oudohko fantasia

Anonyymi-ap

Mut on kerran raiskattu vähä isommalla porukalla ja vaik en sen aikana tykänny siitä yhtään, itkin ja halusin sen loppuvan nii nyt jostaan syystä haluaisin et se tapahtuu uuestaa. Se fiilis et mua sattuu helvetisti mutten voi tehä yhtään mitään jotenki tuntuu kiihottavalta nyt.

6

727

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin miehenä tämä, mutta yksin tehtynä. Saada nainen tohon tilaan. 🙄

    • Anonyymi

      voin tulla auttaan olon kanssa. nappaan vaa jesarin mukaa

    • Anonyymi

      Toi ois ihanaa. Porukan kaa nappais vaa jonku naisen ja metikössä tuolla kylmässä vaa pakottais ne munat sinne reikiin kovaa

    • Anonyymi

      en tiedä onko aloitus kusetusta vai oma tarina, mutta pari asiaa!

      Eiks ekat kerrat ole aina sellaisia pakkoja. Se on vaan pakko kestää on se sitten mitä vaan! Vasta toiset ja kolmannet kerrat on sellaisia että alkaa pääsemään itse siihen juttuun mukaan!

      Mutta raiskaus tapahtumana on sellainen etten usko kenekään menvän siihen fantasiasta!

      1. Se tilanne tulee naiselle yllätyksenä!
      2. Tekijä tuskin on ihan kaveri tai mies josta fantsaioi!

      1.1. Kommentti. Olen joskus jutellut nuoren alle 30v ikäisen naisen kanssa ja hän on sanoi, että jos hänellä ja miehellä on jokin yhteys ja tilanne sallii, niin häneen saa koskea. Kyse oli nuolemisesta, mutta toisaalta sama myös oikeasta äksönistä. ELi tilanne on sellainen jossa hänkin odottaa miehen toimintaa!

      Raiskaukset tapahtuu kuitenkin tuntemattoman tai etäämmän toimesta.

      Mutta saahan jokainen ns. fantasioida sormiensa kanssa mitä vaan! Itsekin runkkaan ajatellen naista jolta tuskin irtoaa mitä''n!

      • Anonyymi

        Entä ne promillet, joilla voin lähettää tämänkin viestin… vaikka kommarifemakkoylläpito on estänyt mun ip:n?

        Jotkut kyrpäniilot kuvittelee, että ne voi kiertää lakia blokkaamalla kirjoittajia, eikä heidän viestejä.

        Eli lain mukaan näillä palstoilla pitäisi olla moderointi… joten kaikki mitä täällä julkaistaan on Suomi24:m vastuulla 🤭


    • Anonyymi

      sinä päivänä kun nainen pakotetaan joukkoraiskaukseen hän huutaa hoosiannaa!

      Se on ihan eri asia jos kahdella ihmisellä on asiassa säännöt tai lupa! Enkä muutenkaan usko mihinkään ryhmiin näin!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe