saa peleissä NATtia Open moodiin? Se on sitkeästi Moderate.
- staattinen IP asetettu
- portit avattu palomuurista ja modeemista
- Network Discovery päällä
Olenko mahdollisesti unohtanut jotain? Netti toimii muuten ilman ongelmia.
(Ja ei, en asenna uputtia, enkä liinuksia, koska se halkaisee biosin!!!)
NAT Type: Moderate
Anonyymi-ap
4
235
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vain satunnainen p2p lataaja niin en tiedä näistä juuri. Palomuurin voi ottaa pois päältä, operaattori estää useimmat portit, sitten pitäisi ottaa käyttöön port forward. 4G/5G operaattoreilla on erikseen sellanen opengate palvelu joka päästää läpi. Käytännössä nuo estot johtuu siitä, että operaattorit eivät halua päästää liikennettä läpi ja sitten sinun modeemi estää lopunkin.
- Anonyymi
Windoosilla omgelmia noiden kanssa tunnetusti!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892