Spermat suuhun

Anonyymi-ap

Tahtoisiin kauniin naisen suuhun laskea lastin. Se olisi parasta kun näkee mulkun uppoavan huulten väliin, posket lommolla ja lotinaa kuuluu. Sormet puristavat kalun juuresta kovaa.
Siitä on kauan aikaa kun viimeksi olen suuhun lauennut ja se oli kyllä tajunnan räjäyttävää. Runkkaan kyllä joka päivä mutta vaan haaveilen että joku maistaisi taas spermaani.
Löytyykö pirkanmaalta spermaa rakastavia naisia?

17

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noo..täytyy sitten vaan itse maistella. Hyväähän se on mutta homo en ole..

    • Anonyymi

      Ilmari Nurminen ottaa hyvin suihin. Oo kuitenkin varovainen, ettei se pölli sun lompakkoa, ku on demari.

    • Anonyymi

      Olen mies ja kokemuksesta voin sanoa että sperma on erittäin terveellistä. Olen jo kymmeniä vuosia nauttinut spermaa aina tilaisuuden tullen. Olen elänyt jo puoleen väliin 90 vuotta ja koskaan en ole kummemmin sairastellut. Sperma pitää nauttia niin että se ei pääse ilman kanssa ollenkaan tekemisiin. siksi pyrin imemään sen suoraan toisen miehen peniksestä. Se ei ole mitään homoilua. Sperma on hyvää kun siihen tottuu. Jos samalla saa kaverin tyydytettyä seksuaalisesti niin sehän on vain hyvä asia.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tosi heteromeiningiltä.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei taivu ottamaan omaa munaa suuhun. Jos omaani maistan niin kyllä joudun ihan sormiltani sitä syömään.
      Naisen suuhun se olisi kiva se lasti laskea. Jos vielä kurlaa ja antaa vaikka pusun sen jälkeen niin aina paranee. Toisen spermaa en halua maistaa

    • Anonyymi

      Ajatus hiukan kiinnostaa! Olen Pirkanmaalta oleva pian nelikymppinen urheilullinen rouva. Ulkonäköni on kyllä ihan ok vaikken ihan missitasoa olekaan. Toisinaan vaan täytyy vähän rietastella ankean viikon piristeeksi. Vastavuoroisesti voisit pitää C-kokoisista rinnoistani "huolta".
      Tapaaminen olisi minulle helpointa ruokataukoni (välillä 11-13) aikaan. Riisuutumaan en ala, mutta voin varautua esim. edestä napitettavalla puserolla. Tapaaminen voisi järjestyä vaikka autossa jossain hieman sivummalla.

      Rva 40-

      • Oho! Tuo on kyllä superia. Sullehan tulee noilla spekseillä jono innokkaita miehiä saman tien


    • Anonyymi

      Aloittajaa kyllä kiinnostaisi rva 40 pirkanmaalta.
      "Toisinaan vaan täytyy vähän rietastella ankean viikon piristeeksi"..kuulostaa hyvältä.
      Itsekin pirkanmaalta ja päivisin liikkeellä itätampereella niin olisi kyllä mukava joskus tavata vaikka autossa. Luulen että paljaat tissit pistää kyllä lastinkin melko nopeasti liikkeelle.
      Ja rietastellahan voi monellakin tapaa, ja monessa paikassa, mitä nyt mieleen tuleekin.
      T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Jos tapaamme minun ruokatauollani niin sinun täytyy pitää huoli siitä, ettei pueroni ja hameeni tahriinnu. Rinnat saa sentän Savetilla siistittyä, jos on tarpeen. Joskus on poikettu esim. Mustavuoren juurella kun siellä voisi puseron riisua kokonaankin autossa. Tykkäisitkö että jätän kuitenkin rintalivit?

        Täytyy vielä miettiä mikä olisi paras yhteydenpitokeino.

        Rva 40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tapaamme minun ruokatauollani niin sinun täytyy pitää huoli siitä, ettei pueroni ja hameeni tahriinnu. Rinnat saa sentän Savetilla siistittyä, jos on tarpeen. Joskus on poikettu esim. Mustavuoren juurella kun siellä voisi puseron riisua kokonaankin autossa. Tykkäisitkö että jätän kuitenkin rintalivit?

        Täytyy vielä miettiä mikä olisi paras yhteydenpitokeino.

        Rva 40

        Kyllä mustavuoren juurellakin olisi kiva käydä. Vaikka rietastelemassa.
        Parhaiten kyllä itselleni kävisi vaikka ilta kun päivät olen töissä, liikkeellä päivät kuitenkin.
        Pusero ja hame pysyy melkovarmasti puhtaana ainoastaan pitämällä muna suussa loppuun asti. Ehkä. En kyllä pahana pidä muitakaan vaihtoehtoja.
        Kyllä rintaliivit voi päällä olla, saahan ne poiskin halutessaan.
        Oletko mustavuorella ottanut joskus roiskeet rinnoille?
        Mitenkähän tosiaan yhteydenpito? Ei kai arvaa ihan täällä treffejäkään sopia.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mustavuoren juurellakin olisi kiva käydä. Vaikka rietastelemassa.
        Parhaiten kyllä itselleni kävisi vaikka ilta kun päivät olen töissä, liikkeellä päivät kuitenkin.
        Pusero ja hame pysyy melkovarmasti puhtaana ainoastaan pitämällä muna suussa loppuun asti. Ehkä. En kyllä pahana pidä muitakaan vaihtoehtoja.
        Kyllä rintaliivit voi päällä olla, saahan ne poiskin halutessaan.
        Oletko mustavuorella ottanut joskus roiskeet rinnoille?
        Mitenkähän tosiaan yhteydenpito? Ei kai arvaa ihan täällä treffejäkään sopia.

        Aloittaja

        Takavuosina siellä tuli käytyä monta kertaa. Kyllä mm. erään ravintolaillan päätteeksi mies laski leninkini alas olkapäiltä ja antoi tulla kasvoille ja rintaliiveille.
        Paljaille rinnoille ei siellä ole "roiskittu" mutta muutamalle puserolle kyllä. Ja ihan viimeisellä kerralla "suihku" jäi vähän lyhyeksi ja suurin osa tippui mustalle hameelleni.
        Mutta mieluummin kyllä toivoisin ettei sitä pyykkiä tulisi ja roiskeet saisi siivottua savetilla.

        Rva 40


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takavuosina siellä tuli käytyä monta kertaa. Kyllä mm. erään ravintolaillan päätteeksi mies laski leninkini alas olkapäiltä ja antoi tulla kasvoille ja rintaliiveille.
        Paljaille rinnoille ei siellä ole "roiskittu" mutta muutamalle puserolle kyllä. Ja ihan viimeisellä kerralla "suihku" jäi vähän lyhyeksi ja suurin osa tippui mustalle hameelleni.
        Mutta mieluummin kyllä toivoisin ettei sitä pyykkiä tulisi ja roiskeet saisi siivottua savetilla.

        Rva 40

        Nyt on hyvää settiä tarjolla aloittajien kesken. Ihan superia te naiset jotka pidätte imuttamisesta ja saa laskea suuhun oikein kunnon lastit. Tykkäätkö jos tulee oikein paljon ja saat purkaa mieheltä sellaiset viikon, kahden megalastit?


    • Anonyymi

      Kokeile pölynimuria, repäse jostaki lehestä, no vaikka li anderssonin kuva, ja liimaat se jotenki pölyimurin letkuun, kone käyntiin tunniksi tai pariksi ja kyllä lähtee.

      • Anonyymi

        Sen Lin kuvan voi korvata aasin kuvalla. Ei kukaan huomaa niiden eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen Lin kuvan voi korvata aasin kuvalla. Ei kukaan huomaa niiden eroa.

        Ei nyt sun kuvasta ollut puhe.


    • Anonyymi

      Li Anderssonin kuvia on ympärilläni kun runkkaan anustappi perseessäni.
      Li Andersson panee pippelini seisomaan
      ja spermani tulee ylistäen Li Anderssonia.

    • Anonyymi

      Käytä pölynimuria, kyllä lähtee. Tai sitten isäs, ja veljes suuhun heität mällit, ei siinä mitään kauniita naisia tarvi tai vaan meet johonkin gay klubille ja kerrot niille mielitekosi niin kyllä luulis apuja löytyvän vaivaasi.

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe